פורסם 2010 ביוני 215 שנים נכנסתי לאתר של SKYPE היה שיחות ללא הגבלה לטלפונים קווים בהתחייבות חודש , 3 חודשים , 12 חודשים אני בחרתי בחודש שלחו לי קבלה לאימל אבל היה משהו מוזר היה רשום 27.4 חיוב וחיוב הבא 27.5 ? אמרתי איך ? אבל חייבו אותי לחודש בלבד ? חשבתי שזה סתם רק שאני אדע מתי מסתיים החודש ונחשו מה ? ב 27.5 חייבו אותי על עוד 4 יורו למרות שזה התחייבות רק לחודש למה הם חייבו את הכרטיס שלי על דעת עצמם ? זאת חוצפה הכול באנגלית שם ואני לא יודע איך לבטל את זה בלי קנס ! אני לא אמור לשלם קנס זה היה רק לחודש ! מה עושים ?
פורסם 2010 ביוני 215 שנים הכי פשוט זה ליצור איתם קשר ולברר. איך אנחנו אמורים לדעת את פרטי המבצע?אם יש לך מסמך בו מפורטים תנאי המבצע אז תוכל להוכיח ביתר קלות את הטענה שלך.
פורסם 2010 ביוני 215 שנים מה הקשר בין התחייבות לחיוב?ביקשת להפסיק את המנוי? אם לא, אז הם לא יפסיקו אותו על דעת עצמם.תקופת ההתחייבות לא קשורה בכלל.
פורסם 2010 ביוני 215 שנים מחבר ביקשתי רק לחודש על סמך מה הם ממשיכים את החיוב ? בפירוש רשום 3.95 יורו חודש אחד !
פורסם 2010 ביוני 215 שנים הוא מנסה להסביר לך שהתחייבות כשמה כן היא, אתה מתחייב לשירות מסוים למשך תקופה קבועה (שאורכה משתנה בהתאם לתנאי החוזה).חיוב כשמו כן הוא, הפעולה בה גובים ממך את הסכום עבור השירות שאתה מקבל.אם התחייבת לחודש זה לא אומר שיפסיקו לחייב אותך בחודשים שלאחר מכן, זה רק אומר שלאחר חודש אתה יכול לבקש להתנתק מהשירות כי הסתיימה ההתחייבות. כך לדוגמה אם היית מתחייב לשישה חודשים, היית יכול לבקש להתנתק רק בסוף החודש השישי ואחרת היית משלם קנס, כי התחייבת לקנות את השירות לתקופה של שישה חודשים.אתה יכול לפרסם פה את פרטי התוכנית (ללא פרטים מזהים וכו')?
פורסם 2010 ביוני 215 שנים מחבר אני משלם 3.95 יורו בחודש מקבל 10,000 דקות לטלפונים קווים שזה ממוצע של 6 שעות ביום עם הגבלה ל 50 מספרים בלבד ולא מעבר .בבזק רק אחזקה של הקו זה 50 שקל ובשאר הספקים גם לא משתלם אין מתחרה ל SKYPE הבעיה שאיכות הקו לא משהו רחוק מ ORANGE למשל שזה גם IP יש מלא רעשים שומעיפ פידבק או לא שומעים ברור דיי דפוק הקטע
פורסם 2010 ביוני 215 שנים לפי איך שאתה מתאר את זה, עשית מנוי לשירות השיחות שלהם.כנראה שהתחייבת רק לחודש, אבל זה לא אומר שאחרי חודש השירות מפסיק אוטומאטית. אתה פשוט יכול אחרי חודש להתנתק.ככה אני מבין בין השורות כל עוד אין לי את תנאי התוכנית להשוות אליהם.יכול להיות שיש פה אי הבנה ואתה חשבת שאתה נרשם למשהו אחד בעוד שלמעשה התנאים קצת שונים.ככה או ככה, הכי פשוט ליצור איתם קשר ולבקש להתנתק, לנו בקטע הזה אין הרבה מה לעזור לך.בקשר לאיכות ולסקייפ בכלל.... יש לי הרבה מה להגיד אבל אסכם את זה בכך שלדעתי סקייפ באופן כללי היא לא בדיוק משהו שהייתי ממליץ עליו כאפשרות הראשונה או בכלל, אם כי היא הפכה להיות (כמו כל כך הרבה דברים אחרים) די הסטנדרט לשיחות VoIP, למעט בארגונים גדולים יחסית.
