דיון על 60 FPS. - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון על 60 FPS.


Sargon

Recommended Posts

רציתי לדעת מה הדעה שלכם בנוגע למשחקים שהם מתחת ל60FPS.

FPS זה FRAMES PER SECOND.

נראה שהמצב הולך ומדרדר שבשביל גרפיקה מרשימה ובגלל חלשות החברות מפתחות משחקים שירצו על לא יותר מ30 FPS.

לפי דעתי 60 FPS נראה יותר טוב מ30FPS בכל מצב(בהינתן אותה איכות גרפיקה).

אני שומע הרבה אנשים שאומרים "לא צריך יותר מ30 FPS", בדרך כלל אנשים צעירים שלא מבינים מהחיים שלהם.

לפני 20 שנה היה לי מסך CRT שתמך ב100HRZ ואמרתי לעצמי "בעתיד כל המשחקים ירוצו על 100HZ". וכן יש הבדל באיכות גם ב100HZ

חוש הראיה שלנו הוא די מסובך וזה לא פשוט עניין של גדול מX FPS זה כבר לא משנה.

אז מה אתם חושבים על העניין?

אגב, במובייל אפשר גם להגיע ל60FPS אבל רוב המשחקים הם 30 ואפילו פחות.

בכלל נראה לי שעם הזמן חברות זורקות יותר במה שנוגע לאיכות של המנוצר בהשקה(במיוחד במובייל), בגלל שתמיד אפשר להעלות עידכון אונליין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משחקים ש 30FPS יספיק להם, point and click למשל. יש כאלה שאפשרי לשחק ב 30FPS אבל אפשר להרגיש בהבדל, hearthstone למשל שחיק ב 30FPS אבל האנימציות לא חלקות כל כך, לא מפריע לשחק כי זמן תגובה לא חשוב כל כך. ברגע שעוברים למשחקים שיש בהם תנועות מהירות התשובה (מבחינת ביצועים) היא מאוד פשוטה, יותר פריימים=יותר טוב אבל זה ממש לא אומר שכל משחק צריך להיות 60FPS או יותר.

יותר מזה אין מה לדבר על כל מה שמתחת ל 60fps, התשובה מאוד ברורה. זה לא שאי אפשר לשחק במשחקים אחרים בפחות מ 60fps, אפשרי אפילו לשחק בלי שזה יפגע בביצועים שלך במשחק. אפשרי להתרגל לזה אבל זה רחוק מלהיות אידאלי. כמו כן G SYNC ודומיו משנים הרבה, אנשים שעבדו עם מסכים כאלה אמרו שמעל 45FPS הם התקשו למצוא הבדלים כך שהרבה מהבעיות ניתן לסדר גם בצורה הזו. כרגע מדובר בפיתרון יקר (הוספה של G SYNC מוסיפה יותר מ 150$ לעלות המסך) אבל בהמשך נראה כאילו התוספת תהיה 20-30$ ואפילו פחות.

עוד משהו שמעניין לדבר עליו זה צפונה מ 60FPS, שם נכנסים דברים נוספים כמו סוגי הפאנלים של המסכים. מה אנשים מעדיפים TN 120HZ או 60HZ? מתי נראה עוד מסכים עם VA 120HZ? כרגע יש רק אחד או 2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצבים כאלה יש בדרך כלל רק בסוף של דור ובהתחלה שלו, המשחקים האחרונים שיצאו ל PS2 היו חלק גדול מהזמן על 15fps. את אותו דבר ראינו גם בסוף את ה PS3, משחקים כמו THE LAST OF US ו UNCHARTED 3 נראו מצויין יחסית למשחקים אחרים אבל בקטעים שלא היה בהם אקשן הם דחפו את הקונסולה מעבר ליכולות שלה לרמה שהמשחק זז כמו שקופיות:s07: לפחות את TLOU הם הוציאו גם ל עם גרפיקה טובה יותר ו 60fps קבוע. בהתחלה של כל דור קונסולות זה קרה בדרך כלל כי מפתחים לא ידעו לעבוד עם החומרה, הפעם זה פחות קורה כי הקונסולות מבוססות על .

כרגע הנעילה ל 30 היא כי ה XBO לא מצליח לשמור על 60 ואז מעדיפים 30 יציב על משהו שנע בין 40 ל 60.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FPS הוא חלק מהחוויה, אבל הוא חלק כמות חלקות התמונה, משהו שטכנולוגיות כמו G-SYNC נוצרו עבורו.

כבר שמעתי במשך השנים הרבה טענות מטופשות להחריד כמו "העין האנושית לא יכולה לראות יותר מ-24-30FPS" ועוד שאר שטויות.

החוויה עם טכנולוגיות שקיימות היום בשוק תהיה מושלמת לדעתי רק כשיהיה את מה שאני קורא לו השילוב האולטימטיבי. תנו לי IPS, תנו לי 120-144HZ, תנו לי G-SYNC או כל טכנולוגיית סנכרון כזאת או אחרת. רק שילוב של שלושת המאפיינים האלה הם דברים שאני יכול להחשיב לחווית משחק מקסימלית. תלת מימד ניסיתי, וזה פשוט לא מתאים.

ברשותכם, אזרוק כאן שלל עזרים שמסייעים בהדגמת ההבדל:

https://gfycat.com/SolidTallJaguar

http://www.gfycat.com/FrailHeavenlyIberianlynx

http://gfycat.com/PaltryMiniatureConey

http://gfycat.com/InbornFrequentJanenschia

http://gfycat.com/FreshFemaleGibbon

http://30vs60.com/

יצרניות המשחקים לא רוצות שמשתמשי המחשב יקבלו את זה. הן לא רוצות שחוויית המשחק אצלינו תהיה אולטימטיבית מעבר לכל ספק, ובצורה טובה יותר משמעותית - זה יסכן להן את מכירות המשחקים בקונסולות. אז, מה שאנחנו מקבלים זה איומים ושמועות על קיצוצים באיכות המשחקים למחשב האישי רק כדי להפוך את החוויה בקונסולות לדומה יותר.

אוסיין בולט רוצה לנצח, אבל לשים לו שרשראות וכדורי ברזל על הרגליים לפני המירוץ רק כדי לגרום לאחרים להיראות מהיר כמונו זה דבר חמדני ומסוכן שקהילת המשתמשים צריכה להראות את כוחה הצרכני בו.

הדבר הגרוע ביותר הוא שזה מחלחל מראשם האטום של האנשים בצמרת החברות האלה אל ראשם האטום של משתמשים שמגינים על קונסולות המשחק היקרות שלהם. "60FPS זה סתם גימיק" וכו'.

בעולם מושלם שחקני המחשב יחרימו את עד שתתנהג כראוי. זה לא קורה, ומכירות המשחקים שלה עדיין מצליחות, גם במחשב האישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיוון שאני שומע יותר ויותר על נפלאות ה (מתארים שם אפילו 45 FPS כחלק מאוד אז איך 60 ירגיש..) הייתי אומר אפילו אל תהיה גרידי תנו לנו פאנל ips עם 60HZ ו , ברור שלא אתנגד אם יוצע מה שאתה מבקש אבל אפילו פחות מזה שיביאו אני כנראה אעשה את המעבר.

כרגע עדיין יושב על הגדר ומחכה לבשורות בתחום..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...