כל נפגעי סלקום היכנסו - עדיף היום - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כל נפגעי סלקום היכנסו - עדיף היום


Googleness

Recommended Posts

שלום לכולם,

בהמשך לדיון הקומבינה - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=514286.0

פניתי היום למשרד התקשורת בטלפון הם ביקשו ממני לפנות אליהם במייל כמה שיותר מהר עם מסמכים רלוונטיים והשתלשלות האירועים כדי שהם יבדקו את המקרה.

בנוסף אם יש עוד אנשים עם בעיות מול חברת סלקום שאני אפנה אותם למייל שלהם.

בכל מקרה יצירת קשר עם האחראים על סלולר במשרד התקשורת: http://www.moc.gov.il/509-he/MOC.aspx

בקיצור כל מי שסובל מהתעללות מתמשכת או מחדלים מסלקום עדיף שתלחו מייל עם כל הפרטים והמסמכים עכשיו בזמן ששלחתי את שלי ואם זה באותו נושא כמוני אז אדרבא יותר טוב בשביל התלונה.

על מנת שתבינו פחות או יותר מה היה המקרה שלי מול סלקום אני מצטרף את המכתב ששלחתי בצינזור פרטים אישיים כמובן:

שלום וברכה,

בהמשך לשיחתי הטלפונית עמכם מתאריך 28/11/2011 הריני פונה אליכם לבקשתכם בכתב ובצירוף המסמכים הרלוונטיים על מנת שתוכלו לסייע בידי ובידי לקוחות סלקום נוספים הסובלים מבעיה זאת.

פנייתי מתחלקת לשלושה סוגיות שונות ועליהן ארחיב,

1. כאשר הצטרפתי לחברת סלקום התניידתי עם שלושה מכשירים מרשת אחרת וצירפתי לעסקה מכשיר נוסף ברשת סלקום אשר היה בבעלותי והכל תחת חשבונית אחת ותחת שמי. במסגרת העסקה שני מכשירים (אשר בחשבונית מסתיימים בספרות 219 ו039) היו בשירות הדור השלישי ושני המכשירים הנוספים (אשר בחשבונית מסתיימים בספרות 655 ו319) תחת רשת הדור ה2, ישנו מספר נוסף אולם הוא שימש עבור מודם סלולרי ואינו רלוונטי לענייננו.

במסגרת ההצטרפות שלי נאמר לי שאני משלם סכום של כ20 שקלים בחודש עבור חבילת גלישה בדור 3 אשר משמשת לגלישת במכשירי רשת הדור ה3 שבבעלותי.

לאחר החוק אשר מפריד בין רכישת מכשירי דור 3 ובין רכישת חבילת גלישה סלולרית בינואר 2011 התעניינתי בביטול חבילות הגלישה בעלות כ20 ₪ לחודש עבור כל קו דור 3 שבבעלותי במהלך ספטמבר 2011 כנגד חברת . פניתי אליהם טלפונית ולפתע נאמר לי מנציגיהם בכל הדרגות! כולל מר שפירא עצמו אשר שימש כמנכ"ל החברה (ראשית באמצעות פנייתי אליו בדוא"ל אשר בעקבותיה נציגה מטעמו חזרה אליי בשיחה טלפונית) כי אין מדובר בחבילת גלישה כלל! אלא בדמי שימוש עבור הזכות להשתמש באנטנות ולנהל שיחות ברשת הדור ה3 וכך גם כתוב בחשבונית.

הדברים שנאמרו לי הינם בניגוד גמור למה שסיכמתי בעת ביצוע העסקה במרכז השירות ובעת ביצוע העסקה היו נוכחים סביבי שלושה בני משפחה שיכולים להעיד שדבריי אמת. בדקתי את הנושא לעומק ומסתבר כך:

עד דצמבר 2010 כולל נכתב בחשבונית "חבילת גלישה ברשת הדור השלישית"

החל מינואר 2011 (עת פרסום דבר החוק המפריד בין חבילת גלישה למכשירי דור 3) הסעיף לפתע שינה את שמו ל "דמי שימוש ברשת הדור ה3"

אין צורך לציין כי מתיאור שני המוצרים אין שום קשר בין חבילת גלישה אותה ניתן לרכוש היום בנפרד בצורה גלויה מהחברה וכפי שהוסבר לי וכפי שהיה כתוב בחשבוניות שלי לבין דמי שימוש ברשת דור 3 אשר סך הכל מקנות לי את הזכות לדבר באמצעות אנטנות של רשת הדור השלישי.

מהתרגיל במילים הזה סובלים רבים מלקוחות ומבדיקה שערכתי עם לקוחות רבים שלהם על גי רשת האינטרנט מסתבר שאני לא לבד.

הפתרונות שהוצעו לי היו ל"שדרג" , כלומר לרכוש מכשיר דור 2 ברשת ואז יבטלו לי את החבילה או לעשות החלפת כרטיס SIM בעלות 180 ₪ לכל קו וכנגד הצגת מכשיר דור 2 בו אעשה שימוש! הם למעשה מונעים ממני להשתמש במכשיר סלולרי שברשותי וכופים עליי הוצאות נוספות כדי שאוכל להיפטר מעלויות של שירות בו אני לא עושה שימוש כלל.

2. בחוזה המשתמש שלי עם חברת נכתב בסעיף 4.7 כי כל שינוי במבנה התשלומים ובתעריפיהם מותנה בכך שהם יודיעו לי בכתב ומראש, אולם שינוי שם חבילת הגלישה לדמי שימוש ברשת הדור ה3 אשר הינו שינוי מהותי המהווה תיאור של מוצר אחר התבצע ללא כל הודעה מוקדמת כנדרש בסעיף זה בהסכם המשתמש.

3. בתאריך 24/11/2011 בשעה 20:36 ניהלתי שיחת טלפון עם אחראית בכירה במוקד שירות לקוחות בשם אור מצוות 76 במוקד באר שבע, במהלך השיחה היא הודתה שהם שינו את שם הסעיף וללא כל הודעה מוקדמת אפילו לא הודעה לעיתונות או פרסום מינימלי על גבי החשבונית! יתרה מזאת היא הבטיחה לי שביום ראשון (27/11/2011) תחזור אליי בשיחה טלפונית מנהלת בשם רויטל מצוות הנקרא תמיכה והיא תיתן לי תשובות סופיות לכל הסוגיות שלי ותיתן לי פתרונות. בפועל רויטל התקשרה אליי ובניגוד להתחייבות של אור היא לא נתנה לי פתרונות ואפילו תשובה אחת לא סופקה לי, מעבר לזאת היא ביקשה הארכה עד ל30/11/2011 כדי שהיא תוכל לבדוק את נושא שינוי שם הסעיף והפרת החוזה מול סמכות משפטית בסלקום.

לכן חשוב לי מאוד לקבל את הקלטת השיחה שלי עם אור מתאריך 24/11/2011 בהתאם לחוק החדש וזאת משום שהיא התחייבה בפניי לספק פתרונות לעניין אשר בגינו אני מחויב למעלה מ50 ₪ בכל חודש.

רצוי לציין שחברת סלקום מיום שהתחברתי אליהם באופן קבוע נוהגת לבצע טעויות בחשבונית ואינה עומדת בסיכומים עמה, נציגיה מקפידים הקפדה יתרה לא לבצע את מלאכתם. כך לדוגמא קרה מקרה שלמרות שביקשתי לחסום קו מסוים שבבעלותי מתוקף שירותי חוק הרט"ן החדש שיצא מכל חיבור לרשת האינטרנט ושירות זה או אחר מעבר לביצוע שיחות ושליחת הודעות SMS לפתע חברת סלקום החליטה לפתוח את הקו לרשת האינטרנט וכל השירותים ולחייב אותי ב65 ₪ גלישה מזדמנת, לאחר בירור שעבר דרך לא פחות מ3 נציגים! אשר שני הראשונים שבהם סירבו לבדוק בתיעוד שאכן ביקשתי לחסום את השירותים לפני שעוד בכלל נעשה בהם כביכול שימוש ואחד מהם אף התבטא בגסות רוח שאין כדוגמתה הגעתי למנהלת והיא ביצעה את הבירור, נמצאתי דובר אמת וקיבלתי את הזיכוי.

