אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קודם כל תודה לאלה שעזרו לי כשביקשתי עזרה במפרט ;D אז ככה core i7 930 box gigabyte-usb3 x58 gigabyte nvidia gtx 460 1GB OC 2x3 DDR3 kingstone 1333MHZ Antec nine hounderd v 2.0 cooler master extream power 650W LG DVD-CD סתם אחד מזה משנה ... חח smasung 750GB X2 32MB קיים ברשותי כבר מסך ראשי FULLHD 25.5 inch ומסך משני 19 inch שניהם של סמסונג שוקל לקנות למארז מאווררים אחרים כי הוא דיי רועש למען האמת ואולי גם מאוורר למעבד כי עכשיו אני עם כל הסטוק שיש חוץ מהכרטיס מסך שבאמת ג'יגהבייט הפתיעו שתי מאווררים שקטים מאוד יחסית חוות דעת/פרגון עזרה לגבי אוורור והפיכת העסק לשקט יתקבלו בברכה
-
- 11 תגובות
- 3k צפיות
-
-
היי, שמתי לב שרק מאוורר אחד עובד (כל ה5 האחרים מתו). ניסיתי להחיות אותם עם WD-40 וכד' אבל הם עשו טובה לזמן קצר ומתו שוב. אני רואה שיש בחו"ל מאווררים זולים מאוד יחסית. הרעש שהם עלולים להפיק אינו מרתיע אותי. לדים אינם מעניינים אותי. אני מעוניין להזמין שלושה. יש עוד משהו שחשוב להסתכל עליו לפני שמזמינים מאוורר ב10+- שקלים? תודה, Zinger777.
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום לכולם, הקירור במחשב שלי ( נינג'ה 2 ) כבר התחיל להתאבק. בעקרון בדר"כ הייתי מנקה עם שואב אבק / פן כי זה מה שאפשר. פירקתי את הקירור מהמעבד וחשבתי אולי לנקות אותו עם מים. האם אפשרי לנקות עם גוף הקירור עצמו עם מים? ( וכמובן להשאיר לייבוש טוב ) תודה רבה ושבת שלום.
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הנה קצת תמונות של המארז שלי...:-) הוא עוד לא גמור הוא צריך לעבור עוד..: * הגבהה - הוספת עוד איזה 2 קומות למארז. * צביעה....אחרי הוספת קומות.. יש בו 3 ספקים אבל אתם רואים רק 2. ספק אחת מוסתר איפה שאמורים להיות הרדיסקים..:-) כל החשמל שם מאוד מסובך בכל מקרא.. -----=====<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>=====------ -----=====<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>=====------ -----=====<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>=====------ -----=====<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>=====------ -----=====<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>=====------ -----=====<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>=====------ 8)
-
- 23 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לבצע OC לא גדול למעבד והמפרט שלי הוא כזה: מעבד: INTEL CORE2DUE E4300 1.8 לא אם: INTEL DQ965 BF זכרונות: 3GB DDR2 KINGSTON (אחד של ג'יגה ושתיים של 2GB) ספק: EZCOOL 450W כרטיס מסך: LEADTEK NVIDIA 7600 GS 256M קניתי את המחשב לפני שנתיים ולא עשיתי בו שום שינוי למעט שדרוג של הזכרון והחלפת ספק. האם בכדי לעשות OC המפרט הנוכחי יספיק? ואם לא איזה שינויים צריך לעשות ובכלל מה הפרוצדורה וכמובן עלויות. נ.ב אני חדש בכל הנושא של OC ואין לי שום נסיון קודם לכן פתחתי נושא חדש (עשיתי חיפוש בארכיון ) תודה לעוזרים
-
- 36 תגובות
- 3k צפיות
-
-
צהריים טובים. יותר מדי בעיות במחשב אחד. הפעם זה הטמפ' שעלתה היום עד ל10 במנוחה ובמאמץ עד ל-15 המעבדים היו עובדים על טמפ' של 42 במאמץ. היום לפתע התחלתי לשמוע רעשים (אני חושב שזה מהספק) פתחתי את המחשב והוא היה ממש חם. אח"כ בדקתי טמפ' והיא הייתה 56. 14 יותר מהנורמלי. במה הבעיה?
-
- 45 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. כבר תקופה שאני מעוניין לקנות את הבקר הנ"ל ואני מתלבט, מה אתם אומרים עליו? יש לי במארז 8 מאווררים של 120mm ועוד אחד 200, אני מעוניין לשלוט במאווררים הקריטיים בעיקר, עד כמה מאווררים אפשר לחבר לבקר הזה, ואילו סוגי מאווררים? יש לי במארז כמה מאווררים של antec tricool blue led 120mm שנראה לי שהם נשלטים(לא סגור על זה). בעיקרון אם יש למאוורר חיבור 3 פינים אז הוא נשלט?
