10 כלים מובילים שכל מפתח חייב להכיר - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

10 כלים מובילים שכל מפתח חייב להכיר


Liberty4All

Recommended Posts

10 כלים מובילים לפיתוח אפליקציות

קידוד למובייל הופך קל ומהיר יותר בעזרת הכלים המהפכניים ושירותי .

פיתוח למובייל נעשה קל יותר.

הדרך מהברקה גאונית לאפליקציית מובייל מתפקדת הייתה ארוכה ומפרכת. החדשות הטובות הן שהעזרה בדרך וחברות לפיתוח עובדות יומם וליל לפתח כלי יסוד שיסייעו להקלה על המסע.

להלן 10 כלים מהפכניים שמשנים את כללי המשחק בכל הנוגע לפיתוח אפליקציות. בעזרת כלים אלו, לעיתים אין צורך ללמוד את מורכבות Objective-C (אייפון), או Java (אנדרואיד\בלאקברי) כיוון שיסודות הבנייה פשוטות להבנה. במקרים מסויימים, שירותי ענן הופכים את החיים לקלים אף יותר. מפתחים לא נאלצים לבנות את ממשק הנתונים (database) בכוחות עצמם או לתחזק . הם רק פותחים חשבון ומצביעים את האפליקציה לענן.

1. AppGyver

AppGyver מייצרת מספר כלים עבור פיתוח אפליקציות, כולל הארכת ("פלאגין") PhoneGap שקראת Steroids. יש שיטענו שפלאגאין (Plugin) בשם "Prototyper" הוא הנוח ביותר הודות לכך שהוא מתיר הדבקה של כמה דפים ליצירת אב טיפוס לצורך בדיקת הרעיון של המפתח. הוא יפרוס את התוצאה למכשיר הנייד באמצעות קוד QR, או יאפשר את בדיקת ה- Prototyper שיצרת באתר AppGyver.

2. Firebase

נתונים הם נשמת אפה של כל אפליקציה, ובעזרת Firebase, ושיתוף כל המידע הופכים לקלים ונוחים מאי פעם. אתם מגדירים את הפרוייקט שלכם, ו- Firebase מטפלת בכל הטרחה של הקמת מאגר. כמו כן, היא מציעה כלים בעזרתם ניתן לבנות את האפליקציה בנוחות. הכלי מאפשר דחיפת שינויים בקרב המשתמשים הנוספים באפליקציה, כך ששיתוף הפעולה הופך לפשוט יותר. זה ה- back-end שמאפשר לך להתרכז ב- front-end.

3. XDK

חברת אינטל אולי ידועה הודות לחומרה שלה, אבל היא חודרת לזירה בתמיכתה בפיתוח HTML5. הכלי Intel XDK, שבנוי כהארכה לכרום, סורג יחד את העורך האהוב עליך עם סימולטור לטובת בדיקת פרוייקטים ותקינותם מנקודת מבטו של הדפדפן. רוב העוצמה כבר מוטמעת בכרום, אבל XDK משחרר את העוצמה בכך שהופך את העריכה ותיקון הבאגים לזמינים וקלים יותר.

4. Appscend

Appscend מציע פיתוח מבוסס ענן עבור תוכן ממוקד בעזרת השימוש בשפת מארקאפ XML ייעודית ו\או PHP. הכלי מאגד יחד מערכות מבוססות תבנית עיצוב וניהול תוכל מבוססי ענן. כמו כן, ניתן להוסיף פרסומות, ללחוץ על כמה כפתורים ולהעלות את התוצאות ישירות ל- App Store או Google Play.

5. Icenium Mist

כלי מבוסס דפדפן זה, מאפשר בניית אפליקציות, בדיקתן והעלאתן עבור iOS ואנדרואיד בעזרת HTML5. הבנייה והבדיקה נעשים בדפדפן, אולם המשלוח נעשה בעזרת גרסה של ספריית Apache Cordova. כלי Icenium מאגד את ה- HTML5 שכתבת ועוטף אותו בעזרת ספריית Cordova ליצירת נוחה ומתפקדת.

6. Parse

כלי פיתוח אפליקציות למובייל רבים מתמקדים ביצירת "דבק אינטראקטיבי" שמופיע בצגים. Parse מתמקד בבניית ה- back-end. הוא מציע סט של ממשקי API לאחסון נתונים והודעות באפליקציה שלך. אם תרצה להוסיף Javascript לצד השרת שלך, Parse יכניס אותו במקומו הנכון בנתיב הנתונים. Parse גם מציע דרכים לפשט את האינטראקציה עם חברתיות מובילות. הוא קיים כדי לאפשר לך להתרכז בבניית ה- front-end.

7. Tabris

אם הנך מתכנת Java, תוכל להנות מתכנות עבור אנדרואיד או בלאקברי. iOS של אפל לעומת זאת, ייעודית עבור Objective-c. כלי Tabris מאפשר למפתחים בניית אפליקציות מקוריות ב- Java עבור ולא אנדרואיד בלבד. קוד ה- Java פועל על שרת ושולח את הנתונים בחבילות JSON (ראשי תיבות: JavaScript Object Notation) למכשירי ואנדרואיד, שמשתמשים ביישומונים (widgets) לפענוח והצגת קוד JSON. זה נתיב עבור מפתחים שזקוקים לפיתוח אפליקציית שרת "כבדה".

8. Appcelerator Titanium

Appcelerator מציע שתי חתיכות משלימות מהפאזל. טיטניום (Titanium) הוא כלי פיתוח מבוסס JavaScript מלא בוידג'יטים (יישומונים) שניתן לחבר למחרוזת לטובת פיתוח אפליקציה. הוא מספק את הקידוד שמאפשר לאפליקציה לפעול על , , בלאקברי, וינדוס ו- HTML5. וזה אוסף לא קטן מחתיכה בסיסית אחת של קוד.

כמו כן, החברה מציעה אוסף של שיטפלו בעבודה העורפית לאפליקציה. בין אם מדובר באחסון אינפורמציה או שליחת דואר אלקטרוני, הענן של Appcelerator מטפל בסוגייה. בנוסף, ישנם טבלאות עבור מידע גרפי, , ומה שהעולם החברתי קורא: "חברים".

9. Sencha Architect

Sencha בנתה את שמה על פלטפורמת Ext ופלטפורמות טאץ' עבור וסמארטפונים. כעט, היא יצרה מעצב חזותי לבניית אפליקציות.

Sencha Architect מאפשר לך לגרור ולשחרר את היישומונים לקווי המתאר של iPhone, Kindle Fire, , Microsoft Surface או צג בהתאמה אישית. לאחר מכן, המסגרת מטפלת בפריסה, ניהול היישומון ועוד. הכלי פועל על מערכות ההפעלה OS X, או . הקוד שמיוצר פועל בדפדפן WebKit וניתן להמרה לאפליקציה על ידי עטיפתו עם PhoneGap או Cordova.

10. Corona SDK

למסגרת Corona SDK חוצה הפלטפורמות יש את כל התכונות המסורתיות ליצירת אפליקציה שפועלת על , Kindle Fire, ו- Nook, בנוסף לתוסף הכרחי אחד: מנוע פיסקלי. אפליקציות Corona יכולות לקחת אובייקטים ולדמות אותם מקפצים להם בעולם האמיתי. פיתוח אפליקציית משחק דמוי "Angry Birds" משלך מעולם לא היה נגיש יותר.

כמו כן, החברה גם מציעה שירות לאחסון המשחק. הגישה נוחה מקוד האפליקציה. תמצא את המאגרים הרגילים בנוסף לפורמטים מותאמים אישית עבור מפתחי אפליקציות משחקים.

אשמח לשמוע אם הנכם מכירים את הכלים הנ"ל, אם יש לכם ניסיון עימם ו\או חוות דעת.

לכתבות מעניינות נוספות, בדקו את הבלוגים:

http://cafe.themarker.com/blog/601185

http://gappsmobile.blogspot.co.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני מכיר את השיטות הנ"ל לפרסם מוצר מבלי להגיד שזה פרסומת. בגדול אני ישר נכנס לאנטי ומסמן את החברה כמשהו שלא אשתמש בשירותים שלה. מקווה שמצאת אתרים עם דירוג גבוה ביותר בגוגל בשביל לקדם את ה SEO של האתר שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי :)

מצער שאתה מפתח אנטיגוניזם למי שבתמורה ליצירת ערך ענייני עבור סקרנים וחובבים, מבקש לקדם ולוא במקצת גם את עצמו, בתחומו. זכותך המלאה להרגיש אנטי אם כי חבל, זו לא הרגשה כיפית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה ידידי/ידידתי(?) :)

אחלה ערב שיהיה. מקווה שיהיה מי שיפיק ערך מהמידע. קידום אתרים לא חייב להיות עסק "מלוכלך" אם דואגים להעביר תוכן ענייני וערך מוסף בתהליך.. זו דעתי לפחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...