dp92 פורסם 2015 במרץ 5 Share פורסם 2015 במרץ 5 חברה אני לא יודע מה לעשות קניתי את המחשב הנל לפני פחות משבועיים והוא רועש מאוד. הוא היה במעבדה מיום ראשון עד היום ואמרו שזה תקין. ביום ראשון אני אסע לשניידר לנסות החזיר. אבל נראה לי עבוד ללא אישור של dell אין שירות לקוחות של Dell בארץ אלה רק תמיכה תכנית והתשובה שלהם היא שאין תקלה. למישהו יש את הדגם הזה? ואיך ניתן לערב את Dell העולמית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
daniel.asu פורסם 2015 במרץ 7 Share פורסם 2015 במרץ 7 זה לא מהדגמים שמגיעים עם אחריות עד הבית? אם כן, דבר עם המוקד של דל שישלחו לך טכנאי הביתה.גם לי הייתה בעיה דומה עם מחשב של דל (עם אחריות במעבדה בהרצליה). משיחות עם כל מיני גורמים (גם החנות וגם איזה שירות לקוחות שלקח לי שנה למצוא את המספר שלהם), הם אמרו לי שדל בד"כ מחליפיים מחשב בחדש אם התקלה מתגלה ב-3-4 שבועות הראשונים (זה מאוד נהוג בשוק המחשבים הניידים).מה שאני עשיתי היה להתקשר לחנות ופשוט לשבת להם על הוריד. התוצאה הייתה שהם שלחו בקשה להחלפה לספק, שהעביר את הבקשה לדל בחו"ל, שאישרה את הבקשה והמחשב הוחלף (כל העסק הזה לקח איזה חודש, אבל בסוף זה קרה).בכל מקרה, אם הם מתעקשים שאין תקלה, תמשיך בשלך - תדרוש שטכנאי יבוא לראות את המחשב. לדעתי, אם אתה מאמין שיש תקלה, הם צריכים לפתור אותה. אם אין תקלה, זה סימן שהמוצר שקנית לא עונה על הדרישות שלך - וגם עם זה הם צריכים להתמודד. בד"כ הם בסדר, פשוט צריך סבלנות ועצבים מברזל...באשר לחנות - ההחזרה בד"כ תלויה באישור מהחברה עצמה. הם שולחים בקשה לשיפוי בעקבות ההחזרה של המחשב (כדי שאתה תוכל לקבל את הכסף שלך והחנות תקבל מחשב אחר או החזר כספי). בכל מקרה, גם העניין הזה יכול לקחת זמן, כי זה עובר דרך הספק ודרך דל. אני לא הייתי מגיע לחנות בלי שהם יודעים מזה, כי יש מצב שהם פשוט לא יעזרו לך - וחבל על הזמן.לסיכום - אני הייתי ממשיך לשבת לדל על הראש עד שטכנאי היה בא לסדר את זה. במידה ומגיע טכנאי ואומר שהמחשב תקין, הייתי פונה לחנות בדרישה להחזר כספי.בכל מקרה, שיהיה בהצלחה עם זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.