אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
שלום... חשבתי על רעיון מצויין... הנה תמונה תראו ... האפור זה נגד של 110 אוהם הכתומים הארוכים אלה כבלים של רמקול משהו פשוט.... http://planet.nana.co.il/SixKiller/untitled.JPG פשוט תיכנסו...(תעתיקו לשורת כתובת)
-
- 21 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
1. מה ההבדל בין low level hardware overclocking לבין hardware overclocking בתוכנה riva tuner 2. האם בתוכנה riva tuner אפשר לעשות אוברקלוקינג לcore 375 ולזכרון 600 עם קירור רציני?
-
- 33 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
שחזרתי מהמפגש היו לי דוקטור אחד, ספייר בלי מאוורר, וזהוא... אז....הנה מה שיצא מהם עוד מאוורר 120ממ' יתווסף למטה שיהיה לאבא שלי כוח... -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- ;D
-
- 15 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
היי האם הקירור של NOCTUA יספיק לקירור יעיל של GEFORCE RTX3090 שיצטרף ל RYZEN 5950X? אני תוהה אם ללכת באמת על הקירור הזה, או שעדיף ללכת על קירור נוזלי. לדוגמא, קירור נוזלי למעבד Corsair iCUE H150i ELITE CAPELLIX כמובן הייתי מעדיף לשלם פחות ולהיות עם המאוור של נקטואה שעלותו 400 שח, אבל השאלה האם כדאי להשקיע עוד 500 שח בנוזלי. תודה
-
- 3 תגובות
- 3.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם . ברשותי רדיאטור חדש דנדש של רכב פרטי ששוכב אצלי ללא שימוש . היות ורדיאטור כזה ( בשילוב עם מאורר) מצליח לקרר מנוע שפולט חום באלפי מונים יותר מאשר מחשב ,אז ההיגיון אומר שאין שום ספק שהוא לא יתקשה לקרר מחשב ללא מאורר כלל. היות ואני לא רוצה לסכן את החומרה ,אני מעדיף לרכוש לוח אם שמיוצר מראש לתמיכה בקירור מים ,כך שכול מה שאני אצטרך לעשות , זה רק לחבר את הצנרת לאלמנטים שכבר מובנים על לוח האם . כמו כן אני מעוניין בפיתרון קירור למעבד מבוסס מים שקל לחבר , ואולי גם ספק כוח שמראש יוצר עבור קירור מים . אם אתם מכירים \ממליצים על מוצרים מתאימים אז אנא תרשמו את שמותיהם \ תנו לינקים אליהם. דרך אגב ,האם זה נכון שבמקום מים ניתן להשתמש באלכוהול 100 אחוז נקי ,שיתרונו הגדול הוא ש…
-
- 30 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני המון פעמים נתקל במדריכים ובפורום עצמו במשוגים : קירור אקטיבי/פאסיבי. מה זה בעצם? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
יש ברשותי את המעבד 4770 והמארז Fractal Design Define R4 הקירור סטוק של המעבד בסדר גמור במצב מנוחה אבל בזמן מאמץ נשמע כאילו משוגר לי טיל מהמארז. הייתי מעוניין לדעת מה האופציות שלי בטווח הנ"ל לקירור הכי שקט במידת האפשר בזמן מאמץ תודה
-
- 5 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מעבד 2500K קירור YASYA לוח ASUS P8P67 ביוס רשמי אחרון. איך אני מתחיל? מה מו מי? כרגע המעבד רץ במנוחה על 1.6GHZ ובמאמץ על 4.3GHZ אני רוצה בדיוק אותו דבר רק עם 4.7 או (הכוונה היא שהמעבד יוריד את התדר כשהוא לא בשימוש אינטנסיבי)4.8GHZ http://oi52.tinypic.com/2n8syn9.jpg http://www.clunk.org.uk/forums/overclocking/39184-p67-sandy-bridge-overclocking-guide-beginners.html#post110904 הוא השאיר את הPLL על AUTO. אבל הוא הגיע ל4.8 עם 1.35V עריכה:ניסיתי בדיוק כמו שהוא עשה, קיבלתי BSOD בבוט. ניסיתי לעלות מתח ל1.375 גם לא עזר..
-
- 20 תגובות
- 3k צפיות
-
-
סטפינג : 0522tpmw קרח יבש, טמפרטורת סטוק = מינוס 25. מקסימום מתח 1.69v מקסימום SS http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=40909 SUPER PI 1M SUPER PI 32M על מספרים נמוכים כי נגמר הקרח תצוגת אופנה ;D
-
- 44 תגובות
- 3k צפיות
-
-
קניתי 2 מאווררים, אחד עם חיבור 3 פינים ואחד 4 פינים. לצערי, מסתבר שאין לי מקום לזה על הלוח אם, בלוח יש מקום רק למאוורר נוסף אחד וזה כבר תפוס עם המאוורר של הדיסק הקשיח. בעניי זה פשוט בושה לג'יגה בייט, בכל זאת מדובר על דגם חדש B75 ud3 או משהו כזה.. בכל אופן השאלה שלי היכן ניתן להשיג מתאם לחיבור הזה שימיר לחיבור חשמל הסטנדרטי? מניח שאם אחבר ככה עדיין תהיה תועלת לטרמוסטט ולמצב השקט והרגיל נכון? ושההבדל היחיד יהיה שלא יהיה לי אפשרות לראות את הנתונים? אשמח לעזרה, תודה רבה וסליחה אם זה לא המקום
-
- 18 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום אני צריך את עזרכתם בבחירה בין שני מארזים: הראשון-NZXT TRINITY NO PSU השני-UBER CHAKRA ושאלתי בקשר לקירור המים זה האם הוא תופס אבק? כי במארז השני יש מסנני אבק אך אם אני לא צריך מסנני אבק בקירור מים אז בחירתי תהיה יותר קלה. תודה. נ.ב- האם יש אפשרות במידה ואני יצטרך להוסיף מסנני אבק?
-
- 36 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הטמפרטורות של לוח האם בסביבות 40 מעלות ושל המעבד בין 48 לבין 54 מעלות(נמדד על ידי sandra).במארז יש לי רק מאוורר אחד, האם כדאי להוסיף עוד מאוורר אחד(גם ככה יש הרבה רעש)? ???
-
- 20 תגובות
- 3k צפיות
-
-
המחשב מוגדר בטורבו על 4.2 כבר כמה ימים והיום עשיתי בדיקת מאמץ האם התוצאות תקינות? אפשר להשאיר את זה ככה או שכדאי לבטל? תודה אלי.
-
- 10 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
יש ברשותי את המערכת הנ"ל אני מצליח לעלות את ה FSB ל כ 356 וברגע שאני מעלה בנקודה אחת אז כבר המערכת לא יציבה (אני בודק זאת עי תוכנה ORTHOS ) היא לא מצליחה להחזיק דקה אבל אני לא יודע מה מגביל אותי איך אפשר לדעת? והאם יש איזה מדריך ללוח במסויים הזה יש לי ביוס 1707
-
- 45 תגובות
- 3k צפיות
-
-
well sorry but i didnt get the chance to install hebrew on my new comp yet. here is what i bought: nf7-s rev 2 corsair xms512-3200c2 axp 2500+ AQXDA and some other stuff due to a problem with my order of the slk-800 im gonna be with the stock fan for a while so i started ocing anyway and here is what i got p.s i didnt hit any block i just stopped because of the temp radeon 9700@380/340 33c no vmods memory 2,2,3,3 timing @ 426mhz 2.7v cpu 2343mhz @ 11x213 1.725v 45c idle 48c load i got up to 2400 but it was 51c idle 57c load so... but i ran some benches and prime95 and its perfectly stable here is a pic
-
- 34 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שמעתי את זה הרבה בפורומים - אין מצב שאפשר לעשות אוברקלוקינג עם לוח של אינטל אז אני שואל שוב: האם באמת אי אפשר לעשות אוברקלוקינג למעבד או לזכרונות עם לוח אם של אינטל? קראתי הודעות בארכיון שאומרות שיש אפשרות לעקוף את ההגנה.
-
- 52 תגובות
- 3k צפיות
-
-
[TABLE] [TR] [TD=class: ValueSpecification_dark, align: right]DELL [/TD] [TD=class: NameSpecification_dark]יצרן[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: ValueSpecification_light, align: right]INSPIRON 5000 17 5748 i7[/TD] [TD=class: NameSpecification_light]דגם[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: ValueSpecification_dark, align: right]Windows 8.1 (64Bit) Hebrew[/TD] [TD=class: NameSpecification_dark]מערכת הפעלה[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: TopicSpecification, colspan: 3, align: right] גרפיקה …
-
- 16 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אחים שלי קודם כל חג שמח!! ושנית יש לי היום ימולדת 19!! וגם שיחקתי עוד קצת עם ה6200 שלי שהוא עם קירור סטוק ללא VMOD והצלחתי לישבור שיא אישי!! תמונה אחת שווה 1000 מילים כמו שנאמר : http://img351.imageshack.us/img351/941/80062ds.jpg [attachment deleted by admin]
-
- 38 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אהלן אנשים. היה לי את הדרייברים החדשים (אפילו לא כל כך), ותמיד הכרטיס היה מתחמם ל-67 מעלות חום !! מחקתי את הדרייבר.. והתקנתי את הדרייבר הישן שקיבלתי מהחברה של eVGA. ואז הופ.. אחרי שעות של משחק ב-GTA (מה שהיה בקודם אחרי רבע שעה), הכרטיס מגיע גג ל-57 מעלות. האם יהיה איזה דרך להתקין את הדרייברים החדשים מבלי לדפוק את הכרטיס? ראוי לציין שניקיתי ככל שיכולתי את האבק.. ממש קשה להגיע אבל זה דיי נקי שמה.
-
- 51 תגובות
- 3k צפיות
-
-
עריכה: בנוסף לאיזה, הייתי שמח לשמוע גם מאיפה יש להשיג בארץ. תודה (:
-
- 20 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני רוצה לנקות מארז ולשים קרור לקראת OC מה הדרך הכי טובה לנקות חוץ משואב אבק יש עליו טונות של אבק
-
- 22 תגובות
- 3k צפיות
-


