עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by HwareNewb,

    יש לי מספר שאלות : 1.קודם כל- הטמפרטורה של הכ.מסך שלי מגיעה במאמץ ל-80 מעלות (X850xt) ללא שום אוברקלוק. האם זה נורמלי? 2. המעבד שלי (P4 3.2 640 prescott) עשה דאון-קלוק וכרגע הוא על 2.8 GHZ ובמהירות השעון הנמוכה הזו, הוא על 60 מעלות במאמץ.האם זה נורמלי? (אין לי אבק על המאווררים,הם פועלים בסדר)יש לי שני מאווררים במארז בנוסף למאוורר של המעבד והספק כוח(המאוורר של המעבד עובד,לפי EVEREST, על 2700-2800RPM וזה נראה לי די נמוך...) עכשיו בנוגע לאוברקלוקינג: יש לי לוח אם ( MSI 925XE Neo Platinum (MS-7053 ולפי החוברת שלו אני יכול לעשות אוברקלוק, אבל כשאני נכנס בביוס ל Cell Menu,איפה שאמורה להיות האפשרות לעשות אוברקלוק, אין שם אפשרות להעלות את המכפלה, אלא רק את ה BUS את המתח ועוד…

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by asaf2006,

    שלום לכם, יש לי בעיה קטנה עם הקירור שרכשתי (noctua) חיברתי טוב למערכת אך שתי המאווררים שיש בקירור אינם מסתובבים... נכנסתי לביוס ושיניתי שם ב- smart fan control mode לאפשרות PWM. אבל הבנתי שאשרות זאת בוחרים רק למי שיש חיבור 4 פינים. ניסיתי גם לשנות לVOLTAGE והמאוורים לא מסתובבים אלא רק באפשרות של PWM. ידוע לכם למה והאם זה בסדר להשאיר אפשרות זאת ? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Penryn,

    יש לי גוף קירור זלמן 9500 והוא רחוק מלהיות אידיאלי מבחינת מגע ישירה עם המעבד. לכן הייתי רוצה לעשות לו שיוף ידני. אבל נתקלתי בבעיה שאני לא יודע איזו חומרים לשיוף ישנם בארץ ואיפו אפשר לקנות אותם. בחנויות של תמבור לא מבינים כאשר אני מבקש metal abrasive grinding האם מישהו מכיר איזשהו חומר דומה למה ש יש בתמונה? http://i76.photobucket.com/albums/j40/timberl/162716.jpg

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by shlomishlomi,

    שבת שלום אני מתחדש במעבד וצריך קירור חדש יש המלצות לקירור עד 200 ש"ח? חשוב שיהיה שקט. אם יש ביותר זול אפילו יותר טוב. לוח אם H81 HDS מעבד I5 4590 מארז ANTEC ONE כ.מסך HD7950

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. בחרתי קירור ומאוורר בבקשה תגידו לי האם מה שבחרתי שזה http://www.skypc.co.il/pl_product~Ultra-120eXtreme~18~0.htm בחרתי גם מאוורר לחוד תאמת יש שניים תגיד לי איזה לקחת זה הראשון http://www.skypc.co.il/pl_product~302213~18~0.htm זה השני http://www.skypc.co.il/pl_product~302220~18~0.htm אתה חושב שבחרתי דברים טובים איזה מאוורר הכי טוב לקחת 80 mm או 120 mm דרך הגב הכל בחרתי מהאתר של סקיי פיסי אתה חושב שזאת החבילה טובה מה שלקחתי או שיש לך משהו אחר להמליץ לי יש לי רק דבר אחד לסגור האם כל זה נכנס לי למארז יש לי מארז של Raidmax Sagitta מה אתה מציע לי לעשות?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Zeev86,

    היי. אני מנסה להוריד את הקירור, או לפחות את המאוורר עצמו, אבל לא מצאתי שום סרטון או הסבר איך עושים זאת. צפיתי בסרטונים בYOUTUBE איך מרכיבים את הקירור, אבל כשאני מגיע לקטע של להפריד את הסיכות ברזל מהגוף שצמודות למאוורר, אני לא מצליח (מפחד לשבור משהו או לעקם). https://www.youtube.com/watch?v=3Ewr7x3BXO0 (דקה 4:11) תודה.

  7. המפרט שלי הוא Asus P7P55D לוח מעבד core i7 875K Unlocked זכרונות Corsair 4 X 2GB 1600MHZ CL8 RAID 1 - Hitachi 1TB X 4 CrossFire 2 X Asus Saphire 5670 1GB עשיתי לו אוברקלוק קטן לפי ה auto tuning של אסוס , ווינדוס 7 64 מראה תוצאות שונות למה זה ? (תמונה למטה) תודה מראש לכל העוזרים [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. המאוורר הוא מדגם: 3D Rocket Pro Cooler PCU22-VG המעבד מדגם: Athlon 64 3000+ Venice אני משאיר אותו ב-3000RPM.. והטמפרטורה של המעבד היא 58 מעלות.. זה נורמלי? ושמתי לב שיש עליו מתחת ללדים מין מכסה פלסטיק כזה שטוח שקוף... האם צריך להוריד אותו על מנת שהמאוורר ישאוב אוויר יותר טוב? אחרת, מאיפה הוא שואב את האוויר? מהצדדים? מצפה לתגובות.. תודה.

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by BullHorn,

    רק אחרי שקניתי את המעבד התחלתי לחשוב בכלל על אוברקלוקינג ולכן הקירור שיושב עליו הוא בסך הכל Hyper 212 Evo. לפי מאמרים וכתבות הבנתי שמעבדי Haswell מגיעים עם טווח אוברקלוק מאוד גדול, חלק מהמעבדים מגיעים ל 4.8GHZ על קירור אוויר וחלק בקושי מגיעים ל 4.3GHZ. השאלה שלי... האם הקירור שלי מספיק טוב לאוברקלוק?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. זה המפרט שלי : Intel Pentium D 3.0Ghz 4MB + Arctic Cooling Freezer 7. MSI 945GCM5 V2 - 1333 FSB. Kingston 2GB (1GB X 2) DDR2 667Mhz CL 5-5-5-15. MSI RX1550 512MB PCI-e. WD 160GB 8MB 7200RPM SATA2. Windows Vista Ultimate 32Bit. אלה הפרטים המדוייקים של הלוח שלי : http://www.msicomputer.com/product/...5-F_V2&class=mb וזאת התמונה של הביוס שלי : יש לי ידע גבולי+ בביוס ולא כ''כ מצאתי את ההגדרה : CPU HOST CONTROL. אשמח אם מישהו יעזור לי להתקדם ! תודה לעוזרים.

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by gilor80,

    שלום,יש ברשותי מעבד i7 9700 לוח אם z390 aoures pro כרטיס 2080 ti זכרונות הצלחתי לעשות אובר קלוק מ3000 16-18-18-40 ל 3033 14-16-16-33 על מתח 1.470. ספק כוח 750 טיטניום ססוניק, יש מדריך לעשות אוברקלוק למעבד ללא k? תודה לעוזרים❤

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. אהלן חברים, לאחר המון נסיונות ובדיקות הצלחתי לייצב את הQ9550 על 3.82GHZ , עם מתח Vcore של 1.2675 שלדעתי זה לא רע בכלל העניין הוא שהמעבד מתחמם הרבה יותר עכשיו ומגיע במאמץ ל-75 מעלות (בעיקר בבדיקות small FFT) נבדק במאמץ עם PRIME95/OCCT בבדיקות LARGE/MEDIUM/SMALL וטמפ' ע"י Realtemp/HWmonitor בינתיים חזרתי לOC של 3.6ghz וכמובן הורדתי מתחים בהתאם והטמפ' במקסימום מגיעה ל67 מעלות במאמץ. חשבתי לקנות קירור רציני למעבד ולהחזיר את ה-OC ל3.8 ואפילו יותר תלוי בטמפ', אז איזה קירור אתם מציעים? אזמין מ-EBAY בכל מקרה ( לאחר חיפוש הכיוון הוא NHD14 של NOCTUA) יש לציין שהחלפתי את המשחה תרמית לפני כמה ימים, המצב היה שם קטסטרופה מפרט: Gigabyte EP-45 UD3R (775 C2Q 1600Mhz, Intel P4…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Blackend,

    שלום! קניתי מחשב מבוסס amd מעבד xp 2500 שקניתי אותו (חלקים לא מורכב) אמרו לי בחנות )ksp) מספר סיבות שנאחריות תפוג בגללן! 1.התחממות יתר לרוב מאובקלוק. 2.פינים שבורים. 3.מריחה של המשחה הטרמית. 4.שבירת הקרמיקה. אז השאלה שלי היא כזאת! מותר למרוח על הליבה משחה טרמית או שיש בעיתיות במריחה איפשהו על המעבד? אני מרחתי על הליבה והכל נראה סבבה(אחרי הכל זה מה שנראה הגיוני לעשות) יכול להיות שהנזק הוא לטווח הארוך ובגלל זה אני שואל!הטמרפטורה שלי עומד על 38 במנוחה האם זה טמפרטורה נורמאלית? מישהו יכול להגיד לי מה הטמפרטורות עבודה של המעבד? תודה!

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by hagay21,

    יש לי מאוורר מקורי של אינטל עם היטסינג מקורי 80 מ"מ פנטיום 4 והמאוורר מסתובב רק 2750 rpm??????

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. יש לי כרגע שניי סטיקים של 256 מגה CORSAIR PC3000 אני מתכוון להחליף ל שניי סטיקים של ל שניים של 512 ואני מתלבט מה לקחת: 1. GEIL 512 PC3200 400MHz DDR SDRAM אחריות לכל החיים 2. TwinMos 512MB 400MHZ PC 3200 DDR אבל זה בלי גופי קירור והם יותר יקרים ב40 ש"ח משהו כזה,ואני לא יודע איזה שבבים יש עליהם. אחריות לשנה. שאלות: 1. הזיכרון לא ישמש ל OC מכיוון שהוא כבר במהירות של 400MHZ ואני עובד על באס 205 כך שזה לא OC ענקי והתיזמונים זה 6 3 3 CAS2.5 שניי דגמי הזיכרונות יעמדו בזה נכון? 2. זיכרון GEIL יעמוד בבאס יותר גבוהה מ400 או שלא? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by thedarkman,

    NOCTUA NH-U12P vs COCAGE TRUE SPIRIT איזה קירור יותר טוב,איכותי,שקט,עשוי מחומרים יותר טובים ואיכותיים,יחזיק OC בינוני עד גדול הכי טוב,עדיף מכל הבחינות? האם יש קירור אחר יותר טוב בתקציב של עד 300 שקל? אני מתלבט בינהם כי חלק מהבנצים שראיתי מראים שCOCAGE TRUE SPIRIT יותר טוב ובחלק מהבנצים מראים שNOCTUA NH-U12P יותר טוב אני לא יודע מה לבחור מה אתם מציעים לי? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by status,

    שלום אני רוצה להחליף לד לעכבר.. עכשיו השאלה היא האם הלד האדום חיוני? כלומר אפשר להחליף את הלד בלד נגיד מהחדשים שהגיעו לפנדה.. (כנסו אלה הלדים היחידים שם, אני מדבר על הלד הכחול) וזה יהיה טוב? ועוד שאלה.. אם אני מחליף לד.. צריך לשים איזהשהו נגד או משהו? תודה 8) ;D

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Nemesis,

    בוקר טוב, קיבלתי סופסוף את ה SLK-947U שהזמנתי (ועוד כמה שטויות). http://www.farkash.org/Resize of Arctic Silver Ceramique.jpg http://www.farkash.org/Resize of SLK947U.jpg http://www.farkash.org/Resize of SLK947U Up close.jpg http://www.farkash.org/Resize of Clips.jpg http://www.farkash.org/Resize of Sleeves.jpg השאלה היא איזה מאוורר לשים עליו. בינתיים אני אשים עליו או את ה Y.S. Tech 70mm TMD או את ה SFII (ה 70 ממ עובד טוב יותר על ה SK7 מאשר הסמארט פאן ברמות רעש נסבלות). עכשיו כשאני חושב על זה אני מרביץ לעצמי שלא שמתי לב שיכולתי להזמין גם Panaflo 92mm מאותו אתר. מישהו יודע אם אפשר למצוא איזה Panaflo בארץ? הצעות אחרות גם יתקבלו בברכה. המטרה - כמה שיותר שקט בליווי טמפרטורה …

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by XMB,

    אני קונה את הקירור הנ"ל ל8800GT שלי , נמאס לי מהרעש המעצבן וגם רוצה עוד קצת OC . רציתי לשאול מה אתם ממליצים לשים על הקירור הפסיבי? , התקציב לא כזה מוגבל אבל בואו נגיד שלא צריך להשתגע .. תודה רבה ד"א 300 שקל זה מחיר טוב? כדאי אולי יותר ללכת על ה ZALMAN VF1000 LED VGA COOLER ?? **הפרמטר הכי חשוב אבל שיהיה שקט , כמה שיותר שקט בין אם זה הזלמן או הפסיבי אם המאורר שאני לא יודע איזה שיהיה שקט כמה שיותר (בגבול הנורמה האפשרית)

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by sirexrv,

    אני לא בטוח שכאן זה המקום המתאים... פעם ניקיתי מאבק את המחשב עם מייבש שיער (לא על חימום), אבל הבנתי שיש בקבוקים עם לחץ אוויר גבוה שמנקה יותר טוב... מישהו יודע איפה אפשר להשיג דבר כזה? ובכלל יש עוד שיטות שאני לא מכיר?

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Culandur,

    סוף סוף הגעתי להחלטה אני לוקח את הרדיאון 9100 של ספייר אני עכשיו צריך המלצה ל HSF לליבה סינקים לזכרונות ודבק טרמי תודה!

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. לפני שאני מעיף לכל הרוחות את ההיטסינק המקורי של אינטל ... רציתי לבדוק את הטמפ' שלי - הבנתי שהלוחות של ABIT מחשבים לא לפי ההיסטיק ולכן מתקבלת טמפ' גבוהה משאר הלוחות. המעבד שלי במנוחה 44-43 מעלות ובמאמץ הוא מגיע עד ל65-66, האם משחה טרמית תעזור במידה רבה או שאני חייב גם היטסינק חדש דנדש שיעשה לי חור בכיס. אני מאוורר עם 2X120 מ"מ אחד מקדימה מכניס ואחורה מוציא. חוטים מסודרים.

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. תמונה מ CPUIDhttp://imageshack.us/photo/my-images/3/44027557.png/ כמו שאתם רואים,שהוא לא במאמץ הוא על 40 מעלות.. התמונה צולמה אחרי ששיחקתי בניד פור ספייד החדש במשך שעה.. שימו לב גם לכרטיס מסך..76 מעלות במאמץ..מה נראה לכם? האם אני צריך להחליף משחה טרמית למעבד? זה המפרט שלי: לוח אם: INTEL DH67BL מעבד: Intel® Core i5-2500K CPU @ 3.30GHz (4 CPUs), ~3.3GHz קירור למעבד: Spin Storm 532 Copper Core - לפי דעתם צריך להחליף אותו? אם כן תביאו המלצות למשהו טוב.. ספק : Coller Master 500V זכרון:KINGSTON DDR3 2048MB 1333MHZ CL9 X2 זכרון קשיח:WD 500GB 16MB 7200RPM BLUE SATA III WINDOWS 7 64BIT

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. יש לי לוח dfi lanparty ultra-d זיכרונות Twinmos Speed Premium BH5 מעבד amd 3800 x2 הייתי רוצה לשמוע מה ההגדרות שלכם (בזכרונות הנ"ל), ומה ההגדרות הכי טובות למערכת שלי. תודה מראש

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים