עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Etus,

    חשבתי לאחרונה על מוד למארז - ש, איך לא, עוזר להוריד קצת טמפ'. אני לא בטוח אם עשו את זה, ואני לא בטוח אם זה עובד, אבל זה רק רעיון. כולכם בטח מכירים את ההורדה בטמפ' כהמארז פתוח -אך כולכם גם בטח מכירים את בעיית האבק. הרעיון שלי מכער מאוד את המארז, אבל זה שווה(אני חושב). הרעיון הוא כזה: לעשות חורים קטנים בשני צידי המארז, הרבה חורים. אחר כך, לשים נייר מגבת(או כל נייר שיש בו חורים קטנים שיוכל להיכנס אוויר) על כל חור. בעזרת זה, אפשר להמנע כמה שיותר מאבק ולהרוויח כניסת אוויר למארז. דעתכם? נ.ב. את הרעיון של נייר המגבת לקחתי מכתבה כאן באתר על "הכנת פילטר למאווררים".

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by nahum8,

    האם ACCELERO S1 תואם ל-4890, והאם כדאי בכלל להחליף לו את הקרור? הכרטיס המדובר SAPPHIRE 4890.

    • 35 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by Sickp,

    היי :] אני צריך המלצה לקירור טוב במחיר של עד 150 שקל, מיועד לקירור המעבד E6400 שיעבור OC נחמד. עדיף שניתן יהיה לסובב אותו לכיוון החלק האחורי של המארז (למאורר שפולט אוויר החוצה) רעש לא מפריע לי יותר מידי, אני רגיל לקירור סטוק של הHD4850 שלי.. חריגה כלשהי לא באה בחשבון, בעיקר לא בגלל לMUGEN 2 כי אין מקום במארז! (לא מספיק רחב) תודה מראש!

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by DJPOWER,

    הזמנתי פלטייר לפני שבועיים מחול 110W וכל החכמים שאמרו שלא יעבוד על קירור אויר אז אולי כרגע לא על מעבד אבל על קירור אויר ויש מים!!! חח http://img226.imageshack.us/img226/651/spa03559fd.jpg

    • 37 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. לאחר ציפייה של 4 שבועות (כן כן, 4 שבועות), היא הגיעה- מערכת קירור המים! לא הלכתי על EMP, אלא על Koolance, מהסיבה שהם הרבה יותר זולים, הם נראים נהדר על מארזים שחורים, והמערכת חיצונית, כך שיש לי שליטה חלקית על המערכת. למערכת עצמה קוראים Exos, והיא באה עם רדיאטור, צינורות, משאבה, מיכל, יחידת בקרה ושליטה, שלושה מאווררים בגג המערכת, נוזל מיוחד, ברגים ועוד כמה שטויות. אני גם קניתי בלוק קירור לגששר הצפוני ולמעבד, אז יש לציין שהטמפ' ירדו משמעותית, ועכשיו אני יכול להמשיך באוברקלוק שלי ללא דאגות. כמה תמונות: אם תרצו עוד תמונות תגידו, נגמרה הבטריה של המצלמה. :-X

    • 30 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. שלום, כבר זמן רב שלא התעסקתי עם המחשב שלי, אז הגיע הזמן לעשות משהו. בעקבות הפסקת פרוייקט קירור המים לאקס בוקס עקב פטירתו בגלל הטמטום שלי נשארו לי חלקים ללוף שלם. אז החלטתי להוסיף לוף נפרד לרכטיס מסך שלי. כרגע בלוף גם המעבד וגם הכרטיס מסך יושבים על הרדיאטור הכפול של BLACK ICE GTX, והמעלות לא להיט, סביב ה 50 מעלות למעבד. זו המערכת הנוכחית: אז אלה החלקים: משאבה של DD 500L/H: פילפורט, כי אני לא סומך יותר על מיכלים: רדיאטור BLACK ICE PRO: וצנרת 1/4 של CLEARFLEX: חשוב לציין שהטמפ' של הכרטיס מסך פחות מעניינת אותי כי הוא ללא OC, והמעבד E6300 ב OC ל 3.4.

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. הבארטון 2500 רץ עכשיו בבאס 200 (3200+) והזיכרונות ביחס 1:1 רצים ב400 מה"צ. והזיכרונות שלי הם 500MHZ. בביוס ניסיתי להעלות את מהירות הזיכרונות ל120% והמחשב לא נותן תצוגה וצריך לאפס ביוס בלוח (epox 8rda3+) יש דרך לנצל אותם כמו שצריך או להשאיר אותם ככה?

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by gai18,

    שלום חברים רציתי לשאול, איפה אפשר לקנות את הגומיות השחורות הקטנות כמו שמופיעות בתמונה הבאה: תודה.

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by captaincaveman,

    הנה כמה מסכים, מה לעזאזל אני אמור לעשות? (קראתי את המדריכים, אבל הם רחוקים מלגעת בכל האופציות...)

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by TheRedEye,

    אני מחפש לו קירור שיוריד אותו מ70 מעלות בזמן מנוחה לאיזור ה50. איזה קירור כדי? חשבתי לקנות זלמן, הבעיה שהדגם של ה900 לא יכול לשבת על 6600GT AGP לכן חשבתי על ה700 איזה יותר טוב? VF700-Cu VF700-Cu LED VF700-AlCu VF700-AlCu LED כנסו פה http://www.zalman.co.kr/ENG/product/CategorySecond_Pic.asp אם יש לכם המלצה על קירור אחר אשמח לשמוע. אין לי בעיות של רעש מהמחשב - גם אם הוא ירעיש לא איכפת לי.. אגב ראיתי מישהו שגם רכש את הקירור הזה, והוא לא החליף את הקירור לזיכרונות [השחור הקטן] הוא החליף רק את הקירור לליבה - האם אני צריך לעשות אותו דבר? הנה הפוסט עם השוואה שמצאתי בשבילו: http://www.skenegroup.net/fi/artikkelit/6600gt_leadtek_pny.1 אני רוצה לרכוש קירור בשעה…

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by KoM,

    אני צריך תוכנה, שאני אוכל לעשות איתה אוברקלוקינג גם למעבדים ישנים, או כאילו שאין להם אפשרות כזו בביוס\ בג'אמפרים... תודה מראש... 8)

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  12. Started by Nital Ruzin,

    אני לא אוברקלוקר מנוסה אבל אם מה שלמדתי האצתי את המעבד ל4.5 GHZ בצורה יציבה ומי שרוצה ממליץ את ההגדרות שלי המערכת שלי (שדרגתי לא ממזמן) Intel i5 4670K (מעבד) MSI Z87 GD65 (לוח אם) arctic freezer xtreme rev.2 (קירור אוויר למעבד) 16GB RAM 1600HZ (ראם) gtx660 oc של gigabyte (כרטיס מסך) 1Tכונן כשיח 550W ספק פשוט בן 5 האצתי למהירות ליבה של 4.5 ואת הולטים העלתי ל 1.220 אני משאר שאני יכול להעולת עוד ל4.6-7 או אפילו יותר אבל זה אומר להעלות את הולטים ולא בה לי לקנות חלקים חדשים בזמן הקרוב... אני חושב ש4.5 זה יפה 32% יותר ממה שקניתי AIDA64 OVERCLOCK stability test או בשם היותר מוכר stress test תגידו מה דעתכם

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. שלום לכל חברי הפורום, שרציתי לשאול הוא שהזיכרונות שלי (PI-1000 GSKILL) כושלים במאמץ עם תוכנת PRIME95 נתונים על הOC: כרגע על 436FSB ושתי הליבות על 62-63 מעלות לאחר שעתיים (הזיכרונות מוגדרים ל1:1:0),אך ברגע שאני מגדיר את הזיכרונות ל1:1:20 ותדר עבודה של 1042~ לאחר 20 דקות עם פריים ליבת מעבד אחת חודלת לעבוד.. יש לציין שמתח מעבד מכוון על :1.285 ומתח זיכרונות על.~1.9 בערך מה לעשות ע"מ שאני יעבוד ביחס של 1:1:20 עם הזיכרונות (מה ההבדל בין היחסים?) יש לציין שמשחק מעלה עם מתח המעבד לא משפיע על על יציבות המעבד/OC דבר נוסף:ברשותי הקירור הנ"ל של המעבד ויש עליו כרגע מאוורר מקורי אחד מותקן (כפי שרובכם יודעים ישנה אפשרות להתקין לו עד 4 מאווררים במקביל). שאלה ראשונה שלי היא שאני צריך מאוו…

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. שלום, יש לי מחשב עם מעבד שמתחמם מאד מהר, זה התחיל מ 84 מעלות בהדלקת המחשב ואחרי סריקת וירוסים וניקוי תוכנות בעלייה של המחשב ירד ל 64 מעלות. בשלב הבא החלפתי משחה טמרית וניקיתי את המאוורר (BOX) של המעבד מאבק והטמרפטורה בהדלקה היא בין 40 ל 45 מעלות (שזה נורמלי לא?) בבדיקת מאמץ לא עוברת דקה והוא מגיע ל 92 מעלות ועוצר לי את הבדיקה. אחרי ניסיון שני, החלפתי שוב משחה. שמתי נקודה באמצע ועליה את גוף הקירור וכרגע המעבד עומד על 38 מעלות אחרי עליית התוכנות בהדלקת המחשב. מתחיל בדיקת מאמץ ומסתיים אחרי דקה. מה יכולה להיות הבעיה? המשחה ללא שם, לא MX-4 או מותג אחר אבל עשתה את העבודה לפחות בהתחלה. מעבד I7 4790K ללא OC.

  15. Started by shirNoshe,

    טוב,אני עם 6600GT/PCX . מעבד3200/64 זכרון 2*526 OCZ. התחלתי לשחק את FEAR,חבל על הזמן,רק בהגדרות נמוכות הוא ממש רץ.הטפ' 68-70 מעלות. אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך,התקנתי את RIVA,מה להעלות קודם את תדר הליבה או הזכרונות?או שאפשר את שניהם.קצת העלתי אבל כמה להעלות והאם קירור הסטוק מספיק(יש לי את GB).אני על 550/1045 ב-OC.אני יודע שזה נמוך אבל אני מזמין קירור לפי המלצה פה באתר. אשמח לטיפים,אני עם ראש פתוח ומוכן לנסות. תודה.

  16. הם מחוברים ב4 פינים(מולקס נידמה לי?)ולא ללוח אם....האם יש אפשרות בעזרת תוכנה להעלות את מהירות המאווררים? ואיך המאורר Tt thunderblade?חשבתי להחליף את המאוררים במארז לכאלה... תודה רבה מראש!!!!!!!!!

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  17. יש לי מעבד 2.8 פרסקוט ht 800fsb 1mb הלוח אם asus p4s800d זכרונות 2x256 ncp 400mhz 3200 וקירור למעבדsilent tower והוא חייה רק רציתי למשוך אותו ל3500 האם זה אפשרי? ???

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  18. הזמנתי את הלוח+מעבד (e6600) הנ"ל ביחד עם zalman 9500 led. הסתבר שעלולה להיות בעייה בהתקנת הפלטה האחורית של הזלמן על הלוח הזה. (פתחתי על זה תראד: ) http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=229173.0 אז בהנחה שאף אחד לא מודע לעניין הספציפי עם הזלמן - נאמר ואני יאלץ לקחת קירור אחר, איזה אתם ממליצים (עלות זה לא בעייה) ? רק דבר 1 שאני מבקש זה המלצות שידוע מראש כי יתאימו ללוח הספציפי הזה ללא קידוחי דרמל למניהם :-\ תודה מראש.

    • 32 תגובות
    • 2k צפיות
  19. שלום ברשותי כרטיס : Sapphire Ati Radeon 8500LE 128mb ddr כרגע הוא באוברקלוק של 270/270 מ250/200 המפרט שלי כולל כל הoc שלי רשום במפרט בכל האוברקלוק שלי כלומר מעבד , זיכרון , כרטיס מסך העלתי את הציון שלי ב3dmark מ7500 ל9700! http://service.futuremark.com/compare?2k1=5760098 אני רוצה לסחוב עוד מהכרטיס שלי והמטרה שלי היא להגיע ל10000 כרגע הקירור של הכרטיס מסך הוא : המאורר הזה הוריד ב11-12 מעלות את הטמפ' לפני היא הייתה ב49 בidle ועכשיו היא ב37 בערך(full - 40-41 )... ניסיתי להדביק אותו לכרטיס עצמו והוא בסה"כ הוריד 7 מעלות אז החזרתי אותו... נתקלתי בכתבה הזאת : http://www.xbitlabs.com/video/radeon8500-overclocking/ רדו עד ל:Cooling System Improvement עכשיו לי …