לכן אני מבקש מצוות הבדיקה של משרד התקשורת הנכבד כדלקמן:

1. להודיע לחברת סלקום ש"שימוש ברשת הדור ה3" אינו "חבילת גלישה בדור3" ולפסול את התעלול של חברת סלקום.

2. להודיע לחברת סלקום כי אכן הופר סעיף 4.7 בהסכם המשתמש, החוזה הופר ועל סלקום לקחת באחריות.

3. לבקש מחברת סלקום העתק של השיחה שלי עם המנהלת "אור" מתאריך 24/11/2011 ולהאזין לשיחה על מנת להבין לעומק את שלל המחדלים של חברת סלקום בנוסף אבקש העתק מההקלטה.

בכבוד רב והערכה רבה,

לירון בן-דוד

ת.ז. ********

טלפון: 05*******

רצ"ב:

1. הסכם משתמש עם חברת סלקום.

2. חשבונית דצמבר 2010.

3. חשבונית ינואר 2011.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמתי לב שגם אצלי זה ככה.

קניתי K800i לפני כמה שנים עם חבילת גלישה של 20 ש"ח.

אתמול הייתי בסלקום ומסתבר שאני משלם 30 ומשהו על שירותי דור שלישי ולא ניתן לבטל את זה.

אני אחפש את כל החשבוניות הרלוונטיות ואשלח להם מייל בימים הקרובים.

תודה על שהערת את תשומת ליבי!

מה הסיכוי שהם יחזירו רטרואקטיבית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל אפשרי, המשפחה שלי קיבלה החזר של 16K+ מסלקום, פשוט לקח הרבה זמן ועצבים

אחרי כמה חודשים של ויכוחים, איומים ועזיבה שלנו מסלקום בסוף חזרנו עם החזר משמעותי בעבור כל הכאב ראש והחיובים שהם זרקו לנו

אחת הסיבות שעברתי מאורנג לסלקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי אין מושג מה אפשרי לקבל או לא המלחמה שלי איתם זה על הזכות שלי לבחור לשלם על מוצר שאני בוחר לשלם ולא בכפייה בנוסף לכך שהם ילמדו לעמוד בהסכם שהם חותמים עליו.

שווה לפנות בתלונה למשרד התקשורת כי כך יבדקו את המחדלים שלהם ונקווה שהם ילמדו מזה לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלהם.

קחו לדוגמא את , הייתה תקלה בכל הרחוב שלנו היום והיה חשד רק שיש לי תקלה אצלי בבית שלא קשורה לזה, תוך 20 דקות מרגע שהתקשרתי היה לי טכנאי בבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רכשתי שני מכשירים כולל חבילה במסלול חיילים והם בשיא חוצפתם אחרי חצי שנה הוסיפו לי עוד 50 ש״ח כל חודש לחשבונית שאני שואל למה הנציגה עונה ״נגמרה לך ההטבה״ מצחיקים איך לעזאזל הם מצפים שאני ישלם את זה אני לא מבין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רכשתי שני מכשירים כולל חבילה במסלול חיילים והם בשיא חוצפתם אחרי חצי שנה הוסיפו לי עוד 50 ש״ח כל חודש לחשבונית שאני שואל למה הנציגה עונה ״נגמרה לך ההטבה״ מצחיקים איך לעזאזל הם מצפים שאני ישלם את זה אני לא מבין

ממקרים כאלה הגעתי למסקנה שצריך להקליט כל שיחה איתם.

שווה אולי יהיה להעביר תלונה אם זה עדיין רלוונטי וכך הם יקבלו על הראש ומקרים מאין אלו לא יחזרו על עצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

כאמור אמרו שהיום יחזרו אליי עם תשובות לאחר התדיינות עם ייעוץ משפטי כלשהו.

1. הם לא מוכנים להעביר עותק של ההקלטה בשום מצב שהוא. רק להאזין ובעלות 20 ש"ח.

2. הם לא מוכנים להתייחס לא בכתב ולא בעל פה לנושא של שינוי שם הסעיף תוך כדי הפרת החוזה מצדם כלפיי בשום מצב.

3. הם טוענים שהתפרסמה כתבה בעיתונות עם הודעה על שינוי שם הסעיף, ביקשתי כמובן לדעת באיזה עיתון ובאיזה תאריך וכמובן תחת איזו כותרת, או אפילו עדיף אם אפשר לקבל עותק של הכתבה. הנציגה אמרה לי לאחר בדיקה שאני אחפש באינטנרט ולא יכלה לתת לי נתון אחד אפילו.

סגרתי ת השיחה בבקשה לקבל מנהל בכיר יותר שיחזור אליי מחר בשעות הערב.

עדכונים בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. תאזין ותקליט על הדרך הכל... ביזיון שהם בכלל לוקחים ממך כסף אבל זה שולי

2. עו"ד שלום

3. הם בתור החברה צריכים לספק לך הוכחות, לא להפך... בבית משפט אתה "זוכה" במקרה כזה

היום בערב תקבל מנהל בכיר יותר = אם לא עשית את זה עד עכשיו, תקליט את השיחה... תדבר לאט ובשקט (בתור אחד שתמלל שיחות טלפון) אל תתפרץ לו לדברים ומשוך אותו לשיחה יותר מעמיקה, תעבור איתו פרט פרט, אתה רוצה את הכל העל קלטת... שוב, מהניסיון שלי זה עוזר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היותם גנבים כבר הפך לידע כללי.

כך שלא אתפלא אם זה מה שמתחבא בבסיס.

מה שהבנתי מכל הסיפור הזה שבהתחלה הם קראו לזה "חבילת גלישה", ועכשיו החליפו את זה ב"דמי שימוש דור 3" כדי להתחמק מהחוק ולהמשיך לגבות דמי שימוש חודשי מכל בעלי מכשירי דור 3, גם אלו ללא חבילת גלישה (כמו שמאפשר החוק בשונה ממה שהיה קודם).

וכאן מגיע הקטע המעניין.

למה הם לא מאפשרים לך לעבור לדור 2 בלי לשנות מספר ?

אולי בגלל שאז הרבה אנשים עם מכשירים חכמים יוכלו לעשות זאת, ויותר משתלם כלכלית לסלקום להקשות עליהם ולוותר על 10-20 לקוחות עקשנים, מאשר לפתוח פירצה שיכולה לאפשר למספר רב של לקוחות לקבל את מה שסלקום מעדיפים לא לתת כי זה פחות רווחי.

ובעצם מדובר במס חובה מיותר החל ללא אבחנה על כל מי שברשותו מכשיר המסוגל לתקשורת רחבה, גם אם לא עושה בה שימוש מעבר לשיחות שעליהם יש תשלום ביחידות זמן.

יכול להיות שלא הבנתי נכון.

תקנו אותי אם אני טועה.

כמה מחשבות בנושא:

חברות כמו חברות הסלולר, הרוויחו הרבה כסף מלסבך עניינים.

בכלכלה ככל שהדבר יותר מורכב ומסובך ללקוחות, כך אפשר להרוויח ולרמות אותם יותר.

רמיה(רמאות) מטבעה מסתתרת מאחורי דברים, שהרי גלויה הופכת היא לשקר גס וגניבה לאור יום.

אם רוצים לגבות דמי אחזקת קו (בטענה שזוהי העלות הדרושה להם לתחזק את הקו) שיקראו לזה "דמי אחזקת קו" או "הוצאות תשתית.

לי נראה שהוצאות על תשתית זה סעיף שמקומו בינם לבין הבנק והמשקיעים.

שיקבעו את עלות השימוש ככל העולה על רוחם ושיגלם את העלויות שלהם כולם, כמו גם את הרווח שבו הם מעוניינים.

"דמי שימוש בדור 3" בנוסף לעלות השיחות ? הגיוני בדיוק כמו שאוטובוסים יגבו "דמי מוסך" בנוסף למחיר הכרטיס, מכל מי שעולה לאוטובוס אחרי חידוש מנוע. :facepalm:

כשהשכל וההגיון מנסה לעמת את הרמאי עם העובדות, ומנסה להכניס הגיון והגינות, ימצא שאין שם מקום.

לפעמים, גם לא בבית המשפט...

המציאות הכלכלית בישראל (כמו גם במדינות שוק חופשי אחרות) היא תולדה של היסטוריה בה יש מדרגות ושלבים שהובילו עד הלום.

כך גם המציאות של חברות התקשורת בכלל וסלקום בפרט.

עוד בימי גבו דמי אחזקת קו בנפרד מיחידות זמן שימוש. (עדיין גובים אאל"ט)

הדבר מושרש באזרחי וברחבי העולם כולו.

יש שלל תירוצים למה צריך לקחת דמי "אחזקת קו".

אני לא קונה את אותם תירוצים, אבל דוחפים לנו אותם בחשבונית בכל זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מנוי בסלקום, חבילה פשוטה של 50 שקל לחודש 50 דקות שיחה ו50 סמסים

בחודש מסויים ראינו שגבו על המנוי שלי 350 שקלים

נכנסתי לברר ומה ראיתי- שינו לי את החבילות ל500 סמסים ו500 דקות שיחה ועוד סלקום חול וכל מיני שירותים שלא רק שלא השתמשתי בהם, אלה גם שהמכשיר שלי לא תמך בשימוש בהם!

התקשרתי לברר ונאמר לי שהכל בסדר כי יש להם הקלטה שלי מסכים לקבל את השירותים האלה טלפונית

אבל המצב האבסורדי הוא שאני הייתי בן 16 ולא הייתה לי שליטה בחשבון, החשבון היה רשום על שם אימי לכן לא יכלתי לבטל את השירותים האלה

אמרו לי "אנחנו נברר ואם ימצא וחלה טעות נזכה אותך בהתאם"

חודשיים לקח להם "לברר"

כשבמשך החודשיים האלה התקשרתי אליהם על בסיס יומי כמעט לברר מה קורה בנידון.

אחרי חודשיים מתקשרת אלי מנהלת כלשהי וצועקת עלי שאני האשם במחדל!

שכביכול אין לי ממה להתלונן הרי אני בעצמי חרגתי מהחבילה הקודמת על בסיס קבוע (10 דקות חריגה גג) והם עשו לי טובה בכלל על זה שהם שינו לי את החוזה בלי אישור שלי (היא גם הודיע שאין הקלטה לאישור, אבל יש סימנים שהיה אישור ככה שהיא לא יכולה לזכות אותי)

ניסיתי לדבר בהגיוניות אבל המנהלת הזאת כביכול דיברה עם מטרה אחת ברורה- לנצל ת'עובדה שאני עוד נער בשביל "לשבור" את כל ההליך נגדם.

בימים הבאים באנו אליהם עם כל המשפחה ודרשנו הסברים. פקידת שירות הלקוחות שישבה מולנו צ'וטטה לה צ'יטוט קטן עם המנהל והתחילה לספר את מה שסיפרה מנהלת שירות הלקוחות בטלפון.

רק כשאיימנו בתביעה והתנתקות הגיע מנהל הסניף, בחור שמנמן שחוסר הסכלה מובהק רשום על פניו

התחיל לסרטט לנו כל מיני גראפים ומשוואות על דף בשביל לנסוף להוכיח לנו שמגיע לנו זיכוי של לא יותר מ 200 שקלים (למרות ששילמנו 700 שקלים על חודשיים שהיינו אמורים לשלם 100)

בסופו של דבר התנתקנו מ הם כל המשפחה

לצערי היינו עסוקים במעבר דירה, כאב ראש מסדר גדול יותר לכן זנחנו את עיניין הסלקום

אני שמח שעכשיו יש למי לפנות בנידון :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...