עבור לתוכן

Euphoria-gaming physics re-defined

Featured Replies

פורסם

סרטון מדהים שמראה בדיוק מה אופוריה יודעת לעשות (וגם השוואה לשיטה שקיימת כיום)

המנוע אמור לדמות שרירים ווירטואלים על גבי שלד ולחשב תגובות של הגוף לסביבה בזמן אמת

כך שאם הדמות הולכת ליפול למשל היא תנסה להיאחז במשהו כדי לא למות

למי שרוצה לחפש את זה בוויקיפדיה או בגוגל השם הוא BioAI

מומלץ

http://www.gamershell.com/download_25162.shtml

  • תגובות 33
  • צפיות 3.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

Euphoria זה לא מנוע פיסיקלי, זה BioAI.

פורסם

באמת סירטון מדהים, יהיה נחמד לראות דבר כזה במשחקים

פורסם
  • מחבר

Euphoria זה לא מנוע פיסיקלי, זה BioAI.

הרבה יותר פשוט לקרוא לו מנוע פיזיקלי

הוא בא להחליף מנועים כמו HAVOC וכו'

פורסם

הוא לא.

פורסם
  • מחבר

סלח לי שאין לי תואר במדעי המחשב מאוניברסיטת smartass

אני רק זוכר פרטים מהסרטון הראשון שלהם

"כאן מתוארת תנועת דמות כפי שהיא מרונדרת כיום בעזרת RAG DOLLS בחרנו להשתמש במנוע הHAVOC שנמצא בשימוש במשחקים רבים"

"והנה מנוע אופוריה בפעולה"

עשיתי אחד ועוד אחד

פורסם

בדיוק, Euphoria אמור לגרום לדמויות במשחק להגיב בצורה ריאליסטית לfeedback מהמנוע הפיסיקאלי.

הוא לא מנוע פיסיקאלי, הוא לא מחשב שום דבר, אבל התשתית שלו כן תגרום לדמות להתקופף כאשר זורקים עליה אבן למשל, או לנסות לתפוס במשהו כשהיא נופלת.

לא צריך תואר בשום דבר, ותפסיק כבר לחכות את יאצי בכל תגובה שניה שלך, אבל גם עם טיפה של הגיון בריא לא צריך להיות גאון כדי להבין שאם הם משתמשים במנוע פיסקאלי מסויים(HAVOK במקרה הזה) להדגמה של המוצר שלהם הם לא מתכוונים להחליף אותו.

זה תוסף למנוע פיסיקאלי, לא מנוע פסיקאלי בפני עצמו בשום צורה, הם לא מחשבים את מקדם החיכוך בין הנעל של החייל שכרגע חטף ממך headshot לבין הרצפה שהוא עומד עליה, אבל לפי הנתונים שהמנוע הפיסיקאלי מעביר לתשתית שלהם הם ייצרו את אנימציית הנפילה שלו בצורה יותר מציאותית.

אז כנראה שאצלך 1 ועוד 1 זה 18.

פורסם
  • מחבר

שונתה ההודעה הראשונה לפי הערתו של דובי זובי

פורסם

שונתה ההודעה הראשונה לפי הערתו של דובי זובי

מנוע שקר זה לא יותר טוב, הכי פשוט לקרוא לזה BioAI או DMS - Dynamic Motion Synthesis.

וזה דבר מאוד מעניין, בלי סקרפטים בלי שום דבר קבוע מראש, במקום שהמשחק יפעיל אנימציה X בשביל פעולה Y הוא פשוט אומר לEuphoria תבצע את פעולה Y והמערכת שלהם מייצרת אנימציה לפי כל הגורמים המשפיעים כרגע על אותה דמות. מעבר לעובדה שזה יוצר אנימציות המתאימות בול לכל סיטואציה זה גם הולך לחתוך את עלות הפיתוח של המשחק בצורה דרסטית, כיוון שזה מסיר לגמרי או כמעט לגמרי את הצורך בmotion capture לאנימציה ריאלסטית. במקום לעשות motion capture לכל סיטואציה כמעט בשביל שזה יראה מציאותי, המערכת תייצר אנימציית שלד מציאותית on the fly בכל פעם מחדש.

http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm

פורסם
  • מחבר

אז מה לעזאזל עשו האנשים במקסיס כל השנים האלה?

בזמן שהם עושים אנימציה פרוצדורלית (לפי איך שהם קוראים לזה) שתשנה את עצמה לפי השלד

נראה שאופוריה יכולה לעשות את כל זה...

אופוריה רק מקבלת את השלד ואת הפעולה (למשל צעד קדימה) ועושה את זה לבד...

פורסם

יש הבדל אין אנימציה שמשנה את עצמה לפי השלד, או שינוי קל באנימציה תחת תנאים מסויימים, למשל אנימציית הליכה אחת שתשנה קלות בהתאם למשקל הנוסף על הדמות. לבין לייצר אנימציות בזמן אמת לפי סיטואציה מתאימה.

נגיד אם רוצים לייצור אנימציה שבמקרה שדמות מסויימת נופלת מקצה כלשהו היא תנסה להתפס בו בשביל לא ליפול יש מיליון ואחד גורמים כמו למשל מה המרחק בינה לבין הקצה ברגע הנתון, האם הידיים ארוכות מספיק בשביל להגיע לקצה או לא, כיוון שבמקרה ולא הדמות תצתרך גם לרכון קדימה בשביל להגיע לקצה. וכמון שהמשטח שבוא היא מנסה להתפס משפיע על התגובה של הדמות והאנימציה, על משטח מחוספס הדמות תגיב אחרת מאשר על משטח חלקלק ורטוב. יש גבול לכמה שינויים אפשר לעשות לאנימציית שלד מסויימת בלי לייצור חדשה. תלך יותר מהר יותר לאט, יותר שפוף יותר זקוף אבל זהו, בסופו של דבר לכל סיטואציה צריך אנימציית שלד אחרת, וה400 ומשהו מגה שהאנימציות של Assassins Creed תופסות בדיסק שלו מוכחים את זה, מעבר למיליון או 2 שהם זרקו על הMotion Capture זה סתם בזבוז.

פורסם
  • מחבר

אם מקשיבים ליוביסופט זה 50K על אלטאיר בלבד

פורסם

50k מה?

בכל מקרה מהQ&A של GDC08 כזכור לי הצוות שעבר על הקהל של AC הכיל כ50 אנימטורים, כל סוג שלNPC הכיל כ200 אנימציות והם עבדו עם שלדים שהכילו מעל ל200 עצמות(כולל שער, ועצמות "תפיסה").

פורסם
  • מחבר

50K אנימציות כמובן

פורסם

מדהים ה... תכונה הזאת. (חשבתי לכתוב סקריפט, אבל זה לא תסריט, זה חישוב מחדש כל פעם).

תחשבו אתם משחקים COD 4 ואתם בדיוק לקחתם את 2 הנשקים ההכי כבדים, לקחתי את הנשקים עם יד שמאל בזמן שהחזתם פראג ביד ימין, ככה שזה על הצד השמאלי של הדמות ועכשיו אתם צולעים לצד ואם תנסו לעלות על גבעה אתם תיפלו אחורה. זה לפחות מה שהבנתי מהסרטון. זה טכנולוגיה שאני אראה בCOD5. אני לא כותב שאני רוצה או חושב, אני בטוח שאם זה יעבור את שלב הבטא, התכונה הזאת תשולב שם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים