מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו


dvido

Recommended Posts

20070625

שלום. לפני כ 3 שבועות קניתי מחברת KSP, סניף ת"א, מספר חלקי מחשב בכ 2000 ש"ח, ביניהם ספק כח למחשב ומכשיר אל פסק. כמובן שקניתי את החלקים בעצת המוכר של KSP שהמליץ לי במפורש על הספק הנ"ל ועל האל-פסק הנ"ל שיעבוד עם הספק. התקנתי את הספק במחשב שלי וחיברתי אליו את מכשיר האל-פסק בדיוק כפי שכתוב בהוראות הפעלה.

לפני שבוע התרחשה בביתי הפסקת חשמל והפלא ופלא החשמל במחשב "נפל" יחד עם כל שאר המכשירים בבית (למרות שהיה מחובר לאל-פסק) ולא החזיק מעמד אפילו שנייה.

בשיחה עם טכנאי של החברה המייצרת את מכשירי האל-פסק התברר לי שהדגם המסוים של האל-פסק שקניתי לא תומך בספק שקניתי ולכן מראש לא הייתה אפשרות שהאל-פסק יוכל לעבוד עם הספק הזה.

כמובן שהתקשרתי לחנות של KSP. אחרי הרבה טרטורים והעברות הגעתי למנהל סניף. לאחר שהסברתי לו במה מדובר, הוא ענה לי במילים "זה לא נראה לי בעיה" ומיד ניתק את הטלפון(!!).

התקשרתי שוב ל KSP והפעם הגעתי למנהל השירות שלהם. כמובן שהוא הבטיח לי לטפל בבעיה ולחזור אליי דבר ראשון ביום למחרת. מאז עבר כבר כמעט שבוע ואף אחד לא חזר אליי.

נתקלתי פעמים רבות בזלזול בלקוח מצד חברות שונות אך המקרה הזה עובר כל גבול. אני מגיע לחנות של KSP, הם הכי נחמדים אליי (כי עדיין לא שילמתי), ממליצים לי על מוצרים לא מתאימים ולאחר קבלת הכסף לא רק שמתנערים מאחריות אלא מנהל החנות (!!) סוגר לי את הטלפון בפרצוף. עד מתי אנחנו הלקוחות נכנע לחוצפה ולבריונות של בעלי העסקים אשר לוקחים את כספנו אך לא נותנים את התמורה? עד מתי נצטרך לרדוף אחריהם?

לנו כלקוחות יש כח עצום, כח שלא ממומש דיו. אני קורא לכולם להחרים את KSP וכל עסק אחר שמתנהג בצורה כזו. רק כך נוכל להשפיע עליהם ולקבל תמורה מלאה לכספנו.

מי שרוצה מוזמן לפנות אליי:

דוד רוטנברג

052-3821993

Sh13david@gmail.com

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש לך בקבלה את שם המוכר שהמליץ לך על המוצרים.

גש לסניף ותתעמת איתו.

והשירות שלהם ידוע, זה לא משהו חדש.הם ממשיכים להבריח מעצמם לקוחות, וחבל, כי עם המחירים שלהם והימצאות רוב הפריטים במלאי הם יכלו להיות הרבה יותר ממה שהם עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3 דברים:

א. בתור אחד שמנסה להפגין "צרכנות נבונה" אתה לא ממש מפגין הגיון בריא, אני לא יודע אם אמרו לך אבל לפרסם מספר טלפון בהודעה בפורום ציבורי זה לא דבר שעושים.

ב. אולי תרחיב על הנושא הטכני, אולי יש פיתרון פשוט לבעיתך (אני מתאר לעצמי שהבעיה טמונה בגל סינוס טהור לעומת גל ריבועי).

ג. http://halemo.net/edoar/0092/0005.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקליט את השיחות איתם,תאסוף ניירת רלוונטית ותתבע את התחת שלהם.

תבענו כבר 3 חברות גדולות על זלזול בלקוחות(בי :P).

זו הדרך היחידה להכאיב להם, דרך הכיס שלהם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי בעיה לפרסם את הטלפון שלי, שכל מי שיש לו שאלה יפנה אליי.

לא יתכן שעכשו אני אצטרך לבזבז עוד יום עבודה ולנסוע לשם כדי לריב איתם - הם צריכים להתנצל ולשלוח לי שליח הביתה כדי ששיחליף לי את המוצר.

הבעיה היא לא "בגל סינוס לעומת גל ריבועי" - הבעיה היא שהספק שקניתי הוא עם PFC והאל-פסק שמכרו לי לא תומך בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

127 הודעות וקניתי חלק מחשב אצל KSP? אני רואה שמספר ההודעות לא מגדיל את חוכמתך, האם לא שמעת עד כמה הם עלובים וגרועים???? צריך לרכז נגדם תביעה מרכזית עם הוכחות חותכות, הבעיה זה איך להשיג את זה.

כל האנשים שאי פעם רומו ע"י KSP, ויש המון כאלה יוכלו לשמש ככוח התקפי חזק מאוד לתביעה נגדם, תשקול ברצינות לתבוע אותם, מטרתם היא לבנות לך מחשב מתאים שבו הכל יעבוד, אתה אומר מה אתה רוצה במילים פשוטות והם עושים את העבודה שלהם שכוללת הרכבת המחשב, השגת והתאמת חלקים נכונים לפעולה תקינה של המחשב, ובעת תקלה הם מחוייבים לספק לך שירות טכני ולא להתנער ממך כמו זונת רחוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקליט את השיחות איתם,תאסוף ניירת רלוונטית ותתבע את התחת שלהם.

תבענו כבר 3 חברות גדולות על זלזול בלקוחות(בי :P).

זו הדרך היחידה להכאיב להם, דרך הכיס שלהם!

הצלחת להוציא מהם באמת סוכם כסף מסויים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PhenomFX אתה צודק לגמרי. בשביל זה פרסמתי את המקרה כאן - כדי שזה יגיע לכמה שיותר אנשים. הבעיה היא שאף אחד במדינה שלנו לא אוכף את זכויות הלקוח ולכן אפשר לדבר עם חברות כאלה רק בכח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לומר על מקרה דומה שקרה לי (בלי הקטע של השירות החרא)

קניתי בחברה לא זוכר איזו וחלקים במחשב לא התאימו אחד לשני היו התנגשויות

כל פעם היה ריסט

בפעם הראשונה הם החליפו לי את המחשב לאותו מחשב עם אותם חלקים כי חשבו שאולי החלקים היו דפוקים ואז הבעייה עדיין הייתה

בפעם השנייה הם הציעו לי להחזיר להם את המחשב ולקבל החזר כספי מלא אבל בגלל שהם היו אחלה אמרתי להם שיחליפו לי לחלקים מסוג אחר אז הם החליפו לסוג חלקים אחר ואז הכל היה אחלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לומר על מקרה דומה שקרה לי (בלי הקטע של השירות החרא)

קניתי בחברה לא זוכר איזו וחלקים במחשב לא התאימו אחד לשני היו התנגשויות

כל פעם היה ריסט

בפעם הראשונה הם החליפו לי את המחשב לאותו מחשב עם אותם חלקים כי חשבו שאולי החלקים היו דפוקים ואז הבעייה עדיין הייתה

בפעם השנייה הם הציעו לי להחזיר להם את המחשב ולקבל החזר כספי מלא אבל בגלל שהם היו אחלה אמרתי להם שיחליפו לי לחלקים מסוג אחר אז הם החליפו לסוג חלקים אחר ואז הכל היה אחלה

אתה מדבר על KSP? לא נראה לי.

PhenomFX אתה צודק לגמרי. בשביל זה פרסמתי את המקרה כאן - כדי שזה יגיע לכמה שיותר אנשים. הבעיה היא שאף אחד במדינה שלנו לא אוכף את זכויות הלקוח ולכן אפשר לדבר עם חברות כאלה רק בכח

התכוונת לומר שהבעיה היא שלאף אחד כמעט לא אכפת מזכויות הלקוח ולכן חובה להשתמש רק בכוח, מישהו פעם אמר משהו שהוא ממש נכון "בעזרת החוק לא תעשה הרבה, אבל בעצמך אתה תעשה יותר ממה שהחוק יעשה עבורך", זה נכון עבור אנשים חפים מפשע שצריכים להיעזר בחוק להוכיח את חפותם, וזה ייקח שנים אם בכלל זה יקרה אבל זה משהו אחר. בהתייחס למה שנאמר פה, צריכה לבוא תביעה ייצוגית צריך לרכז את כל אותם אנשים שרומו ע"י KSP ולא חשוב אם נצליח להוציא מהם כסף או לא, הקטע שזה יתפרסם בעיתונות וכולם יקראו על זה ולאנשים תהיה יותר תודעה לגבי מה שקורה, פרסום בפני עצמו זה כוח מאוד מאוד חזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PhenomFX, בדיוק על זה אני מדבר, לכן אני רוצה שכמה שיותר אנשים יקראו ויפיתו את מה שכתבתי. לבד אני לא אוכל לעשות הרבה אבל יחד כצרכנים יש לנו כח עצום. תאמין לי שאם מישהו היה מתחיל להתעסק בתביעה כזו הייתי עוזר לו - רק צריך שמישהו יעשה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזק את מה ש PHENOM אמר.

רק בעזרת תודעה ופרסום אתם תצליחו לעשות שינוי. אנשים צריכים לדעת על השירות הזוועתי של KSP.

עם תסתכלו בעמודים הראשונים של SMB PLUS של החודש, יש עמוד שלם על חוויה שמישהו עבר ב KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי בKSP בחיפה,

השירות לא היה מצויין אבל לא היה כל כך רע...

והם באמת באמת באמת לא עשו לי שום בעיה המחשב היה מוכן הרבה יותר מהר ממה שאמרו, שאלו אותי אם אני מעדיף לקחת אותו עם הכרטיס מסך OB ושהם יתקשרו ויגידו של הכרטיס שהזמנתי ינחת ובאמת לא הייתה שום בעיה גם לא בעית תאימות\

אחר כך ששרפתי את הכרטיס מסך (1950XTX) ובאתי להחליף לא עשו שום בעיה, שאלו איך אני מעדיף שהמחשב ישאר שם או אצלי

ותוך יומיים הביאו לי ת'כרטיס מאושר יותר ממני, אין. ואני גם ממליץ לאנשים לקנות שם.

(אני לא עובד בKSP אבל אני כן! לקוח מרוצה)

נ.ב יכול להיות שזה היה כי הזמנתי מחשב יקר (10K) אבל אני לא יודע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...