אחריות בינלאומית - ASUS שנרכש בארצות הברית - עובד! - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות בינלאומית - ASUS שנרכש בארצות הברית - עובד!


Alter

Recommended Posts

שלום לכל הגולשים,

לאחר נסיון שהשאיר קצת טעם מר עם האחריות הבינלאומית של ASUS החלטתי לשתף את כולם בחוויה, שתוכלו ללמוד קצת ממה שעברתי.

רקע - במהלך חודש אוגוסט הייתי בטקסס, ארצות הברית. הגעתי לחנות bestbuy במטרה לרכוש מחשב נייד - מצאתי את המחשב הרצוי במחיר סביר בהחלט והגעתי למעמד הרכישה.

לפני שהעברתי את כרטיס האשראי ביררתי מה האחריות שמגיעה לי עם המחשב ונאמר לי שהאחריות היא עולמית, למשך שנה!

בדקתי קצת בגוגל דרך הסמארטפון וראיתי שיכול להיות שיהיו טיפה בעיות עם הנושא, לכן ביקשתי מהמוכר להתקשר למוקד שמספק תמיכה ולוודא שאכן מדובר בשירות גם בישראל. לאחר שיחה ארוכה אושר כי אקבל תמיכה מלאה בארץ.

המחשב נרכש והתחלתי לעבוד איתו, מחשב ממש טוב, אני נהנה ממנו מאוד!

בחודש ספטמבר חזרתי לארץ והחלטתי לבצע פיצול לכונן קשיח - יצאתי צעיר ולא בדקתי אם קיימת אופציה מובנת בWindows 7 ולכן התקנתי את תוכנת Partition Magic 8.0.

משהו בתהליך נכשל והחלוקה לא עבדה כמו שצריך - לאחר מכן כל נסיון להדליק את המחשב לא עבד, קיבלתי מסך שמודיע לי שקיימת שגיאה בקבצי מערכת ההפעלה ולא ניתן להפעיל אותה.

ניסיתי את כל האופציות שעומדות לפני - כולל נסיון להוריד מהאינטרנט גרסא זהה למערכת ההפעלה שמותקנת על המחשב ונסיון לבצע תיקון לקבצים - כמובן שהתהליך לא עבד.

מכיוון שהובטח לי שקיימת אחריות בישראל יצרתי קשר עם חברת IBM אשר מספקת את התמיכה במחשבי ASUS מטעם רונלייט ישראל.

לאחר זיהוי על פי המספר הסידורי של המחשב נאמר לי כי באתר התמיכה שדרכו הם עובדים מול ASUS העולמית רשום במפורש שהאחריות שלי תקפה בארצות הברית בלבד!

לא התייאשתי ויצרתי קשר עם bestserv אשר גם הם מספקים תמיכה מטעם רונלייט, כמובן שהתשובה הייתה זהה.

הבנתי שאין ברירה ואני נדרש ליצור קשר עם התמיכה העולמית של ASUS בשביל להעמיד אותם על הטעות. לאחר שבוע שלם של התכתבות במיילים ונסיון נואש שלי לשכנע אותם לשלוח לי את המערכת הפעלה על דיסק ושאני אבצע את התיקון בעצמי הם אמרו לי לפנות ל"מוקד התמיכה המקומי" (IBM לצורך העניין) ולבקש מהם את הדיסק.

התקשרתי שוב לIBM וביקשתי שישלחו את הדיסק, הפעם הצלחתי לגרום להם לפתוח במערכת שלהם תקלה ולתת לי מספר לצורך מעקב.

לאחר יום יצר איתי קשר טלפוני נציג תמיכה טכנית וביקש ממני לבצע מספר פעולות על מנת לבצע שיחזור של מערכת ההפעלה מתוך המחיצה המיועדת לכך בכונן הקשיח. התהליך כשל, כנראה שלא הייתה מוגדרת מחיצה כזאת בעת רכישת המחשב.

הנציג ביקש שאמסור את המחשב לתיקון באחד מהמוקדים שלהם - במקרה שלי מוקד חיפה, רבע שעה נסיעה ממני.

אני לא ארחיב על התהליך הארוך מאוד של התיקון - לקח כ-חודש, לטענתם הוחלפה הסוללה מכיוון שהיא הפסיקה לעבוד (אין לי דרך לאמת את העניין) בסופו של דבר, המחשב תוקן והוחזר, ועובד היטב!

בקיצור, כל מה שצריך בשביל שיכבדו את האחריות בארץ זה לא לוותר.

כל מה שנאמר בסיכום:

1. מחשב נייד נרכש בארצות הברית והובטח כי קיימת אחריות בינלאומית

2. בהתחלה בארץ לא רצו לכבד את האחריות וטענו כי היא קיימת בארצות הברית בלבד

3. לאחר התעקשות נוספת המחשב נכנס לתיקון בארץ - במסגרת האחריות

4. לאחר כ-חודש המחשב תוקן והוחזר!

קישור נוסף לאתר ASUS על מנת להתרשם המחשב הנייד:

http://www.asus.com/Notebooks/Superior_Mobility/U47A/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...