פורסם 2007 באפריל 2418 שנים כאשר אני מנסה להוריד/להעלות מטרקרים פרטיים אני מקבל הודעה Connection Error (Timeout בהתחלה חשבתי שזאת בעיה עם הפורטים בנתב הפניתי ידנית-לא עזר השתמשתי בUPNP-לא עזר נשברתי וחיברתי את המודם ישירות לכרטיס הרשת (חיבור MPLS דרך ברק)-לא עזר אחרי שחיפשתי מידע באינטרנט, לא מצאתי תשובה הבנתי שהבעיה היא לא בראוטר ולא מצאתי פתרון אז ברגע של יאוש התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה והבעיה עדיין לא נפתרה החלטתי לנסות גישה שונה אני קולט מהבית מספר רשתות אלחוטיות, התחברתי לאחת, העליתי את Azureus והכל עובד מצויין ניסיתי בעוד אחת ושוב הכל עובד מצויין התחברתי בחזרה לאינטרנט שלי, ושוב לא עובד ניסיתי 2 תוכנות, Azureus ו uTorrent השתמשתי בהצפנה ,ניסיתי מגוון פורטים ושיניתי את הIP שלי וכלום לא עוזר ביטלתי את הפיירוול (גם של WINDOWS) ואת האנטיוירוס ואפילו את הWINDOWS DEFENDER וכלום לא עוזר בקיצור, צריך עזרה זה מתחיל ממש לתסכל אותי דך אגב, eMule עובד מצויין וכאשר אני עושה בדיקה לפורט דרך התוכנות אני מקבל חיווי שהפורט חסום (למרות שהוא לא)
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים אולי הספק שלך חוסם אותם ? תנסה לקבוע התוכנה שתשתמש רק בחיבורים מוצפנים בלבד.
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים לפי התאור שלך, ברשתות אלחוטיות אחרות זה עובד בסדר, ורק כשאתה מתחבר לשלך ו/או ישירות זה לא עובד... תנסה להתחבר זמנית ליוזר הזמני של אחת מהספקיות האחרות ולראות אם זה משפיע.
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים כנ"ל גם אצלי אותה בעיה פעם ב... הטראקר מתעדכןוחיבור כמו שלך ברק ללא חייגןד"אאצלי גם אימיול לא ממש עובד (אני מחובר ישירות למודם)
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים כתבת שאתה מחובר לברק בכבלים בחיבור ללא חייגןכך גם אני, ואצלי (עד היום, כולל היום) הכל תקין (utorrent), מוריד ומעלה בצורה תקינה לחלוטין.הייתי רוצה לדעת, אם מתישהו בחיבור ללא חייגן שיש לך, נתקלת במסך LOGIN וובי של ברקשבו נדרשת להכניס שם משתמש וססמא, על מנת להמשיך לגלוש ?אם כן, מתי זה היה, והאם הבעיה התחילה פחות או יותר אחרי זה ?
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים מחבר לפי התאור שלך, ברשתות אלחוטיות אחרות זה עובד בסדר, ורק כשאתה מתחבר לשלך ו/או ישירות זה לא עובד... תנסה להתחבר זמנית ליוזר הזמני של אחת מהספקיות האחרות ולראות אם זה משפיע.אין לי אפשרות להתחבר לספקית זמניתאני בחיבור בכבלים ללא חייגן.הם יכולים לחסום תעבורה ספציפית?כלומר לחסום הורדות ביטורנט מTL (למשל) ולאפשר הורדות ביטורנו אחרות (כמו OPEN OFFICE)כתבת שאתה מחובר לברק בכבלים בחיבור ללא חייגןכך גם אני, ואצלי (עד היום, כולל היום) הכל תקין (utorrent), מוריד ומעלה בצורה תקינה לחלוטין.הייתי רוצה לדעת, אם מתישהו בחיבור ללא חייגן שיש לך, נתקלת במסך LOGIN וובי של ברקשבו נדרשת להכניס שם משתמש וססמא, על מנת להמשיך לגלוש ?אם כן, מתי זה היה, והאם הבעיה התחילה פחות או יותר אחרי זה ?לא, לא הגעתי אף פעם למסך כזה
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים טכנית הם יכולות לעשות הכל, לחסום מה שהם רוצות ואיך שהם רוצות. אבל אני חשבתי שיש לך בעייה כללית ולא רק ב TL.
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים מחבר זה מה שמשגע אותירק טרקרים פרטיים לא עובדים (לא רק TL)לעומת זאת טרקרים פתוחים (כמו OPEN OFFICE עובדים מצויין)
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים לפי התיאור שלך, משהו קורה לחיבור מהספקית שלך, מקווה שזה זמני או תקלה, ויעבור מהר, ולא יתרחב לשאר מנויי הספקית הזו....(מתי זה התחיל, אגב ?)אבל במידה וזה לא יעבור,תוכל לבדוק את זה בקלות, ולמרות שאתה בחיבור ללא חייגן, תוכל להתחבר לספקית אחרת לצורך בדיקההדרך פשוטה מאוד : אתה לוקח מודם כבלים של שכן/חבר/קרוב משפחה, ומחבר אותו אצלך בביתה MAC של המודם הזה יסתנכרן מול הוט וייתן לך את החיבור של אותו בן אדם(אם הוא בחיבור ללא חייגן בספקית אחרת, אז זה יהיה החיבור שלך, אם הוא עם חייגן, תקבל כתובת 172.2X ותוכל לחייג מעליה עם היוזר שלך/שלו לספקית שאתה רוצה לבדוק)הייתי מציע לנסות את הבדיקהבמידה ועם מודם שמתחבר לספקית אחרת, הכל תקין, הבעיה היא בספקית שלך אפשר להרים טלפון, אבל לדעתי זה לא יעזור (לא יזיק לנסות בכל אופן).בכל אופן, זה ייתן לך אינדיקציה וודאית לגבי מקור הבעיה.על איזו חבילת מהירות אתה אם אפשר לשאול ?
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים מחבר זה כבר יומיים בערךולצערי, אין לי אפשרות להשאיל מודם בזמן הקורב (ואפילו הלא כ"כ קרוב)חשבתי על להתקשר אליהם, אבל במה כבר הנציג שיענה לי יכול לעזור לי?אני בחבילה של 1.5M/512ועד שלשום הכל היה מצויין :'(
פורסם 2007 באפריל 2418 שנים תשמע, בתור נציג לשעבר במקום אחר (בעצם עכשיו זה כבר אותו מקום, כמעט..), אני יכול לומר שסביר להניח שלא תקבל הרבה התייחסותתנסה לבקש בכירים או מנהלים, ותסביר את הדברים כמו שהם באמת על פני השטח - מחבר ישירות למחשב, הבעיה קיימת, ובספקית אחרת (אני מניח, הרשת האלחוטית ההיא) הבעיה לא קיימתאתה יכול תמיד "לאיים" / להשתמש בפניה לכלי תקשורת, האימייל האדום של YNET או משהו כזה.. שלח מייל רשמי ומפורט לספקית אם פניה טלפונית לא עוזרת.אבל לפני הכלניסית רק אזרוס ? לא יצא לך לנסות במקרה את utorrent ? גם יכול להיות שחלק מהטראקרים הפרטים החליטו לחסום IP מסוימיים מישראל..מוזר, לפי דעתי אנחנו מאותו pool ip's , (אני גם בברק בלי חייגן) אבל צודק, יכול להיות שחלק ממנו חסום וחלק לא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.