בעיות פינגים עם בזק - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות פינגים עם בזק


DarkMoh

Recommended Posts

בזק בינלאומי + תשתית כבלים של .

חבילה של 5 מגה ביט.

שמתי לב שאני מקבל פינגים של בערך 400-500 בעצם לכל יעד מחוץ לישראל, כשביררתי את העובדה הזו עם עוד בערך 40-60 ישראלים שמנויים באותה חבילה כמוני, התוצאות היו ממש דומות. כולם מקבלים פינגים בשמיים ליעדים מחוץ לישראל, עשיתי TRACERT ואלה התוצאות:

asfoz6.jpg

האם יש פה משהו שמעיד על העובדה שבזק בעצם גורמת לנו בכוונה לקבל פינגים ענקיים כדי שנעבור ל"חבילת הגיימרים" שלה?

יש לציין שהשרת אליו אני מנסה להתחבר ממוקם בשוודיה, וכל מי שמנסה להתחבר אליו מחוץ לישראל מקבל בערך 50-150 פינג מקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DarkMoh, תשנה את כותרת הדיון לאחת רלוונטית ולא ינעל הדיון.

אתה יכול לעשות את זה ע"י עריכת ההודעה הראשונה בדיון.

אם יש לך פינג תקין ורק בתוך המשחק פתאום מתחילים להיות פינגים גבוהים אתה צריך לבדוק את הגדרות המשחק ולבדוק מול השרת/תמיכה של המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול לאמת את מה שהוא אומר.

בUT2004 ברוב הפעמים יש לי פינג של 500 לרוב השרתים ויש כמה עם פינג תקין.

אבל למשל אם אני נכנס אחרי שעה 4 בבוקר למשחק, פתאום לכל השרתים הפינג תקין.

ואם אני פשוט מריץ בדיקת פינג לשרת הכל תקין, בכל שעה!

אני עם 014 ועובד ב8 מגה בבזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, יש לציין שזה לא רק אני. יש בערך 50 ישראלים עם אותה הבעיה וכולנו מבזק, מכל קצוות הארץ. הם מקבלים את אותם הפינגים של ה-500 בשורות שבהם המחשב שלהם מתקשר עם , ובכל משחק שקיים הפינג הוא 500.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ניסיתם לאפס את המודם/ראוטר ולהתקשר לנציגים ולהתלונן ?

הנציגים טוענים שלא מודעים לבעיה... למרות שהבטיחו לי היום כבר לנתב מחדש אחרי שרבתי איתם על זה שבוע בערך ודחפתי להם את האף לתוך הטרייסים שהם

טענו שלא קיבלו ממני... (אותה בעיה אגב כמו כל מי שמדבר על זה..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש את הבעיה הזאת כבר הרבה מאוד זמן, אז התייאשתי.

כמו שבעל התרד אומר, בפועל אתה מקבל פינג סביר לחול דרך בדיקת PING עצמה. לדוגמא (CMD) אבל שאתה טכנית בא לשחק, הפינג הרבה יותר גבוה 500+ ורק בלילה מ 3:00 לפנות בוקר, ועד 12:00 בצהריים, הכל עובד חלק ומהר. ופתאום בדרך פלאים הפינגים נמוכים כמו שצריך להיות.

זה נראה כאילו יש משהו שמסווה את הפינגים כדי שאם לקוחות יתקשרו, אז יעשו איתם את בדיקות ואז יגידו להם "שמע יש לך פינג נמוך הבעיה במשחק" וזה כמובן רק מנקודת מבט אישית שלי.

דיברתי לפני כמה זמן עם אחד הנציגים של לאומי בתמיכה הטכנית, הוא לא הכחיש שהם עושים הגבלת תעבורה לחול, (כי נתתי לו הוכחות חותכות בעניין המדובר) אבל הוא גם לא הודה בכך.

לסיכום הוא טען שיש באתר שלהם אפשרות לשלוח "מכתב פנייה"(רק בתנאי שיש כמות או עשרות של משתמשים שמתלוננים על הבעיה הנ"ל)

ואז יבדקו את הנושא. למרות שלא נראה לי שהם ישנו את זה. בתכל'ס שורה תחתונה הלקוח עדיין לא מקבל את המוצר בשלמותו, זה שאתה גולש ומוריד לא אומר שעדיין המוצר נוצל במלואו. שאתה מקבל מוצר תמיד לוודא שקיבלת את כל התכולה גם אם זה PING סביר שאפשרי להיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה על ההקפצה אבל זה פשוט אבסורד.

הם בכוונה מגבילים אותנו בפינגים מטורפים כדי שנקנה את חבילת הגיימרים? :pissed:

נמאס לי מלהיות עם פינג של 700+ באותו שרת כשיש איזה מישהו מ-012 עם פינג של 200 ומתלונן על זה שהוא גבוה מדי. מה לעזאזל אפשר לעשות? תביעה יצוגית? אני מכיר לפחות 40 ישראלים ב-או-ו-ת-ו השרת שהפינגים שלהם 700+ וכולם מבזק בינלאומי. באופן פלא, כל האלה מ-012 והחברות השונות עם פינג של 100 או 200 מקס. עוד קסם שקורה זה שב-2 בלילה הפינגים יורדים ל-100 עד הבוקר!@!!

זה מטריף אותי ואני כבר משתגע, שלחתי אפילו מכתב ל"מייל האדום" של Ynet:

בזק בינלאומי פוגעת בכוונה באיכות הקו של משתמשי האינטרנט שלה. אחרי אין-ספור בדיקות עם משתמשים אחרים בחברה זו ובחברות המתחרות נמצאה המסקנה: בזק בינלאומי משבשת את מהירות התגובה [Ping] של הלקוח עם שרתים אחרים מחו"ל על מנת לגרום להם לקנות את חבילת ה'גיימרים'. זמן תגובה ממוצע לשרתים הללו יכול להיות בין 80 מילי שניה עד לזמן חריג ביותר של 200-300, כאשר בבזק בינלאומי זה מגיע לזמן תגובה של כבערך 800. בדיקות אלו התבצעו בשלל שרתים מחו"ל עם המון משתמשי באיזורים שונים של הארץ והתוצאות הצביעו על העובדה שזה לא בעיה בלקוח, אלא בחברה.

בחברה הכחישו את הטענות הללו, לפעמים אמרו שזו תקלה זמנית ולפעמים אמרו שזו בעיה בלקוח. כמובן, כאשר הרצנו את אותם הבדיקות על אותו מחשב עם ספקית שונה כגון 012 זמן התגובה ירד לכ-100 ואפילו פחות. כאשר הצגנו את הדברים הללו לחברה הם התעלמו מכך והתעקשו שזו בעיה בשרת עצמו או בלקוח, וכהוכחה סיפקו לנו את העובדה שההורדות מהשרתים של בינלאומי עצמם תקינות. כמובן שהן יהיו תקינות, אלה הורדות מהארץ והם מוודאים שהחיבור אליהם יהיה נקי ככל שאפשר.

דבר נוסף ששמנו לב אליו זוהי העובדה שבשעות שהן לא שעות העומס, לדוגמא ב-4 בבוקר מהירות התגובה ירדה לטווח של 100 או 80. אם הבעיה הייתה בלקוח, מהירות התגובה הייתה נשארת גבוהה: בין 700 ל-800. נבדקו שירותים מגוונים כגון תוכנות דיבור קוליות (Ventrilo) ועד לשרתי משחק במשחקים כגון SA-MP. [גרסה רבת משתתפים לכותר "Grand theft auto: San Andreas"]

כדי לוודא שהבעיה היא עם , יצרנו קשר עם שרת משוודיה וביקשנו ממנו להריץ את אותה הבדיקה, רק מהצד שלו ולשלוח לנו את התוצאות.

הבדיקות אשר נעשו הם בדיקות פשוטות של פקודות הנקראות ""tracert ו-"ping"

להלן חלק מההגדרה של tracert והשימושים של פקודה זו מוויקיפדיה האנגלית:

Traceroute is often used for network troubleshooting. By showing a list of routers traversed, it allows the user to identify the path taken to reach a particular destination on the network. This can help identify routing problems or firewalls that may be blocking access to a site. Traceroute is also used by penetration testers to gather information about network infrastructure and IP ranges around a given host. It can also be used when downloading data, and if there are multiple mirrors available for the same piece of data, one can trace each mirror to get a good idea of which mirror would be the fastest to use.

פקודת ה-ping היא פקודה דומה אשר מודדת את זמן התגובה באופן קצר יותר, ובעצם לא מציגה את הבעיות שבקו אלא רק את זמן התגובה לשרת האחרון [ז"א שאם יהיו בעיות באמצע המדידה הם לא יחשבו, וכאן בעצם בינלאומי נעלמים מהשטח, אך ניתן לראות את הבעיה בtracert.]

הוכחות מצולמות:

א'. לקוח בינלאומי לשרת מחו"ל:

http://img513.imageshack.us/img513/5439/ventwk9.jpg

ב'. שרת מחו"ל [שוודיה] מנסה לתקשר עם לקוח בבזק בינלאומי, שימו לב לקפיצה החדה בשורות 12-13-14, אשר בלעדיה זמן התגובה היה 30, ולא 600:

http://img91.imageshack.us/img91/4946/pinghy2.jpg

אם דרושות עוד הוכחות, בדיקה פשוטה ע"י שימוש בפקודת ה-tracert מכל מחשב המחובר ע"י ספק בזק בינלאומי תיווכח כהוכחה ראויה, כאשר באותו זמן ניתן להחליף לחברה אחרת ולשים לב לירידה הדראסטית בזמן התגובה.

כמובן שאתם תוהים למה בזק עושה זאת, ובכן, בכל פעם שהתלונתי אל החברה הם הציעו לי פתרון אחד: לקנות את חבילת הגיימרים שלהם. בזק בינלאומי מספקים שירות פגום בכוונה תחילה כדי להרוויח יותר כסף ע"י מכירת חבילת 'המספקת תיעדוף מהיר לשרתי משחק בחו"ל', כאשר בעצם החבילה הבסיסית לא תקינה בכוונה תחילה.

בפורטל HWzone הישראלי, האתר הגדול ביותר בארץ בנושא המחשבים, נפתחו שיחות מרובות על חבילת הגיימרים ועל נפילה בקצב הגלישה בחבילה רגילה. במקום לספק חבילה בסיסית ותקינה למשתמשים הרגילים ולספק חבילה טובה יותר למשתמשים שקנו את חבילת הגיימרים, בזק בינלאומי מספקת חבילה פגומה למשתמשים רגילים וחבילה רגילה ובסיסית למשתמשים ששילמו יותר כסף.

קישור לדיון ב-HWzone: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=165172.0

פירסום ידיעה זו ב-Ynet תגרום לבזק בינלאומי להרתע מהנושא ולספק חבילות תקינות ללקוחות שלה. עד אז אנחנו סובלים ולא מרוצים מהשירות.

בתודה,

לקוח לא מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...