עבור לתוכן

מה דרוש למען יצירת משחקים?

Featured Replies

פורסם

אני מעוניין ליצר משחקים וכבר התחלתי ללמוד שפת סי (ואחרי זה אלמד סי ++)

והייתי מעוניין לדעת מה עוד אני צריך ללמוד אחר כך כי אני לא מתמצא כלל בנושא זה שמעתי על

opengl

directx3d

מישהו יכול להסביר לי מה הההבדל ביניהם ומה צריך ללמוד לפני שלומדים כל אחד מהם.

בנוסף הייתי רוצה להבין יותר מה זה מנוע גרפי ומונע פיסיקלי וכד'

אם מישהו יכול להסביר לי את כל תהליך בניית המשחקים פרט אחר פרט הודה לו מאוד.

פורסם

מה הרמה של משחקים שאתה מקווה להגיע אליה? (תן דוגמא למשחק שהיית רוצה לדעת איך לעשות)

פורסם

תתחיל עם להוריד מנועיי משחק מוכנים דוגמאת HL או אנריל ותעשה עליהם מודיפיקציות עד שתקלוט את הפרנציפ

להסתכל על קוד של אחרים היא אחלה דרך ללמוד

פורסם

זה מורכב מאוד.. אם רק התחלת ללמוד שפת תכנות בלי ידע קודם, לקפוץ על נושא כמו ייצור משחק הוא בעייתי בכל קנה מידה... שווה קודם כל לתרגל כל מני דברים בסיסים ואז להתקדם לאט לאט.. אם ישר תקפוץ על פרויקט שאפתני, לא נראה לי כי תצליח....

אם אתה בכלל הולך על בנייה של משחק תלת-מימדי, צריך גם ידע מתמטי מסויים...

הכי טוב, שקודם כל תגיעה לשליטה גבוהה בשפת התכנות, ואז כמו שאמרו תסתכל קצת בקודים של TUTORIAL באינטרנט ולהסתכל על קוד של אחרי, ותנסה להבין. למרות שיש כאלו שפשוט מעדיפים לקרוא ספרים בנושא, ויש הרבה...

פורסם

ההבדל העיקרי בין OpenGL ל- Direct3D היא שב- Direct3D אתה עובד עם אובייקטים ואינטרפייסים, בעוד ש- OpenGL הפונקציות הן פונקציות של C.

שתיהן לא קלות בתור התחלה ומחייבות ידע ב- 3D כדי להתחיל לעשות דברים בסיסיים.

אם אתה רוצה לשחק קודם קצת במים הרדודים (מומלץ) אני ממליץ על Allegro בתור ספריה שאפשר ללמוד איתה את הבסיס של תכנות משחקים (ותומכת בגרפיקה, סאונד, קלט, ועוד).

פורסם
  • מחבר

בינתיים מכיוון שאני מתחיל אני לא מתכוון לעשות פרויקט רציני עד שלא אקלוט את העניין תכננתי להתחיל קודם בלתכנת משחק דו מימדי ורק מאוחר יותר לנסות את מזלי בתלת מימד

ואני בהחלט אסתכל על TUTORIAL ברשת ועל משחקים אחרים אם למישהו יש הצעה על אתרים טובים שיכתוב לי בבקשה

בשביל מתחיל מה עדיף open gl or directx3d

עוד שאלה שפת סי טובה ליצירת משחקים קטנים?? ???

נ"ב תודה רבה על התגובות המהירות :D

פורסם

לפי דעתי יותר פשוט להתעסק עם OPENGL. אתה יכול לכתוב משחק בכל שפה... אני יודע שזה לא פופלרי, אבל אני הייתי ממליץ לך לפזול לכיוון שפת PYTHON ולתכנת שם.. שפה מעולה ויש לה הרחבות ל OPENGL.

פורסם

אני ממליץ לך לנסות קודם לכתוב ספריות בעצמך

כלומר להתחיל מהנקודה הקטנה ולבנות ספריה של 2d .

אחרי שתבין את ה-2D .

תייצר אותה ספריה לתלת מימד.

ורק אחר כך תתחיל לעבוד DIRECT3D או OPENGL שאני מכיר את שניהם , אני ממליץ לך לעבוד עם DIRECT3D .

אני עברתי אותה דרך ולמדתי בהתחלה מאתרים ואחר כך ספרים.

www.gamedev.net

שם יש לינקים להרבה אתרים אחרים.

בהצלחה ;D

פורסם
  • מחבר

אני ממליץ לך לנסות קודם לכתוב ספריות בעצמך

כלומר להתחיל מהנקודה הקטנה ולבנות ספריה של 2d .

אחרי שתבין את ה-2D .

תייצר אותה ספריה לתלת מימד.

ורק אחר כך תתחיל לעבוד DIRECT3D או OPENGL שאני מכיר את שניהם , אני ממליץ לך לעבוד עם DIRECT3D .

אני עברתי אותה דרך ולמדתי בהתחלה מאתרים ואחר כך ספרים.

www.gamedev.net

שם יש לינקים להרבה אתרים אחרים.

בהצלחה ;D

תודה רבה על העזרה בדקתי את האתר ובהחלט יש שם המון לינקים וכד' לגבי העניין הזה אני מתכוון לשבת וללמוד את שפת סי עד הסוף (אני מעריך שאסיים בעוד כחודש) ואז לכתוב ספריות 2d בעצמי כמו שהצעת וכשאשלוט בזה אעבוד עם direct3d וגם אבדוק מעט את opengl

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים