עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מבין גופי הקירור הבאים איזה גוף קירור הכי שקט ונותן את הביצועים הטובים ביותר? הדגש הוא יותר על השקט מאשר ביצועים. המחיר לא רלוונטי בכלל. התשובה חייבת להיות מתוך הרשימה הזאת בלבד. בבקשה אל תכניסו גופי קירור אחרים שלא ברשימה. עוד דבר חשוב - חייב להתאים לסוקט AM3 של AMD! פרטים נוספים על המפרט: לוח Gigabyte GA-MA78LMT-S2, מעבד AMD Phenom 2 X4 965 Black Edition Quad Core AM3 BOX. אם אתם חושבים שעדיף להישאר עם גוף הקירור המקורי שמגיע בבאנדל עם המעבד זה גם בסדר. שוב אני חוזר: המחיר לא משמעותי. מה שחשוב זה קודם כל שקט ואח"כ ביצועים. GLACIALTECH 5057 / 8 / 9 Glacialtech GLACIALTECH 5062 / 3 Glacialtech ZALMAN S700AI ZALMAN DEEPCOOL ALPHA 6 DEEPCOOL DEEPCOOL ALPHA 7 DEEPCOOL GLA…

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by efee123,

    התקנתי לאחרונה את הקירור המצויין הזה אבל לפתע אני שומע אותו מרעיש ממש אני לא יודע ממה זה. כל הברגים מחוזקים כמו שצריך, אין אף חוט שנוגע באף מאוורר אם למישהו יש רעיון אני אשמח. דרך אגב הRPM של הnocuta עומד על 1250 בערך במנוחה ובמאמץ הוא על-1300. יש סיכוי שהוא עובד על 100% גם במנוחה (הטמפרטורה היא בין 29-35).

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. שלום. אני מתכוונת בימים הקרובים לקנות מחשב חדש. אני כבר סגורה על המפרט, אך אני לא יודעת איזה קירור אני צריכה לרכוש. המפרט שאני קונה הוא: XP 2100 עם 8RDA+ ועם ג'יגה זיכרון - 512 *2 (2700), רדאון 9700 של הרקולס. המארז הוא: Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case מתכונן אוברקלוק, אך לא בזמן הקרוב, האוברקלוק גם לא יהיה כבד ורציני. עכשיו...בקשר לשאלה... אני חשבתי לקנות קירור למעבד...את ה- Thermaltake Smart & Silent Volcano 9 CPU Cooler for AMD ולמארז - מאוורר 120 מ"מ שקט שיוציא אויר חם. שאלתי היא האם הקירור הזה מספיק? אם לא אז על מה אתם ממליצים? כמו כן, הV9 טוב? הוא מרעיש? אם הוא לא כל כך טוב, אתם יכולים להמליץ לי על קירור אחר למעבד בערך באותו הסכום? מה…

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. טוב אז החורף הגיעה!!!! חגיגת האוברקלוק התחילה!!! גם HWZONE הצטרף לחגיגה! אז תתחילו לשתף כמה מעלות ירדו לכם.....? הצלחתם להגיעה למשהו בזכות החורף.....? ........... אני יתחיל בזה שלכרטיס מסך החמודי שלי 19XT ;D ירדו 10 מעלות!!! גם למעבד שליAMD35 ירדו 5 -10 מעלות והחזרתי את הOC שלי 2200@2650 שתפו שתפו אנשים!~!~!........... יום חג הגיעה :2gunsfiring: :2gunsfiring: :funn: :funn:

    • 31 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by leebanami,

    מפרט OC מה אומרים? עבר בדיקה עם OCCT ו INTEL BRUN בהצלחה [ למי שלא עובד התמונות שיכנס לפה , http://img257.imageshack.us/gal.php?g=96985425.png ]

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by bora-aa,

    ‏Freezer 7 Pro Rev.2 CPU Fan‎ מעבד E6300 1.86GHZ למרות שאני מקבל טפרטורות של 46-47 ולפעמים יש קפיצות עד ל56 ואז המחשב נכבה בגלל OVER HEAT החלטתי לקנות השאלה אם הוא מתאים למעבד שלי? הקירור נכנס בלוח אם שברשותי\ INTEL DP965LT http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/15/intel-dp965lt.1396495.jpg

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. שלום, קניתי 5מאוורים איפה ובאיזה כיוון כדאי לי למקם אותם? וגם איזה מערכת שליטה במאוורים (פנל בקרה) כדאי לי ליקנות? (עד 380 ש"ח)

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. 3DMARK הכרטיס הוא: GEFORCE 2 MX 400 MSI 64MB SDRAM

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. היום בערב אזמין מפרט שכולל: hd5870,i5 2500 ואת המארז p182. חשבתי להחליף לו את המאווררים כי הבנתי שמאווררי ה-tricool שבאים איתו לא מספיק שקטים. עכשיו השאלה היא כזו מה עדיף לקנות 3 מאווררי SCYTHE S-FLEX במהירות 800 או 1200? חשוב לי השקט אבל אני לא מוכן להסתכן שישרף לי המחשב. אה ועוד דבר, לגבי הכרטיס מסך sapphire hd5870 כדאי לקנות אליו קירור בנפרד? או שאין צורך והוא מספיק שקט גם ככה? ב-rsm(שזו החנות בה אני קונה) יש רק את הקירור artic cooling accelero s1 rev 2 ב-111 שווה?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by אלבר,

    הי האם אפשר להתקין MUGEN3 עם זכרונות גבוהים כמו G.SKill Ripjaw? הייתי בKSP ונדהמתי מהתשובות המטומטמות שלהם. הם לא יודעים אם מתאים. שאלתי אם אפשר לבדוק אם זה מתאים, רק לשים על המעבד בלי להרכיב ואמרו לי שברגע שפותחים את הקופסה אין החזרה של המוצר. קראתי את מדיניות החזרת המוצרים שלהם ושם רשום שאפשר להחזיר באריזה מקורית, אבל לא כתוב שאי אפשר לפתוח ולהחזיר לאריזה. פשוט איש מכירות תמוה (חדש). היה גם שם איש שרצה שיכבדו את ההבטחה שלהם למחיר הכי נמוך בעיר, כי חנות אחרת מוכרת יותר בזול, והנציג עונה לו שאיך הוא יודע שהחנות השנייה לא מוכרת מוצרים גנובים..בקיצור, תשובות של ילדים מפגרים מקבלים שם, אשמח לעזרתכם.

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. שלום, יש לי Leadtek GF4 TI-4200, ורציתי לדעת אם הכרטיסים שלהם באים עם קירור יותר טוב מהמקורי... כי נראה לי שההיטסינק שיש לי על הכרטיס הוא פשוט ענק! עשיתי איתו OC קטנטן....ממש כלום, ואני רוצה לדעת אם הקירור הזה מספיק לOC יותר גדול... יש לי שני בקשות קטנות... 1.מישהו יכול להביא תמונה של הכרטיס הזה מחברה אחרת כדי לראות איך הוא נראה? (כי לא מצאתי באתרים של ASUS, וABIT...רק את הקופסאות...) 2.אני לא רואה את הזיכרונות שלו....יכול להיות שהם מתחת להיט-סינק שלו? (אני חייב להזכיר שההיט סינק מכסה איזה שני שלישי מהכרטיס...) תודה מראש... עריכה: אוקיי, מצאתי תמונות של אביט, GAINWARD, PALIT, וPROLINK, ואף אחד לא מתקרב אפילו להיטסינק שיש לכרטיס שלי, אז זה אומר שיכולות הOC שלו יותר טובות מ…

    • 31 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. מעניין אם רק אני שמתי לב... קודם כל הסנפירי נחושת מאד עבים ביציאה והיה יכולים להיות הרבה יותר דקים. שנית, אם המחשב מוצמד בחלקו האחורי לקיר או משהו כזה יווצר לופ ביו האוויר שיוצא לאוויר שנכנס. מכאן האוויר יכנס חם ויצא חם יותר וכן הלאה.או במקרים כאלה אפשר יהיה להוסיף מין מחיצה בין הכניסה ליציאה.

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. חברה 3 שאלות 1. חחחח יש לי מעבד AMD 4200 ליבה כפולה על הקירור סטוק שלו אמורה להיות מדבקה של AMD? 2. איזה מהקירורים הבאים עדיף יעני מה מקרר הכי טוב זה: http://tms.co.il/product/5019 זה: http://tms.co.il/product/4368 או זה: http://tms.co.il/product/4369 או זה: http://tms.co.il/product/3373 3. יש קירור אחר מומלץ בתקציב? תושבת AM2

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. אני רוצה להוסיף במארז עוד 2 מאווררים שישבו על 2 תאים של 5.25 ששם יכולים להיכנס לי מבחינת מקום 2 מאווררים של 70 מ"מ ציירתי דוגמא של מה שהאני מתכנן(סליחה על איכות הציור..אני צייר גרוע..) עכשיו בגלל ש70 מ"מ זה לא ממש מאוורר סטנדרטי אז אין כל כך מבחר ואיכויות אז מצאתי 3 שניראים לי טובים ורציתי שתגידו לי מתוכם מה הכי טוב ושקט זה של שקוף עם לדים כחולים חברת Everflow http://www.ebay.com/itm/Everflow-R127010DM-7010-70mm-x10mm-Fan-3Pin-12V-565-/120868727510?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c24566ad6 השני הוא ירוק של evercool http://www.ebay.com/itm/Evercool-Evergreen-Noiseless-70mm-x-70mm-x-15mm-Lead-Free-Green-Fan-/370549770973?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5646…

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by Overshot,

    1. אנחנו רגילים באגזוז של המחשב שלנו יש שכבה אחת של מאווררים, זה או 2 + ספק, או מאוורר אחד וספק. מה יקרה אם אני יחבר 2 מאווררים כפי שמצויין באיור?(מאורר למאוורר) : זה ישפר את זרימת האוויר נכון? 2. למה במארזים יש את החורים האלה שמתנגדים לזרימה מאחורי המחשב? מה יקרה אם פשוט לגזור אותם? ככה בערך :

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. לדעתי זה יכול להיות מעניין לכל משמתכוון לקנות מערכת קרור מיים. סוף סוף החלתתי לקנות מערכת קרור מיים. כמובן מחול עקב המחיר. http://www.sidewindercomputers.com/swmc12vdcpu.html משאבה http://www.sidewindercomputers.com/swapgtzexpew.html בלוק למעבד http://www.sidewindercomputers.com/swmcqupo3xbl.html רדיאטור http://www.sidewindercomputers.com/swmcre1.html רזרוואר http://www.sidewindercomputers.com/ekwaekreacto.html בלוק לצ'פסט. יכול להיות שיוזמן עוד רדיאטור אחד. השאלה: 1 מה ההבדלים בין כל מיני צורות משלוח? 2 האם צריך לשלם מס, אם כן אז כמה ואיך עושים את זה? 3 אם יש בלאי, מהעושים? 4 אולי עדיף לקחת חלקים אחרים? תודה.

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Teknik,

    שלום לכולם, רציתי לדעת האם אני יכול לעשות OC למעבד שלי עם הקירור הזה ועד איזה תדר. הנה מפרט מלא: מעבד: AMD Phenom II 955 3.2Ghz ( לא BLACK EDITION) קירור מעבד: Scythe Mugen 3 Rev. B לוח-אם: Gigabyte GA-880GM-UD2H זיכרון: Kingston 8GB (4GBx2) 1600Mhz HyperX כ. מסך: Sapphire HD6950 2GB Dual-Fan דיסק קשיח: Toshiba 1TB מארז: Raidmax Enzo Black ספק כח: SeaSonic 600W תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. שלום יש לי מחשב חדש יחסית (את המפרט אפשר לראות בתמונה המצורפת) והאמת הטמפרטורה שלו לא ממש הגיונית במיוחד שהטמפרטורה האלו במנוחה וגם יש לי קירור מעבד TUNIQ TOWER בקשר למארז זה 3D AURORA 360 החדש (מאוורר 120 מכניס ועוד שני 120 שמוציאים)כמובן חוץ מהקירור של הלוח אם וכרטיס מסך וספק

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by yambtz,

    אז ככה, זה קשור יותר בקירור פשוט. לכן זה בפורום הזה. כמו כל דבר אחר במחשב שלי, גם הדיסק WD 40 GB שלי מתחמם. ואין לי בעיות זרימת אוויר. יש לי רק דיסק אחד. ומולו יש את המאוורר 80 שמכניס אוויר קר מקדימה. הבעיה שהאוויר עובר במקביל אליו. הלוח המודפס למטה הוא שמתחמם אז חשבתי לשים את הדיסק בשיפוע ולתפוס מקום של שניים או שלושה דיסקים. זה ייצור שטח מגע יותר גדול עם הרוח מהמאוורר. השאלה אם זה לא יהרוס את הדיסק (הוא מסתובב שם באיזה 150-200 קמ"ש) ואם זה יפריע לזרימת האוויר. יש לי מאוורר 80 מאחורה מוציא ומחר אני מקווה לשים עוד אחד שיוציא בגג. יש לי גם חורים בדלת לכניסה פסיבית של אוויר.

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. שלום לכולם, אני עומד לפני קניית מחשב חדש, ומתלבט בין מספר קירורים למעבד ומאוורר נוסף למארז. המעבד המיועד הוא I3 2120 והמארז הוא Thermaltake V3. אני מתלבט בין הקירורים הבאים למעבד: ZALMAN 8000T PLUS SI EDITION ZALMAN CNPS5X SI EDITION Scythe JAPAN SHURIKEN כמו כן, אני מתלבט איזה מהמאווררים הבאים כדאי להוסיף למארז: Scythe 120mm S-Flex (SONY) 1200RPM 49CFM / 20.1dBA Scythe 120mm MINEBEA 1100RPM 42CFM / 18dBA Scythe 120mm Gentle Typhoon JAPAN Servo 1450rpm הדרישה העיקרית מהקירורים היא כמה שיותר שקט, כלומר אני מחפש את הקירור למעבד והמאוורר הנוסף למארז השקטים ביותר מבין אלה שהזכרתי כאן. יש לי אפשרות לרכוש רק את הקירורים שהזכרתי. אשמח לעזרתכם ולהסבר בנושא, תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. יש לי מארז cm 690 II ומעבד core i5 760 וכרגע בoc על 4ghz. על המעבד נמצא ה scythe kabuto. ראיתי בביקורות באינטרנט שהוא לא נחשב טוב כל כך. שווה להחליף אותו ל scythe yasya שיש עליו ביקורות מעולות? תודה רבה לכולם!

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by ag43,

    הרכבתי מחשב מבוסס P4 PRESSCOT 2.6 עם ביג טייפון עליו. הביוס, ספידפאן ואוורסט מדווחים לי על 17 מעלות למעבד : האם יש תוכנה כלשהיא שתצליח לזהות מה הטמפרטורה האמיתית של המעבד? הלוח הוא GIGABYTE G31M-S2L עם ביוס עדכני.

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by soprno,

    אהלן, בניתי לעצמי מפרט למחשב גיימינג עם דגש על השקט. 1.המאווררים של noctua יחליפו אתי שני המאווררים המקורים(מאחורה וקדימה). איפה יהיה כדאי לשים את המאוורר הנוסף? 2. יש אפשרות לחבר את המאווררים האלו למתג המקורי של המארז והם יעבדו במהירות שהם מיועדים אליה -rpm 700\900\1200 (המתג הוא של 4w/7w/12w) 3. יש ספק כח פסיבי שיכול להחזיק מפרט שכזה? 5. קיים gtx780 או כל כרטיס מסך אחר ברמתו עם קירור פסיבי? 4. יש צורך להוסיף עוד אמצעי קירור? 5. עוד שינויים שיכולים להשקיט את המחשב בלי להעלות את המחיר בצורה משמעותית? תודה. המפרט: מעבד: [..] INTEL 4670 : HASWELL, CORE I5, S1150, 3.4Ghz - TRAY ₪1001 לוח אם: [..] ASROCK Z87 PRO3 - זמין במלאי ₪580 זיכרון: [..] KINGSTON HYPER-X BLU 16GB (2X8G…

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by Shekel.90,

    שלום קניתי מחשב חדש עם קירור מים של חברת Corsair H110 ולא הגיעו איתו מאווררים שמתאימים לסטטיק פראשר ואני רוצה לקנות לו 4 מאווררים לפוש פול קונפיג (140ממ) ועוד מאוורר 120 אחד ו140 אחד ל איר פלו תודה אין ממש תקציב יענו אין ממש הגבלה רק לא מעל 120 שקל לאחד ואני מביא אותם מחול עם זה עוזר לכם

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by Tal Israeli,

    שלום לכולם! לאחר לימוד מסויים וחיפוש בפורום רציתי לבצע אוברקלוק למעבד AMD Phenom II X4 965BE (המפרט בצד ימין). הצלחתי להגיע ל-3800MHz ללא העלאת מתחים. לאחר מכן התחלתי להעלות במקביל למכפלה גם את המתח למעבד בצורה הדרגתית ואיטית, עד שהגעתי ל-4100MHz (מכפלה x20.5) עם מתח 1.55V (דרך אגב, למה ב-CPU-Z וב-PC Health בביוס המתח הוא 1.536V?). הרצתי בדיקה של שעה ב-OCCT ללא שגיאות וריסטים. הטמפרטורות הן: 29 מעלות במנוחה ו-48 מעלות במאמץ. לאן אני ממשיך מכאן? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים