עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ofir38,

    אני רוצה לקנות זוג מאווררי 12 למארז אחד אני רוצה עם לדים והשני לא.. עכשיו חשוב לי שהם יהיו די שקטים..... יש משהו להמליץ לי? יש קצת יותר עדיפות לביצועים ואמינות מהמאורר אבל לא מאוורר שיעשה רעש של טרקטור תודה לעוזרים,אופיר.

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  2. הכרטיס הוא Evga 8800GTS 320MB Superclocked עם קירור מים של Swiftech. הגדרות ברירת מחדל 576/850. הגעתי למהירות 740 למעבד ו 1000 לזיכרון. בדקתי יציבות והוא עובר את 3DMARK 06 בציון 11,850 בלי ליפול, אין ארטיפקטים. טמפרטורה של המעבד (כרטיס מסך) במנוחה 32 מעלות, במאמץ 40 מעלות. מה אתם אומרים על זה?

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by innoVision,

    אני רואה פה הרבה רושמים בתרדים על קתודה, מה זה בכלל??למישהו יש תמונה של זה??

  4. Started by The_Byter,

    1700+ JIUHB 0310 DLT3C vcore 2.025 42-43 Idle EMP Water cooled by SUMA more vcore needed for stability - mobo self-reset

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by adamginz,

    טוב אז ככה היום נסעתי לחנות שלא מאכזבת אותי אף פעם , ולאחר 3 ימים (הזמנתי ביום ראשון בערב) קיבלתי את ההזמנה, מארז עם חלון. בתור מישהו שחשב שהביצועים שלו יהיו פחותים ולא טובים התרשמתי לטובה. המארז נקנה כחלק מתוכנית ה"מודינג הקנוי" שלי , משום שהייתי צריך את החלון, אומנם אני לא ממליץ על הספק שמגיע הוא ממש ח-ר-א אני העברתי את הHec מהמארז הקודם, המארז יפה, קל להרכבה, רק החיסרון הוא שיש מקום רק ל2 מאוררים אבל אני מאמין ששני SF2 יעשו את העבודה. אני מחכה כרגע לשאר המוצרים שיגיעו מארצות הברית ואז תקבלו גם תמונות שהכל מוכן. עד אז, אם יש שאלות אשמח לענות, אדם.

    • 33 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by adilevy20,

    האם מישהו מכיר או שיש לו את המעבד CORE2DUO E6550 2.33GHZ 1333FSB השאלה שלי האם הוא מתאים לOC ועד כמה אפשר להגיע איתו? לוח ASUS הקירור הוא סטוק והמכפלה של המעבד היא 7

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by yahavon028,

    הנה כמה נתונים על המערכת שלי, רציתי לשאול האם היא מתאימה לאובר קלוקינג? ואם לא, מה בה מגביל אותי? לוח אם: Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 63-3301-001169-00101111-040201-I865G$1I865XXXA6728IMS V3.3 121003 Motherboard Name MSI 865PE Neo2-PS (MS-6728 v2.0) Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 200 MHz (QDR) Effective Clock 800 MHz Bandwidth 6400 MB/s Memory Bus Properties Bus Type DDR SDRAM Bus Width 64-bit Real Clock 200 MHz (DDR) Effective Clock 400 MHz Bandwidth 3200 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type Intel Hub Interface Bus Width 8-bit Real Clock 67 MHz (QDR) Effective Clock 267 MHz Bandwidth 267 MB/s Mother…

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by O.G.D 2k5,

    יש לי קרור זלמן 7700B ואני רוצה לשים משחה חדשה של Artic Cooling ולהוריד את הישנה מהמעבד, אמרו לי עם אציטון אבל זה לא יכול לפגוע בשבב??? אם לא אז איך להוריד עם אציטון??? תודות מראש

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by liram21,

    שלום לכולם, יש לי משהו כזה בלוח שמתי שהמחשב לא צורך הרבה אז הוא מוריד את הGHZ ל- 1.6 ... ואני עומד על 4.3GHZ בד"כ, וזה מעצבן כי מתי שהוא צריך לעלות ל-4.3 אז הוא נתקע עד שהוא עובר... וגם מציק לי שהוא קופץ ככה (קפיצות גבוהות מידי). איך אני מבטל את האפשרות הזו ? מדובר ב- Asus P8P67 .עם 2500K

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  10. אם אין על המעבד משחה טרמית כדיי לשים או חובה לשים? משפיע על המעלות של המעבד?

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  11. הגיע אליי וולקנו 12 לפני יומיים מזיגזג ועוד 4 מאווררים TT120MM 2green/2red leds הרכבתי את הוולקנו 12 רק היום. השתמשתי במשחה הטרמית שבאה איתו ומרחתי אותה על המעבד. המריחה הייתה לא ממש הכי טובה: המשחה שעל ליבת המעבד לא ממש סימטרית (קצת עליות וירידות). אבל זה לא עד כדי כך אמור להשפיע, אולי רק במעלה אחת או שתיים. את הוולקנו 12 הרכבתי בצורה טובה, והוא יושב טוב על המעבד. טמפ' איתו למעבד: 38 במנוחה, 45 במאמץ!!!!! מקודם, עם הגוף הקירור המקורי של AMD: 44 במנוחה, 51/52 במאמץ. אז בעצם הוולקנו 12 הוריד לי רק 6/7 מעלות מטמפ' המעבד?!??!?!?! לא לזה אני ציפיתי. חשבתי שתהיה ירידה של 15/14 מעלות לפחות. הוולקנו 12 נמצא על מהירות מקסימלית עכשיו ד"א. שכחתי לציין: יש לי מעבד- AMD 2500 AXP הוא …

    • 35 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by Ben N,

    אהלן חברה. לאחרונה המחשב שלי מתחיל להראות סימני התיישנות וזה מבאס אותי, לכן החלטתי שהגיע הזמן לעשות OC לכרטיס מסך שלי. הכרטיס מסך הוא מדגם INNOVISION GeForce 8800GT OC2 512 MB + Accelero X1 המהירויות סטוק שלו כרגע הן: Core: 700 Memory: 1000 Shader: 1500 בינתיים הגעתי למהירויות של Core: 750 Memory: 1040 Shader: 1607 ויש שיפור ב3DMark06, האומנם לא מדהים אבל יש.. ובינתיים הטמפ' לא מהווה בעיה, הוא מגיע למקסימום של 56 מעלות.. השאלה שלי היא בעצם אם יש תוכנה שיכולה לעקוב האם יש לי ארטיפקטים כלשהם כך שלא אהיה חייב כל פעם שאני מעלה את המהירויות שעון להסתכל על המבחנים כמו משועמם ולא לעשות כלום כדי לוודא שאין ארטיפקטים.. זה ממש משעמם וזה מחרפן אותי.. אם גם יש לכם חו…

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by XCG120,

    רציתי לשאול,מה המאורר הכי איכותי קיום בגודל 120MM מבחינת איר פלו,שקט,וכו..... במהיריות הגבוהות.

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  14. בעקבות נוכחותי לשים לב לכך, שצורת המאווררים של המארז היא כזו, שניתן להתקין אותם גם הפוך (בשביל לשנות את כיוון זרימת האויר), חשבתי שאולי שהקירור למארז יהיה טוב יותר, אם אני אשנה את תנוחת המאוורר של החלק האחורי של המארז של המחשב שלי, כך שהמאוורר ישאב אוויר לתוך המארז במקום שיוציא אותו החוצה (מאוורר ספק הכוח כבר ממילא מוציא את האויר מהמארז החוצה). מה דעתכם על זה? האם הוא יקרר כך טוב יותר את המארז?

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by Swed,

    אני השבוע מקבל את הקירור אויר הטוב בעולם בגרסת אקסטרים... עכשיו אני צריך לקנות משחה טרמית (לא אואהב את המשחה שמגיעה עם הקירור). איזה מבין המשחות הבאות לקחת ? MX2 AS5 איזה משחה מבין השנים הכי טובה והכי מקררת טוב !? :s05:

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by MassiveAmmo,

    אני וחבר שלי עשינו עם הכרטיס שלו,אחלה תוצאות! http://img221.imageshack.us/img221/9434/img07666in8.jpg תוצאות: לפני אחריי

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  17. טוב דיי כתוב בכותרת מה שאני מחפש.. החיפוש החל שרציתי לקנות SCYTHE ULTRA KAZE 3000 RPM... הבעיה היא שאין את זה במלאי והיבואן אמר שהוא מסכים להביא רק אם תיהיה כמות הזמנות גדולה... איזה כיף :\ החיפוש המשיך בגוגל שבמקרה מצאתי איזה פוסט פה על עוד בחור שחיפש לפני איזה חצי שנה ואז נתנו לו ים המלצות... לדברים שהיו בארץ וכבר אין :\ אחרי חיפוש ממושך בחנויות (SKYPC TMS IQPC KSP PANDA IVORY) באינטרנט אנלא מצאתי מאוורר אחד שעונה לדרישות האלה :\ מה שחשוב לי זה מחיר שפוי (סביבות ה 50-60 שקל למאוורר לדעתי זה שפוי... אפשר קצת לחרוג), לחץ סטטי גבוה (STATIC PRESSURE... אני שם 2 מאווררים על HTS של המעבד) וCNF גבוה במיוחד.. כמו שרואים הULTRA KAZE 3000 עונה לכל הדרישות האלה אבל אין בארץ :\ בוש…

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by Shark-Attack,

    קניתי מחשב שעלה לי בסביבות 11 אלף שקלים. הרכיבים שיש לי AMD 2200+ XP Geforce 4 Ti 4600 RAM 512 MB DDR- 3200-333 MHZ לפי כל מה שקראתי והבנתי, המערכת הזאת מסוגלת להריץ כל דבר בצורה הטובה ביותר, אבל הבעיה שלי היא שכשאני מנסה להריץ משחקים ברזולוציה של 1600X1200 או לפעמים אפילו ב-1280X1024, משחקים מקרטעים לפעמים וה-Frames Per Second רחוקים מלהיות ברמה מספקת או ברמה המתאימה למחשב שקניתי. קניתי מכל טוב, והמערכת שלי עובדת בטמפרטורה של 31 מעלות, וזה חתיכת הישג בשביל מערכת שיש בה מעבד חזק של AMD. העניין הוא שכל הקירור הזה נעשה בעזרת שלושה מאווררים מיוחדים ועוד מאוורר גדול מאוד על המעבד, ללא שום קירור מיוחד על כרטיס המסך שלי. אני מעוניין לעשות Overclocking, כי שילמתי לא מעט על המחשב…

  19. טוב הכותרת אומרת למה אני מתכוון......אני מקבל עם הארדיסק שלי 1930 ןאני רוצה לעבור את ה2000 איכשהו (הכוונה בPCMARK2002)....תודה....ואני יודע שזה ישמע טיפשי אבל בכל זאת למען הסר ספק....

    • 35 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by g191181,

    מה אפשר לעלות בשביל לעשות אוברקלוקינג לפי המפרט הבא: athlon 64 3000 geil 1 g 400 k8nxp-sli טמפ' במנוחה 16 טמפ' במאמץ 25 מה אפשר לשנות מבחינת ערכים וולט בביוס??

    • 48 תגובות
    • 2k צפיות
  21. הם יחוברו לרדיאטור קירור מים, הרדיאטור יושב בחלון מחוץ לחדר ככה שמצידי שיהיו רועשים... העיקר כמה שיותר חזקים.... בבקשה לינקים מחנויות בארץ... לא מתכוון להזמין מחו"ל... תודה

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  22. בחודש הקרוב תוחלף מערכת הקירור שלי למערכת קירור מים... 8) כחלק מהשיעמום בשיעורי אנגלית ולאחר השפצור התיאורתי לנרגילה מאולתרת (גם כן בשיעור ), ציירתי לי 4 סקיצות לחיבור המערכת בצורות שונות שלפי דעתי יתנו את התוצאות הטובות ביותר... הרכיבים העיקריים: בלוק קירור למעבד AMD מבית EMP בלוק קירור לצ'יפסט מבית EMP משאבת Eheim 1048 המספקת כ 600 ליטר לשעה רדיאטור EMP ומיכל מים 5.25 אינץ' אלו הקונפיגורציות שחשבתי עליהם: 1. רדיאטור >> משאבה >> מיכל מים >> בלוק מעבד >> בלוק צ'יפסט >> רדיאטור... 2. מיכל מים >> רדיאטור >> משאבה >> בלוק מעבד >> בלוק צ'יפסט >> מיכל מים... 3. משאבה >> מיכל מים >> רדיאטור &gt…

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  23. אמרו שTbred עושה OC מ1.53GHz עד 1.9GHz בקירור אוויר. מה זה קירור אוויר?

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by iveco,

    איך מאוורר כזה מסכן יכול לקרר מעבד של 253w ?

  25. Started by Lioriiii,

    שלום חברים, סוף סוף קיבלתי את הלוח החדש שלי ל-2 מעבדי XEON שיש לי הלוח שברשותי הוא ASUS NCCH-DLE ואני צריך המלצה על זוג HEATSINKS שעושים את העבודה.(משהו לא יקר כ"כ) תודה רבה,

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים