עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by jangelboy,

    שלום יש לי מעבד 955 עם קירור סטוק והטמפרטורות שלו 46 במנוחה 73 במאמץ בדקתי עם core temp כרטיס מסך 6870 עם קירור סטוק והטמפרטורות שלו 42.5 במנוחה 79.5 במאמץ בדקתי עם hwmonitor הכרטיס מסך חדש אצלי שבועיים רק בימים האחרונים יצא לי להתחיל לשחק, המשחקים ששיחקתי הם DIRT2 FARCRY2 על הגדרות הגבוהות ביותר ב FARCRY2 המשחק פעם אחת נכבה לי באמצע וב DIRT2 יש לי לפעמים פריזים חשבתי שזה קורה אולי בגלל החום המארז שלי הוא LANCOOL 56 שאר המפרט רשום בצד אין לי OC בשום רכיב במחשב האם הטמפ' נורמליות ? אולי יש לי בעיה ברכיב מסויים ? מה אני צריך לעשות להחליף מארז ? להוסיף מאווררים ? לקנות קירור חדש למעבד/כרטיס מסך ? תודה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. ה TJUNCTION שלי 85 שני הליבות נעות בין 57 ל 60 עלפי CORETEMP לפי TAT הן בין 59-62 לפי ASUS PROB המעבד 60-61 E6300 ללא שום אוברקלוק, זה לא קצת גבוהה?

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by lidorkalfa,

    שלום. ניסיתי להשתמש באפשרות Overdrive בפאנל של הכרטיס מסך ומשום מה שאני נכנס למשחקים הוא פשוט נתקע כל חצי דקה בערך לכמה שניות וחוזר לפעול שוב.. העלתי את הGPU מ775 ל1000, את ה-Memory מ1050 ל1185 ואת המהירות מאווררים מ27% ל-ל35% מישהו יודע למה זה ככה? :\ זה המפרט שלי אגב: מעבד: AMD Phenom II X4 955 3.2 GHz לוח אם: Gigabyte GA-870A-UD3 כרטיס מסך: HIS ATI Radeon 6870 1GB זיכרון: G.Skill 4GB Kit DDR3 1333Mhz CL9 הארד דיסק: Samsung 1TB 7200RPM 32MB Sata F3 קירור: Scythe Cooler Mugen 2 מארז: Cooler Master Elite 370

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. התמונה מדברת בעד עצמה. תדרי מקור: 400 ליבה, 490 זכרונות, תוצאה מקורית- סביבות ה 4500 תדרים חדשים: 580 ליבה, 567 זכרונות, תוצאה חדשה- אתם רואים :] *זה לא הגבול של הכרטיס, פשוט המטרה שלי הייתה לעקוף את ה 6000, ושם להפסיק. עשיתי את זה ובגדול, כפי שאתם רואים בדיקת אטיפקטים ב ati tray tools לשעתיים לא העלתה אפילו בעיה אחת, העסק יציב לגמרי. קירור: Arctic cooling ATI silencer 5 rev 2 טמפרטורות: 38-39 במנוחה, ו 57 במאמץ (פעם אחת עלה ל 59, אבל ירד חזרה)

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. חברה זה מעניין אותי לדעת כי עדיין לא קיבלתי תשובה מה הטמרטורה הממוצעת..

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. קניתי נייד חדש עם מעבד Centrino 2 הוא מתחמם יותר מאשר Centrino הרגיל? כי הוא כבר הגיע לי ל 70 במצב שאני גולש באינטרנט בלבד

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. לפני כמה שנים קניתי שורה של נורות מהכל בדולר... אתמול מצאתי אותם שוב ושמתי לב שזה לדים ניסיתי לחבר ל12 וולט במוקלס והופה נדלק כמו תותח יש ברשותי 23 לדים! והכל ב4 שקל! ( תותח לא ? ) איך אני יכול לדעת איזה נגד אני צריך? פשוט הלד מתחמם ואמרו לי שאם אני אחבר נגד הוא לא יתחמם , זה נכון? בשיטוטי בvirtual hideout ראיתי את הנוסחה הבאה: Ohm = (Mains Voltage - LED Voltage) / LED Amperes וזה כמובן לפי חוק אום שאומר R=U/I הבעיה היא שאין לי מושג מה המתח והזרם שצריך הלד אז אם מישהו יוכל להגיד לי איזה נגד אני צריך אני אודה לו מאוד! כמה עולה נגד כזה גם יעזור! תודה לעוזרים!

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by eranmor,

    יש לי לוח אם ג'יגה בייט GA-8ST800 ויש בו רק שני מקומות למאוררים שאחד מהם הוא של המעבד איך אני יכול להוסיף עוד מאורר או שניים בלי להתחיל לחתוך חותים מהמארז (כבר עשיתי את זה...) ודרך אגב איזה מאוררים כדאי להשיג כי אני משתמש במאווררים מספקים ישנים ולא ניראה לי שהם ממש טוב (למרות שהם שקטים מאוד)

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by rtr,

    מה מהם עדיף ? אני חושב שלא יהיה הבדל גדול כי זה גוף מאלומיניום ודק יחסית . אני צודק ? ואיך הקירור הזה בהשוואה ל 948 שלהם ? המעבד הוא A64 3000 (מתוכנן OC כבד יחסית 2500 ומעלה )

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by SMSM,

    פשוט מדהים - תכנסו לתרד הבא ותראו את הבאס של המעבד - מ . ה . מ . ם !!! http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?s=&threadid=30776 גם הזכרונות עובדים לא רע ... תכנסו לעמוד 2 - תראו תוצאה של זכרון ב SANDRA לא מהעולם הזה - למעבד AMD !

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שלום היום קניתי את הקירור הנל אחרי שבדקתי שהוא תומך בכרטיס שלי כמובן 460gtx אבל עכשיו שאני בא להתקין אותו אני מגלה שהפלטה שהולכת על הליבה לא ממוקמת לי במקום הנכון כהילו שהכרטיס קצר מדי... משהו ידוע מה לעשות כי היצרן טוען שהוא תומך בכרטיס שלי! תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. היי. לאחרונה המעבד לוהט במאמץ, 70-75 מעלות ולעיתים במקס' 78C בערך, האם זה בסדר להיות ככה במשך תקופה של כמה חודשים רצופים?(Q9550) חשבתי אולי להחליף את המשחה טרמית מלבד ניקיון האבק, אבל רציתי לדעת אם צריך לפרק את הלוח אם בשביל לפרק את הקירור , כי אחרת אני בבעיה וסיבוכים איתו. להתחיל לפרק זה סרט שלם, כל הכבלים הדקיקים והג'ימפורים של הריסט וכו', גם אם אני אלך לפי הספר יקח לי זמן לזכור איפה היה כל אחד ופשוט לא בא לי להסתבך עם זה... אולי המשחה גם סה''כ בסדר, פשוט לא ניקיתי המון זמן

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Thermaltake Fanless103 fanless CPU Cooler with heatpipe cooling tech for Intel Pentium 4 and AMD Athlon 64 Model CLP0019 איפה אפשר לקנות אותו, כמה הוא עולה??? אם אפשר גם קצת פרטים עליו!!! אודה לכל העוזרים!!! קישור: http://www.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=3584839 תומר בכר

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אם מציעים לשים מאוורר BOX של אייבי (1555) על מעבד האסוול (1550)- האם אנחנו מדברים על אותם המאווררים בדיוק או שהם שינו משהו (רעש,קירור)? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by prince amir,

    יש ברשותי כלי DREMEL ומצורף לו כמה ראשי חיתוך הבעיה שראשים אלו נגמרים מאוד מהר. כיצד צריך לעבוד עם הכלי הזה כדי לקבל תוצאות טובות ???. ולא לגמור את הראש.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by The Ball,

    המעבד הוא Q6600. דבר ראשון שחשוב לי זה השקט, האם הקירור הזה שקט? יש יותר שקטים ממנו ובסביבות אותו מחיר?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by no_way,

    שלום, קניתי שני מאוררים חדשים 80CM למחשב כשאני מנסה לחבר אותם לחוט חשמל במחשב (אינני יודע איך קוראים לחוט הזה) המחשב מתחיל לצפצף בלי הפסקה. מה עושים? ספק כח ANTEC TRUEPOWER TRIO 650W כרטיס מסך: מעבד:

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Fir3DragoN,

    אני קונה בקרוב מחשב חדש. עכשיו אני מצמצם עלויות. אחד מהם זה מעבד TRAY או BOX. במפרט מוצע אחד של AMD FX-6100 six-core 3.3Ghz +BOX במחשב שלי כרגע שהוא לפני 3 שנים יש לי Arctic Cooling Freezer pro 7 rev.1 .1 האם המאוורר הישן שלי שהוא REV.1 מתאים לAM3+ FX? 2. האם הוא עדיין יותר איכותי מהמאוורר STOCK של AMD FX? (חיפשתי מידע על המאוורר של AMD ולא מצאתי)

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by man-of-God,

    שלום לכם , אני מקבל שגיאה בהרצת התוכנה linx והינה הלוג , המחשב חדש ( עוד לא חודש אצלי ) לא בוצע OC כלל להלן הלוג שאני מקבל וזאת רק לאחר דקה ו 22 שניות האם יש צורך לפנות לחברה ממנה קניתי את המחשב ? להחלפת חומרה מסויימת ? בפעם השניה התוכנה נעצרה שוב עקב שגיאה רק שהפעם לאחר דקה ו- 57 שניות להלן הלוג פורסם גם בתקלות חומרה אך אין תגובה האם יש בעיה חומרתית במערכת ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by D-j-d,

    שלום, אני בטוח שאתם רואים הודעה כזו כל יומיים אבל מחיפוש עשיתי פשוט לא מצאתי משהו שתואם לי. יש לי במארז (Enermax Chakra) מאוורר קדמי ואחורי של 120mm .. ניתקתי את החשמל משתיהם היום והרעש של המחשב צנח בצורה מפחידה, כמעט ושקט מוחלט! עדיין לא ניסיתי לשמן אותם או משהו אבל אני חושב על קנייה של מאווררים חדשים שיהיו ממש שקטים המאוורר 250mm הענק שיש לי בצד המארז לא עושה כלכך הרבה רעש כמותם.. האם אוכל לקבל המלצות בקשר למאווררים למארז 120mm שקטים במיוחד במחירים שפוים ? (2 מאוורים במחיר כולל של לא יותר מ 180 שקל!) תודה רבה לכל העוזרים מראש =]

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by arigo,

    שלום שמתי של שהזיכרון שלי שידעתי שהוא 2G 800MHZ פועל לפי פלט - DIMM # 1 SMBus address 0x50 Memory type DDR2 Module format Regular UDIMM Manufacturer (ID) Kingston (7F98000000000000) Size 2048 MBytes Max bandwidth PC2-6400 (400 MHz) Part number Serial number A0CCF240 Manufacturing date Week 06/Year 09 Number of banks 2 Data width 64 bits Correction None Nominal Voltage 1.80 Volts EPP no XMP no JEDEC timings table CL-tRCD-tRP-tRAS-tRC @ frequency JEDEC #1 4.0-4-4-12-16 @ 266 MHz JEDEC #2 5.0-5-5-15-20 @ 333 MHz JEDEC #3 6.0-6-6-18-24 @ 400 MHz מה קורה כאן ? האם הוא מונחת כרגע ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by tamir2,

    שלום לכולם! אז ככה.. התחלתי את האובר קלוק..כי קניתי כרטיס מסך חדש!! ג'יפורס 6600ג'ידי!! והכרטיס הזה פשוט גדול על המחשב שלי!! טוב חחח נחזור לנושא.. המכפלה שלי נועלה על 20! אי אפשאר להזיז אותה.... יש לי אפשראות בביוס לעלות מ100 עד 132... ברגע שזה על 100(שזאת המיהרות הנוכחית) אז המעבד יושב על 2000 מגהרץ..העליתי ל110..בינתים והכל טוב ויפה!! עכשיו הבעיה...ברגע שאני מעלה מעל באס של 120..שזה..2400 מגההרץ...המחשב לא עולה!.. ואני צריך להוציא את הפטריה מהג'מפר...ואז הכל טוב ויפה....השאלה שלי איך אני מצליח לעלות אותו למקסימום אובר קלוק...שזה..2.66..ג'גההרץ...? באס של 132?? אמרו לי שאני צריך לשנות את יחס הזיכרונות והמעבד...ל1:1.... איך עושים את זה? בקשה תסבירו לי עם אחרי שאני יעשה את…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. העמוד הראשון לא משמעותי מדיי. שלום, אני מעוניין באוברקלוק דיאו רציני לQ6600, מ2.33GHz ל3.4GHz בערך. איזה קירור מומלץ? (קירור שקט, איכותי ושיחזיק את המחשב בעומס על טמפ' סבירה). הלוח אם EP43 DS3L יהיה טוב לאוברקלוק? או שהלוח לא קשור? נ.ב יש איזה מדריך מפורט על איך עושים אוברקלוק? כי אני לא מבין בגרוש בנושא.. אם כן-אפשר לינק? אם לא-אפשר מדריך?

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by BloodyW,

    הטמפרטורות עלו לאחרונה וכרגיל גם המחשב, מה שמחמם לי את החדר יותר מהר. ואני מת מחום פה. הסטפינג של המעבד זה B3, ושמתי לב שהמחשב מתחיל להתקע יותר במשחקים. לפי CORETEMP הטמפ' היא 55-60 (משתנה מליבה לליבה), אז אני מחפש קירור שיוריד את הטמפ' ל-40 או פחות. התקציב זה עד 200 שקל. כרגע יש לי קירור רגיל של אינטל, והסוקט זה LGA775. לפני כמה חודשים קיבלתי HD4870 והטמפ' שלו כרגע גם מתקרבת ל-60 (כרגע 57) ויש לו קירור מיוחד, זה טמפ' בסדר?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by AxeOr,

    זה הקירור העלוב שיש לי עכשיו http://www.deepcoolglobal.com/product/cpucooler/2013-12/7_207.shtml שיחקתי איתו קצת ונדפקה המשחה הטרמית. ובלי קשר הוא רועש ולא עושה עבודה טובה. אני צריך קירור חדש , לא יהיה OC כמובן , אבל חשוב שישמור על טמפ' טובות ויהיה שקט. הדבר הכי חשוב - שיתחבר ללוח אם מקדימה כלומר שאני לא אצטרך להתקין תושבת ולהוציא את כל הלוח אם , אין לי כח לזה. הקירור שיש לי עכשיו מתחבר כמו הקירור סטוק עם ה4 פינים מפלסטיק האלה , יש לכם המלצה לאחד כזה טוב ? תקציב עד 150 בערך , זה בא עם משחה טרמית נכון ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים