סיפור שלא נגמר בסלקום - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור שלא נגמר בסלקום


יניב קופר

Recommended Posts

ברשותי 3GS שהתקלקל במסגרת האחריות.והוחלף למחודש! לאחר שבועיים של שימוש שוב התקלקל .הלכתי למרכז שירות 6 פעמים ולא עזר.התקשרתי ואמרו שהם בודקים החלפת מכשיר לחדש.במשך חודש שלם לא חזרו אליי.והתקשרתי לשירות כל יום והם אמרו שיחזרו אך לא חזרו.היום חזרה אליי נציגה של ואמרה לי שוב אין לנו מכשרים במלאי. אני אמרתי לה אז תנו לי משהו אחר לא איכפת לי גם סמסונג גלגסי וגם זה אין היא אמרה.לאחר בדיקה באתר של מתברר שיש מלאי.אבל לא לי רק ללקוחת חדשים.אני אמרתי זהו תשלחי טופס ניתוק אמרה לי אני לא שולחת תחכה נבדוק לך ונחזור אלייך כרגיל

מה שאני רוצה לומר לכם אני כבר חודש וחצי מטורטר מהם.אני לא יודע כבר מה לעשות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ברשותי 3GS שהתקלקל במסגרת האחריות.והוחלף למחודש! לאחר שבועיים של שימוש שוב התקלקל .הלכתי למרכז שירות 6 פעמים ולא עזר.התקשרתי ואמרו שהם בודקים החלפת מכשיר לחדש.במשך חודש שלם לא חזרו אליי.והתקשרתי לשירות כל יום והם אמרו שיחזרו אך לא חזרו.היום חזרה אליי נציגה של ואמרה לי שוב אין לנו מכשרים במלאי. אני אמרתי לה אז תנו לי משהו אחר לא איכפת לי גם סמסונג גלגסי וגם זה אין היא אמרה.לאחר בדיקה באתר של מתברר שיש מלאי.אבל לא לי רק ללקוחת חדשים.אני אמרתי זהו תשלחי טופס ניתוק אמרה לי אני לא שולחת תחכה נבדוק לך ונחזור אלייך כרגיל

מה שאני רוצה לומר לכם אני כבר חודש וחצי מטורטר מהם.אני לא יודע כבר מה לעשות

תגיש נגדם תביעה משפטית בבית משפט לתביעות קטנות. תתייעץ קודם עם עורך דין לגבי ההכנה למשפט, במשפט תבקש ביטול קניה והחזר הוצאות נילוות (כולל הוצאות לעורך דין) ועוד פיצויים על עוגמת נפש. לפני שתעשה זאת תזהיר אותם שתעשה כל זאת (פחות או יותר) אם לא ימסרו לך תוך שבועיים מכשיר חדש , תקין לחלוטין, ללא תשלום נוסף. נימוקים על אי החזקת מכשירים חדשים במלאי הם סיפורי סבתא, יבואן חייב להחזיק במלאי מוצרים חילופיים חדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב היום בערב חזרו אליי מסלקום.ואמרה לי הנציגה שביום שני יגיע מלאי.נקווה שזה נכון

אבל מה שהכי מטריד אותי שדפקתי את הרכב אתמול בגלל שלא הייתי מרוכז .ואני לא מאשים אף אחד רק אותי.אבל יש מצב שזה קצת קשור.לחוסר ריכוז

מהיום המתיש שהיה שלי עם מרכז השירות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברות הסלולר מנקנקות אותנו מכל הכיוונים ואנחנו ממשכים לשלם להם כל חודש מאות שקלים שלא בצדק ושותקים.

אני את ההפגנה שלי התחלתי, מכשיר אני לא קונה מהם בשום אופן, מסלול רק PRE PAID, לא נותן להם שום יד או אצבע לכיס שלי.

משתמש בטלפון קווי, רק שאין ברירה בסלולארי, אם כולכם הייתם מתנהגים ככה, תוך שבוע הם היו מנשקים לכם את הרגליים ונותנים לכם כל מה שתבקשו.

חבל שהצרכן הישראלי לא לומד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני למדתי שהשיטה הכי טובה היא לפנות בכתב לשירות לקוחות. אם יש להם מייל - מצוין. אם לא אז בפקס.

אתה מנסח בלשון רהוטה וברורה את בקשותיך, ובמידה ואלה לא מתמלאות אתה תובע להם את הצורה (הביטוי להמחשה בלבד).

זה עבד ביס, עבד באורנג'. פתאום הכל מקבל אישור, הכל מסתדר וכל הטפסים נמצאים.

חבל שזה עובד רק ככה, אבל לפחות זה עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה התקשרו אליי היום מסלקום ואמרו שאני יכול ללכת לקחת מכשיר 4 חדש.יש לי שאלה אני הבנתי שצריך מיקרו סים באייפון 4

אבל מכיוון שיש לי גם טלפון לשטח אני לא יוכל להעביר אותו בין המכשרים וזאת בעיה! יש למישהו פתרון כי הבנתי שהם לא נותנים יותר מכרטיס סים אחד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם לא מאמינים מה עובר עליי! אתמול התקשרה אליי נציגה מסלקום שאמרה לי ללכת למרכז שרות לקחת 4 חדש.הגעתי למרכז שירות והם אמרו לי שאין אישור לאייפון 4

ואמרתי להם שדיברתי אתמול עם הנציגה בסלקום.שום דבר לא עזר שלחו אותי ללא מכשיר.אני בהלם אני לא מבין מה נסגר עם סלקום

שלוש שעות במרכז שירות הפסדתי יום עבודה.

ומה אומר לי המנהל תשדרג לאייפון 4 וזהו.יש להם במלאי 4 רק אם תשדרג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי יניב, אתה נשמע לי בחור הגיוני אבל ממש לא ברור לי למה אתה מתעקש להמשיך לריב איתם במקום לפתור את העניין בקלות.

חבל על הזמן, האנרגיה ונשמע שגם עצבים לא מעטים. אתה פשוט צריך לעשות דבר מאוד פשוט. לנסח מכתב קצר וברור שאומר:

1. רכשתי את הטלפון בתאריך X

2. בתאריך X הטלפון התקלקל והוחלף במחודש.

3. מאז לא קיבלתי טלפון חדש למרות פניות חוזרות ונשנות למרכזי השירות (הערה: אין טעם לפרט את כל הפניות יש להם את הכל במערכת תהיה בטוח).

4. באם לא אקבל מכשיר תוך 10 ימי עסקים מיום שליחת מכתב זה אפנה בעניין לבית המשפט.

10 ימים זה הזמן שבית המשפט נותן להגיב על תביעה, אם אתה רוצה להיות לארג' אתה יכול לתת להם 14 יום. למכתב הזה אתה קורא "התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים משפטיים" ושולח אותו אך ורק בדואר רשום לסלקום, רח' הגביש 10, ת.ד. 4060, נתניה. אחרי שהם לא מגיבים לזה, אתה כותב כתב תביעה מסודר קצר ברור וענייני, מצלם את החשבוניות או תכתובות שיש לך ומגיש הכל בבית המשפט לתביעות קטנות הקרוב למקום מגוריך תמורת 50 שקלים אגרה.

מהרגע שאתה שולח את המכתב אל תסכים לדבר עם אף נציג, או לקבל שום מוצר אלא אם כן זה מתועד בכתב. אם זה לא מתועד בכתב או מכתב שנשלח אליך תמשיך בתהליכים כרגיל. אני רואה אנשים שצועקים וצורחים במרכזי שירות וליבי יוצא אליהם. לא ברור לי למה לא לבחור בדרך הפשוטה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה אבל רק שתבין. כבר הלך לי קרוב לאלף שקל הוצאות 8 פעמים לנסוע למרכזי שירות הפסד יום עבודה היום.

חודש שלם של טלפונים יום יום אני כבר מותש.

להגיד לך את האמת,יניב.

מגיע לך,תלמד לקח לא לקנות ממפעילות סלולריות.

אני בתור לקוח סלקום סבלתי מספיק אין לי אמון במילה שלהם והגיע הזמן שעם המפגר והמטומטם יצא מן הסניף של ויפסיק לקנות מכשירים כמו חולים בראש.

רק אז תקבל את השירות שמגיע לך,עד אז אתה עוד בורג עבורם בעדר של זומבים שקונים מהם מכשירים חדשים כמו פרייארים!

פעם אחת תיהיו צנועים ותקנו מכשיר רק בשביל לדבר,לא תמותו מזה.

גם מכשיר של 200 ש"ח יכול להספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...