יש לי שאלה בנוגע לציוד היקפי של iRiver H340 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי שאלה בנוגע לציוד היקפי של iRiver H340


TalmoR

Recommended Posts

שלום לכולם, קניתי לא מזמן iRiver H340 אבל מאד התאכזבתי כשראיתי את השלט שהגיע איתו, שהוא פשוט יותר מדי בשביל נגן כזה מתקדם. אני רוצה לקנות שלט כמו שמגיע בסדרת ה H1XX, רציתי לדעת איפה אני יכול לרכוש את זה ובכלל ציוד היקפי של iRiver.. אני גם מעוניין לדעת איזה טובות לנגן במחיר של עד 100 שקל...

עשיתי כבר חיפוש בפורום אבל לא ממש מצאתי מידע שעזר לי.

אני חדש במערכת הפורומים כאן וממה שראיתי התרשמתי מהחברים פה לטובה, אני מאד מקווה שתעזרו לי.

תודה מראש. :hat:

עריכה: ועוד שאלה אחת לגבי ההטענה של הנגן.. כמה זמן מומלץ להטעיו אותו והאם כדאי לחכות עד שהוא מתרוקן לגמרי? והאם זה טוב להשאיר אותו בהטענה בזמן שאני לא משתמש בו?

שוב, תודה רבה חבר'ה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, אני מקווה שאני לא עובר על תקנון הפורום אבל המקום האידיאלי בשבילך לקנות ציוד לאיי-ריבר בארץ הוא לפנות ליבואן הרשמי שלהם לא? היבואן הוא:

www.arcadia.co.il

הסתכלתי שם עכשיו ויש בערך מה שאתה מחפש, חוץ מזה, הם חנות, משמע אתה יכול מקסימום להתקשר ולשאול לגבי מה שאתה צריך, בקשר לטעינה, היו פה ובפורומים של החנות כמה דיונים סביב הנושא, אני לא רוצמה להטעות אותך ולכן אני מפנה אותך לשם: )

מקווה שעזרתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את השלט עם אותו נגן משם ואני מרוצה

הבעיה היחידה של השלט זה החיבור ... הוא מתאים לחיבור ישר ולא אנכי... אני לאדע איך להסביר אבל יש חיבור שיש לו פניה של 90 מעלות בחיבור אז עם חלק מהחיבורים האלו זה לא נכנס הכי טוב.... כשאתה קונה H100 אתה מקבל כבל מאריך כזה לאוזניות וזה פותר את הבעיה אבל רק עם השלט אתה לא מקבל את המאריך הזה.. אבל אפשר לקנות בנפרד אני מאמין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...