זקוק נואשות לעזרה -שלחתי מחשב נייד של HP לתיקון במסגרת אחריות וכבר 57 יום עברו - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק נואשות לעזרה -שלחתי מחשב נייד של HP לתיקון במסגרת אחריות וכבר 57 יום עברו


yair23

Recommended Posts

שלום לכם,

ב23 ליולי 2009 באו מחברת DHL לקחת את המחשב הנייד שלי לתיקון, בשנה האחרונה שלי באוניברסיטה הוא החל לעשות בעיות, להתקע, להתחמם, לעשות ריסט וכו'... חיכיתי לסוף הלימודים (או לפחות לתקופה שבה אני לא צריך לקחת את המחשב לאוניברסיטה כל יום, מסתבר שטוב שחיכיתי)

אחרי חודש, הרבה טלפונים וכאבי ראש חזר אליי המחשב, לוח אם חדש כביכול.. הוצאתי אותו מהקופסה של DHL והוא לא נדלק לי... אם מקודם הבעיה הייתה שהוא נכבה מדי פעם ונתקע, הפעם הוא בכלל לא נדלק. (הוא היה במעבדה של בראשון לפי מה שהבנתי)

יום אחרי זה שלחתי אותו שוב (הפעם החליטו לנסות את המעבדה השניה, בת"א), מאז ועד היום אני רודף אחרי וCPM ומחכה לתשובה, לפי האתר עדיין מחכים לחלק (מאז ה-26 לאוגוסט)...

כתבתי תיעוד די מדויק של תאריכים ושעות של שיחות שהיו לי לכל מקרה (ושאני לא אשכח)..

כמו שכתבתי למעלה, עברו 57 יום ללא הנייד, תקופת סוף שנה באוניברסיטה, עבודות ומבחנים ולא היה לי את המחשב .. הייתי צריך ללכת לספרייה באונ' ולחברים בשביל לכתוב עבודות ולהדפיס חומר...

מה אני יכול לעשות במצב כזה, יש הגבלת זמן שצריכים להמתין לתיקון מוצר ? (כשקניתי אותו הרחבתי את האחריות ל-3 שנים ככה שזה עדיין תקף, אגב, האחריות נגמרת עוד 3 ימים אבל הבנתי שעל התיקון הנוכחי אני אקבל עוד 3 חודשים, עדיין נשמע לי הזוי... כאילו הם שורפים זמן)

אני אודה לכם מאוד על כל עצה שתוכלו לתת לי, באמת שאני כבר לא יודע מה לעשות, בדקתי באינטרנט לגבי חוקים להגנת הצרכן וכו' אבל לא מצאתי שום דבר לגבי זמן תיקון מוצר באחריות (למרות שבשתי הפעמים, לפני שלקחו את המחשב, הנציגים בטלפון אמרו לי שזה יקח עד 10 ימים)

תודה מראש,

יאיר

עדכון: היום בשיחה עם אחת המנהלות של שירות לקוחות הוצע לי מחשב אחר, משומש... היא אמרה שהחלק שהמעבדה מחכה לו יגיע אחרי החגים, ואז הפסקתי להיות סבלני... מסתבר שפתאום החלק המדובר הפך להיות הארד דיסק, והיא התחילה לבלבל לי את השכל בנוגע לזה שאין את החלק במלאי וגם לא בHP הראשי כי זה דגם ישן של מחשב .. ומה זה השטויות האלה .. מייצרת הארד דיסקים ? ממתי הארד דיסק תלוי בדגם של מחשב ?! קיצר נשמע לי הזוי ..

בינתיים היא שלחה לי מפרט של המחשב שהיא הציעה .. dv6625ei

המחשב שלי הוא dv8371ea... מה אתם אומרים ? יש טעם לקבל את מה שהיא מציעה ? או לחכות למחשב שלי ולבקש פיצוי כלשהו ? הרי היא יכולה להביא לי מחשב שאחרי כמה זמן יהרס או משהו ואז אין אחריות ...

מעבד יותר חלש, מסך יותר קטן, סוללה יותר חלשה, כרטיס מסך מובנה בניגוד ל7600GO שיש בשלי, ויסטה במקום ו-1 ג'יגה יותר בזכרון הפנימי...

סה"כ נראה לי עסקה גרועה, ועדיף לי לחכות לשלי ולבקש פיצוי על כל הזמן שחיכיתי ועוגמת הנפש וכו'..

אני רואה שגם אם קונים מחשב של חברה בעלת שם ולא סתם איזה משהו לא מוכר, עדיין נדפקים באחריות ככה שזה כבר לא משנה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תשמע דבר ראשון הם יהיו חייבים לך פיצוי

דבר שני לא הגיוני שהמחשב שלך עדיין נמצא בתיקון במעבדה של כי לא נשמע לך הזוי שחסר לה במלאי הארד דיסק למה כולנו יודעים שזה ממש אבל ממש לא הגיוני ועד שחסר במעבדה של יצרנית המחשב זה לא נשמע לך קצת הזוי הרי הארד דיסק זה אחד החלקים הכי חשובים במחשב

אפרופו מחשב איפה קנית אותו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי אותו בבאג ב20 לספטמבר 2006 ... ובאותו הזדמנות גם הרחבתי אחריות אצלהם .. (עוד 800 ש"ח)

ואכן כל הסיפור הזה לא נשמע לי הגיוני, שאני חודשיים בלי מחשב, שהמחשב עובר בין 2 מעבדות שהן אפילו לא של ... כל הסיפור שאין חלקים והם מחכים שהם יגיעו, הרי יצא לי להזמין דברים מחו"ל, תוך יומיים שלושה זה אצלי בבית... חברה בעלת שם יכולה להרשות לעצמה להשתמש בשירותי דואר אוירי אם אני יכול...

מוזר שבהתחלה אמרו לי שהלוח בעייתי, אחרי שכבר החליפו אותו ועכשיו טוענים שזה הארד דיסק ... מוזר לי שמישהי שאין לך מושג מהחיים שלה ובטח שלא ממשהו שקשור למחשבים אומרת לי שהרכיב לא קיים בHP וצריך לייצר אותו... מה הקשר, לא מייצרת כמעט אף רכיב שקיים בתוך המחשב הנייד ...

כל העניין הזה לא נראה לי ... מוזר לי שכל שבוע אומרים לי שהרכיב יגיע בעוד שבוע, ואז לחכות גם שיתקנו זה עוד זמן .. זה שהיא אמרה לי שיגיע הרכיב אחרי החגים ואחרי שהתעצבנתי היא התחילה לגמגם שהיא התכוונה אחרי ראש השנה ולא כל החגים .. גם בשיחה איתה וגם בשיחה עם הטכנאי הראשון שדיבר איתי שבוע אחרי שהכל התחיל היו נוכחים איתי עוד אנשים ברכב בזמן שהשיחה הייתה בדיבורית, ככה שאני יודע שלא שמעתי לא נכון או לא הבנתי נכון .. אלא שפשוט אין עם מי לדבר שם.. כל אחד יותר חסר מושג מהשני ...

בינתיים אני לא יודע מה לעשות, הבחורה ("מנהלת") אמרה שהיא תחזור אליי ביום שני ... (יום אחרי שפגה לי האחריות המורחבת)

בינתיים זה נראה כאילו הם מחכים שתגמר לי האחריות ואז הם יתנערו מזה... וכשתהיה לי בעיה הם יגידו שזה לא קשור לתיקון ולכן לא במסגרת שלושת החודשים שהם נותנים על כל תיקון ... הרבה דברים קופצים לי לראש כרגע ... הדבר היחידי שאני יודע זה שאני אף פעם לא קונה שום דבר של ... שירות לקוחות וטכני זוועתי, במיוחד בארץ..

עריכה:

אגב, בזמן שדיברתי היום עם ה"מנהלת קשרי לקוחות" אמרתי לה שלא יתכן שאני אהיה חודשיים ללא מחשב, והיא רבה איתי שזה רק חודש, כי המחשב חזר אליי בתום הטיפול הראשון .. לא יודע לפי איזה הגיון הראש שלה עובד אבל .. BY MY BOOK .. אם אחרי חודש אני מקבל מחשב שאפילו לא נדלק (מצבו היה יותר טוב לפני ה"תיקון") ויום לאחר מכן שולח אותו חזרה ... לא אומר שקיבלתי אותו חזרה ופה נגמרה תקופת החודש ומתחילה עוד אחת אלא זה ממשיך את התקופה הראשונה ... התגובה שלה הייתה לא במקום ומאוד ילדותית... ואני לא מאמין שהייתה לה החוצפה להתווכח איתי בנוגע לזה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי חבר שאחותו עברה חווית שירות דומה עם (דומה = זמן שהיית המחשב בסטטוס תיקון - ארוך מהרגיל)

הוא הרים בזמנו את האתר הבא:

http://www.idoros.com/hp/hp_warranty_heb.html

ממליץ לקרוא.

תודה :) קראתי, שלחתי לבחור הנחמד אימייל ואני בודק את הלינקים בתחתית האתר ...

עדיין אני אשמח לעוד תגובות\הערות\רעיונות וכו' לגבי מה שאני יכול לעשות ו\או לבקש\לדרוש מHP ...

בנוגע למחשב שהבחורה רצתה לתת לי במקום המחשב שלי.. אחרי מבט מהיר בשני המפרטים אני רואה שלא שווה לי לקחת אותו, זה יהיה מהלך שגוי, ולא הגיוני!

בנוגע לסטטוס .. הלוואי וזה על היה תיקון, זה כבר כמעט חודש בהמתנה לחלקים... לא התחילו אפילו בתיקון השני .. ואם לא אז מאיפה להם שזה פתאום לא הלוח אלא ההארד דיסק ? (שוב, הבחורה לא ידעה שבמחשב שלי יש בכלל 2 הארד דיסקים, ועוד לפני ששאלתי לאיזה רכיב מחכים בהנחה שזה הלוח אם כמו שנאמר לי קודם לכן.. היא הציעה לי שהם ישלחו לי את הארד דיסק שלי בשביל שאני אגבה אותו .. למה שאני אגבה אותו אם הוא היה בסדר גמור כשנתתי להם אותו? אם כבר הם צריכים לעשות את זה.. תקנו אותי אם אני טועה... הם הרי אמרו לי בשיחה קודמת שאין בכלל קשר להארד דיסקים ולא נוגעים בכלל במידע שבהם .. ככה שאין לי מה לדאוג, רק הלוח אם ..) אני מקווה שמקליטים שיחות בHP ... כי אני, לצערי .. לא הקלטתי, לפחות לא בהתחלה :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא יעשו שום גיבוי להארד דיסק שלך. אבל אם לא חתמת על טופס שבו אתה מצהיר כי ידוע לך שאולי יימחק לך כל המידע ואתה נותן להם אישור לעשות זאת, הם לא יעשו פרמוט או שום דבר כזה, אחרת תוכל לתבוע אותם. זה החוק במעבדות האלה, ככל שידוע לי.

אתה בהחלט זכאי להתקשר ל- ולדרוש לדבר עם מנהל בכיר, ולהסביר לו שלא יעלה על הדעת המצב הזה ולדרוש פתרון מיידי. אתה יכול לאיים לפתוח תלונה באתר tluna או במייל האדום של YNET או המועצה להגנת הצרכן וכל דבר שכזה.

לפני מספר שנים מכר שלי היה במצב דומה: מחשב שנכנס למעבדה, נתקע שם לשבועות, יצא ושוב נכנס כי הם לא תיקנו כלום. לאחר הרבה תלונות וגם איומים בשלב כלשהו פיצו אותו במחשב חדש וטוב יותר.

הכל עניין של תקיפות והתעקשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל באמת מקרה מוגזם ולא לעניין.

אבל כמה הערות.

בהכרותי עם המעבדות האלה, אין מלאי קבוע בארץ, יש מלאי שמתחדש לפי הביקוש, לא מחזיקים בארץ מחסנים שלמים של הארד דיסקים

המלאים בדרך נמצאים בחו"ל ואם מבצעים לך הזמנה זה יכול לקחת כמה ימים עד שבוע.

הדגם שיש לך הוא מהסדרה הביתית של והאחריות שלו היא משמעותית פחות טובה מהאחריות של הסדרות העסקיות של .

הסדרות העסקיות של מטופלות בטלדור בפתח תקווה וברוב המקרים התיקון לא אורך יותר ממספר ימים, אם המחשב באחריות אתה זכאי לטכנאי שיגיע עד אליך.

כשאתה מכניס מחשב שהוא לא עסקי למעבדה, הם מראש לא נותנים חשיבות לכך שזה מחשב שאמור לעבוד ביום יום, בשביל זה חביבי קנה מחשב עסקי.

לגבי המחשב החלופי שהציעו לך, מאחר וזה רק מחשב חלופי, למה המפרט כל כך מעניין אותך? אתה במילא לא הולך לעבוד עליו תקופה ארוכה,

אם יש תוכנות שאתה משתמש בהן שלא ירוצו על המחשב החלופי, דרוש מחשב חזק יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרמה של CPM נמוכה מאוד. גם אני הכנסתי לשם מחשב של (שאני לא קונה מהם יותר לעולם לעולם לעולם לעולם לעולם) ולאחר מספר שבועות המחשב חזר אלי ללא בלותות' וללא כרטיס גיגהביט. אז החזרתי להם אותו ושוב לקח מספר שבועות עד שסידרו אותו רק שהפעם חלק מהברגים לא היו מהסוג הנכון ונגרם נזק למארז של המחשב. עם זה כבר לא היה לי כוח להתעסק.

מאוד התאכזבתי מהאחריות של ועוד רכשתי אחריות בינלאומית ל3 שנים.

הדגם שלי סובל מהרבה מאוד בעיות אשר קיימות אצל כמעט כל מי שקנה כזה מחשב אבל מתעלמים מהבעיה. אני מקווה שתצליח להתגבר על המערכת הזאת שלהם.

תהיה תקיף, תצעק, תתעצבן. תנסה להוציא אותם מהשאננות הזאת שלהם. אם החלק הכי רע ביום שלהם יהיה אתה הם יעשו הכל כדי להפטר ממך. חבל שזה מה שצריך לעשות כדי לקבל שירות אבל זה נראה די ברור שמבחינתם לתת לך את המחשב עוד שנתיים כשכל פעם הם יחזירו לך אותו לא תקין ויטענו שהזמן המתנה הוא פחות משבועיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא עורך דין, אבל אני ממליץ לך להיוועץ עם אחד. אני מאמין שאתה

תוכל לתבוע אותם בתביעת ניזקין (איבוד סימסטר, הכרח לעבוד עם מחברות

במקום עם הנייד, צורך שלך להגיע לקמפוס בשביל לעבוד על המחשבים

שהם מציעים [הוצאות נוספות], איבוד חומר [גם אם גיבת את המידע אתה

יכול לגשת אליו רק ממחשבים חיצוניים] ואני מאמין שעורך דין עם מוטיבציה

יוכל למצוא עוד סיבות ואפילו אתה שאתה מכיר את הנזק שנגרם לך יותר טוב)

ולא לשכוח עוגמת נפש.

אני מציע לך לאיים על אך ורק לאחר שבדקת עם עורך דין ויש בכוונותך

כברירה אחרונה להגיש תביעה להעלות את נושא התביעה. שכן אם הם יגלו

שאתה "מפברק" העמדה שלך תחלש משמעותית.

בקשר לנייד החלופי (אני מקווה שזה זמני) סירוב שלך לקחת אותו מוכיח

שאין לך צורך אמיתי בנייד לתקופת הלימודים דבר אשר משליך על תביעת

ניזקין בעיקבות מחסור במחשב . כמובן שהם צריכים לשלם לך על ההפרש

בחומרה. המלצה שלי קח את הנייד - אך כנייד זמני, או שישלימו את הפערים

בדרך כזאת או אחרת.

בקשר למידע שיש לך על הכונן - רשום בכל מסמך אחריות שיצרנית מחשבים

נותנת שהיא אינה אחראית על המידע הנמצא על הכונן - לא צריך לחתום על

כלום וגם אם הם פירמטו, הוא לא יוכל לתבוע אותם על כך שכן הוא האחראי

היחיד למידע הנמצא בכונן.

שוב פעם, אינני עורך דין, ואני ממליץ לך להיוועץ עם אחד, לדעתי יש לך קייס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ בחום לפנות לביהמ"ש לתביעות קטנות באיזור מגורייך. גולל את הסיפור וצרף אסמכתאות מלאות של רכישת המוצר הרחבת האחריות וכל מסמך שיוכל לסייע בידך.

אין צורך לפנות לעו"ד מאחר ורק ההתייעצות תעלה יותר ובכל מקרה אין לך קייס לתביעה מעל לסכום של 30,100 ש"ח שזהו הרף העליון של ביהמ"ש לתביעות קטנות נכון להיום (מתעדכן כל 1.1.ועו"ד לא מייצגים בביהמ"ש זה)

את כתב התביעה (פורמט) הורד מאתר הרשות השופטת- תביעות קטנות. יש אגרה מינימלית לשלם וההליך די פשוט.

אשמח לפרט אם מנהלי הפורום יראו לנכון, במידה שלא פנה אליי בפרטי.

והכי חשוב לא לפחד. 57 יום זו תקלה, לא משנה מה נאמר. יש תקנון לחברת CPM השג אותו. ראה אולי במקום אחר.

מבחינת גם חברת אחראית ופנה אליהם במכתב בהול. שמו העתקים של כל התכתובות.

** נא לא לראות בדברים אלו משום ייעוץ משפטי אלא סיוע כללי. לעזרה מפורטת יותר, תוכל לפנות אליי בפרטי וכמובן שאשמח לסייע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור מוכר....

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=380939.0

פותח הדיון, תהנה.

הבעיה היא שעכשיו אני צריך להכניס אותו שוב פעם לתיקון, עד שיש לי זמן, ואני ממש חושש להחזיר אותו למעבדה שלהם.

יש למישהו מספר שאפשר להתייעץ/להתלונן שם?

כי התמיכה הטכנית של אומרת שאם המחשב נקנה לפני 2008 אם אני לא טועה, הטיפול מתבצע רק במעבדה של היבואן.

ואין ממש טלפון אחר, מאחר והמספר של לא באמת נותן לדבר עם מישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו הלחצת אותי...

יש לי עם שלא נטענת במסגרת האחריות והם הציעו לשלוח שליח שחבוא לקחת אותו לבדיקה...

אם זה יקח להם יותר מיום יומיים אני הולך לשם בעצמי ושובר לטכנאי הראשי את הראש :bash: :bash: :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה יקח להם יותר מיום יומיים אני הולך לשם בעצמי ושובר לטכנאי הראשי את הראש :bash: :bash: :bash:

כן, כן, בטח, תלך וגם תשבור.

לדבר אתה יודע כמו כולם, אבל מה תעשה כשיגידו לך ישר שזה ייקח שבוע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:xyxthumbs: קודם כל תודה רבה לכל המגיבים :yelclap:

עכשיו בנוגע לתקופת הלימודים .. המחשב התחיל לעשות בעיות בזמן שהייתי הולך לאוניברסיטה... חיכיתי לתקופת המבחנים, תקופה שבה אני לא הולך כל יום לאוניברסיטה ככה שאני יכול להרשות לעצמי לשלוח את המחשב הנייד ל10 ימים של תיקון ..

סיימתי עם המבחנים ועם כל העבודות לפני שבוע .. ככה שמבחינתי בשביל הלימודים כבר אני לא צריך את הנייד .. כי סיימתי את התואר ..

מה שכן אני עוזב בקרוב את המדינה, לא לשבוע שבועיים, לתקופה של כמה חודשים, ככה שכן, אני צריך את המחשב הנייד שלי, לא משהו זמני... המחשב שהיא הציעה היה במקום המחשב שלי, התחלתי לשקול את העניין אחרי שהיא אמרה לי שהרכיב ה"דפוק" במחשב שלי הוא ההארד דיסק, ורק בגלל זה חשבתי לשקול מחשב אחר, אבל לא מספיק שהוא פחות טוב משלי מבחינת ביצועים (לא להזכיר עולה 50% פחות), הוא אפילו לא חדש, אלא משהו שהיה אצלהם בשימוש ככה שאני לא יודע אפילו מה עבר עליו.. מה אני צריך להסחב עם דבר כזה בחו"ל שפתאום יקרוס לי ?

אני גם לא מבין מאיפה צץ פתאום העניין עם ההארד דיסק, עד לפני שבוע אמרו לי שזה עדיין\שוב הלוח אם... היא בכלל לא ידעה שיש לי 2 הארד דיסקים בנייד..

ועוד משהו, להסכים למחשב חליפי אומר עוד יום שלם לשבת בבית בלי היכולת לצאת בגלל שאני מחכה לשליח, זה קרה לי כבר 3 פעמים ואין לי מצב רוח לשרוף עוד יום בהמתנה .. אני לא רוצה גם חליפי, אני רוצה לסיים את העניין הזה.. עוד מעט אני גם עוזב, אין לי זמן לשטויות האלה. בחיים לא שמעתי על כזה דבר... ולשמחתי עד היום גם לא נתקלתי בכזה דבר ..

ומה הקטע עם מחשב ביתי\עסקי ? מאיפה אני יודע מה נחשב עסקי ? אם קניתי מחשב שעולה 8 אלף אבל הוא לא עסקי אומר שHP יכולים לשים עליי @(*)%$ ? :bash:

מחר ה"מנהלת" אמורה להתקשר אליי, נראה מה יש לה להגיד לי... בכל אופן אני לא הולך לשתוק אחרי זה ..

(גם אמרה לי שיהיה מוכן אחרי החגים ואז אחרי שהתעצבנתי אמרה שהיא התכוונה לאחרי ראש השנה, וגם התווכחה איתי לגבי כמה זמן זה היה אצלהם בתיקון.. שום דבר לא מעניין אותי, מה שקובע זה שב23 ליולי נתתי מחשב שעובד לתיקון והיום, 22 בספטמבר, אני עדיין בלעדיו)

VIC07, תודה רבה על הPDF ... וכן, אספו אותו מהבית שלי במסגרת האחריות המורחבת...

iTK98, כמו שאמרתי, לא רציתי לחכות למחשב זמני ואז שוב לחכות למחשב שלי, ובתקופה הזאת, מה ? אני לא אעזוב את הארץ ? ושוב, המחשב שהיא שלחה לי מפרט שלו היה במקום המחשב שלי שנמצא בתיקון שזה ממש לא מקובל עליי... התירוץ שלה לזה, היה למרות שהוא קצת יותר חלש משלי הוא הרבה יותר חדש... WTF, ושוב, סיימתי את הלימודים לפני שבוע, בלי המחשב הנייד שלי... ומחשב לא אמור להיות רק בשביל הלימודים, כל העניין זה ניידות, בשביל זה משקיעים כמה אלפים יותר מאשר בקניית מחשב נייח ...

ועדיין מה זה השטויות האלה שאני לא באמת צריך את המחשב? קניתי מוצר, הוא שלי, הוא אמור להיות אצלי, אני אמור להיות יכול להשתמש בו, לא ככה ?

ואני ממש לא רוצה לקנות עוד בשביל הטיסה לחו"ל ..

יש לי כבר תאריך טיסה, ואני מתכנן לעלות על המטוס בתאריך הזה, ואם בתקופה ההיא עדיין לא מחזירים לי את המחשב, ברגע שאני אחזור מחו"ל (לא יודע כמה חודשים זה יקח לי, אבל שם אני לא מתכוון להתעסק בזה)...

מצטער שאני חוזר על עצמי פה ושם אבל אני כבר לא מסוגל להתרכז ...

60 יום ללא מחשב (כולל 9 שבתות וחגים אם היו כאלה בתקופה הזו)...

ושוב, תודה רבה לכל העוזרים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...