אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אחרי התעסקות מרובה הצלחתי למצוא את ההגדרות הטובות ביותר למערכת. מאוד מכובד לדעתי - 2.9 לNB ו4GHZ בתדר הHT לא כל כך נגעתי כי מעל 2.4 הוא רק מוריד ביצועים. מפרט בצד. פרטים : מתח מעבד 1.525 מתח CPUNB עומד על 1.35 מתח NB עומד על 1.3 ACC מופעל על normal ולא על HYBRID לינק לתמונה (למי שלא רואה) http://img811.imageshack.us/img811/5788/1055toc.jpg תגובות בקשה
-
- 25 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
בעקבות בקשה לרשימה מסודרת בפוסט על מדחס קירור גז, החלטתי לכתוב רשימת מצרכים: *** זוהי גירסה ראשונה של ה"מצרכים" ויתכנו מספר שגיאות, תיקונים יתווספו כנראה בהמשך. *** המדריך באופן כללי לא מושלם, יש גם צורך בהלחמה של הבלוק, הצנרת והקפילר, במשאבת וואקום ובמילוי גז, שלושת השלבים האלה, יכולים להיעשות אצל כל טכנאי קירור ובאופן כללי, למי שמכין מערכת אחת, אין לקונת כלים בשביל הפעולות האלה, עדיף לשלם לטכנאי ההלחמה והשאיבה ואם אפשר, גם על מילוי הגז. הסבר קצר על דרך הפעולה: הגז נדחס מגז למצב נוזלי במדחס, מגיע ל-EVAP, ו"מתפזר", כתוצאה מההתפזרות, הטמפ' שלו צונחת, כמה שהמדחס יותר חזק, ככה הטמפ' גבוהה יותר. א. מדחס מדחס, שמו כן הוא, נועד לדחוס את הגז עד ל-EVAP(בלוק). אפשר לה…
-
- 54 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
אז ככה: אחרי חודש וחצי של טרטורים קיבלתי אתמול סוף סוף את ה NF7-S החדש במקום הקודם שהיו בו כמה פגמים. אבל הבעיה היא - שבשום אופן הוא לא מוכן לעשות פוסט ב 210!! 210!!!!!! עדכנתי לביוס הכי חדש, עשיתי CPU INTERFACE גם פועל וגם לא, מכפלת מעבד על 5,7,8, יחס זכרונות של 1:1, 4:5, 5:6, מה לא ניסיתי... כמובן שהעליתי מתח ל 1.7, תזמוני זיכרון על 3-4-4-8, אמממ מה עוד? לא משהו שעולה לי בראש.... בקיצור מה שאני לא עושה אני לא מצליח לעשות פוסט ל 210, למישהו יש רעיון למה? :'(
-
- 60 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
הבנתי שפוטנציאל האוברקלוק של הכרטיס הנ"ל הוא טוב באופן כללי, אז רציתי לשאול אם ניתן להגיע לרמת הביצועים של - GTX 780 Ti או אפילו לעקוף אותו?
-
- 2 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
נא לציין פרטים חשובים על המערכת כגון: מעבד (מהירות מקורית ומהירות נוכחית), לוח אם(גרסת ביוס), HSF (או כל דבר אחר שיושב על המעבד), מארז ומספר מאווררים, מתח עבודה של המעבד (VCORE) ואחרון חביב (ולא פחות חשוב) טמפרטורה של ה-MB ב-IDLE ו-LOAD אני אתחיל, מעבד XP2000+ ב-1666MHZ. מתח 1.75V לוח +EPOX 8k3a ביוס: 2812 HSF: בינתיים AX7 עם TT SMART FAN (עד שהקירור מים יחזור לכשירות) מארז: FULL TOWER של MACASE (אני מקווה שככה כותבים את השם) פתוח בלי שום מאווררים (מדי פעם מאוורר רצפה גדול ) יוחלף בקרוב (אני מקווה) במארז עץ "מהודר" ;D עריכה: אופס, שכחתי את הטמפרטורות CPU: IDLE: 50 FULL LOAD: 60 MB IDLE: 39 LOAD: 43
-
- 39 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
אני רוצה להחליף קירור סטוק (4 חוטים) לקירור מתקדם יותר (3 חוטים) שיש לי בלוח Intel 775 (ה BIOS מאוד פשוט - אין שם הגדרות מיוחדות בקשר למאוורר) המאוורר סטוק עובד במהירות נמוכה לפי הטמפ'. המאוורר החדש עובד קבוע אל מקסימום יש דרך לשלוט מלוח כזה במאוורר 3 חוטים ? (מעגל תיאום וכו)
-
- 13 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
למה לקנות במאות שקלים enermax אם אפשר ליצור מארז מצויין מפח זבל נגיד ??? (זה נשמע יותר טוב בראש שלי) אני יבהיר את עצמי, למה לקנות מארז enermax מעולה ב650 שקל אם אפשר לא בכזה קושי לקנות בהום סנטר פח בגודל בינוני שעולה כמה 70 שקל... חותכים פה, מנסרים שם, צובעים יפה, שמים איזה ספק, והופ יש לנו מארז עם זרימת אוויר מעולה, וכשהמחשב ממש מתחמם פותחים לעמלה את המקום שאמורים לזרוק את הזבל וכול החום יוצא. נראה לי פצצה, חוץ מהקטע שהפח גדול (ועגול) וממש קשה לעבוד איתו... במיוחד בlan partyes וגם אם נגיד אתה רוצה לשים סי די רום חדש...
-
- 40 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
חלק מהאנשים פה אומרי שהוא לא משהוא.. הקיצר קיבלתי אתמול תמחשב החדש שאני יתחיל בהיתעללויות רציניות עליו בקרוב מאוד.. עדיין אין אבר קלוק אבל מחר מחרותיים אני יעשה המעבד על 29 במנוחה 35 אחרי 5 שעות של פרים 95.. הלוח על 19 עכשיו :] כרטיס מסך 26 מאמץ 41 טמפ חדר 23 מעלות אחלה גוף קירור שבעולם.. אם מישהוא רוצה תמונות שיזרוק מילה :] btw , AXP barton AGYFA 2500 abit nf7-s rev 2.0 איזה לוח אלוהים ישמור.. פשוט חלום לאוברקלוקרים!! r 9600 xt X2 OCZ 3200 256mb EL דא: הזכרונות האלה פשוט מטורפים.. גופי קירור מאסיבים ויפים, אני מרית אותם על 5-2-2-2c בקרוב נראה מה המערכת מסוגלת באוברקלוק :] אם מישהוא רוצה תמונות של אחד החלקים שיגיד , לקחתי לא מעט תמונות :] PS. שניתי …
-
- 54 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב עם מעבד i3 בסוקט 1156. בהתחלה המחשב הגיע עם המאורר של אינטל שהיה מרעיש. החלפתי מאורר ל: Arctic Cooling Apline 11 Pro http://www.skypc.co.il/pl_product~21462~18~0.htm ואכן המאורר הזה שקט, הבעיה איתו היא שהוא מייצר רעד. הרעד הזה גורם למארז לייצר מין רעש עמום כזה. אז עכשיו אני מאד מעוניין לפתור את הבעיה הזו. האם אפשר לגרום למאורר להפסיק לרעוד? או שאולי אני צריך להחליף עוד פעם מאורר.... חחחח.. אני מתלבט בין: Arctic Cooling - Alpine 11 rev. 2 http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=10103 לבין: Zalman - CNPS7000C-Al http://www.skypc.co.il/pl_product~CNPS7000C-AlOEM~18~0.htm מי מבין השניים מומלץ? האם נכון בכלל לשקול לקחת שוב פעם A…
-
- 21 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
יש לי במארז פתחים למאווררים רק מאחורה ויש לי 2 מאווררים. השאלה שלי היא אם לעשות שמאווררים יוציאו אוויר או יכניסו או אולי כדאי שאחד יוציא ואחד יכניס המיקום שלהם הוא מאוחרי המארז והם ממש אחד מתחת לשני.
-
- 6 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
כמו ששמעתם בטח על הלוח הזה הוא בכלל לא רע באוברקלוק הוא סוגר FSB ממש גבוה ודיי בקלות.. לא היה קשה להגיע לזה.. אבל מה שהפתיע אותי אלו הזכרונות 2 סטיקים של ADATA VITESTA 667 512MB שעשו 940 בתזמונים 4.4.4.12 על מתח 2.2 הלוח ממש ממש מומלץ לא חושב שיש לו בעיה לעבור את ה500 אם הזכונות היו נותנים עוד פוש קדימה אבל כמה כבר אפשר לצפות מ667.. מחיר הלוח 790 ושווה כל שקל.. מחיר המעבד 1120 מחיר הזכרונות 450 (מאיביי) קירור סטוק תגובות? הצעות? עדכון! הגעתי ל500.. הזכרונות ממשיכים להפתיע ב1000! מעניין כמה עוד אפשר?.... נבדוק את זה בהמשך
-
- 48 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
היי, אני מחפש קירור אוויר למעבד בתצורת הקירור הנ"ל. את ה-Nh-D15 היבואן הפסיק לייבא, וכרגע, לא מוצא עוד חנות שנשאר אצלה במלאי. האם יש אלטרנטיבות המשתוות לו?
