בבקשה תעזרו לי (אני חדש) - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בבקשה תעזרו לי (אני חדש)


diablo4u

Recommended Posts

שמעו יש לי בעיות רציניות וגם אני לא כל כך מבין במחשבים (חומרה) כי אני רק בן 14 לא שזה כל כך קטן.

אז ככה יש לי מחשב כזה:

פנטיום 3 1000

256 זיכרון א

40 גיגה 7200 RPM

GEFORCE 2 GTS\PRO 32 MB

CREATIVE SB LIVE (נראה לי בקשר לכטיס קול)

WINDOWS XP PRO

CD +52

CDRW YAMAHA 2100S 16 10 40

עכשיו אני הורדתי את כל הדרייברים המתאימים שיכולתי למצוא לכרטיסים שלי

XP DETENATOR

SBLIVEDRVUPDATEXP

והמחשב פשוט עובד חרא. הוא עולה לאט ויורד לאט והכוונה היא ממש לאט. וזה עוד אחרי ששיתי פרמוט והוא חצי ריק. 26 גיגה פנוים. הוא עולה בערך ב40 טעינות של הXP ויורד באיזה 2 דקות או יותר. ולפעמים במשחקים הוא פשוט עושה רסטארט מתי שבא לו. ועוד.......

כמעט כל המשחקים לא פועלים טוב. או מקרטעים ונתקעים או שנגיד יש משחק 3 שהוא עובד טוב אבל אחרי 5 דקות של משחק הוא פשוט יוצא מממנו לשולחן העבודה סתם ככה. שלא תחשבו שזה בגלל שהחומרה חרא זה בגלל התוכנה נראה לי כי לחברים שלי יש כמעט את אותו המחשב ואצלם הדברים עובדים יותר טוב. והרבה יותר טוב.

נראה לי שהבעיה של העליה והירידה נגרמה בגלל הצורב, כי בהתחלה לאחר הפרמוט המחשב עלה די מהר וגם ירד די מהר (6 טעינות של הXP) אבל הוא לא זיהה את הצורה כצורב אלא ככונן דיסקים רגיל. ורק לאחר שהתקנתי את הדרייברים של הצורב שלא מתאימים לXP אלא ל2000 וכשהתקנתי אותם קיבלתי הודעה של ל"המשיך בכל זאת" (מקווה שאתם מבינים) הוא גמר להתקין אותה ואז לאחר הרסטארט המחשב עלה וירד כמו צב. ומכיוון שהתקנתי את כל המשחקים לאחר שהתקנתי את הדרייברים של הצורב הם עבדו לאט וגרוע אבל אני לא יודע אם הם היו פועלים ככה גם בלי הדריברים כי לא הייתה לי האפשרות לבדוק.

בבקשה תגידו מה לעשות אם יש מה לעשות האם יש פשוט מחשבים שביל גייטס שונא?????????.

בבקשה אני אובד עצות????????????????????????????????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני הייתי עושה , במקומך , לפרמט את הדיסק הקשיח ומתקין את המערכת עם הדיסקים המסופקים מהחנות . לא מתעסק כרגע עם כל הדרייברים שהורדת מהאינטרנט . להחזיר הכל לברירת מחדל ואם הכל טוב , אז להתחיל לעדכן את הדריברים של המחשב . אחד אחד , ואז לראות מי עושה את המהומה .

(למרות שאני שונא לפרמט סתם את המחשב , אבל אתה נואש אז אין לך ברירה )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר עשיתי את כל מה שאמרתם וגיליתי שהצורב עושה ת הבעיות כי רק לאחר שהתקנתי בשבילו דריברים (לא מתאימים לXP) התחילו הבעיות העלייה. עכשיו לגבי לנתק את הצורב ולמדוד טמפרטורות אין לי מושג איך ומה??????????

לפרמט אני לא רוצה עוד פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...