תרשים - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תרשים


aquarius

Recommended Posts

ראשית כל, להבא התאם את הכותרת לחוקי הפורום. לדוגמה - "מחפש תרשים לשוקר חשמלי".

שנית, פורום זה מיועד להעשרת ידע המשתמשים בתחום במודינג, וכפי שרשום התיאור הפורום, גם בתחום מעגלי האלקטרוניקה, ובמיוחד אלו הקשורים במודינג. ולא סתם כל מעגל אלקטרוני (אעפ"י שאני נוטה להיות וותרן בתחום זה למען העשרת ידע המשתמשים). שימוש בידע ע"מ לפגוע, לגרום נזק לאחרים ואף לעצמך (אינני יודע מהו הידע שלך באלקטרוניקה, אבל אם אתה שואל על מעגל של שוקר ללא ספק מעולם לא למדת על קבלים וסלילים) אינו מקובל עליי לחלוטין. כחלק (ואולי החלק הקשה ביותר) מעבודתי כמנהל פורום, עליי גם להחליט מתי ת'ראד מסויים מהווה סכנת תביעה לאתר, או סתם סכנה (לעצמך ולסובבים אותך).

אין ספק שגם כשחותכים מארז קיים סיכוי לנזק (טפו טפו טפו), אבל לפחות זהו אינו נזק מכוון אלא כזה הנובע מחוסר/זהירות נסיון או סתם מזל רע.

אין לי ספק שאת הידע שאתה מבקש תמצא במקום אחר, וגם שלא תעצור או תהסס או אפילו תשאל את עצמך מדוע לא נתתי לו להתפרסם כאן. אבל זוהי אחריותי, וכמנהל הפורום המקצועי ביותר לנושא המודינג והאלקטרוניקה, ע"מ שנוכל לשמור על רמתו הגבוהה ועל מטרתו ההתחלתית, אני נאלץ לנעול את הת'ראד. מאחל לך בהצלחה בפרויקטי המודינג העתידיים שלך ושתדע לחפש את הכיף שבידע ובנסיון ולא את היכולת לפגוע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...