-
- 10 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
בוקר! חשבתי בהתחלה להשתמש בגז מזגנים כמו F-134-A אבל נראה לי שהליום יותר זול ,יותר נגיש ואולי גם יותר יעיל. מה דעתכם? http://www.snunit.k12.il/heb_journals/chimia/66021.htm תודה!
-
- 13 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אז ככה בניסיון להשתיק קצת את המכונה החלטתי לחליף את המאוורר המקורי שהגיע עם הGTS שהוא מאד קטן ומרעיש (כמו פינצ'ר) ולמרות זאת הכרטיס עדיין היה מאד חם בין 50-65 מעלות המצב אידיאלי למאמץ לקחתי את ההיטסינק והמאוורר מה200MMX הישן והדבקתי בעזרת האפוקסי של ארטיק סילוור. התוצאות מדהימות ! קודם כל לא שומעים עכשיו בכלל את המאוורר ודבר שני הטמפרטורות ירדו פלאים בכ 10-15מעלות בהתאמה למצב המקורי. בתמונות שמצורפות אתם יכולים לראות את הכרטיס המחודש. כשגם הוספתי רגש טמפ' למעבד של NVIDIA כמו כן כל המערכת מומהרת P3 1000@1200 ואפשר לראות את הטמפ של המערכת. הרגש JTPWR מתייחס למעבד של הכרטיס. השלב הבא יהיה להוסיף קירור לזיכרון של הכרטיס ואז להמהיר אותו
-
- 44 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אני די חדש בנושא אם יש משהוא מומחה בנושא ויכול לתת עזרה אני הודה לו מאוד. ראיתי מדריכים צריך שהמתח של המעבד לא יעבור את ה 1.25 V .אצלי בBIOS זה נמצא על AUTO וה AUTO שלו הוא על משהוא כמו 1.28 ,האם אני צריך לשנות את זה ידנית ליותר נמוך? או שאם ב AUTO זה נותן כבר 1.28 לא צריך לגעת בזה ולתת לו לתת מתח AUTO ורק לשחק עם המכפלה ? כי ניסיתי להשאיר את זה ב AUTO ולעשות OC עד 4Ghz לפי מדריכים ומה שלמדתי, והמחשב והWIN עלה בסדר ללא קריסה , עדיין לא עשיתי בדיקת מאמץ כי אני צריך קירור יותר טוב .והמחשב על 75 Temp כרגע ללא שום משחק רק בדסקתופ. במידה ואני כן צריך לגעת במתח של המעבד ידנית בכמה מתח מומלץ להתחיל כדי לבדוק? וכמה קפיצות של מתח צריך לעלות כל פעם שצריך ? במידה ואני כן צריך לגעת ה…
-
- 1 תגובה
- 4.5k צפיות
-
-
היופ אני וקובי יצאנו לטיול בארץ ישראל (אגף המכס בנמל תעופה בן גוריון) ולאחר שהלכנו לאיבוד איזה שעה (סתם פשוט לא מצאנו את הבניין ולאחר אין ספור עברות תנועה שלי ) החלפנו כספים עם המדינה (מעמ ומיסים) יצאנו לנו עם חבילה גדולה של אהבה בקרוב מאד יתחילו הבדיקות ולבסוף תועלה סקירה מלאה . להנאתכם ותגובותיכם. הלפטופ נמכר בנפרד ;D
-
- 67 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מעבד 2500K לוח ASUS P8P67 שקט לא חשוב. המחשב בכל מקרה קודח ואין לי בעיה עם זה. מתוכנן OC בינוני הייתי אומר.. שיהיה מKSP בבקשה.. חשבתי על MUGEN 2\YASYA.. יש עוד אופציות? אם לא, איזה מבניהם עדיף? (לMUGEN יש בעיה עם הפלטה האחורית על כמה מלוחות אסוס לפי מה שקראתי וצריך לקנות פלטה ספציפית).
-
- 32 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב ישן שמבוסס על פנטיום 4, וכשאני מבצע בדיקה ב-MEMTEST המחשב נכבה, חשבתי שזה בגלל החום וגיליתי דרך הביוס שטמפ' המעבד מגיעה אפילו ל-75 מעלות והלוח אם ל-60 מעלות דרך HWMONITOR. המאווררים רועשים מאוד וכולם על 100%, אין אבק בקירורים. מה אפשר לעשות?
-
- 54 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
פעם ראשונה שאני עושה אוברקלוק,עשיתי דרך התוכנה smart6 שעושה זאת אוטומטית במקום,כרגע המהרתי את המעבד מ2.8 ל3.8 דרך התוכנה הנ"ל ,לקח בדיוק שניה אחת עם כיבוי המחשב האם זה בסדר?הפעלתי occt כמו שכתוב במדריך והטמפ' לא עבר במאמץ אפילו את ה70 . השאלה שלי היא גם על התוכנה s&w שכרגע הפעלתי אותה,האם במקרה של חוסר יציבות התוכנה תפסיק לעבוד ותתן לי התראה? מה היא אמורה לרשום?,כמה זמן אצטרך להפעיל אותה כדי להיות בטוח שהכל תקין?
-
- 24 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
המפרט בצד יש לי בעיה עם האוברלוק ב2500k ל4.4ghz אין שום בעיה להגיע, המערכת הפעלה עולה והוא גם "שורד" מבחני מאמץ ניסיתי 4.5ghz. במקרה הטוב המחשב נתקע בטעינה של מערכת ההפעלה, במקרה הפחות טוב אפילו לפני אפילו עם vcore 1.4v זה לא עולה, למרות שעם 4.4ghz אני על 1.3v ויכול להיות שעוד אפשר להוריד מתח (לא ניסיתי בינתיים) ההגדרות בביוס: cpu clock ratio [45x] rael time [enabled] turbo [disabled] C1E [disabled] c3/c6 [disabled[ cpu thermal monitor [disabled] EIST [disabled[ bi directional prochot [auto] load line calibration [enabled] cpu vcore [1.3-1.4v] אני יודע שהלוח אם הזה לא ממש טוב לאוברקלוק, אבל זה כבר מוגזם..
-
- 30 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אוקיי, הלכתי היום לBlackDiablo, וכתוצאה מכל ההתעסקות נהיה לי תיאבון, אז שחזרתי הביתה הלכתי לwww.techpowerup.com והורדתי ביוס של GeCube 9800XT 128MB, עכשיו, כשקיבלתי את ה9800פרו שלי קיוותי שהוא בעל ליבת R360, לצערי הרב לאחר הורדת הסיילנסר התגלתה לעיני ליבת הR350 הישנה יותר, ולכן עד עכשיו לא ניסיתי לצרוב לכרטיס ביוס, אבל, היום הגיע המשיח, בקיצור, צרבתי את הביוס, הכל עובד מצויין, ללא שום בעיות, בלי ארטיפקטים!, ולהזכירכם! R350(בדוק), 300נקודות יותר ב 3dmark05!!! 425\374 שזאת מהירות 24\7 שלי הכרטיס מקבל 3020 נקודות!!! : [attachment deleted by admin]
-
- 68 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
בעזרתו של The Byter הצלחתי לשבור את השיא שלו (אירוני?)... כאמור, הצלחתי להגיע לשיא של 201 מה"צ ב FSB. כמובן שהמכפלה נפתחה, אבל לצערי אני לא יכול לבחור בכפולה של 7.5 ו- 8, הכפולות היחידות שאני צריך בעצם... אז נאלצתי להסתפק ב 6.5 ולהקריב בכך 233 מה"צ מהמעבד - חפיף... הלוח הוא MSI KT3 Ultra ARU מבוסס KT333. הזיכרונות הם PC3000 של מושקין (256MB x2). מעבד AMD Athlon XP 1800+ יש תמונות: שוב תודה ל The Byter על העזרה!!!
-
- 37 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
היי, אני מרכיב עכשיו מערכת קירור נוזלית ומחפש נוזל קירור. קראתי שנוזל קירור לרכב הוא צמיגי ויאמץ את המשאבה וכנראה יוריד מחייה. אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על נוזל קירור שקל להשיג בארץ ויתאים למערכת למחשב. תודה
-
- 11 תגובות
- 4.5k צפיות
-


