עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by חובב,

    http://service.futuremark.com/orb/resultanalyzer.jsp?projectType=12&XLID=0&UID=6645295 תסתכלו בהשוואות .... יש לי FX 5200 128 64 BIT ועשיתי לו אוברקלוק 250@319 ליבה 332@456 זיכרון אומנם ציון עלוב.....אבל לפחות הכי טוב ל FX5200 נראה לי..... עריכה-מקווה שזה שיך לפה ולא לתצוגה וגרפיקה

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by kibub,

    היי תכננתי לקנות את הTOWER TONIQ 120 אבל הבנתי שצריך לפרק את הלוח אם בשביל זה אז ויתרתי והחלטתי ללכת על הביג טייפון VX שבשבילו לא צריך לפרק את הלוח רציתי לדעת אם יש קירור שיותר טוב מהטייפון שלא מצריך פירוק לוח? ואיך הטייפון מומלץ?

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Ran B,

    אין לי רב מדד ואני לא יודע איזה מספר כל צבע חוט בכבל מדספת.. אז יש מישהו שכבר התקין תצוגת LCD ויכול להגיד לי איזה מספר שייך לכל צבע.. יש אתר שאומר השאלה אם זה באמת ככה.. הינה האתר.. http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_diy_lcd/ תסתכלו בטבלה המספרים של הצבעים נכונים? תודה, רן!

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by SAM-MY,

    יש לי מערכת PENTIUM 4 3 GHZ במארז MIDI. הדפנות הצדדיות של המארז אטומות וכן גם הצד הקדמי. למארז מאוורר אחורי אחד בלבד בקוטר 8 סמ' המוציא אוור החוצה. התקנתו דומה מאוד לתמונה במאמר: http://hwzone.co.il/guides/casecool (תמונה של מאוורר יחיד) היות ויש לי בעייה של חימום הורדתי הצד הימני של המארז וכך אני עובד למעלה מ- 5 חודשים - נכון יש קצט אווק שאני מקנה פעם בחודש. השגתי 3 מאווררים : אחד של 8 סמ' ושניים של 12 סמ'. כוונתי היא לעבוד כמה שפחות, ולהתקין מאוורר 12 בצד הימני (בערך באמצע) של הדופן שיכניס אוויר פנימה ומאוורר 8 בכלוב מתחת ל HD כפי שמתואר בתמונה http://hwzone.co.il/guides/casecool/2/ אבל למטה יותר (כי הכלוב שלי ריק למטה) ותפוס עם אזיקונים לדפנות הכלוב (כמו בתמונ…

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. במפרט שלי מופיעה המערכת הנוכחית שלי, שרצה יציב על 3.3G כבר זמן רב: מעבד : E6600 לוח אם : P5B DLX זיכרונות: CORSAIR 4X1GB DDR2 ULTRA 800MHz CL4 קירור למעבד : NINJA אבל יש לי גם אינפיניטי/טוניק * אני משתמש בו לסימולציות MODELSIM שתלויות בעיקר בתדר המעבד ועובדות על ת'רד בודד. * נפח הזיכרון הוא 4G ואני לא יכול להסתפק בפחות בשל צרכי הסימולציה. * השדרוג דחוף למדי ואני לא יכול לחכות לדגמים עתידיים. כדי לשפר את ביצועי הסימולציה, אני מעוניין לשדרג את המפרט בתקציב של 2-2.5K כדי להגיע לתדר השעון המקסימלי על אוויר. מעבד : ככל הנראה E8400 בסביבות 1000 ש"ח הוא הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר. ה-E8200 הפגין יכולות OC נחותות וה-E8500 יקר משמעותית ויגרום לפשרה בשאר הרכיבים.…

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by ברק2000,

    הפריזר מותקן על פנטיום 4 3GHZ שהתקנתי אותו אז לא כל הפינים עשו קליק אבל נראה היה שהם יושבים טוב ושהקירור יציב אבל הקירור לא יורד מ2700 סיבובים לדקה גם במנוחה האם זה בסדר?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. כמו שכתבתי בכותרת אני צריך בבקשה המלצה למאוורר מארז 120מ"מ שאני מתכוון לשים בחלק העליון של המארז כדי להוציא אוויר חם. והאם כדאי לי להוסיף עוד מאוורר שמכניס אויר נגיד מצד שמאל של המארז ממש מול הלוח אם?

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by The UnKnown,

    אוקיי, אני יודע בעיקרון שמאווררי 92 עדיפים על 80 לסינק הזהף אבל אני קונה מפנדה ואין להם כרגע אפשרות להביא מאווררי 92 מ"מ, מה לעשות? איזה מאוורר לבחור? SF2 בחירה הטובה ביותר לא? עד כמה הוא רועש?

    • 28 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by SomeoneUknow,

    שלום , אני בטוח שקראתם את אחד מהנושאים הקודמים שלי , אז עד עכשיו משחה טרמית אני קונה MX2 זכרונות אני קונה OCZ Reaper Dualchannel 2048MB 1150MHZ CL5 (במחיר מצחיק ! ) והנה השאלה הבאה שלי גוף קירור אני צריך גוף קירור למעבד כדי להמשיך את הOC ולמי שלא יודע אז המעבד שלי לא תקין (גם בOC הראשון הוא היה לא תקין אז זה לא בגלל הOC ) ובגלל המעבד הזה החלפתי HDD ולוח אם שעלו יחסית הרבה כסף אז אני מקווה שהוא יעבוד שהוא יחזור מתיקון . מה גוף הקירור הכי טוב עד 290 ש"ח למעבד ?

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by white_rider,

    שלום רב, אני בהתלבטות באם לקחת קירור נוזלי AIO בשביל מעבד 3800X. למרות שהסיכוי קטן הבנתי שבקירור נוזלי קיימת האופציה שתהיה נזילה מה שיכול לפגוע בחלקים אחרים אם הנוזל מגיע לשם. הבנתי שבחול משלמים פיצוי במקרה שזה קורה בתקופת האחריות של המוצר על כל החלקים שנוזקו, האם זה תקף גם בארץ מנסיונכם או שמתנערים מכל אחריות אם זה קורה או שזה לא כלול באחריות מלכתחילה? תודה רבה

  11. שלום, אני צריך קירור למחשב של ידידה שלי. המפרט: לוח אם Gigabyte GA-8I945GZME-RH מעבד- DualCore Intel Pentium D 820, 2800 MHz (14 x 200) המאוורר שלה עובד קבוע על 4400 RPM והמעבד על 73 מעלות ב-16%. אני זקוק למאוורר מKSP עד 70 שקל שיהיה פשוט ושקט. 70 ש"ח זה אחרי חריגה אם אפשר פחות אז יותר טוב. חשבתי על - ‏Alpine 11 GT או ‏Alpine 11 Rev.2 או ‏Alpine 11 Pro Rev.2 למחשב לא מתוכנן שום OC הוא יושב בחדר שינה ומשמש לעבודה משרדית ולצפייה בסרטים. חשוב מאוד שהוא יגיע עם משחה יחד איתו(אם יש בכלל). תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. אני צריך אותו לOC למעבד E4300. אני כרגע על מעבד סטוק של אינטל על 2.97 ג'יגה לליבה. ואם יש המלצות אחרות שייכנסו לי בתוך המארז אשמח לקבל. תודה רבה

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by gilgol,

    נראה טוב לא??! אבל אני תקוע, לא מצליח להגיע ל400 עזרה...?

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by daniel86,

    האם יש אפשרות לעשות oc לכרטיס מסך של מחשב נייד, או למעבד?

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by Kriz,

    אוקי , אז הגעתי למספר מסקנות לאחר אוברקלוקינג כושל , כיוון שהמכפלה של המעבד , XP1800 לא פתוחה , השינוי היחידי הוא בFSB , לאחר אין ספור נסיונות , לא יכולתי לעבור את ה141 בFSB , לא משנה שינויי המתח והטמפ' של המעבד , אגב , אשר לא היתה גבוהה (עם הSLK 600 שלי) , הבעיה היא התחממות יתר של הגשר הצפוני אשר עליו מותקן CRYSTAL ORB... עכשיו, האם יש לכם מוצרים , אותם אפשר לרכוש בארץ (גם אצל הדובים אם זה מה שידרש) אשר יעזרו לי בשמירת טמפ' בה אני אוכל לעלות את הFSB יותר?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. יש ברשותי את הHD 5850 Vapor-X אני משתמש בmsi afterburner וזה לא נותן יש לי משהו מושג למה?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Idan-h,

    המקסימום שאני יכול להוציא מהליבה בלי ארטיפקטים כשהזכרון בסטוק זה 400MHZ (מ250 בסטוק). המקסימום שאני יכול להוציא מהזכרון בלי ארטיפקטים כשליבה בסטוק זה 500MHZ (מ400 בסטוק). זה OC מכובד לכרטיס הזה. הבעיה היא שאני מנסה לשלב את המהירות, נהיה המון ארטיפקטים בATI TOOL. גם למשל על זכרון 500 וליבה 300 יש ארטיפקטים, וגם ליבה 380 וזכרון 220 יש ארטיפקטים. ז"א שילוב בניהם לא מצליח. בדקתי את החום של הכרטיס הוא לא חם. לפני כמה ימים מרחתי משחה חדשה לליבה (בגלל הבעיות לאחרונה), וגם יש מאוורר 80 חזק שמעיף אוויר. מה הבעיה? זה הגיוני? אשמח לתגובות, תודה.

    • 36 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. או שאני ישבית אותו עם החומרים האלו....... :

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by MATANN,

    שלום לכולם אני חדש פה אז נעים מאוד שמי הוא מתן! רציתי לשאול ברשותי כרטיס מסך גיפורס 6800 XFX 128MB האם אפשר לבצע בו אוברקלוקינג?רק שתדעו שאין לי מקרר או משהוא מיוחד לקירור,המשך המפרט הוא מעבד 3.0 זיכרון 1024,בלי שום ערכת מקררים,רק עם ספק חדש ומיוחד שנותן כל הזמן הספק של 450 וואט.רציתי לשאול האם אפשרי לעשות אוברקלוקינג מבלי כמובן לשרוף את המחשב תודה רבה לכל העוזרים

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by kira,

    טוב חשבתי פתאום למה לא לקנות מקרר קטן לדוגמא מקרר זה http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=29293 ולהכניס לתוכו תמחב מה אתם אומרים הרעיון בר ביצוע ?

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by dt,

    יש לי סלרון 850, שום תוכנה שראיתי בחיים לא מראה לי את הטמפ'. עד לא עשיתי OC כי אני לא רוצה שהמעבד ישרף או משהו. ניסתי את סיסנדרה, MBM ועוד כמה שהמליצו עליהם. אם מישהו יודע על איזשהי תוכנה שתראה את הטמפ', או שהסלרון לא יגיע לכזאת טמפ' גבוהה. תודה, ???

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by Bar_B_q,

    3d mark 2001 easy tune מה אלו ? אתרים תוכנות?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. היי, מצאתי את המאווררים של CORSAIR סדרת AF ו-SP. 3X http://www.ebay.com/itm/181764641168 1X http://www.ebay.com/itm/121668448629 אני רוצה לשים אותם במקום המקוריים שהגיעו עם מארז NZXT פאנטום. האם המאווררים הנ"ל טובים ושווים קנייה? סה"כ 76$ כולל משלוח... האם יש מאווררי LED יותר טובים בארץ ששווים קנייה? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by ccc,

    מוכרים כאלה בכלל? רק את המרובע זה אמור לעלות שני שקל מוכרים?

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by yot,

    ואני חשבתי שכבר אי אפשר לשפר את ה-SLK-900.... http://www.systemcooling.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1077 - ביקורת.

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים