שיחה ארוכה עם נציגים מנטוויז'ן, בקשר לבעיות P2P - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיחה ארוכה עם נציגים מנטוויז'ן, בקשר לבעיות P2P


assafiles

Recommended Posts

ב"ה

שלום חברים יקרים

ערכתי שיחה רצינית עם נטוויז'ן על הנושא המדובר

שאלתי את כל השאלות שצריך כמעט והעלתי בפניהם את הנושא המדובר ביותר כיום

שחברת ברק חוסמת גישה לשרתי שיתוף קבצים ומתברר שהיא לא לבד וגם נטוויז'ן התחילה בזה מהשבוע האחרון ...

שכן אני בנוסף לכולם סובל מאוד מהשינויים הללו, דבר שנותן לי הרגשה שאני כבר לא משלם כסף על השירות שמגיע לי ושקיבלתי עד היום.

איני רוצה לפגוע באף גוף או חברה

השיחה התבצעה עם נציג שירות תמיכה בנטוויז'ן

בשיחה במודע או שלא במודע קיבלתי תשובות כמו אלו ...

"אני יכול להפנות אותך לשירות לקוחות, מבחינתינו התמיכה התכנית אין שום בעיה"

"שאתה משתמש בתוכנות כמו אימיול אנחנו לא יכולים להבטיח לך מהירות

יכול להיות שהמחשב שממנו אתה מוריד הוא P3, ומורידים ממנו עוד כמה אנשים ..."

"מה אנחנו קשורים לאימיול"

"יכול להיות שיש לך בעיה בתוכנה או שלא הגדרתה אותה נכון"

שירות לקוחות:

"אנחנו לחסום לך את הפורטים או לחסום לך את הגישה לא יכולים ואין לנו אפשרות לעשות את זה"

ואני אומר שעובדה שברגע שאני מתחבר דרך חברה אחרת כמו 014 הכל עובד מהר פתאום

"יכול להיות שיש זמנים שמוריד לאט וזמנים שמוריד מהר"

"אנחנו לא נוגעים בזה ולא יכולים לשנות"

תמיכה בכירה:

"אנחנו לא חוסמים"

"כמה אתה מוריד באימיול ?"

אני אומר לו כלום לא עובר כמה KB ... ושאני מתחבר מססמא ומשתמש של מישהו אחר סבבה הכל עובד מהר,

והוא עונה "אין לנו שום אפשרות לטפל בזה, משבוע שעבר עד השבוע לא השתנו אצלנו שום דבר"

הייתי דייי תקיף עם הבחור לא היה לו כל כך מה לאמר ...

זה פחות או יותר, בסך הכל התחמקות זה הכל, ובסך הכללי כולל מע"מ פשוט אין עם מי לדבר :-X

והמסקנה מכל הסיפור היא פשוטה מאוד ...

"אין עם מי לדבר במדינה הזאת, דפוק תראש בקיר זה אולי יעזור, עבור חברה בתקווה שזה יעבור, ואל תשכח שהכסף לעולם לא יחזור"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה חשבת ? אצלהם הכל בסדר מושלם הכל מתקתק כמו שעון !

רק אצל הלקוח הכל ישן דפוק לא תקין ... הלקוח תמיד אשם מסכן :s07:

זה כמו לשלם על פלאפל מנה שלימה, ולקבל רק כדור פלאפל אחד בפנים

ואתה אומר למכין המנה "סליחה יש פה רק כדור פלאפל אחד ?"

והוא עונה לך "כן בטח אחרי שאכלת 5 אתה בה אלי ..."

:silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הם המפגרים טוב שהוא לא ממליץ לך לעבור לבזק בינלאומי

"בזק היא מונפול יש לה יותר רוחב פס"

אם זה היה תומך בכיר בחברה שלי הייתי בועט בו (לא שיש לי חברה)

בכלל כל החברות בארץ מזלזלות בלקוחות שלהם ממש מגעיל מה שהולך פה.

ואחרי שכולם יעברו לבזק בינלאומי מה יקרה שיחנק להם הרוחב פס ? גם הם יתחילו לחסום?

חבר'ה צריך לארגן חרם על החברות האינטרנט וכל חברה שעושה מאיתנו הלקוחות צחוק אחרת נצטרך להוריד גם פייר הורדה זה יהיה כמו בבנק בסוף פייר שורה.

איך שלא תשים את הטחינה היא תמיד תנזל :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואחרי שכולם יעברו לבזק בינלאומי מה יקרה שיחנק להם הרוחב פס ? גם הם יתחילו לחסום?

חבר'ה צריך לארגן חרם על החברות האינטרנט וכל חברה שעושה מאיתנו הלקוחות צחוק אחרת נצטרך להוריד גם פייר הורדה זה יהיה כמו בבנק בסוף פייר שורה.

זה בדיוק מה שמדאיג אותי בלעבור :)

עוד שבוע גם 014 תגיד בוקר טוב עולם, מה שלום כולם ? אני מורידה תמהירות, אני גם חרא של שירות, מכל האחרות ! (תנגנו את זה חחח)

משרד התקשורת צריך להקים וועדת חקירה רצינית

או שאיזה עשיר יגיש בג"ץ על הנושא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב"ה

שלום חברים יקרים

ערכתי שיחה רצינית עם נטוויז'ן על הנושא המדובר

שאלתי את כל השאלות שצריך כמעט והעלתי בפניהם את הנושא המדובר ביותר כיום

שחברת ברק חוסמת גישה לשרתי שיתוף קבצים ומתברר שהיא לא לבד וגם נטוויז'ן התחילה בזה מהשבוע האחרון ...

שכן אני בנוסף לכולם סובל מאוד מהשינויים הללו, דבר שנותן לי הרגשה שאני כבר לא משלם כסף על השירות שמגיע לי ושקיבלתי עד היום.

ד"א חברת ברק היא מלפני חודשיים כבר חברת נטוויז'ן- ברק- גלובקול.. אולי זה יכול להסביר לך משהו... החוות שרתים בתהליכי איחוד...

וכן, מגבילים את הכמות פאקטס שאפשר להעביר, לא חוסמים.. מגבילים.. כל הזין..

ותעבור כבר ל 014 יא קרצייה. מה לא הבנת?

מה רצית שהתומכים יגידו לך? כן, שנייה אני מסיר ממך את ההגבלה? מה השם משתמש?

(תומך מתוסכל.. נמאס לי להקשיב לכם! )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אומר מה שעידן אמר, רק ביותר פוליטקלי קוררקט סטייל :

אני לא מבין למה אתה בכלל מתקשר ומתעסק בזה, אם אתה רואה לפי הבדיקות שלך שבחברה X טוב ובחברה Y לא טוב, תעבור לחברה X !....

בכל הדיונים שנערכו בנושאים האלה לאחרונה, ובכל הכתבות שהתפרסמו כתוצאה מכך, ובתגובות שלהן

אנשים מסבירים על ימין ועל שמאל, שגם אם הדבר הזה נכון (traffic shaping) אז הספקיות לעולם לא יעבירו את המידע הזה לתומכים שלהן.

ובתור תומך לשעבר בספקית, אני יכול לומר לך שזה בוודאות נכון, וגם אני כמו התומך הבכיר שדיבר איתך בסוף,

הייתי אומר לך את אותו דבר במסגרת העבודה שלי בתמיכה.

המחאה הטובה ביותר היא זו השקטה, פשוט לשתוק, ולעבור ספקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ונגיד ועברו כולם ל 014

מה נעשה שגם איתה יתחילו הבעיות ?

למי עוד נמשיך לעבור ?

זו בעיה שדורשת פיתרון ארצי

לא פיתרון זמני לעבור ל 014 ומי יודע מה יוליד יום אצלהם גם

זה כמו לאמר לכולם לקנות חומוס אחלה ולא צבר או חברה אחרת

כי שלה יותר טעים, ואם אני לא ניסיתי עוד אולי אחרי זה יתברר לי שהוא לא טעים ?

רק שפה יש לך התחייבות ובלאגן מעצבן ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה.. וסתם בשביל הקטע... אני מחובר לנטוויז'ן בכבלים...

והאי מיול שלי מוריד כמו צ'יטה על ספידים ביום העמצאות... כל היום...

חוץ מ: (כמו הלקוחות) ביום שישי בדיוק לפני כניסת השבת שהאורחים מצלצלים בפעמון של הבית מתנתק לי הראוטר... ואז אני מתחברת מחדש עם LOW-ID

ואז מופיע לי הודעה עם X אדום על המסך וטיימר עם 60 שניות שמתחילות לרוץ..

ואז מופיעה לי ההודעה על המסך: השבת תיכנס בעוד 60 שניות.

וכדי שהמחשב לא יכבה אני צריכה ללחוץ התחל > הפעלה ולכתוב שם > פיקוח נפש -a

אז יש מצב שאתה פשוט מחובר למכונה ש,מה לעשות, בשעה 9 בבוקר כל הנבלות שמגיעים לעבודה וכל אחד בודק מיילים מיוטיוב על הבוקר :) עם הקפה.. קצת חונקים רוחבית של פס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן מיום שישי התחיל אצלי הבלאגן

ואני לא מבין מה קורה פשוט

יעני מהראשון לחודש אם שמתם לב ...

ואני גם מחובר לכלבים

עכשיו פתחתי ביטורנט גם אותו סיפור לא זזזזזזזזזזז

ואני בה להוריד תכני HD חופשיים יאה ריבונו של עולם זו ממש חוצפה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...