Doom 3 & Halo
Doom
פער הביצועים בין הכרטיסים ב-Doom 3 הוא הרבה פחות בולט מאשר בכל שאר הבנצ\'מרקים בהם השתמשנו, וגם כאשר הוא קיים – הוא לטובתם של כרטיסי nVIDIA. גם הפעם מצליח ה-6800GT להביס את שני הכרטיסים של ATi בפער של מספר FPS, שרק הולך וגדל עם העליה ברזולוציה. אם ב-Counter Strike: Source יתרון הביצועים של ATi (ללא פילטרים) שוייך להסכם השת"פ בינה לבין Valve, הרי שבמקרה של Doom 3 ניתן לשייך את היתרון של nVIDIA להסכם דומה שהיא חתמה עם חברת ID, מפתחת מנוע המשחק.
גם לאחר הפעלת הפילטרים, התמונה לא משתנה בצורה ניכרת ויחסי הכוחות נותרים זהים; בעוד שכרטיסי ATi סובלים מירידה משמעותית בביצועים בעת השימוש בפילטרים (ה-X850XT סובל מירידה של כ-40% ברזולוציה הגבוהה), ה-6800GT מאבד חלק קטן הרבה יותר מביצועיו ולאחר המהרה פותח פער של כ-20FPS על פני ה-X850XT.
Halo
לצערנו, המשחק Halo אינו מאפשר כלל שימוש ב-FSAA, ולכן נאלצנו להסתפק בשימוש ב-Anisotropic Filtering X16 בלבד.
גם במשחק Halo, כך מסתבר, ידה של nVIDIA היא על העליונה אך הפעם, הפער שנפתח ברזולוציות הנמוכות דווקא הולך ומצטמצם ככל שהרזולוציה עולה, שכן ה-6800GT מאבד יותר ביצועים בעת העליה ברזולוציה לעומת הכרטיסים של ATi. למעשה, ברזולוציה הגבוהה ביותר הפער בין ה-6800GT לבין ה-X850XT עומד על כ-1FPS בלבד.
בדומה לתוצאות שראינו ב-Doom 3, גם כאן אנו רואים את היתרון שיש לכרטיסים של nVIDIA במשחק Halo. השימוש בסינון אניזוטרופי אינו גובה מחיר כבד מאף אחד מהכרטיסים, מה שבא לידי ביטוי בירידה קלה בלבד בביצועים אצל כל הכרטיסים – דבר שאינו משנה את המגמה שראינו גם ללא השימוש בפילטרים, והפער הקל לטובת nVIDIA נשמר בכל הרזולוציות.