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
אנשים... צץ במוחי (הקודח) רעיון פצצתי... פיתרון קירור מושלם לקחת את הקרביים של המחשב ולשים בתוך מיני-בר (מקרר). בקיצור להכין מארז ממיני-בר !!! גם קירור למחשב וגם לבירות.... :cistinebiggrinA: דעתכם בבקשה.
-
- 18 תגובות
- 3k צפיות
-
-
[המפרט שלי (מימין) מעודכן] זהו ניסיון ה-O.C הראשון שלי.. אנא מכם, היו סבלניים/סובלניים בתגובות :-[ תודה מראש! 1. ניסיתי את התוכנה של ASUS (ב-WINDOWS) והגעתי די קרוב ל-5GHz רק שמתח המעבד היה קרוב ל- 1.4V וה-BCLK על 104.. אז ויתרתי.. 2. ניסיתי מספר מדריכים (הגדרות ידניות) שהמפורט ביותר מבינם היה: http://www.clunk.org.uk/forums/overclocking/39184-p67-sandy-bridge-overclocking-guide-beginners.html ולא הצלחתי להגיע ל- 4.5GHz.. האמת, הגעתי.. רק ש- Prime95_X64_266 הראה שגיאות (ה-WORKERS נעצרו) כמה שניות אחרי התחלת הטסט.. 3. חזרתי שוב וניסיתי את התוכנה של ASUS (ב-WINDOWS), ומשום מה עכשיו זה לא מגיע איפלו לא ל-4.4GHz ################################### מערכת ההפעלה הותקנה (בתו…
-
- 21 תגובות
- 3k צפיות
-
-
היום התקנתי E4400 שמתי עליו משחה טרמית זלמן וגם על האינפיניטי והרכבתי את האינפיניטי. באוורסט הוא לא מזהה לי את הטמפ' של הליבות אבל בTAT מופיע שבעבודה רגילה CPU0 על 54 וCPU1 על 52. כמובן שמתוכנן אובר רציני. מארז 3DAURORA עם מאוורר 120 מקדימה ועוד שניים מאחורה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש.
-
- 46 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
יש לי קירור freezer extrem על המעבד יש לי את המחשב כבר שנה וחצי וברוך השם אין בעיות אבל הקרור ענק ואין סיכוי לראות את המעבד איך אני יודע אם צריך למרוח משחה או משהו?
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם 3 גרם של ארקטיק סילבר זה מספיק למעבד...(ובכלל לדעת כמה צריך למעבד אחד?) נ.ב. התקנתי לפני כמעט חצי שנה zalman 7000Cu והטמפרטורה של המעבד היתה בערך 35-45 במנוחה (מעבד פרסקוט) ולפני חודשיים נשף לי הלוח אם ונתתי את המחשב לתיקון ולהחלפה של לוח אם. עכשיו הטמפרטורה של המעבד שלי היא 65-70 במנוחה. יש לכם רעיונות למה..
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
החלפתי מאוורר CPU ב Dell optiplex GX 150 (דסקטופ Pentium 3) - מאוורר 80 mm רגיל אם 3 חוטים המאוורר הקודם עבד ללא בעיה 10 שנים ונשרף המאוורר החדש (ניסיתי כמה, כולם אותה בעיה) עובד אבל לפעמים המחשב לא מזהה אותו וכותב Fan failure המאוורר הקודם - של Delta מאווררים חדשים - ניסיתי של EZcool. Delta, Foxconn, Bestcooler (ה EZcool Delta Foxconn לא מזהים בערך ב 1/2 מהמקרים באקראי ללא חוקיות מסויימת, ה Bestcooler לא מזהה בכלל - הוא כל כך גנרי שיש מצב שהחוט sense לא מחובר בפנים)
-
- 19 תגובות
- 3k צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות שרוולי גומי כאלה שמתכווצים בחום (בשביל חוטים למולקס) ???
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אם אפשר קישור זה יהיה מצויין תודה מראש
-
- 63 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך X1800GTO שברשותי ביחד עם המחשב כשנה וחצי אפילו קצת יותר. לאחרונה אני מגלה שהכרטיס מסך מתחמם מאוד אפילו שהוא לא נמצא במאמץ והוא מגיע ל70 מעלות. אתמול שיחקתי במשחק TEST DRIVE וכשבדקתי את המעלות בזמן שהמשחק היה פועל הם הגיעו ל100 מעלות!! אני נדהמתי שראיתי את זה . פתחתי את המארז לקחתי מאוורר קטן הפעלתי אותו וכייוונתי אותו לכיוון הכרטיס מסך כדי שיתקרר קצת ואכן המעלות צנחו ל65-70 מעלות וחזרתי שוב לשחק . השאלה שלי היא כזאת : איך יכול להיות שהכרטיס מסך מגיע לטמפ' של 100 מעלות במאמץ? האם זה נשמע הגיוני וזה תופעה נפוצה ? והאם לא יכול לקרות שהכרטיס מסך ישרף או משהו כזה? נ.ב את כל הבדיקות ביצעתי בעזרת התוכנה HWMonitor.
-
- 24 תגובות
- 3k צפיות
-
-
רכשתי מחשב חדש מבוסס על: אינטל E5200 (הערה- הזמנתי מעבד box - וכשקיבלתי שבוע שעבר את המחשב ראיתי שהמאורר אינו של אינטל - לאחר שדיברתי עם החנות ולאחר ויכוח קטן שניסו לטעון שהמאורר שהם התקינו הוא בסדר - אבל לבסוף הם הסכימו להחליף את המאורר לזה של אינטל ואני לא יודע אם זהו המאוורר שמגיע עם ה-box אבל כתוב עליו אינטל עם מדבקה מבריקה והדגם הוא : dtc aat03, delta, e33681-001 - עם קונקטור של 4 פינים שמחובר ללוח האם (גם הוא עם 4 פינים). לוח אם gigabyte eg41mf-s2h מערכת הפעלה XP - 64 BIT אני מנסה להשתמש בתוכנת easytune6 של גיגהבייט שאמורה להיות מסוגלת לשלוט במהירות המאורר של המעבד הגדרתי בבאיוס את ה- cpu smart fan control במצב מאופשר. מהירות המאורר נשארת תמיד סביב ה- 3150 r…
-
- 27 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, מישהו יודע איזה כלים צריך בשביל להגיע לרמה כזו של ליטוש נחושת? או אולי לאיזה בעל מקצוע אפשר לפנות בלי שהוא יסתכל עלי כאילו אני אידיוט? אם יש כאן מישהו שכבר עשה את זה אשמח לשמוע ממנו פרטים. תודה!
-
- 4 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי מחשב LENOVO Z510 רוב הזמן המחשב מחובר לעכבר מקלדת ומסך ונשאר סגור. כשאני קצת משחק מידי פעם ומעמיס על המחשב הוא מתחמם קצת. אני מעוניין בהמלצה למשטח קירור בסכום של עד 200 ש"ח. עדיפות כמובן למשטח שיקרר כמה שיותר ויהיה שקט על הדרך...
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום לכולם, המחשב שלי הלך לבדיקה אצל RSM (משהו עם הכרטיס מסך) המוכר שאל אותי אם אני רוצה שהוא יעשה לי OC אמרתי לו שאין לי בעיה שיעשה. קיצור הוא הגיע ל-4.4 עם הקירור הרגיל שלי (V6) כשהגעתי הביתה ראיתי שהוא עשה מסך כחול עם והיה רשום שמה Dummy Physical memory משהו כזה לא ממש סגור על זה. דיברתי עם המוכר וניסינו לסדר את זה בטלפון והורדנו את המתחים קצת. הכל הלך טוב (זה היה בצהריים באיזור ה-12). כשיצאתי עם חברים עד איזה 1 וחצי בלילה, חזרתי וראיתי שהמחשב עשה ריסט ואז הייתה לי הודעה שהיה לו מסך כחול. אחרי זה נכנסתי לBIOS ועשיתי Load optimized defaults ואז עשיתי לפי המדריך של: ליאור מתיתיהו כאן בפורום שעשה מדריך על אותו מעבד ועל אותו לוח(רק דגם PRO). עשיתי עד 4200MHZ הוא לא התחמם ל…
-
- 29 תגובות
- 3k צפיות
-
-
גלריית המודינג החדשה של HWzone תיפתח בקרוב בגירסה משופרת, לאחר שהיא נהרסה במהלך הפריצה לאתר.. זאת ההזדמנות להזכיר לכל מי שעדיין לא שלח, שאנחנו מחכים לתמונות (ואפילו סרטונים קצרים!) שלכם... פרטים נוספים
-
- 27 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום וברכה לכולם! אני עוסק בתחום המולטימדיה, עושה הרבה רינדורים של אודיו וגם לא מעט רינדורים של וידאו ב Full-HD. אני מבין טוב במחשבים, אבל עם אוברקלוק לא התעסקתי אף פעם, כי אני פשוט לא מגיע לזה, וגם לא כל כך מעוניין לסכן את הציוד. אבל הבנתי שלשבת עם חומרה כזאת ולא לעשות לה אוברקלוק, ובפרט שאני רגיל לשבת ולחכות למעבד זמן לא מבוטל של רינדורים, זה סתם ביזבוז זמן. המעבד שלי הוא: i7 4930k (משושה ליבות מדור ה Ivy Bridge E, בתדר של 3.4 - 3.9 ג'יגה הרץ). קירור מעבד: Noctua NH U14S זיכרון RAM: 4 חתיכות של 8GB DDR3 1866Ghz מסוג Crucial Ballistix Tactical לוח אם: Asus x79 Deluxe ספק כח: Antec HCP-1200 …
-
- 5 תגובות
- 3k צפיות
-


