עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by borg,

    פלטות Thermoelectric Cooler, או פלטייר (Peltier), משמשות במודולים לקירור של מחשבים לקירור של המעבד או חלל המארז, באמצעות אפקט של הזזת והעברת חום מצד אחד של יחידת הפלטייר לצידה השני, דבר המתבטא ביכולת להוריד טמפרטורות בצורה משמעותית אפילו מתחת לאפס. Waffer PC AirCon PAC 400 האם קיימים מאווררים בקוטר של כ-40 ס"מ שמשתמשים בפלטייר? אני מתכוון למאוור שלא מיועד לקרר חדר בדומה למזגן, אלא לנשוב אוויר לכיוון מסויים, ובניגוד למאווררים רגילים שנושבים אוויר בטמפרטורת החדר, באמצעות שימוש בפלטייר המאוורר ינשוב אוויר קר בלפחות 10 מעלות צלזיוס מטמפרטורת החדר. האם פלטייר בקוטר של 40 ס"מ הוא דבר יקר? במידה וניתן לרכוש פלטייר (איפה?), האם ניתן ליצור מוד שמשתמש בפלטייר ושני מ…

    • 23 תגובות
    • 3.4k צפיות
  2. לאחר שאמרתי יפה שלום לQ6700 ששירת אותי נאמנה החלטתי לחפש לי הרפתקאות אוברקלוק אחרות. הרבה נאמר על מעבד הE6300 ועל פוטנציאל האוברקלוק הטמון בו, האמנם? מי אתה DUAL CORE E6300? אנחנו יודעים שהמעבד ממותג כמעבד DUAL CORE למרות שלמעשה, מדובר כן בכפול ליבה עם טכנולוגיה חדשה לצידו. אז למה וינטל החליטה שהמעבד הזה הוא דווקא DUAL CORE ולא CORE 2 DUO לדעתי בשל 2 סיבות. האחת היא עצם העובדה שהמעבד הזה הוא ההמשך הישיר של הE5400, מE5200, ישנה קפיצה של 100MHZ בין כל מעבד, לE6000 יש באס ל 1066MHZ מבניגוד ל800MHZ של אחיהם הקטנים. השניה היא המחיר שלו, מן הסתם שראוי שמעבד שממותג DUAL CORE ולא CORE 2 DUO יעלה לנו פחות ויפנה לשוק היותר נמוך. יכולת אוברקלוק מעולה, השערה או מציאות? ש…

    • 40 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. Started by tnt studios,

    מה עדיף (מבחינת מעלות וביצועים, לא מבחינת מחיר!): BIG TYPHHON http://www.thermaltake.com/coolers/4in1heatpipe/cl-p0114bigtyphoon/cl-p0114.htm או Sonic Tower + Silent Wheel 13mm http://www.thermaltake.com/coolers/4in1heatpipe/cl-p0071SonicTower/cl-p0071.htm + http://www.thermaltake.com/dcfans/ComboCool/a2330/a2330.htm ???

    • 45 תגובות
    • 3.4k צפיות
  4. שלום לאחר שהצלחתי להשיג את כל החלקים למערכת קירור מים שאני בונה (מערכת חיצונית) חסר לי רק נוזל מתאים, חיפוש בפורום לא הביא לי תוצאות ברורות (אנשים עשו מזה קוקטיילים ). תודה.

    • 26 תגובות
    • 3.4k צפיות
  5. Started by moshe_ha,

    ????

    • 3 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. Started by CraZyStyLe,

    אהלן חברים, כפי שרשום בכותרת יש לי את הPhenom 955 black edition , המכפלה שלו פתוחה ככה שלא הייתי צריך להתעסק יותר מדי עם מתחים וחישובים, אני מנסה להגיע לאיזור ה4.0 , האם זה אפשרי ? נכון לעכשיו מעל 3.7 אין לי יציבות, גם כשאני מעלה את המתחים וגם כשהטמפ' לא עוברת את ה40 מה אפשר לעשות ? יש למישהו ניסיון עם המעבד הזה ? בנוסף, בביוס אין לי אפשרות לשנות המתח של הvcore ,זה אמור להיות ככה ?

    • 7 תגובות
    • 3.4k צפיות
  7. Started by HFDO5,

    מישהו יודע איפה אפשר להשיג DIGIDOC 5 בארץ במחיר נורמאלי או חנות בחו"ל ששולחת לארץ תאמת לא הכי משנה לי אם זה 5 או גרסא אחרת רק נראה לי שזה דבר טוב ואני מחפש ואין בארץ מי שיכול ויודע שם של חנות בארץ או אתר בחו"ל ששולח שישאיר לי הודעה בפרטי

    • 33 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. שלום לכל חברי הפורום אז ככה , השאלה שלי האם אני צריך לעשות אוברקלוק לכרטיס המסך שיש לי שהוא Sapphire Radeon HD 6970 ביחס למעבד שיש לי שהוא AMD Phenom IIx4 965 3.4MHz , עשיתי לו אוברקלוק קליל ל-3.6MHz פשוט אני רוצה לדעת האם אני יכול בעזרת אוברקלוק לכ. המסך שיש לי להשיג ביצועים הרבה יותר גבוהים והמעבד לא יהיה לצוור הבקבוק או שאין צורך לעשות אוברקלוק ?

    • 15 תגובות
    • 3.3k צפיות
  9. Started by pazlazar,

    שלום חברים, אני בקרוב קונה מחשב שיתבסס על המעבד החדש 5930K על לוח ASUS RAMPAGE V EXTREME ככל הנראה. אשמח לקבל הצעות לקירור מתוך התחשבות גדולה מאוד על שקט כי זה יהיה מחשב שמיועד בין היתר גם להלטות סאונד. פחות קריטי לי OC. פחות בעיה עבורי כרגע העלות. תודה מראש!

  10. Started by sxs,

    יש לי Antec SX1030B עם 4 מאווררי 80mm בתוכו. אני רוצה לדעת האם אני ירגיש הבדל ברעש אם אני יחליף את המאוורר שעל המעבד(Spire) באיזה משהו בומבסטי של 7000RPM?

    • 13 תגובות
    • 3.3k צפיות
  11. Started by e-r-a-n,

    אני רוצה לעשות OVERCLOCK לכרטיס מסך העלוב שלי (voodoo3.. ) זה באמת נחוץ אבל? בכזה כרטיס עלוב אני ארגיש בהבדל? ואיך אני בכלל עושה את זה? :\

    • 15 תגובות
    • 3.3k צפיות
  12. Started by Fighter,

    יש לי כרגע מעבד intel core 2 duo 1.8@2.8 שעובד כרגע על 65 מעלות וזה בגלל שאין לי איוורר במארז הסיבה לכך היא שכל פעם ששמתי מאווררים הם הפסיקו לעבוד אמרו לי שזה בגלל שנכנס אבק לתוך המנגנון שלהם בכל מקרה אני לא יכול כל שני וחמישי להזריק שמן או לקנות מאווררים חדשים, האם זה משהו שאני עושה לא טוב שגורם להם לצבור אבק ולהתקע? אני ממש מוטרד בקשר למחשב הבא שאני אקנה כי אני לא יודע מה לעשות בעניין הקירור, הרי הוא גם יכול להפסיק לעבוד...

    • 10 תגובות
    • 3.3k צפיות
  13. המפרט שלי מימין. לפני יומיים חיברתי את הכרטיס והספק החדשים. הכל פועל מצוין רק שהחלטתי לראות מה תוכנות הדיאגנוסטיקה למיניהן אומרות... התוצאות מתסכלות עד מאוד... ראו תמונה האם זה סביר?? אמרתי לעצמי ש80 מעלות זה הכי גבוהה שאני מחכה עם זה לפני שאני פונה פה לאנשים... המארז דיי מסודר, גנרי עם 4 מאווררים 80 מ"מ, שלושה מכניסים מקדימה ושניים בדלת, אחד מוציא מאחור. הצעות יתקבלו בברכה! [attachment deleted by admin]

    • 41 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. שלום, יש לי דילמה התייעצתי עם אנשים ואמרו לי ובדקתי מאאמרים והכל והבנתי ש: הזלמן 9500 הוא מקום ראשון השני זה הנינג"ה פלוס והשלישי זה הביג טייפון של TT עכשיו בכללי על המ אתם ממליצים לי אם אנחנו עוזבים לשנייה את התקציב בצד בקטע של הזלמן שזה תוספת של 100 שקל אבל אם הוא יותר טוב אני מוכן להוסיף... בבקשה עזרה אני כבר לא יודע מה להחליט????

    • 78 תגובות
    • 3.3k צפיות
  15. Started by OmEr8,

    שלום לכם! תודה לכל מי שהקליק על הכותרת! ועכשיו לעניין, הזמנתי מחשב חדש ובו ה-HSF הוא ה-DR THERMAL. חשבתי על העניין והחלטתי שאני רוצה לעשות אוברקלוק די רציני למעבד שלי ושהוא לא יספיק, ויש לי רעיון... אם אני אקנה למשל CAKII 38 ואחליף לו מאוורר לאחד שקט וחלש יותר, הוא עדיין יתפקד טוב? כנ"ל לגבי HSF'ים טובים כדוגמת אלה של SWIFTECH או ALPHA. אם אני אחליף את מאווררי 80 המ"מ שעליהם למשהו חלש ופחות מרעיש הם עדיין יהיו טובים יותר מה-DR THERMAL? תודה, עומר

    • 13 תגובות
    • 3.3k צפיות
  16. שלום,,,, קניתי מחשב חדש עם המעבד הנ''ל E8400 וקניתי גם קירור גדול הThermalright Ultra-120 eXtreme --- כדי לעשות OC עשיתי OC מ3GHZ ל 4GHZ ויש לי בEVEREST כמה סוגי טמפרטורות של המעבד אז ככה: רשום CPU-C30 מנוחה CPU#1-C48 מנוחה CPU#2C45 במנוחה אני במתח של 1.55 למעבד ו2.1 לזיכרונות,- אז מה ההבדל למה הראשון הוא C25-C30 במנוחה והCPU#1,2 הם 45C במנוחה ובמאמץ הCPU הוא 52C-60C והCPU#1,2 בין 70C-80C לפי מה שאני חושב זה שהCPU הרגיל זה הפלטה של המעבד וה CPU#1,2 זה הליבות והקירור של המעבד בכלל לא חם ואני חושב שאני לא מנצל אותו מספיק יש עליו שני מאוררים, והטמפרטורות בסדר ? קיבלתי ב3DMARK 06 12740 נקודות אחרי אוברקלוק למעבד ל 4GHZ ולכרטיס מסך (8800GT) מ 670@720ו 975@1050 למי שיש את החומר…

    • 32 תגובות
    • 3.3k צפיות
  17. Started by jackhammer,

    שלום חברים. אני בכוונה מפרסם את הדיו פה בגלל שזה קשור יותר לקירור מאשר לכרטיס מסך עצמו... אני מחפש כרטיס 3080 שיתאים לאחד מהקירורים של EKWB. איך אני יכול לדעת איזה מהקירורים האלה מתאים לכרטיס מסך הזה או הזה (והאם הם בכלל מומלצים?) מדגיש שהקירור סטוק של הכרטיס לא ממש מעניין אותי (מן הסתם הוא יוחלף) וגם לסחוט כל טיפת ביצועים לא כל כך מעניין אותי. מה שכן חשוב לי שהכרטיס יהיה אמין (אחרי הגל הראשון של הדיווחים על כרטיסים שקורסים תחת עומס - בגלל הקבלים הזולים בגב הכרטיס?) עריכה: איך הקירור הזה? קצת מרתיע לקנות דברים כאלו מאלי אקספרס.... מישהו מכיר את המותג הזה ויכול לתת המלצה (או דיס-המלצה)? תודה מראש לעוזרים.

  18. Started by Tamirp96,

    המעבד : i5-4750 . כרטיס מסך: GTX770 4GB WINDFORCE . שיחקתי BF3 על HIGH, אחרי שעה וחצי המעלות נראו לי לא תקינות, המעבד הגיע ל 80-81 מעלות , והכרטיס ל 80 מעלות. זה תקין?

    • 22 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. הצביעות והמודינג ממשיכים ! והנה אלינור שלי מתעוררת לחיים ! ;D מה אתם אומרים על הכתיבה ? מה אתם אומרים על השיוף של הכסף ? נתן אפשקט מראה !

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  20. אוקיי אני אתחיל מזה שעשיתי אוברקלוק למעבד והוא עמד יציב על 2740MHZ. ד"א יש לי 2.4B. ראיתי שהביוס שלי הוא מלפני שנה בערך אז רציתי לעדכן אותו... עידכנתי אותו עם התוכנה של אביט FLASH MENU, והוא רצה לעשות ריבוט. אוקיי, עשיתי ריבוט, נכנסתי לביוס וראיתי שהמעבד שלי עובד על 2.74 אבל כתוב איפה שאפשר לשנות את הבאס 2400MHZ. אז חשבתי שברגע שאני ייצא מהביוס המעבד יעבוד על 2.4, אז שיניתי ל2.74, ועשיתי ריבוט. אז התחילו הבעיות, המחשב לא רצה לעלות, המסך הפך לצבעוני, המחשב עשה רעשים של גנרטור... נכנסתי לביוס לראות מה הבעיה, ומה ראיתי??????? 5700MHZ!!!!!!!!!!!! אני הייתי בשוק!!!!!!!!!!!!!!!!! מה זה?? חשבתי איך זה יכול להיות? אז הבנתי שאולי הביוס הקודם לא נמחק....ושניהם עובדים על 2.74.... אז…

    • 38 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. יש לי את הקירור accelero_xtreme_4870x2 ואני רוצה לשנות את המהירות של המאווררים.. עם איזה תוכנה אני יכול לשנות את זה..? ואם אפשר איזה מדריך קטן איך משנים..

    • 6 תגובות
    • 3.3k צפיות
  22. Started by boss,

    אף פעם עשיתי OC ,חיפשתי אתר אוברקלוקינג , לא הצלחתי להבין מדריך קניתי מחשב חדש מפרט מעבד intel Core i7 2600K 3.4Gh זכרון G.Skill 2x4GB RipJaw X Edition Dual Channel 1600MHZ 7-8-7-24-2N לוח אם ASUS P8P67 Delux כרטיס גרפיקה Sapphire HD 6970 2GB דיסק קשיח Micron RealSSD C300 SATA III SSD 128GB קירור Scythe Mugen II Rev.b החלפה 2 מאווררים GentleTyphoon" 120 mm 1850rpm מארז CoolerMaster HAF X/942 ספק SeaSonic 750W Gold X-Series תעזרו לי איך עושים מעבד OC תודה

    • 10 תגובות
    • 3.3k צפיות
  23. Started by danielk9,

    היי יש לי שני מחשבים ולכל אחד קרור שונה.. CNPS9500a LED ZALMAN 8000 שניהם מגיעם עם בורר עוצמה לRPM של המאורר! כך שהמאורר שעל גוף הקירור מתחבר אל הבורר ישרות ומהבורר ללוח שהוא כשהוא מתחבר רק ל3 פינים במקום 4!! ואז בעצם מה שקובע את הRPM זה הבורר שאני משנה ידנית ולא הלוח עצמו לפי הטמפ... אני צודק?? או שבשביל להפעיל את SMART FAN אני צריך לחבר את קירור ישירות ללוח?

    • 53 תגובות
    • 3.3k צפיות
  24. Started by AVI17AVI,

    אילטור קטן שלי נו מה אומרים?

    • 17 תגובות
    • 3.3k צפיות
  25. Started by HeaT-SinK,

    שלום יש לי בעיה ואשמח אם תוכלו לעזור לי. המעבד: AMD Athlon 64 X2 5000+ 2 ליבות 13*200 = 2600 מגה הרץ 2 ג'יגה זיכרות DDR2 בIDLE הטמפ שלו היא ב45. במאמץ הטמפ' מטפסת עד ל70 פלוס מינוס והמערכת נכבית (הגנה מהביוס) הבעיה היא שהמעבד מתאמץ סתם. כשמשחק פועל לדוגמא מייפל סטורי. פעם (במחשב הישן AMD BARTON 2500) הייתי משחק בו בכיף, אבל היום (במחשב הנוכחי) אחרי כמה דק' משחק אני בודק את הטמפ' והיא כבר על 70. אני לא מבין למה המעבד מתאמץ יותר מדי. אין לי תוכנות אחרות שפועלות ברקע. כל מה שאני רואה לפי הSPEED FAN זה ש2 הליבות מתאמצות עד הסוף כשאני במשחק.

    • 20 תגובות
    • 3.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים