עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם, רקע: מעבד I7 2600 עם גוף קירור מקורי GTX570 עם חתיכת קירור מארז של גיגהבייט http://www.webjoaquin.com/newtienda/images/260702010.jpg המחשב משמש כמחשב עריכה עם עבודה קשה הטמפ' הם: האם להחליף קירור? לשפר? אשמח לכל תגובה. תודה מראש.

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by vitali02,

    אני לא יודע מה לעשות כבר.. ראיתי סרט פתאום נכבה המחשב אני פןתח אותו אני מרגיש שהמעבד רותח בטירוף אני לא מבין ממה זה יש במחשב שתיי מאוורירים שתיהם עובדים אני לא מבין מה יש למעבד הזה.. אולי למישהו יש פתרון?

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by The_Byter,

    אין מילים... to the high FSB club

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. ערב טוב ושבוע טוב! יש ברשותי כרטיס מסך 4850 של אסוס הבעיה שהמאורר שבק חיים מצאתי שני דגמים של מאווררים שנראים מתאימים: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8262 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=6863 מה נראה לכם האם זה מספיק? ואם יש לכם משהו טוב להציע לי שהיה כמה שיותר טוב במחיר סביר... מבחינת OC לא מתוכנן וא"כ אז ממש קטן. תודה רבה לעוזרים ושבוע טוב....

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. אהלן, יש לי את הכרטיס המסך הזה בגירסאת הקירור הרגילה שלו, זאת אומרת לא Dual-X, הכרטיס מתחמם לדעתי מהר והמאורר מרעיש כשאני מפעיל משחקים. אני רוצה קירור שאחריו יהיה לי ראש שקט, שוואלה - הכל טוב, וכמובן חווית משחק שקטה בלי רעשים מיותרים מהמאורר של הכרטיס .. תראו בתכלס .. אני גם עושה OC, אבל לא מטורף עד הסוף, אני יעשה בינוני בלי העלאת מתחים בנתיים כי המחשב והכרטיס חדשים ואין צורך סתם מעכשיו.. הם נותנים ביצועים טובים מאוד. אז, המלצות? אני חושב לקחת את הARTIC EXTREME, הבעיה היחידה זה שהוא עולה איזה 350 שקל.. וזה דיי הרבה בתכלס ..

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by GHOST,

    האם יש חנויות בארץ שאפשר לקנות בהם את הSL900?

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. אני מעוניין לעשות אובר קלוק,אני צריך קצת טיפים והסבר איך עושים את זה אבל יש לי בעייה אחת, לפי מה שהבנתי המעבד שלי נעול מפני אובר קלוק.... אז מה אני עושה.......? ומה אני יכול לעשות אם כדי לא לשרוף את הרכיבים.....? מה הם המעלות שבהם הרכיבים נשרפים.........? זה המפרט שלי: P3 600 ASUS 133 CUV4X 192 SDRAM GEFORCE 2 MX 200 64MB WD 40GB 5400 ATAPI 50X CREATIVE SB 128 BIT איך אני מעושה אובר קלוק ואיך אני דואג לקירור מתאים...........? ???

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. SCYTHE MUGEN II REVB האם הוא שקט?

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by McJ,

    שלום....הייתי רוצה ליקנות קירור לכ.מסך.... עכשיו....יש לי התלבטות...מה דעתכם? Zalman ZM80A-HP VGA Heatpipe Cooler ------------------------------------------------------------- Thermaltake GIANT II Highest Performance VGA Cooler [הקישורים צונזרו-אין פרסום באתר זה]

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by kobi-50,

    עכשיו לא שמתי לך שהוא בלי ה K יש לי לוח אם P8Z77-V DELUXE יש אפשרות לבצע OC למרות שהמעבד לא K ??

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. להרגיש שאתם מנצלים את החלק עד כמה שהוא יכול, אפילו אם בתחלס אתם לא רואים הבדלים משמעותיים אבל אתם בידיעה שאתם סוחטים מהחלק את המקסימום בגלל שאתם מחפשים ביצועים טובים יותר, ואם האובר יציב אבל אתם לא רואים ביצועים אתם תחזרו למקור או סתם בשביל האתגר לראות עד איפה אתם יכולים להגיע ? והמטרה לשאלה שלי : עשיתי אובר מ2400 ל 2880 באס 400 ל 480 ותחלס אני לא רואה הבדל בביצועים אז בעצם איזה סיבה יש לי להשאיר את האובר פעיל ?

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. מה המצב חבר'ה ?.. אז ככה, כרטיס אחד מבין 4 שהיו לי (כל אחד 512MB) נהרס ועכשיו אני צריך לקנות חדש .. יש לי מעבד E4500 (אני יודע שהוא ישן לא צריך להזכיר לי חח) וכידוע לכם (או לא) הוא בא עם 2.2 Mhz ועשיתי לו OC ל - 2.93 Mhz .. האם הזכרון הזה http://www.skypc.co.il/pl_product~991580ST~15~0.htm טוב ל - OC ?.. לא כל כך שמעתי על החברה הזאת אבל קראתי איזה Review של אתר אוברקלוקרים ואומרים שהוא טוב .. מה אתם אומרים ?.. ועוד שאלה קטנה .. האם Windows 7 32 Bit יזהה 3G ? עזבו שזה יזהה, האם הוא באמת ישתמש ב - 3 GB או שסתם יהיה רשום 3 GB והמחשב ישתמש בפחות ?.. תודה מראש והמשך שבוע טוב, משה

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. אוקי, יש לי בסביבות ה200$ לבזבז על מערכת קירור מים, עכשיו השאלה היא איזה מערכת לבחור אם כבר? מה עדיף מערכת קירור מים או שלמעבד שלי ב OC יספיק לי BT וזהו ? אם אתם אומרים מערכת קירור מים, אז על איזה אתם ממליצים ואני חייב לציין שלא לבדוק לפי מחירים בארץ כי אני לא מתכוון לקנות בארץ אני מתכוון לקנות את זה בארה"ב.

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by ID-1,

    המליצו לי בפורום אחר באתר זה על Mugen II אבל לאחר בדיקה ראיתי שהוא ממש ענק, ויכול לחסום את הגישה לזיכרונות. מחפש משהו יותר קטן ופחות כבד במשקל (אין כוונה לבצע OC) עד 200 ש"ח. מה דעתכם על 2 אלו ? 1. TT - silent 1156 2. ‏Arctic Cooling - Freezer 7 Pro האם יספיקו למה שאני צריך ? איזה מהם עדיף ? האם יש משהו יותר טוב ולא ענק פיזית? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. אוקיי אז מי שזוכר את היום הלוהט שהיה שלשום ובדק מה הטמפרטורות של רכיבי המחשב שלו באותו יום,ספק אם נשאר אדיש. בכל אופן אני ממש התחלתי להבהל חחחח כרטיס עם במהיריות סטוק הגיע ל 82C במאמץ לא יכלתי להשאר אדיש והייתי חייב לחשוב על פתרון יעיל וזול כי להשקיע על קירור לכרטיס במהירויות סטוק אני לא ישקיע (לא שווה פשוט,מספיק שהכרטיס עלה יקר..אז להוסיף עוד קירור ב 150-200 שקל?! בשביל ה 5 מעלות שהוא יוריד.ממש לא לעניין) הנה הפתרון שלי (תמונה אחת שווה 1000 מילים כמו שאומרים) ועכשיו לפרטים : כרטיס המסך : 6800GT (מהירויות סטוק) טמפרטורות לפניי : 49-52C Idle - 75-82C Load טמפרטורות אחריי הוספת הקירור : 40-44C Idle 65-68C Load טמפרטורות ב OC למהירויות של 68UT שהם 400/1.10 45-46…

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by R0ck,

    2X512 PC4400 LE 2.7 ג'יגהרץ @ 1:1 (300) - 2.7 וולטעז'. אתן לתמונות לדבר... 8) יציב לבינתיים. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by LiorZi,

    טוב אז ככה, מעולם לא ביצעתי אוברקלוק, קראתי פה בפורום ובעוד אתרים אחרים מדריכים וקיבלתי הבנה כללית לנושא אבל לא ממש מדויקת, יש לי כמה שאלות: 1. אחריות - הבנתי שנניח ונשרף כרטיס המסך, אי אפשר לדעת בוודאות אם זה בגלל אוברקלוק או לא, מה הכוונה? כלומר מה אמורים לעשות כביכול כדי שזה לא יראה שביצעתי אוברקלוק ואם יש בכלל מה לעשות? אשמח לשמוע על מקרים בהם מומשה האחריות למרות אוברקלוק וגם מקרים בהם לא מומשה האחריות וכמה זה שכיח. 2. העלאת מתחים - האם בהעלאת מתחים יש סבירות יותר גבוהה שישרף הכרטיס לעומת בלי, והאם אוברקלוק גבוה יחסית ללא העלאת מתח הוא מסוכן יותר מאשר אותו אוברקלוק גבוה עם העלאת מתח? 3. האוברקלוק לכרטיס - אני רוצה להעלות את הכרטיס (דרך OC GURU) למהירות CLOCK של 850-90…

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by NewUser111,

    אהלן , לא ידעתי איפה לפתוח את הת'ראד מקווה שכאן זה מתאים פחות או יותר . לאחרונה רכשתי מחשב חדש שעלה לא מעט ואשמח למישהו שידריך אותי כיצד ניתן לנקות את המחשב בצורה הכי יעילה והכי בטוחה . במחשב הקודם הייתי משתמש בפן ( מצב קור כמובן ) ומפזר את האבק מחוץ למארז אך הבנתי שזה לא מומלץ \ לא מנקה בצורה טובה . אעריך מאוד עזרה בנושא . תודה (:

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by waizman,

    הקריסטל אורב שלי התחיל פתאום לעשות רעשים מוזרים... אז כמובן פתחתי הכל, הוצאתי, ניקיתי, וחיפשתי איפה לשים שמן. לצערי גיליתי בדרך הקשה ונשברה כנף אחת - לא נורא. הקטע הוא שכל המארז רועד וזה מ-ר-ע-י-ש ! כשהמאוורר בחוץ (ופועל) אין רעשים. דרך אגב, איכשהו גם הצלחתי לקצר את המודם שלי ולהרוס גם אותו... אחחח... יום חרא... קיצר - מה אני עושה כדי להשתיק אותו ?

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by BladeRunnerSting,

    יכול להיות שפספסתי אשכול עליו, אם כן אני מתנצל מראש. בכל מקרה אני מתכנן מערכת מחשב חדשה לגמרי מבוססת CORE I7 920... האם הקירור הנ"ל באמת יעיל יותר מהטרמלרייט אולטרה האהוד מאוד פה? קראתי בלא מעט מקומות שהוא עדיף עליו ועד אז הייתי בטוח שאני קונה את הTR... מה כדאי לי לקנות? המטרה היא לעשות אוברקלוק ל920 לאיזור ה4 ג'יגה ולייצב אותו שם בתנאי שהמעלות יהיו אנושיות. תודה מראש לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. איזה מהקירור למארזים הבאים 120mm הוא הטוב ביותר, ועדיין שומר על שקט? Scythe 120mm MINEBEA 1600RPM 63.7CFM ¤86 Scythe 120mm S-Flex (SONY) 800RPM 33.5CFM ¤75 Glacialtech 120mm Case Fan Hydrodynamic Bearing 18dba 36CFM ¤42 Noctua 120MM Case Fan NF-P12-1300Rpm 115 ש"ח SilenX Ixtrema Pro 120mm x 38mm 14dBA Fan IXP-76-14 120 ש"ח - DBA 18 / RPM 1400 / CFM 90 SilenX Ixtrema Pro 120mm x 38mm 18dBA Fan IXP-76-18 115 ש"ח - DBA 14 / RPM 1200 / CFM 72 SilenX Ixtrema Pro 120mm x 25mm 14dBA Blue Led Fan IXP-74-14B 115 ש"ח - DBA 14 / RPM 1400 / CFM 72 SilenX Ixtrema Pro 120mm x 25mm 14dBA Fan IXP-74-14 105 ש"ח - DBA 14 / RPM 1400 / CFM 72

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. המחשב נמצא בחדר ללא מיזוג, ויחסית חמים, במיוחד בתקופה האחרונה, הטמפרטורה הממוצעת של המעבד הינה כ 60 מעלות, המעבד הוא Intel Quad Q6600. אין לי אספירציות להגיע לחום (קור) מעבד נמוך (ראיתי כל מיני תחרויות כאלה :-)), אני גם לא מבצע OC או כל דבר דומה, ומעוניין לוודא שהטמפרטורה לא עלולה להזיק למעבד . (קראתי בטבלאות שכל עוד הטמפרטורה פחותה מ 70 מעלות זה בסדר), האם המצב תקין, או שחייבים לנקוט בפעולות להורדת חום המעבד ? אגב, Everest מציג 50 מעלות, ו RealTemp מציג 60, מדוע ההבדל ומי אמין יותר ?

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by super4life2,

    שלום הייתי רוצה שתמליצו לי על קירור למעבד זה,אני לא מתכנן אוברקלוק לכן הייתי רוצה שתמליצו לי על קירור שישמור על הטמפ בסדר ובמחיר סביר שלא יהיה יקר,תקציב כ 100שח והקנייה מתוכננת ב פלונטר. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  24. בדיון הזה ננסה לעלות רעיונות שונים לבניית מערכות קירור ובכך להגיע אל הרעיון הטוב ביותר לקירור הרעיונות לא חייבים להיות מעשיים ופרקטים אלה רק לבדוק סוגי רעיונות שונים אבל מומלץ שהיו מעשיים ופרקטים

  25. Started by yudku,

    שלום לכולם לא מזמן גילתי את נושא הOC וחשבתי לנסות גם בשביל לקבל קצת ניסון וגם בשביל לחזק את המחשב המפרט שלי : intel core 2 duo E8400 3.0Ghz gigabyte ep35c-ds3r nvidia geforce 9600 gt 512 mb kingston 2048mb DDR2 800 Mhz x2 samsung 320 GB לגבי מארז וספק אני לא יודע את השמות וגופי קירור עדין אין השימוש במחשב הוא לרוב לצורך משחקים רציתי לשאול 1) אם אני יעשה OC למעבד ולכרטיס מסך אני ארגיש בשיפור משמעותי ביצועים? ואם כן באיזה נקודה יהיה אפשר להרגיש את ההבדל? 2)את המחשב קניתי לפני שנתים וחצי ואני לא זוכר שהמעבד היה יקר במיוחד, ואת שם המעבד בדקתי בעזרת התוכנה CPU-Z יכול להיות שיש מעבדים בעלי אותו שם אך כל אחד בנ…

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים