עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. התקנתי את גוף הקרור Thermalright Ultra 120 eXtreme במערכת של 1155 מעבד 2600K הגוף כרגע יושב בלי מאורר עליו והמעבד בחום ממוצע של 31 מעלות, מדהים! בשביל לעשות OC חשבתי להוסיף מאורר אחד או שניים, יש המלצה למשהו שמתאים לגוף קירור הזה? תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by hck,

    היי! בניתי מערכת קירור מים קטנה (ביעוץ של The Byter), להלן התמונות. כמו כן לגבי הOC הנוכחי שביצעתי עם המערכת הזאת ניתן לראות כאן כמה הסברים: הרדיאטור הוא תרומה של חבר מקטנוע ישן ששבק חיים. המידות שלו (לפי המאווררים) 160 מ"מ על 240 מ"מ. הוא זה שעשה לי את כל הבלגן במארז מכיוון שהפיות שלו (התחתונה בעיקר) פונות לכיוונים (מעצבנים) שהפריעו לסדר של הצינורות. המאוורים שלו הם 6 מאווררים ג'נרים (60 ש"ח) גם בגלל המחיר וגם בגלל שהם ממש שקטים. המשאבה היא EMP 12V תודה לThe Byter. צנרת פשוטה (2 ש"ח למטר) ברובה חוץ מהחיבור של הרדיאטור ששם יש כיפוף רציני אז רכשתי צנרת גמישה ביותר ב10 ש"ח למטר. בלוק קירור של Danger Den - תודה לדובים על האספקה המהירה (48 שעות וזה היה אצלי בבית!) מ…

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. שלום לכולם! אני יודע שהנושא של הטמפרטורות של המעבד והמערכת נדונו כבר כאן, אבל לצערי כל הנושאים שקראתי לא הצליחו לענות על הבעיה שלי. הבעיה (בכלל יש המון בעיות עם המחשב החדש, כמו הזמזום שמזיזים את העכבר או לוחצים על המקלדת) היא שאתמול שמעתי אותו מצפצף, לא ידעתי למה, אז לבסוף בדקתי את הטמפרטורות וגיליתי את הטמפרטורות הבאות: לפי AIDA: Motherboard: 66-69 CPU: 65-68 AUX: 45-46 SMART: 43 כל זה שהמחשב היה בפעולה ברקע שהעמיסה את המעבד ב-90% בערך. אחרי שהפעולה נגמרה המחשב ירד (בערך כעבור 10 דקות) לטמפרטורות הבאות: Motherboard: 51-54 CPU: 51-52 AUX: 39 SMART: 38 והן נשארו בתחומים הללו, למרות שהמעבד היה בעומס של 0-2 אחוזים. עכשיו שהדלקתי את המחשב (פחות מ-2 דקות מההדלקה) הטמפרטורות הן…

    • 36 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. אני רכשתי את המסך ואני ממש לא יודע איך מחברים אותו. החיבורים שונים מאשר במסכים היותר קטנים. מישהו עשה את זה פעם או יכול לעזור לי?

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by shaks,

    יש לי TT BIGWATER ואני מעוניין לשפר את רמת הקירור (שהמעבד יהיה יותר קר) אז חשבתי להחליף ראדיאטור או אפילו להוסיף אחד מישהו יכןול להמליץ לי מה לעשות כדי לשפר תקירור והאם הפתרון שהצעתי הוא טוב (להחליף תראדיאטור לאחד יותר חזק) האם בכלל אפשר להחליף ראדיאטור כי הצינורות של TT שונים מהסטנדרטיים של היום

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by 3DTECH,

    או קיי חבר'ה יש לי מעבד AMD Athlon XP 1800 עם A7Ve266 של Asus אין מושג מה זה אוברקלוק ... הדבר היחיד שאני יודע על הזה שזה האצה של המעב מישהו בבקשה בבקשה יכול לתת לי הסבר על זה... , ואולי גם איך עושים את זה ? מומלץ לא מומלץ?? ואל תשלחו אותי לאתרים אחרים תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by Cha0stAlker,

    בזמן האחרון שמתי לב שהטמפ' גבוהות בהרבה ממה שאני רגיל. לפני מספר חודשים, כשעוצמת המאוורר הייתה 7% , הטמפ' במנוחה הייתה כ 50. אחרי כמה זמן הטמפ' עלו, והטמפ' הייתה 52-4 ברמת אוורור של 32%. ניקיתי אבק, והטמפ' נשארה קבועה, אך עם עוצמת אוורור של 7%. לאחרונה התקלקל המאוורר העליון שלי במארז, ומשום מה הטמפ' קפצו משמעותית. כדי להגיע ל 50 מעלות, אני זקוק ללא פחות מ 70% אוורור. בעבר בעוצמה כזאת הייתי מגיע ל 46 מעלות. על 100% אוורור, הטמפרטורות יורדות לגבול ה 49-50, כשבעבר על עוצמה כזאת הייתי על 42/3 מעלות. יכול להיות שהפסקת המאוורר במארז השפיעה בצורה כה משמעותית על ביצועי כרטיס המסך? לא הייתי מתפלא אם המעבד היה מתחמם, אבל מה כרטיס המסך קשור?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by RenTex,