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  20. קניתי מעבד חדש וחיברתי אותו עם משחה טרמית והכל (שמתי קצת משחה טרמית באמצע המעבד ואז שזה ימרח לבד על הכל, כך חבר אמר לי לעשות) וזה "תקוע" על 41 מעלות, רק במאמץ זה עולה ל50 בערך וזהו, זה טוב? זה לא שאם זה הייה על נגיד 30 יהיה לי יותר FPS במשחקים נכון? המעבד הקודם שהיה לי עשיתי לו OC והכל, רציתי לדעת הכיצד אני יכול להחזיר את הגדרות היצרן של הלוח שלי כשקיבלתי אותו? מקווה לקבל את הדרך הכי קלה שאפשר. לוח האם שלי: Asus P5G41C-M LX אה... ומה זה VTT VOLTAGE?

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by Henz16,

    אני חושב שיש לי בעיה בנושא. אני לא מצליח להגיע לבאס של 300. (ב-298 הוא נתקע) כן, קראתי את התר'ד על ההוא עם מעבד כמו ואותו באס. הבעיה שאני חושב שהלוח מאד מגביל אותי - 945. הגוף קירור נראה לי בסדר, AC PRO FREEZER 7 הפופלרי. הוא באמת מגביל אותי? לא הצלחתי למצוא בביוס איפה משנים את המחלקים של הזכרונות, מישהו יודע איך מגיעים לשם?

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  22. שללום, יש לי מארז Antec High Performance 1080B AMG חדש(!) :smoke: ואני רוצה להוסיף לו שני מאווררים על הדלת, ורציתי לשאול: 1) איפה אפשר לראות "מדריך" על הוספת מאוורר. ;D 2) האם מאוורר הלדים (Antec 80mm LED Fan) זקוק לגריל?! ??? בנוסף אני רוצה להוסיף גם מאוורר 120mm התוכלו להמליץ לי על אחד?

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  23. במסגרת הניסיון להשקיט את המחשב, סיימתי להחליף היום את כל המאוררים שהיו לי במחשב. כל המאווררים זה אומר 3 מאוררי מארז 80 מ"מ (GlacialTech), קירור לכרטיס מסך (Silancer), לפני כמה שבועות שמתי ביג טייפון (והיום חיזקתי ברגים - זה הקטין את הרעידות של המארז), קירור לנורת'ברידג (לפסיבי של זלמן) ואפילו ספק החלפתי לאנרמקס 420 (שאמרו לי שהוא אחד הספקים השקטים יותר) אבל המחשב עדיין מרעיש קצת, למישהו יש רעיונות מה עוד אפשר לעשות? (התלבטתי אם לפרסם את זה פה או במודינג ואלקטרוניקה - כי נראה לי שמה שצריך עכשיו זה איזשהו מוד. אז אם זה לא מתאים - בבקשה להעביר).

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  24. הוספתי לבינתיים 3 מאוררים אחד למעלה מתחת לספק אחד בין כונני ה סי די והצורב ואחד למטה מתחת להרד דיסק עכשיו לפני שהיה לי את כל הדברים האלה טמפ' המחשב היתה מארז: 30-40 במנוחה ובמאמץ 40-50 (תלוי במזג אויר) מעבד אותו דבר לאחר חיבור המאוררים ( 80 MM 80 MM ו 40 MM ) הטפמרטורה במנוחה 48 מעלות !!!!!!!!! ובעבודה 50 + הספק כל כך חם אז חשבתי שהספק דפוק ואין לו מספיק כוח לסחוב את כל המאוררים איני יודע כמה WATT הוא (הספק) ובכל זאת מה עלי לעסות? נ.ב חוטים מסודרים פיקס!

    • 27 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים