סיגייט באמת אמינים ? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיגייט באמת אמינים ?


KoM

Recommended Posts

האם באמת מוניטין האמינות נכון ? למישהו היה בעיות כלשהם עם ?

אין איתם שום בעיות! נקודה.

תסתכל על סדרת הברקודה IV(ארבע) הסדרה הזאתי כבר קרוב לשנה בשוק ולא שמעו על שום תקלה מיוחדת בסידרה הזאתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לסיגייט, חברה וותיקה בתחום הדיסקים הקשיחים הינה ידועה בתור אחת החברות האמינות ביצור דיסקים SCSI, וכן הם אכן בין הדיסקים הטובים ביותר שיש היום בשוק.

כמו כן, כבר שנים שסיגייט מייצרים דיסקים IDE, והיא ושמרה על סטטוס ממוצע בשוק, לא פחות טובה או גרועה מ או WD (עד לפני 5 שנים בערך..)

לפני כמה שנים הוציאה סיגייט דיסקים IDE מסדרת ברקודה, על שם סדרת ה SCSI שלה אשר נודעה וכאיכותית מאוד, ובין הדיסקים הטובים בעולם. אולם, סדרת IDE זאת, לא נחלה הצלחה רבה כיוון שהם לא היו איכותיים ו/או טובים במיוחד (ברקודה II ו- III עם אני לא טועה).

לא מזמן הוציאה סיגייט את הברקודה IV, סדרת דיסקים חדשה, שוב על שם הברקודה אשר הינה שוב סדרה איכותית במיוחד.

לא קראתי בשום מקום על תקלות על הדיסק הזה, יש לי בבית אחד ברשותי בנפח 40 גיגה, ואני שמח עד הגג.

הדיסקים האלו הינם בעלי פלטה אחת (או שתיים, בנפח של ה 80 גיגה), וכן בנויים עד בידוד על הדיסק עצמו, ולכן הינם שקטים במיוחד, כמדומני מהדיסקים 3.5" השקטים ביותר הקיימים היום בשוק.

עם השקט כמובן מגיע החום.. הם יחסית לדיסקים אחרים, מתחממים יותר. אבל זה לא מפריע.

לגבי הביצועים ? הם לא הכי מהירים שיש.. באופן יחסי יותר איטיים מהמקסטור D740X, אפילו 120GXP יותר מהירים בחלק מהמבחנים. אבל הם יותר מהירים מהדיסקים של WD (לא עם ה 8 מגה קאש כמובן). למעשה השוואת המהירות תלויה בכל מבחן באופן ספציפי. אבל יחסית לדיסקים הישנים יותר (למשל ה 30 גיגה הקודם שלי) הוא יותר מהר.

כמובן שלדעתי הם הבחירה הכי טובה שיש (אלא עם קונים דיסק SCSI או את ה WD 8 מגה קאש).

נב. היו לי בעבר גם דיסקים SCSI מסדרת ברקודה (למעשה עדיין יש לי), יש לי את הברקודה IV, ויש לי את ה D740X גם בבית.. כמו כן היו לי גם דיסקים שונים בנפחים שונים של לא מסדרת ברקודה. לכן אני מדבר פה בעיקר מנסיון אישי עם ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 8 ג'יגה שמשרת אותי בנאמנות כבר 5 שנים, למעשה, הזמנתי 8 אחר, של חברה לא מוכרת, אבל נגמר להם והם הביאו לי , והורידו לי את המחיר כפיצוי של קיבלתי מה שהזמנתי.

לא משנה, בקיצור אני נהנה ממנו והוא נותן לי קצבי תעבורה יותר טובים מהWD שקיבלתי עם המחשב הזה (ה8 ג'יגה עבר איתי מהפנטיום 1 שלי..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, כמובן קובי.

אבל אני עדיין הייתי ממצליץ לך לשקול את ה WD JBB SE 80 גיגה עם 8 מגה קאש, הוא הדיסק IDE הכי מהר שיש כיום בשוק, ותאמין לי שזה הבדל גדול בביצועים.

אם לא בא לך, מקסטור D740X עם המיסב הנוזלי... גם אופציה חמודה.. אין לי נסיון אישי איתו, אבל זה צריך להיות גם יחסית שקט (קרוב לסיגייט ברקודה IV). אבל בגלל אמינות הייתי מעדיף את הסיגייט..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...