פורסם 2010 ביוני 215 שנים לא ברור על מה התלונות על סקייפ.. פעמיים לקחתי מחשב עם סקייפ לחו"ל והשיחות לקווים בארץ עלו לי גרושים לעומת עלויות מטורפות עם הסלולרי. גם בארץ עשיתי לא מעט שיחות ושמעו מעולה.כמובן שאם אתם גולשים+מורידים קבצים ומנסים לדבר, אל תצפו לאיכות שיחה טובה.
פורסם 2010 ביוני 215 שנים מחבר יכול להיות שאיכות המיקרופון לא בשמיים אבל קשה לי להאמין שזאת הסיבה שומעים אותי לפעמים פעמיים וזה מעצבן , הוא שאני חייב להתקרב למיקרופון שישמעו חזק שיחקתי בהגדרות כלום
פורסם 2010 ביוני 215 שנים למען הסר ספק, התלונות שלי לא נוגעות לאיכות השיחות שברובן ככולן יותר תלויות בתשתית ובציוד של המשתמש מאשר בבעייתיות מובנית.הבעיה שלי היא עם סקייפ באופן נקודתי יותר, הפרוטוקול הסגור שלה, אין לדעת מה הם עושים עם השיחות והטקסט שמוזן לתוכנה, אפשרות סבירה לבעיות פרטיות כלשהן ועוד.יש תוכנות דומות מבוסות פרוטוקול SIP (מה שמאפשר להן לתקשר גם אחת עם השנייה ועם עוד תוכנות שמשתמשות בפרוטוקול SIP ולא כובלות את המשתמש לתוכנה מסוימת), התוכנות האלה קיימות ו/או מתפתחות, אבל בשוק הפרטי/עסקים קטנים (מאוד) סקייפ שולטת וקשה וימשיך להיות קשה לערער את מעמדה בעיקר בגלל חשש של אנשים לשנות משהו שהם כבר מכירים.יחד עם זאת, כבודה של סקייפ במקומו מונח ויש לה כיום גם יתרונות במצבים מסוימים -- כמו ביצוע שיחות מ/אל חו"ל.
פורסם 2010 ביוני 315 שנים זו ממש לא התחייבות... זה נקרא auto charge.כדי לחסוך את הטירחה בתשלום כל פעם מחדש, הם עשו מערכת שתחייב אותך כל חודש באופן אוטומתי ותאריך את תקופת המנוי.כדי לבטל את זה אתה בכלל לא צריך ליצור איתם קשר או לשלם משהו.כנס לפרופיל שלך באתר סקייפ, ומתחת ל Your Subscriptions יש כפתור settings. תלחץ עליו ואז יהיה שם למטה לינק cancel subscription.בהצלחה!
פורסם 2010 ביוני 315 שנים אבל זאת לא חוצפה, כמו שנאמר פה כמה פעמים. התחייבות זה משהו אחד והיא לא מעידה על משך הזמן בו יחייבו אותך/יספקו לך את השירות אלא רק על משך הזמן בו אתה "כבול" לשירות.באופן אישי אני גם חושב שהנוהג הזה להמשיך לחייב אותך אוטומאטית אחרי התקופה בה ביקשת את השירות מבלי ליידע אותך ומבלי שתצטרך לרדוף אחרי ספק השירות כדי לבטלו הוא פסול. אולם, פה לפחות היה כתוב לך, כמו שציינת, כבר מהרגע הראשון שיש חיוב עיתיד, ולדבריו של romitkin גם מאוד קל לבטל את המנוי (בנוסף לזה שהוא אומר שזאת גם בכלל לא התחייבות).אם אין לך צורך בשירות למה לשלם סתם? אם יש לך צורך בשירות למה בדיוק הדיון הזה, הרי גם ככה היית ממשיך לשלם, לא? זה מה שלא הבנתי כל כך, אבל לא משנה, סתם עניין אותי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.