    מערכת המחשב שאני מבצע את ה OC עליה : E8400 Abit IP35-E Corsair xms2 cl5 800 mhz 2gb thermalright 120 ex. 2XZALMAN F3 ייצבתי אותו על 3.8 : 9X422=3800 Vcore : 1.3050v DDR2 Vol. : 1.9v MCH : 1.290V ICH : 1.5V CPU GTLREF 63.0% טמפ' במאמץ : (הכי הרבה) 49\39 מעלות מחר אני יחליף משכה טרמית, מיהרתי לשים אז כנראה לא שמתי טוב ... אני ינסה לרדת במתח למעבד עקב העליה לגשר הצפוני ...

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. היי, קניתי מחשב גיימינג עם המפרט הזה, וקניתי את ה I7-6700K עכשיו הוא 4.0GHZ והטורבו 4.2GHZ, אם אני רוצה לעשות לו OC מה המקסימום שהוא יכול להגיע עם הקירור הזה? אמרו לי שלא אפשרי כי האוברקלוקינג לא יהיה יציב וגם המחשב יתחמם יותר מידי (עכשיו מקבל 40 מעלות בערך בשימוש רגיל). את זה אמרו לי בפורום אחר, אבל שאלתי חבר שדי מבין בזה אני חושב והוא אמר שאפשר להגביר את העוצמה של הקירור אבל כאן נכנס העניין של הרעש.. האם זה באמת נכון? מה ניתן לעשות ? האם יהיה אפשר לעשות 4.6GHZ או 4.8? וגם איך עושים את זה? ומה לגבי הקירור? האם יש אפשרות לקנות או להוסיף חלק של קירור למחשב? ומה לגבי המעלות והתחממות המחשב? האם 40 מעלות זה תקין? והאם תהיה לכך השפעה אחרי OC? תודה לעו…

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. הקירור סטוק שלי נכון לעכשיו עובד מצויין מאז שקניתי את המחשב (למעלה מ4 שנים) אך זו לא הבעיה, הבעיה היא שהוא 40cm או 60cm (הסטוק) ונראה לי שבגלל זה שומעים את המאוורר שלו מסתובב... מדובר על: Intel Celeron 2.4GHZ - Socket 478 כמו שאתם מבינים מדובר על מעבד קריר (במאמץ הוא 40 מעלות צלזיוס פעם אחרונה שבדקתי), חלש, שלא דורש מאומה, יחד עם סוקט ישן. ולכן אני צריך מאוורר כמה שיותר זול שיספק כמה שיותר שקט. יש הצעות? (לפי מה שאני יודע צריך מאוורר כמה שיותר גדול - שטח להבים גדול יותר) זה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_1585_2098&products_id=15721 ? או זה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_486&products_id=4298 ? כמובן שאני מעדיף כמה שיותר…

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by SiLeNt B0B,

    שלום אני יודע שיש המלצות ומדריכים איך לקרר אבל זה פשוט ממש מוגזם הטמפ אצלי אז אני לא יודע איזה בדיוק דרך קירור לבחור בבקשה תמליצו לי מה הכי טוב פה האם רק לנקות אותו יעזור או שצריך גם מאוורר נוסף או מה צריך??

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. זה המעבד שאני יקנה השבוע כנראה בגרסא ללא מאוורר מקורי ועדיין לא סגור איזה קירור תלוי כמה יצא לי המפרט . הקירור יהיה או הפרייזר 7 באיזור ה120+- או המוגן 2 באיזור ה200+ . כאמור המעבד דיי חזק אבל בא בתדר של 2.8 לא שזה נמוך פשוט הבנתי שהצריכת חשמל שלו נמוכה ויחד עם זאת גם הוא לא מעבד חם ולכן יש בו פוטנציאל נחמד לOC טוב . השאלות שלי הם כאלו : 1. איזה לוח הכי זול שתומך בתושבת 1156 של ג'יגה בייט יתאים מבחינת אופציה לOC ? 2. לא יודע אם זה הכי מתאים לשאול כאן אבל במידה ואני עושה OC האחריות יורדת ? אם כן יש דרך להחזיר את הOC למצב ראשוני וככה לא יראה שהמחשב עבר OC ? 3. איזה קירור הכי עדיף מבחינת התקציב ומה השוני בין הקירור ההוא לבין הקירור סטוק ? ומה ההבדל בין הקירורים שכתבתי למעל…

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by Eviljelly,

    יש לי איזה 5-6 מתים ששוכבים באזור והרבה זמן אני מסתקרן מה יש בתוכם , מבלי להשתמש באופצית ה 5 קילו או במבדקי גובה מהקומה העשירית , איך אני פותח אותם ?

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. איזה קירור יכול להתאים למפרט כמו שלי? (המפרט בצד <) לפי דעתי צריך להשים קירור לכרטיס מסך כי הוא דרוש לו מערכת קירור.. אשמח לתגובות והמלצות .. תודה

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. מה אתם אומרים על זה הוצאתי את המחשב מ250 FSB כי היה נראה לי שהוא מתחמם יותר מידי. כרגע הוא בלי OC עם התוצאות האלה .............. המארז עם מאוורר אחד מאחורה שמוציא אוויר ואופציה לאחד מקדימה שמכניס (יש לי כבר הכנה עם מסנן ;D) המעבד עם קירור מקורי של אינטל. ניקיתי לא מזמן אבק וסידרתי חוטים. [attachment deleted by admin]

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. שלום אני רוצה לעשות אוברקלוק לE6300 שלי עכשיו יש את הMUGEN 2 שממש מומלץ -האם יש אפשרויות נוספות? -אני קונה בKSP ויש להם דגם Mugen II Rev.b 5 Heat Pipes CPU Cooler s1156/s1366 עכשיו ראיתי שיש סוגים שונים של הMUGEN2 מה ההבדלים -בדגם של KSP יש רשום 1156/s1366 מה זה אומר ? תודה לעוזרים

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. אז כך, אני בונה מארז למחשב חדש שישמש כשרתון (מלשון שרת קטן) לשיתוף קבצים ואינטרנט בבית. נשרף לי ה athlon MP אז אני ככה"נ אקנה במהלך שהותי בארה"ב Athlon XP 1600, כולה 330 שקל כולל משלוח חינם (בתוך ארה"ב). קיצר, איזה מאוורר ו/היטסינק כדאי לקנות, הדגשים הם שקט וגודל קטן. בדגש על הדגשים ! תהיתי עם AX-7 ו וVantec Stealth יהיו הצעה טובה ? או שכדאי לקנות גרסת RETAIL של המעבד, שתעלה כ 120 שקל יותר (או לחלופין Athlon XP 1700 retail ב 480 שקל) ולהשתמש במעבד המקורי שמגיע מ AMD. יש להזכיר שמדובר בשרת, אין כל כוונה לבצע אוברקלוקינג למחשב, רק שקט ושיתפוס כמה שפחות מקום (הרעיון זה לבנות את המארז שיהיה קטן)

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by Amit_Alcobi,

    אני מחפש קירור פאסיבי (שקט לגמרי) למעבד P4 2.8. וגם אני מחפש ספק כח עם קירור פאסיבי. אני לא מתכוון לעשות שום אוברקולוקין למעבד. אגב אין לי שום מאוורר במארז חוץ מהמאווררים של המעבד ושל הספק. אז רציתי לדעת אם לא תיהיה בעיה של קירור אם אני אשתמש בקירור פאסיבי בלבד.

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by Mr Gadget,

    הרכבתי לי מערכת חדשה ורציתי לדעת מהם הטמפטורות של המעבד i7 950 שיש ברשותכם על מנת להשוות האם הטמפ' שלי סבירות טמפ' המעבד שלי ב Idle הינם 37-40 וב LOAD הינם 56-57

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. אתמול קיבלתי את הפריזר 7 פרו שלי ... אחלה קירור שקט ועושה תעבודה כמו שצריך הוריד לי 10 מעלות מהקירור סטוק. קירור שקט וזול רק 148 שקל בלמיר. [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by nas,

    there we go

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. אז לאחר המוד הקודם, אני ממשיך בסדרה, והפעם, כדי להשלים את המוד הקודם - ספק שקוף. אין הרבה מה להגיד, פרספקס 5 ממ, מודבק בעזרת דבק חם, נחתך בעזרת ג'יגסו, רק שעדיין אין חורים לברגים, נשבר לי מקדח 3 מ"מ....... תהנו ! כרגיל, אשמח לתגובות !

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. האם למישהו יצא להפגש במאוורר הזה? http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=80320-300-56&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he# אבל בגרסה החדשה כביכול, ה- R4-L2R-20AC-GP איך הוא מבחינת ביצועים\רעש? נשמע מבטיח 69 CFM ב 19 DB(הוא בעקרון אמור להגיע ליותר CFM וכמובן יותר רעש). האם הוא כדאי? לעומתו חשבתי על: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124_168&products_id=12244 S-Flex יקר מדי, אז אל תציעו אותו, גם המאוורר השני טיפה יקר, את הראשון אני יכול להשיג ב-40 ש"ח. או שיש מאווררים טובים יותר? אני לא מעוניין לוותר לחלוטין על ביצועים לצורך הפחתת רעש.

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. שלום לכולם האמת היא שאני צריך 2 מאווררים של 120 שיהיו שקטים וחזקים (ל-OC חזק) ועדיף ללא לדים תודה מראש

    • 34 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. "ספריי" אוויר בלחץ יחסית גבוה. איזה חנויות מוכרות? עדיף בת"א.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים