אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מתנצל מראש על השאלה הדי דבילית אבל נתקלתי בבעיה בעייתית :-[, אני לא מצליח להוציא את צלעות הקירור מעל המעבד!, אני צריך לפתוח את המכפלה שלו ולכן אני צריך להוריד את צלעות הקירור מעליו אבל הן ממש תקועות חזק ומחוזקות ע"י פס המתכת הזה, ניסיתי בכל דרך לשחרר את התפיסה של פס המתכת אבל לא הצלחתי עד שממש פחדתי לפגוע בכרטיס האם או במעבד, למישהו יש פיתרון? ??? נ.ב צלעות הקירור והמאוורר הן הרגילות שמגיעות עם מעבד הamd ולא משהו אחר שהוספתי
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תשובה אחת לא קיבלתי בקשר לכתבה עם המאווררים השקטים!!! מי מהם לעזעזל, __ומבלי__ להתחשב בביצועי קירור ומחיר הכי הכי שקט?! וסלחו לי על העצבנות הקלה, זה בגלל שאני יושן (לא יושן) כבר חודש וחצי עם עם "פטיש אוויר" ;D ;D תודה מראש לכל מי שיעזור.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קצת שדרוגים , קצת צעצועים חדשים , נראה מה המאוורר יועיל לכל העניין הזה . 6800GT של evga , אמור לסגור עם קירור סטוק מהירות של אולטרה , נראה מה התוספת הקטנה תועיל לו . גוף קירור חלופי לdfi infinity , שלהם מתחילים להרעיש דיי מהר , ולא בדיוק מקררים . עדכונים נוספים בהמשך .
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המאוור התחיל להשתגע ולקרטע החלטתי לנתק אותו ולראות איך זה יעבוד עכשיו. ההיטסינק שלו נראה דיי אימתני הוא כסוף משוכלל כזה (0_o) ובגלל שאין אפילו מה"ז אחד של OC חשבתי לנסות לתת לו לרוץ בלי המאוור.. כרגע הוא נראה בסדר גמור. רציתי לדעת אם אתם חושבים שזה סביר לעבוד ככה, מה הטמפרטורה המקסימלית ל פ3 והאם התמונה הזאת שלי של MBM הגיונית (פעם ראשונה שאני משתמש בתוכנה).
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים, בבעלותי: מעבד Core i5 750 קירור Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2 לוח אם Gigabyte GA-H55M-USB3 זכרונות G.Skill 1600MHz CL7 ECO מארז CM 690 ספק כוח Seasonic 520W Modular ניסיתי בעבר לעשות אוברקלוק למעבד אבל הקירור ממש גרוע(למרות שהוא נחשב טוב משום מה) - כל אוברקלוק קטן מקפיץ את הטמפרטורות גבוה בבדיקות מאמץ. עם הקירור הנוכחי זה בלתי אפשרי לעשות אוברקלוק בלי להגיע לטמפרטורות מסוכנות. עכשיו, חשבתי על לקנות Scythe Mugen 2 שלפי מה שהבנתי הוא נותן את התמורה הכי טובה לכסף, אלא אם כן השתנה משהו(?), ולעשות למעבד אוברקלוק אבל אני לא יודע אם לוח האם שלי טוב לאוברקלוק ואני לא רוצה סתם לזרוק כסף. אז מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
העליתי בהתחלה מ333 ל353 הרצתי בדיקה עם Intel Burn Test הכל היה בסדר עכשיו העלתי עוד 10 וזה הופיע: http://img518.imageshack.us/my.php?image=67328395cp1.gif מה זה אומר ומה לעשות ? תודה !
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז כפי שרובכם יודע או שמע אני יחד עם חבר בשם ליאור מלאכי ישבנו על המחשב ההאישי שלי..... נותן לכם טיזר קטן עד לסרטון המלא אמנם עדיין בבדיקת נזילות וניקוז אוויר מהלולאה אבל אתם רואים לאן זה מתקדם אני מאמין
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, מפרט: intel i5 4570 S1150 Gigabyte GA-85M-D3H 8GB Sapphire R9 280X Toxic 3GB Artic Freezer 7 pro rev 2 HD 1TB SSD250 קירור: cooler master 120 (קידמי מכניס אוויר) 120 אחורי מוציא אוויר 120 צדדי מוציא אוויר במנוחה הטמפרטורה בסביבות 40-45 ובמאמץ נע בין 55-70 מצורפת תמונה בזמן משחק (COD AW) האם הטמפרטורות נורמאליות? מה הם הטמפרטורות המקסימליות לרכיבים שלי? *הוחלפה משחה טרמית לפני יומיים. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רק לידע את הקהל פה...ישנה תוכנה המאפשרת לבדוק האם PAT באמת מופעל בלוח שלכם 875\865 - דבר חשוב למדי גם בזמן OC. התוכנה: ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctiaw.zip למידע נוסף: http://www.abxzone.com/forums/showthread.php?t=49613
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאלה מכם שלא מכירים, מדובר במארז Full tower כזה: מיקומי המאווררים האפשריים : זוג מקדימה, שלושה למעלה, אחד אחורי, אחד תחתון (ליד הספק). כרגע יש המאווררים הקידמיים + מאוורר תחתון מכניסים אוויר, כל השאר מוציאים. כרגע ממוקמים בו שלושת המאווררים שהגיעו יחד עם המארז (האמת, לא כזה מבסוט עליהם, דחיסת אוויר לא משהו) וכמה כאלה שמצאתי זרוקים בבית - אחד scyte gentle typhoon, אחד NZXT כלשהו, אחד thermaltake כלשהו (בצבע כתום-קיא). במחשב הזה יש כרגע זוג כרטיסים R9 280x של ספייר שמשמשים, כשאני לא משחק, לכרייה של לייטקויין. בזמן הזה הטמפ' מגיעה ל-80 מעלות בכרטיס העליון, 75 מעלות בכרטיס התחתון. שאלתי מאוד פשוטה - האם החלפת המאווררים באחרים עם יכולת דחיסת אוויר גבוהה יותר תביא לירי…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
קוויק סטיל מיועד למתכות אז אני לא יודע אם בטוח לשים אותו על שבב של כרטיס מסך...
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם. קראתי את המדריך ופעלתי לפיו והרמתי את התדרים[מצורף תמונה] השאלה שלי היא: לא נגעתי בשום מתחים,עד כמה אני יכול להרים את התדרים בבטחה ללא שום קרור נוסף[רק קרור סטוק] שהמערכת תהיה יציבה תמיד.מה המקסימום שאפשר? [הממוצע שהגיעו אליו אנשים]. נ.ב קראתי במדריך שצריך לנעול את התדר של : pci express 100mhz "בכדי שלא יעלה במקביל לעליה בתדר הבאס" האם זה עבור כל כרטיסי המסך? או שהכרטיס שלי צריך תדר אחר? החלקים תראו במפרט. תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי את הפרקטל R4 באמת מארז מעולה אבל אני רוצה להוסיף לו מאווררים למעלה ומקידמה בגלל שהוא מגיעה רק עם אחד מקדימה ואחד מאחורה על איזה מאווררים אתם ממליצים?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב שלי, ועל הדרך הוא איפס את כל האוברקלוק שלי.. אז עשיתי מחדש אוברקלוק למעבד שלי Q6600 G0 2.4GHZ והעלאתי אותו בעדינות ל 3GHZ (כמו שהיה לפני הפרמוט) ואחרי שאני שומר את הכל והמחשב מפעיל את עצמו מחדש הוא נטען, כמעט מגיע לשולחן העבודה ומיד עוד עושה עוד ריסט שמאפס את הכל חזרה ל2.4 את התדר גם שמתי על 100, והזכרונות שלי 800MHZ והAUTO מעלה אותם ל1000MHZ.. שמתי על מצב ידני נתתי להם מתח של 2.40 כדי שיהיו 800MHZ אבל בכל זאת לא נשאר יציב אגב, לוח אם מסוג Gigabye P35-DS3L
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. כפי שנאמר בכותרת אני מחפש מאוורר שיוציא אוויר ויהיה מותקן בגג המארז. חשוב לי מאוד שאני אוכל לכוון את המהירות שלו(לפחות 2 אופציות), השקט וכמובן הביצועים. התקציב הוא עד 100 ש"ח. תודה. מה דעתכם על Scythe Slip Stream 140mm PWM Adjustable VR Case Fan? http://www.xoxide.com/scythe-slipstream140mm-pwmadjustablevr-casefan.html
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אפתח בזה שאומר שאם טעיתי בפורום נא להעביר את הדיון לפורום המתאים, לפני שבוע עשיתי למחשב של חברה שלי OC, המעבד הוא E7300 והגעתי איתו למהירות המכובדת של 4000Mhz המעבד עבר בדיקות מאמץ בSNM ללא בעיה, וגם הטמפרטורות היו מקסימום 63 במאמץ מלא, משום מה כשמתקינים כל מיני תוכנות (לא מצאתי דפוס מסויים בהן..) אז הוינדוס מקפיץ הודעות שגיאה, כשלפני הOC הוא לא היה מקפיץ בהן את הודעות השגיאה, רציתי לדעת האם הבעיה היא בעיה מוכרת ואם כן איך אני פותר אותה... אני מצרף דוגמאות להודעות שגיאה שמקבלים:
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בשבועות האחרונים נדמה היה שבשורת האוברקלוק חזרה אל השווקים הנמוכים יותר עם האפשרות להמהרת מעבדים שלא מסוג K. אך אינטל שמה לזה סוף ומסבירה מדוע מאז הדור השני של מעבדי ה-Core, אי שם לפני 5 שנים, האוברקלוק הפך לנחלתם של השואפים לכך בלבד, כשכל הדגמים למעט אלו הממותגים באות K בדגמם אינם מאפשרים העלאה של המכפלה או תדר הבסיס – מה שנכון כלפי מעבדי ה-K גם כן, לפחות עד הדור הנוכחי. בדור ה-Skylake באינטל בחרו להחזיר את היכולת לשנות גם את תדר הבסיס של המעבד (בקפיצות תדר קטנות ומדודות ליציבות מירבית), כפי שהיה נפוץ בעבר, עבור דגמי ה-K בלבד, על מנת לאפשר שילוב יחד עם הגדלת המכפלה לקבל ביצועי המהרה מיטביים. עם זאת, לאחרונה התעוררנו לבשורה: יצרניות לוחות האם מצאו דרך לאפשר…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אוקי אז ככה..אני כל פעם שוכח לפתוח תארד על הקטע הזה.. שהוא די מוזר חיחי.. אז ככה : יש לי קתודה במחשב..ויש מפסק מגניב כזה מאחורה שאני יכול לשלוט אם להדליק אותה או לא.. (כן כן מפסק אמיתי!! ) אז אם אני מדליק את המחשב שהפסק של הקתודה על ON אז המשחב פועל נפלא, הכל נפלא, אין בעיות. אבל!, ברגע שנגיד אני מכבה את הקתודה..(לא קורה כלום..).., ואז אני רוצה להדליק אותה בזמן שהמחשב פועל... אני מזיז את המפסק ממצב OFF ל ON ואז פשוט שומעים כזה ממש ספק נופל יש כזה..מין צליל של נפילה..ואז תוך שניה צליל של חזרה לפעולה..ואז המחשב ממשיך לפעול לעוד איזה חצי דקה..ואז בום המחשב נתקע, הכל נתקע, המסך תקוע, שום דבר לא זז, שום דבר לא עוזר.., אפילו לא ctrl+alt+del שום דבר..המחשב לא מגיב לחלוטין…
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קירור אוויר הטוב בעולם. http://www.scythe-usa.com/product/cpu/024/scinf1000.html ביקורת: http://www.technic3d.com/?site=article&action=article&a=297
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי חבר עם לוח Asus P4T ומעבד Intel Pentium 4 1.4 והביוס מראה תמיד שהמעבד שלו בסביבות ה-70 מעלות, גם המחשב היה סגור יומיים רק פותחים את המחשב, מסתכלים והמעבד ב-70... זה לא נראה לי הגיוני... איפה הבעיה??
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב לכולם, קניתי לפני כ3 וחצי חודשים את המחשב החדש שלי, ובזמן האחרון אני חש איטיות ממש מוזרה ללא שום סיבה במיוחד במשחקים - החנות ביצעה OVERCLOCK ל 4.5 ועד עכשיו לא ממש ניסיתי לראות עם המחשב תקין ואני ממש מודאג בקשר לעניין הזה כי אין לי שום ניסיון בדברים האלה. אז כמובן שאני כאן כדי לשאול אותכם מה אני צריך לעשות? (תוכנות טובות לבדיקה ואם יש מדריך עוד יותר טוב בשבילי) - אין לי ממש מושג מה היא הבעייה זכרונות, מעבד, כרטיס גרפי? (יש 2) ומאיפה להתחיל לבדוק את העניין הזה *-המחשב עובד על ahci mode הוא היה IDE בהתחלה ואחרי שקניתי את ה SSD שיניתי מIDE ל AHCI *הבדיקה שעשיתי, היא רק לבדוק את הטמפרטורה בעזרת התוכנה HWMonitor - למעבד היה משהו באזור ה -45-50C לאחר שעבד יותר מ 10שעות …
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אפשר לנקות את גוף הקירור והמעבד מהמשחה הישנה עם וודקה? כי אין לי ספירט וגם לא ספירט 70%.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים, ראו מפרט מחשב בן שנתיים נקנה מ - TMS והם דאגו לOC של המעבד, הבעיה שמישום מה ההמהרה נעלמה, עזרכתכם כיצד להחזיר את ה OC לקדמותו, יש לקחת בחשבון שהידע שלי בנושא = לאפס תודה! Intel Pentium E (C2D Technology) E2160[glow=red,2,300] 1.8Ghz@3.00[/glow] 1MB FSB800 OEM Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L Compucase HEC 6A19 400TRT Black Arctic Cooling Freezer 7 Pro Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 Western Digital 320Gb 16MB WD3200AAKS Gigabyte 8800GT G92 512MB DDR3 DualDVI Retail
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! אני מחפש מערכת קרור מים משהוא בסגנון של Koolance אבל הבעיה שהוא יקר מאוד ההצואה מיסתכמת ב כ 1450 שקל אם למישהוא יש משהוא טוב במחיר טוב שיודיע לי תודה
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-


