אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אלו הנתונים שקיבלתי מ riva tuner : $ffffffffff Display adapter information $ffffffffff ---------------------------------------------------------------- $0000000000 Description : NVIDIA GeForce FX 5600XT $0000000001 Vendor ID : 10de (NVIDIA) $0000000002 Device ID : 0314 $0000000003 Location : bus 1, device 0, function 0 $0000000004 Bus type : AGP revision 3.0 (AGP 2.0 mode) $0000000005 AGP status : enabled $0000000006 AGP rate : 1x 2x 4x supported, 4x selected $0000000007 AGP SBA : supported, enabled $0000000008 AGP FW : supported, enabled $0000000009 Base address 0 : de000000 (memory range) $0000…
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אני ממשיך? כל שינויי שאני עושה המחשב לא עושה פוסט שיניתי מתחים במעבד על 1.575 הזכרון על 2.2 מפרט: לוח אם striker extreme asus gtx 8800 4 giga gskill 800 e6750 קירור מים
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני פותח צינורות ל X800GTO AGP של ספייר?
-
- 26 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב.. אז לא מצאתי פורום יותר מתאים חוץ מההפך המוחלט חח.. יש דרכים לגרום למחשב לייצר חום שיחמם לי את החדר? ושאני יוכל להשתמש במחשב תוך כדי
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שניסיתי פעם אחת והסבירו לי פה פחות או יורת איך לעשות אוסי , עשיתי וכשבדקתי עם התוכנה זה לא הראה לי ביכלל שיש משהו ושהמהירות עלתה המעבד שלי הוא 2.8 נורטטוד עם הקירור סטוק שלו והלוח שלי הוא P4VT8+ של אסרוק אני יקנה או יבנה קירור איימתני יותר ברגע שאני יבין איך זה הולך .. דווקא מזה בא לי לבנות קירור עצבני לכול הלוח רק חבל שאין לי סיבה חח בנתיים יש קירור טוב במארז והטמפרטורה לפי הספידפאן עומדת על 34 מעלות במאמץ ו32 במנוחה בקיצר הפעם החלטתי להיות יותר יסודי כדי להצליח הבנתי שעושים אוסי דרך הביוס נכנסתי לביוס והלכתי ללשונית הadvanced לאחר מכן ראיתי שמה 6 שורות שממה שהבנתי שהן המקום לשנוי ולעשות בו את האוסי בשוררות האלה הייה רשום spread spectrum - disabled cpu …
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
??? ??? ??? המפרט שלי מפורט בקישור בצד.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שתי הליבות על 54-55 כששום דבר חוץ מ חלונות ו ה TAT דולק... עריכה: אני מריץ S& M עכשיו ו ה LEVEL1CACHE נכשל..
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני די חדש לכל נושא האובקלוקינג, והיום נראה לי שעשיתי משהו טיפשי. יש לי זיכרון DDR3 1333 , וכחלק מניסויים כאלה ואחרים שינתי את מהירות הזכרון בביוס מ- 1333 ל 1600 , וכעת המחשב נדלק כך שאין לי אפשרות להיכנס לביוס (פשוט מסך שחור ולוח האם פעיל) . מישהו יודע איך ניתן לשחזר את ההגדרות של הביוס ? לא שיניתי את המתח של הזכרון כך שהוא לא נשרף ...
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עדיף לקנות מעבד 3.6 או לקנות זכרונות ב 1800 ולהמהיר את המעבד ה 2.6 ל 3.6 וככה גם לסחוט את הזכרונות? נ.ב קחו בחשבון שכרגע יש לי שני זוגות של זכרונות מחברות שונות ככה שoc נארמלי לא אפשרי אז אם אנ קונה מעבד אני לא אוכל להמהיר אותו בצורה רצינית אלא רק ביחס של 5:4 וגם אז הם לא יציבים כל כך
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדידת טמפרטורת המעבד: איך עושים את זה? דרך הגדרות כלשהן במחשב? מכשיר כלשהו? כי אני רוצה לעשות OC אבל-בשום פנים ואופן עד שאדע את הטמפ'... מישהו יודע איך?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הינה מה שרציתם ועכשיו קיבלתם.. פעם שעברה התלוננו פה שהביקורת שהבאתי לא מקצועית משום שלא ציינו מתח וכל שאר הפרטים החשובים... עכשיו, כבר יצאו שתי ביקורות מקצועיות יותר והביצועים? חוגגים! מדהים מה המערכת הזו עושה! ביקורת ראשונה : http://www.hardkorehardware.com/reviews/bigwater/bigwater.htm ביקורת שנייה: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cooling/Tt_Bigwater/index.html
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי קירור מסוג: zerotherm nirvana nv120 והבעיה איתו היא שנשברה לו התושבת ועכשיו הוא מחובר באמצעות 2 ברגים במקום 4 בתושבת . לכן אני מחפש קירור חדש שיהיה ברמה שלו ואפילו יותר טוב ממנו ואם אפשר שיתמוך גם בתושבות החדשות. התקציב שלי עד 350 שקלים . תודה וגח שמח .
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ENERMAX ETS-T40 TB - איך הקירור הזה לדעתכם? במחיר של MUGEN 3, מגיע עם 2 מאווררים 120MM, עולה 213₪ בIQPC. http://www.overclockersclub.com/reviews/enermax_ets_t40/4.htm חיפשתי עליו חוות דעת באתר ובפורומים, לא מצאתי שום דבר.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי המלצות רבות כל כך מחברי הפורום וגם המחיר הנוח שלו החלטתי לקנות אותו גם ;D קניתי אותו מ noacomp ... דבר אחד חרא שבהם זה שכתוב משלוח חינם אבל הם לא ציינו שהמשלוח חינם הזה הוא בדואר רגיל... בסוף שילמתי עוד 10 ש"ח לדואר רשום... ( לא שליחים ) ... יצא ביחד 250 ש"ח... רק שתבינו איזה מעבד חם יש לי... תזכרו את התוצאות האלו... חחחח קלטו את ה RPM... תארו לעצכם איזה רעש זה עושה... ( המאווררים של פרסקוט צריך להשמיד אותם!!! ) אני מקווה יהייה טוב הביג טייפון הזה
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי לוח אם של של ןמאקך D945GCZ ואני לא מצליח למצוא בביוס שום אפשרוןת של בדיקת טמפ' ושום תוכנה שניסתי לא מצליחה להראות לי טמפ' במחשב חוץ מזה לא הצלחתי למצוא שום פונקציה של שינוי תזמונים של שינוי זכרונת ! האם אין אפשרות כזאת בביוס של הלוח אם הזה ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי, המחשב אמור להגיע מחר ושכחתי לשאול, האם ב TMS שמים משחה טרמית כמו שצריך (כדור קטן באמצע וזהו), כי הבנתי שב KSP שמים הרבה מעבר לדרוש ואני חושש שאקבל מחשב עם משחה טמית שנשפכת מהצדדים של הקירור (MUGEN 3)- התחלתי לדאוג אחרי שראיתי את הכתבה על המוגן 3 באתר. מזה אני חושש: http://hwzone.co.il/view-image/reviews-files/Scythe_Roundup/mug_up_install.jpg יש סיבה לחשוש או שהם שמים נקודה קטנה עם מזרק? הסיבה שאני קצת לחוץ מזה זה בגלל שאני די אובססיבי בכל הקטע של לכלוך ודברים שומניים שמתפזרים, ואשמח לדעת איך הם עושים את זה. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול בבוקר עשיתי ניקוי יסודי להמאוורר של המעבד והחלפת משחת טרמי שחיברתי חזרה הטמפ פשוט עלו ב20% יותר ממה שהם היו מוקדם מפרט 4670K H87 PRO FREEZE 13 PRO CO IDLE 30-40 LOAD 66 יכול להיות שמאוור לא יושב טוב?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה עשיתי OC לכרטיס מסך (GeForce 4 MX 440 - SE מתוצרת Innovosion...ל279/378...מ250/333...)..ולמעבד (P4 1.7 Willamette...ל2.0).... עכשיו איך אני נועל את הAGP?...ואיך אני יודע אם עשיתי הכל טוב??..(בעיקרון אין נפילות של המערכת...ואין דברים מוזרים...) דרך אגב...לכרטיס מסך שלי יש קירור לא מקורי..!!...(הוצאתי את המאורר הקטן...ושמתי צלעות קירור בPCI שמתי 2 מאוררים ג'נרי של 80mm ו92mm...) כל החוטים במארז מסודרים ביותר...ואני עובד עם מארז פתוח..(2 הצדדים..!!..)... אין אפילו טיפה של אבק..ניקיתי היום עם לחץ אוויר..!! צריכים עוד פרטים?? עריכה: הטמפרטורה של המחעד שלי טובה מאוד...בLOAD הוא משהו כמו 55-54 בIDLE הוא משהו כמו 25-27....כמו שאתם יודעים לכרטיסי מסך מתוצרת MX אין חיישן טמפ…
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דרך הביוס אין לי שום שליטה על על ה- bus של ה- PCI\AGP. הדרך היחידה שאני יכול לעשות OC למחשב שלי היא באמצעות שינוי המכפיל של ה- CPU אולם לפעמים גם הוא מהווה מכשול כאשר המערכת נהיית בלתי יציבה במכפלה מסויימת (13, לדוגמא). האם יש תוכנה שבעזרתה אפשר לשלוט מהירות הבאס של ה- PCI/AGP ? מה עושים במקרה כזה ? מחליפים לוח ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200302162159444941&user=neo1987 יש לי זכרון kingston 256 2700pc לוח gigabyte ga-8pe667 pro אני ראיתי משהו עם אותו מפרט כמו שלי רק זכרון של samsung שהגיע ל 150 מה אני צריך לעשות כדי להגיע למשהו כזה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש מקום באזור המרכז שמישהו יודע (מניסיון!) שאפשר לקנות בו מקדח כוס לקידוח במתכת בגודל של כ 120 ממ ומקדח בגודל של 80 ממ לקדיחה בפרספקס. הייתי כבר באלוהים יודע כמה סניפים של אייס ולא הצלחתי למצוא שום דבר חוץ.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המוד הבא שאני מתכנן הוא להוסיף חיישן אור(יש לי כזה בבית) לפאן קונטרולר ואז כשאני יכבה את האור המאווררים יעבדו חלש לחיישן הזה יש שני חוטים כשאני מחבר אותו בטור לשני לדים וזרם של 6 וואלט הלדים פועלים בהתאם לאור(כשיש אור חזק הם עושים אור חזק וכשאין אור הם לא פועלים) כשאני מחבר את החיישן למאוור בטור אז הוא לא עובד ורק באור חזק מאוד הוא מסתובב איך אפשר לעשות שהמאוורר יעבוד??? קבל, נגד או משהו אחר???
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! אני קונה מחשב חדש עם מעבד amd athlon2 X4 620 , ויש לי מאוורר ישן (מלפני כ4 שנים) של הathlon64 3000+ הישן שלי. המאוורר הוא AC freezer 64- נדמה לי הראשון מהסדרה שיצא. האם לדעתם אפשר להסתפק בלקנות משחה תרמית חדשה ולשים אותו, או שעדיף מאוד לקנות קירור חדש טוב יותר? לא מתוכנן OC, והמארז הוא collermaster HAF 932. תודה,
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם לחבר את המאוורר בצורה שהחלק הזה(איפה שהמדבקה )זורק אוויר למארז? http://www.mediagalaxy.co.il/files/CMP-FAN23.jpg או הפוך? ככה לדוגמא: http://www.reef-center-host.com/pix/albums/userpics/10387/normal_%EE%E0%E5%E5%F8%F8%E9%ED.jpg התמונה אומנם נראית דומת לקודמת , אבל פה הרגליים של המאוורר הפוכים..
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


