Far Cry & CS: S
Far Cry – דמו משולב
בדומה לדמו בסביבה הפתוחה, גם בדמו המשולב כל כרטיסי ה-High End מציגים תוצאות מאוד דומות בשלושת הרזולוציות – עם ירידה מתונה בביצועים במעבר ביניהן. הפעם, ה-6800GT לא נזקק להמהרה כדי לעקוף את ה-X850XT שכן הוא מצליח לעשות זאת בפער קטן, אך ההמהרה בכל זאת מסייעת להגדיל את הפער ולהעמיד את ה-6800GT במקום הראשון באופן חד משמעי.
"ההפתעה" הגדולה הפעם היא דווקא ה-X800XL שהציג, ברזולוציה הגבוהה ביותר, ביצועים נמוכים משמעותית אפילו ביחס ל-6600GT. גם הפעם, ה-6800GT מתקרב מאוד ל-X850XT ולאחר ההמהרה אף עוקף אותו בכל הרזולוציות מלבד הגבוהה ביותר.
Counter Strike: Source – Stress Test
ברזולוציה הנמוכה ביותר כל הכרטיסים מציגים ביצועים זהים, כאשר בין כרטיסי ה-High End אין למעשה שום פער. לעומת זאת, ככל שהרזולוציה עולה קצב הפריימים בכל הכרטיסים יורד, אך דווקא בכרטיסים של nVIDIA ירידה זו מורגשת במיוחד, וה-6800GT אשר הציג תוצאה זהה ל-X850XT ברזולוציה הנמוכה, מפגר בכמעט 20FPS ברזולוציה הגבוהה ביותר. מאז ששוחרר מנוע ה-Source (עליו מבוסס המשחק Counter Strike: Source) כרטיסי ATi תמיד הובילו על פני כרטיסי nVIDIA, דבר ששוייך לא פעם להסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין ATi ל-Valve (מפתחת מנוע המשחק) – ייתכן שזו אכן הסיבה, אבל התוצאות בכל זאת מדברות בעד עצמן.
בניגוד לתוצאות הקודמות, ללא פילטרים, הפעם התמונה שונה לחלוטין ונוטה חד משמעית לטובתה של nVIDIA: בעוד שהכרטיסים של ATi סובלים מירידה של עשרות אחוזים בביצועים בעת השימוש בפילטרים (אם כי הם עדיין מציגים קצב פריימים גבוה ויציב), הכרטיסים של nVIDIA כמעט ואינם מושפעים מהשימוש בפילטרים והירידה בביצועים מתבטאת בפריימים בודדים בלבד. אם בעת הרצת מבחן הביצועים ללא פילטרים ראינו פער של כ-20FPS בין ה-6800GT לבין ה-X850XT, הרי שכאן הפער נוטה לכיוון השני ודווקא ה-X850XT הוא זה שמפגר אחרי ה-6800GT.