אחת ולתמיד! - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחת ולתמיד!


yoav9

Recommended Posts

עומר אל תצחק עלי כי אתה לא הסברתה לי אז אני רוצה שמישהו כן.

עד לכמה אני יכול להביא את המאיץ שלי, עזבו להתלהב לא להתלהב, מה המהריות המקסימלית שאליה אני יכול להמהיר אותו?

ti-500 של הרקולס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקשיב לי ותשקיב לי טוב, אם יש תוכנה שלא כדאי לך לעשות איתה אוברקלוק לכרטיסים של זה Powerstrip זו התוכנה הכי גרועה לעשות אוברקלוק לכרטיסים האלה, גם בגלל הבעיות שהיא יכול ליצור עם מהירויות השעון שהיא תשים את החלקים של הכרטיס וגם מבחינת הצורה שהיא עושה אוברקלוק. אם אתה רוצה כלים טובים תשתמש ב:

nvmax

בתוכנה שבאה עם הדרייברים של עצמם אתה רק צריך לשנות משהו בRegistry וזה עובד, וזה ה"כלי" הכי טוב.

riva tuner

כל השאר לא יעשו לך טוב.

לגבי השיטה לעשות , תעלה כל פעם ב-5 מגה"צ את הראם, אחרי זה את הGPU, ואל תעשה שני דברים באותו זמן. אחרי כל פעם תריץ 3DMark2001, ואחרי זה עוד כמה משחקים לבדוק FPS ותראה אם יש שיפור והאם אין כל מיני גליצ'ים וצורות וצבעים משונים. כלומר, לפעמים הכרטיס יכול לרוץ יציב במהירות מסויימת אבל להראות כל מיני עיווטים כתוצאה מאוברקלוק יתר על המידה. שים לב ב3Dmark2001 לראות את כל הפרטים ולשמור אותם על TXT כי אתה יכול לראות שם את הFILL RATE המעשי של הכרטיס שלך(דה-פקטו), ותשווה זה אמור כל הזמן לעלות, בעיקר כשאתה מעלה את המהירות של הRAM. כשאתה מגיע לנקודה מסויימת(כשאתה עושה את זה בקפיצות של חמש) שבה הכרטיס מתחיל להראות צורות משונות, תתחיל לשחק שם מגה"צ למעלה מגה"צ למטה לראות איפה המהירות המאקסימאלית של הכרטיס כשהוא יציב ולא יוצר עיווטים.

אני חושב שאתה תצליח לעשות אובר קלוק לפחות ל30 אחוז יותר מהמהירות הנוכחית שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, זה רק השם.

ואמרתי לך הכי טוב זה זה שבא עם הדרייברים של .

הנה הוראות מאתר שנסגר איך לפתוח את האפשרות הזאתי בREG.

Simply open the Registry Editor by typing "regedit" in the Run Menu of . Then open the following directory: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global" Right click on the "Global" directory and create a new key titled "NVTweak." Next, right-click on the NVTweak key and create a new dword value named "Coolbits." Adjust the value of Coolbits to "3" by double clicking on it and entering "3" in the value data field.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...