אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מדריך או הסבר על אוברקלוק לזכרונות. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש ברשותי כמה CDים מיותרים, ורציתי להפוך אחד מהם לסידי חיצוני ולחבר אותו למגבר בדרך כלשהי, קיים מדריך כלשהו שיכול לעזור לי ?
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום הבאתי היום ספק חדש ss620w ואני לא מצליח לייצב את המעבד למעל 3.7ghz לא משנה כמה מתח אני נותן כמה אני משחק עם הזכרונות בתזמונים הוא תמיד אחריי 2וחצי דקות עושה ארור בocct אני רוצה לציין שאני הגעתי כבר עם המעבד הזה ל4.0 יציב אבל עכשיו אני לא מצליח הוא עושה לי error detected אחריי בידיוק 2וחצי דקות לא משנה באיזה תדר ומתח תודה לעוזרים
-
- 20 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
פרטים: p4 1800 motherboard asus p4t-e rdram 128 מאוורר שבא אם המחשב יענו נראה לי מאוורר ממש חזק רציתי לדעת אם אני יכול לשפר את המחשב ל2000 בלי שינוי ברכיבי המחשב... ואם זה כדאי בכלל... יש לי גם Gforce 3Ti200 ורציתי לדעת גם מה אפשר לעשות איתו... עיזרו לי עוד דבר לאחותי יש p2 350 לוח אם 440 משהו לוח נחמד לא זוכר בדיוק את הדגם שלו מה כדאי לעשות איתו
-
- 24 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
עד כ120 ש"ח למעבד I5 2300 '1155 דגש על שקט אך לא על חשבון הביצועים חשבתי על FREEZER 7 PRO
-
- 15 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יציב כסלע .... Prime95 עשר דקות (אין לי כוח יותר) 52-53 מעלות ב FULL LOAD 46 מעלות ב IDLE וכל זה עם ZALMAN CNPS 7000Cu ו28 מעלות בחדר ... מארז Xaser III V2000A ולוח אם של AOpen דגם AX4C Max i875P זכרון על 386 אם אני זוכר נכון ... לא ממש הסתכלתי עליו הוא התחיל להתקפל שהגעתי איתו ל440 אז הורדתי למכפלת זכרון של 1.66 (ביוס מעצבן מאפשר מכפלת זכרון של 2 \ 1.66\ 1.33 ללא רטיו ... ) הזכרון הוא GeIL Ultra Platinum PC3500 256 mb single channel. ממש לא היה לי כוח להתחיל להעלות טיימנגס ... פעם אחרת אולי אני יתן קצת אוברקלוק גם לזכרון ולא רק למעבד בקיצור מיציתי את מה שהמעבד יכול ... תודה לכולם שקראתם בקרוב פרוייקט קירור מיוחד לרדאון 9800 פרו של ספיר וכמובן אוברקלוק ))
-
- 41 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
הבטחתי אב טיפוס למערכת קירור במים ו/או גז נכון?! הנה הגוף קירור הראשוני מוכן כבר. בקרוב עם השדרוג הממשמש ובא נוסה המערכת בקירור מים פשוט ומייד לאחר מכן בקירור גז (כמו מקרר ביתי רגיל) תמונות יצורפו מייד- זה דגם בתכנון מקורי שלי לפני עיבוד שבבי אחרון ועשוי מנחושת (חלק תחתון) וברונזה (עליון) עם צנרת נחושת מולחמת [attachment deleted by admin] [attachment deleted by admin]
-
- 22 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
זהו...לאחר אין התלבטויות ומסע לא קטן מארה"ב לכאן .... המחשב עובד לוח: GIGABYTE GA-Z87X-OC http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4514#ov מעבד: INTEL 4770K קירור אויר: SCYTHE Grand Kama Cross http://www.statuscomp.co.il/index.php?main_page=product_info&cPath=1_487_490&products_id=2015#content זכרונות: Kingston HyperX Predator Series 16GB (2 x 8GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 2133 http://www.overclock.net/products/kingston-hyperx-predator-series-16gb-2-x-8gb-240-pin-ddr3-sdram-ddr3-2133-desktop-memory SSD: ADATA XPG SX900 http://www.amazon.com/ADATA-SX900-SATA-SandForce-ASX900S3-256GM-C/product-reviews/B007M7XS94/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt…
-
- 5 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לעשות אוברקלוק למחשב (שמעתי זה משפר ביצועים וכאלה). ואני לא יודע איך, אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי פירוט קצר על איך עושים אוברקלוק. בתודה .yosda-boy
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
זאת אומרת, במאוורר 60mm, מה 60mm? הרדיוס/קוטר/רוחב? שאלה קצת טיפשית אבל אני רוצה להיות בטוח ;D
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי חברה, המחשב שלי בן 3 כבר אם אני לא טועה, ועכשיו אחרי שהתפנה לי הרבה זמן התחלתי לשחק שוב. הבעיה היא שאני שם לב שהמחשב נוטה ממש להתחמם, בייחוד המעבד והכרטיס מסך. בדקתי טמפרטורות עם speccy בזמן משחק והן היו די גבוהות (מצורפת תמונה). פתחתי את המארז וניקיתי ממש בייסודיות, גם את הצלעות קירור של המאוורר וגם את הכרטיס מסך, והחלפתי משחה טרמית למעבד. (Arctic MX-4 אם זה משנה סוג המשחה) המאוורר של המעבד עובד וגם שלושת המאווררים של הכרטיס מסך עובדים. עדיין לא ראיתי הבדל, והטמפרטורות בערך אותו דבר.. המפרט שלי הוא Intel Core i5-4570 3.2GHz - קירור סטוק 8GB DDR3 1600MHz Gigabyte B85M-HD3 GTX 760 WindForce 3X OC Edition SilverStone 500…
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מדובר על זכרונות של G.SKILL - ripjaw X 1600MHZ 1.5V/ כמה זמן בדיקה נדרש ואיזו בדיקה הכי טובה לזכרונות חוץ מ- MEMTEST .? הבדיקה שהוספתי לה צילום סוגרת את עניין היציבות מבחינתי ?:
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
-
היה פעם ת'רד בפורום כללי בו Encoder (אם אני לא טועה) פרסם תמונה של המארז שלו עם נורה קטנה שכזו שהאירה לו דיי טוב את המארז, אז אם יש למישהו מושג, הייתי שמח לקבל מידע לגביה.
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
האם תהיה בעית קירור? הבנתי שהמעבד הוא אחד החמים וגם הכרטיס פולט הרבה. + המארז לא כזה מאוורר? עובד בתוכנות תלת מימד ורנדורים ב GPU REAL TIME מעבד Intel Core i9-13900KF קירור נוזלי MSI 240mm כרטיס מסך RTX 4090 24GB מארז MSI MAG Vampiric 300R - צירפ]תי תמונות המארז ןהמחשב למארז יש שני מאווררים - שלושה מאווררים שלדעתי רק מוציאים אוויר - 2 החלק העליון של המארז - 1 בחלק האחורי. מה דעתכם? תהיה בעיית חימום/אוורור? כדאי יהיה להחליף רכיב קירורליותר רציני + מארז. תודה לכל המגיבים מראש :-)
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
- 2 followers
-
-
טוב לאחר שעשיתי קצת Lapping לליבה ולהיטסינק להלן כמה תוצאות של אוברקלוק וזו רק ההתחלה. להלן פירוט הקונפיגורציה: FSB: 400 X 8 DRAM Timing: 5-5-5-18(כרגע) DRAM Frequency: DDR2-1003MHZ(501.5MHZ) DRAM Static Read Control: Disabled Transaction Booster - Disabled Relax level [3] Cpu Spread Spectrum- Diabled PCIE Spread Spectrum - Diabled Cpu Voltage: 1.375v Loadline Calibration - Diabled Fsb Termination Voltage - 1.4v NB Voltage: 1.59v Dram Voltage: 2.2v PLL Voltage: 1.6v רק Excecutr Disable Bit ו PECI - Enable [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
כול מדברים על מאווררי הDelta 60 m"m ו ה80 m"m שמביאים ביצועים גדולים וכמובן איך לא הTornadoאים השונים... המאווררים נעים במהירויות גבוהות ביותר ודוחפים אוויר בעוצמה חזקה אני אישית לא בעל מאוורר כזה ואני בטוח שהרבה מאיתנו גם כן, אז מה שאנחנו רוצים להבין ובלי Db שמיביייי! זה כמה זה הולך לעלות לנו ברעש עם אנחנו רוצים ביצועים ולכן לבעלי ניסיון במאווררים רועשים עם ביצועים גדולים יש חלק נרחב בדיון הזה. המטרה היא שנוכל להבין מהו המאוורר בעל הביצועים הטובים ביותר בעוצמת הרעש הסבירה ביותר וכך נוכל לבחור במאוורר אולטימטיבי במקום להתבסס על "ביצועים אדירים ורועש!" או "ביצועים נמוכים ולא רועש!" אני מברך את כל מי שיעזור בדיון זה כדי למצוא את המאוורר האחד והיחיד שכולנו נוכל להתפשר עליו.
-
- 22 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
הנה הצינורות שלי... מה דעתכם? סיימתי להכין אותם היום. מה דעתכם?
-
- 12 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, אני יודע שכרטיס המסך הזה הוא לא המילה האחרונה, אבל אני בסה"כ משחק (וגם זה רק לאחרונה) מעט CS:GO. המחשב עצמו פועל כמעט 7\24 והוא ממוקם בחדר שינה, לאחר מספר בדיקות הגעתי למסקנה שגורם הרעש העיקרי בו הוא המאוורר של כרטיס המסך Leadtek WinFast GTX 460 1GB. מה האפשרויות העומדות בפניי כדי להשתיק אותו? לא איכפת לי להשקיע כמה מאות שקלים במידה והפתרון יוכל לעבור איתי לכרטיס מסך חדש לכשאתחדש (משהו שעתיד לקרות בטווח השנה הקרובה). [ATTACH=CONFIG]9568[/ATTACH] תודה רבה וחתימה טובה,
-
- 14 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
חיפשתי בפורום ולא מצאתי אז חשבתי לפתוח תר'ד שבוא נרכז את הכל, אולי אם זה יהיה באמת טוב אחד האדמינים יסכים לשים את התר'ד בתור סטיק לכמה זמן כדי למנוע שאלות מיותרות. איך גורמים ללדים לעבוד? איזה חיבורים? לאיפה מחברים נגדים? איך קובעים כמה הלד בהיר (איזו אמת מידה?) איך בדיוק מלחימים הכל? איפה מוצאים לדים? דברים שאסור לעשות? מחירים? וכו!!! אני ממש צריך :-\ בתודה מראש! יואב
-
- 39 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, המחשב שלי התחרפן ואיפס לעצמו את הOC הקודם... 3.89GHZ . יש לי מעבד INTEL CORE 2 DUO @ E8400. 4GB זכרון של 800MHZ, שני סטיקים של 2GB. לוח אם של ASUS P5QC. ביוס AMI גירסה 1306. תאמרו לי בבקשה איך אני עושה OC בחזרה ל3.89 או לפחות 3.6. (אני ממש בור בכל עניין ההמהרות, אז אני אשמח לא לקבל מדריכים מסובכים מדי).
-
- 15 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
טוב....חשבתי לנסות את עולם המודינג...... :smoke: אז החלטתי לשנות את הלאדים של המקלדת.....לאדומים מה אתם אומרים? (זה טוב בתור התחלה?) ומה היה המודינג הראשון שלכם?
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-


