פורסם 2015 באפריל 1810 שנים שלום,אני מחובר לHOT+HOTNET במהירות 100MB כבר 4 חודשים.ב3 חודשים הראשונים מעולם לא הייתה איטיות ותמיד הייתי מקבל את ה100MB לא משנה באיזה שעה או יום.בחודש האחרון כל יום אני מרגיש איטיות באינטרנט בעיקר בערב בסביבות 18:00 עד בערך 22:00..זה מתבטא בסטרימים שנתקעים,יוטיוב שעושה BUFFER לסרטונים,וכמובן מהירות הורדה איטית.אני כל פעם עושה בדיקת מהירות באתר של HOTNET בשעות האלה וכל פעם מקבל תוצאה אחרת..זה נע סביב 10MB עד 40MB.אין לי בעיה לקבל את המהירויות האלה אבל הקטע זה שדברים בסיסים כמו YOUTUBE וסטרימים נתקעים לי על בסיס קבוע.אני לא יודע מהיכן הבעיה,מהספק או התשתית.לדעתכם לעבור לספקית אחרת תפתור את הבעיה?תודה
פורסם 2015 באפריל 1810 שנים תעשה במקביל בדיקה גם מול HOT (בשרת SPEED.HOT.NET.IL) וגם מול שרת ישראלי של SPEEDNET. אם גם שם אתה מקבל מהירות כזו, תפנה ל-HOTNET - הם נקודת ההתחלה של הפתרון.רק כדי לוודא - איזה מודם של HOT יש לך? אם יש לך נתב חיצוני, ודא שהוא במצב מודם. גם לא יזיק לבצע כיבוי והדלקה למודם כדי שיסתנכרן מחדש.
פורסם 2015 באפריל 1810 שנים מחבר תעשה במקביל בדיקה גם מול HOT (בשרת SPEED.HOT.NET.IL) וגם מול שרת ישראלי של SPEEDNET. אם גם שם אתה מקבל מהירות כזו, תפנה ל-HOTNET - הם נקודת ההתחלה של הפתרון.רק כדי לוודא - איזה מודם של HOT יש לך? אם יש לך נתב חיצוני, ודא שהוא במצב מודם. גם לא יזיק לבצע כיבוי והדלקה למודם כדי שיסתנכרן מחדש.דבר ראשון תודה על העזרה.האתר שהבאת לי זה האתר שדרכו אני עושה בדיקה וגם אני עושה בSPEEDTEST ומקבל אותם תוצאות ואפילו גרועות יותר.יש לי HOTBOX 2 ואין לי נתב חיצוני.הכיבוי והדלקה לא עוזר,בדקתי את העניין הזה.ואיך פונים לHOTNET?יש להם שירות לקוחות בכלל?
פורסם 2015 באפריל 1810 שנים מחבר הפניה צריכה להיות דרך האתר שלהם או בטלפון *6901.אוקי פניתי אליהם במייל..מעניין איך הם יטפלו בבעיה..ושאלה נוספת ברשותך,אם אני מתנתק מHOTNET ועובר לבזק בינלאומי איך מתבצע תהליך המעבר?הרי אני בחיבור ללא חייגן אז איך בזק בינלאומי יחברו אותי והאם אני יצטרך להגדיר משהו במחשב או בHOTBOX כדי להתחבר אליהם?תודה
פורסם 2015 באפריל 1810 שנים חיבור ללא חייגן מתבצע בין הוט לבין ספקית האינטרנט (ההגדרות זה רק בניהן).חוץ מלשלם אתה לא עושה כלום.
פורסם 2015 באפריל 1810 שנים מחבר חיבור ללא חייגן מתבצע בין הוט לבין ספקית האינטרנט (ההגדרות זה רק בניהן).חוץ מלשלם אתה לא עושה כלום.אוקי אז קודם להתחבר לבזק בינלאומי ואחרי שיגידו שחיברו אותי להתנתק מהוטנט?ואז שהוטנט ינתקו אותי אני אוטומטית בלי לעשות כלום יהיה מחובר לבזק בינלאומי?תודה
פורסם 2015 באפריל 1910 שנים בדיוק כך. רק כדאי לוודא אחרי כל סיפור הבירוקרטיה שהוטנט לא ממשיכים לחייב את כרטיס האשראי שלך.
פורסם 2015 באפריל 1910 שנים אם זאת המהירות בדיקה מול האתר בדיקה של הוט(לא של הוטנט) אז המהירות שאתה מקבל אינה קשורה להיותך בהוטנט.היא קשורה להגדרות שלך בהוט.תתקשר להוט ותתלונן.אם צריך תאיים להתנתק ולעבור לתשתית בזק.הם יכולים לסדר את זה אם הם רוצים. נערך 2015 באפריל 1910 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2015 באפריל 1910 שנים בחודשים אחרונים להוטנט יש איטיות בשעות הערב לא ברור מה הסיבה לכך גם בתשתית בזק זה אותו דבר בשעות הערב מקבלים מהירויות של 3-5 מגה לפעמים עשר מגה ... אני לא יודע מה קורה להוטנט שבשעות מסויימות מקבלים רוחב פס נמוך הבעיה הזו קיימת בעיקר בתשתית בזק ...אני אישית מחובר לבזק בנלאומי בתשתית הוט 200/5 ברוב שעות היום ושעות השיא אני מקבל סביב 170-180 בהורדה בשעות מתות כמו לילה אני מקבל 200 תקין ...ברמה כללית אף ספק לא מבטיח לך ולא מתחייב שתקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם אלה אם כן אתה לקוח עסקי ומשלם לספק פרוטקשן על תיעדוף ש 24/7 ו 99 אחוז מהזמן תקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם תענוג כזה לדוגמה בבזק בלאומי עולה כמה מאות שקלים בחודש לא כולל מע"מ. אני מניח שמחיר דומה גם בשאר הספקיות.רק בישראל זה ככה אינטרנט פח אתה צריך או לשכב אם מנכ"ל של הספק אינטרנט או לשלם דמי פרוטקשן כדי לקבל אינטרנט איכותי.הספקיות משלמות ים כסף על רוחב פס בארץ ולחול כדי להרוויח מקסימום במינימום השקעה ... הספקיות עושות traffic shaping לכל לקוח על מנת שהלקוח לא יקרע להם את הצורה במיוחד לקוחות שהם מורידים כבדים בטורנט ויוזנט ... נערך 2015 באפריל 1910 שנים על-ידי oOMrYairOo
פורסם 2015 באפריל 1910 שנים מחבר אם זאת המהירות בדיקה מול האתר בדיקה של הוט(לא של הוטנט) אז המהירות שאתה מקבל אינה קשורה להיותך בהוטנט.היא קשורה להגדרות שלך בהוט.תתקשר להוט ותתלונן.אם צריך תאיים להתנתק ולעבור לתשתית בזק.הם יכולים לסדר את זה אם הם רוצים.הבדיקת מהירות באתר של הוט ובאתר של הוטנט זה אותה בדיקה לפי מה שאני רואה.אתה יכול להביא לי קישור לבדיקת מהירות של הוט ולבדיקת מהירות של הוטנט? כי זה אותו דבר אני חושב.ולעבור לבזק אני לא יכול..הייתי בבזק לפני והיו אצלי 3 טכנאים שלא הצליחו לסדר בעיה שברגע שיורד גשם האינטרנט מתנתק.אז לבזק אני לא אחזור בחיים.- - - תגובה אוחדה: - - -בחודשים אחרונים להוטנט יש איטיות בשעות הערב לא ברור מה הסיבה לכך גם בתשתית בזק זה אותו דבר בשעות הערב מקבלים מהירויות של 3-5 מגה לפעמים עשר מגה ... אני לא יודע מה קורה להוטנט שבשעות מסויימות מקבלים רוחב פס נמוך הבעיה הזו קיימת בעיקר בתשתית בזק ...אני אישית מחובר לבזק בנלאומי בתשתית הוט 200/5 ברוב שעות היום ושעות השיא אני מקבל סביב 170-180 בהורדה בשעות מתות כמו לילה אני מקבל 200 תקין ...ברמה כללית אף ספק לא מבטיח לך ולא מתחייב שתקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם אלה אם כן אתה לקוח עסקי ומשלם לספק פרוטקשן על תיעדוף ש 24/7 ו 99 אחוז מהזמן תקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם תענוג כזה לדוגמה בבזק בלאומי עולה כמה מאות שקלים בחודש לא כולל מע"מ. אני מניח שמחיר דומה גם בשאר הספקיות.רק בישראל זה ככה אינטרנט פח אתה צריך או לשכב אם מנכ"ל של הספק אינטרנט או לשלם דמי פרוטקשן כדי לקבל אינטרנט איכותי.הספקיות משלמות ים כסף על רוחב פס בארץ ולחול כדי להרוויח מקסימום במינימום השקעה ... הספקיות עושות traffic shaping לכל לקוח על מנת שהלקוח לא יקרע להם את הצורה במיוחד לקוחות שהם מורידים כבדים בטורנט ויוזנט ...חחחח צודק...הקטע זה שאין לי בעיה לקבל 10mb לכמה שעות אבל ברגע שזה גורם לכך שחיפוש בגוגל אורך 2 שניות במקום כמה מאיות ושיוטיוב וסטרימים נתקעים גם באיכות הכי נמוכה של 360p זה ממש משגע אותי.
פורסם 2015 באפריל 1910 שנים זאת הבדיקה של HOT.http://www.hot.net.il/heb/Internet/speed/זאת הבדיקה של הוטנט.http://speed.hotnet.net.il/יכול להיות שזו אותה בדיקה.אבל כדי לשלול את האפשרות שזו לא, עדיף לבדוק עם התשתית כדי לוודא את מקור הבעיה.הם יכולים לסדר לך את הבעיה אם הם רוצים.בוודאות. נערך 2015 באפריל 1910 שנים על-ידי Art Tatum
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.