האם אתם קונים משחקים צורבים מחבר, או מורידים..? אבל את האמת.. - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אתם קונים משחקים צורבים מחבר, או מורידים..? אבל את האמת..


צריכה המלצה למחשב

האם אתם מורידים משחקים, קונים או צורבים מחבר?  

960 הצבעות

  1. 1. האם אתם מורידים משחקים, קונים או צורבים מחבר?

    • רק צורב מחבר
    • רק קונה ! אין לי שום משחק מורד או צרוב.
    • מוריד..מה יש לי כסף לקנות?
    • אני לא משחק בכלל במשחקי מחשב...


Recommended Posts

נכון שיש עלויות נוספות, אבל כמעט 50% הולך לחברת המוסיקה ולשיטת ההפצה של היום (כפי שניתן לראות שם בטבלה, מפורט בדיוק כמה הולך ולאיפה).. האם יש סיבה שבעידן האינטרנט זה יהיה ככה ??? אבל זה בסדר.. אולי עוד כמה שנים יהיה שינוי אמיתי ואז נראה מי צודק :)

משקיע ? חברות המוזיקה ? אל תדאג, יש להם נוסחאות מדויקות איך להצליח לגרוף רווחים, ע"י התערבות בלתי פוסקת בתהליך יצירת המוזיקה... (ואל תגיד לי שהם לא מתערבים ישירות ב PLAYLIST של תחנות רדיו, ו/או במצעדים, ומקדמים רק את מי שיביא להם MAXIMUM PROFIT ולא MAXIMUM QUALITY....)

וזה לא סיפור שאין, זה סיפור עצוב וישן, שידוע בקרב התעשייה, האומנים בוכים על זה והחברות צוחקות עלינו...

כשאתה מוריד לא חוקי, אף אחד לא מרוויח, נכון, אבל מה לעשות שעד היום אין אפשרות נורמלית להוריד דברים באופן חוקי (להוציא ITUNES, שעדיין לא קיים פה, וגם לא המודל האידיאלי)...

מה גם, לחנויות רגילות אין סיכוי להתמודד עם המאגר של האינטרנט.. פעם חיפשתי אלבום שנורא רציתי, במספר חנויות בכל הארץ, ולאף אחת לא היתה אותו... באינטרנט אין בעיה של מבחר ו/או מלאי...

אין פה עניין של הצדקת פעולה לא חוקית, יש פה עניין של אי-צדק כלפי האומנים וכלפי הקונים (ובלי קשר, גם היום כשיש דברים לא-חוקיים אפשר ומומלץ עדיין לקנות מדי פעם דברים שממש אוהבים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אז אני אומר לך שזה בולשיט...

הרי זה לא שכל שאר הכסף הולך לחברות המוזיקה.

כמה הולך למיסים? חשבת על זה פעם?

כמה הולך ליחצון המוצר ופרסום?

כמה אנשים עובדים במשרה מלאה (טכנאים, גרפיקאים, עובדי יצור, מלחינים וכו) בשביל שהשיר הזה יעבוד?

ואל תשכח גם את כל הנושא של משקיע. מישהו בא ושם את הסכום הראשוני והסתכן. הוא בא, שם מיליון - נכון שהוא עכשיו מרוויח 5 מיליון מהשיר - אבל הוא יכל גם להפסיד את הכסף שלו... בגלל זה (בכל דבר, לא רק במוזיקה או משחקים) המשקיע גורף את רוב הרווחים...

אתה מנסה לחפש סיפור איפה שאין. זה לא שאפ אתה מוריד אז האמן מרוויח יותר - אל תנסה להצדיק את הבולשיט הזה בדאגה לאמן...

קח את עולם המוזיקה:

אמן/זמר/להקה באים לחברת תקליטים וחותמים חוזה, בחוזה הזה יש בדרך כלל הסכם לחילוק רווחי הדיסק, תשלום על שעות הקלטה והפצה ויחצנות וכו'.

טכנאים עובדים אצל חברות התקליטים והם מרוויחים כסף לפי שעה, באולפן שהם עובדים... ככה שאין קשר ליוצרים בקטע הזה.

גרפיקאים... במוזיקה ? לא ממש צריך הרבה בשביל לעצב עטיפה של דיסק, זה לא ממש יקר.

מלחינים ? לרוב זה האמן או חברים שמלחינים בשבילו ומקבלים קצת מאוד מזה אם בכלל.

ואצל להקות הם מלחינים ובדרך כלל גם כותבים בעצמם.

יצור הדיסקים לאחר שיש MASTER DISK הוא כבר אוטומטי, יש אולי מישהו שמפקח וזהו.

הפצה עולה הרבה כסף אבל זה נופל על חברות התקליטים.

אז נכון שלחברות התקליטים יש הרבה הוצאות, אבל בכל עסק יש הוצאות ובעסק הזה יש פחות הוצאות מידיות, זה יותר השקעה לטווח ארוך.

אולפן למשל יקר מאוד לבנות וצריך מקום גדול, כלים, מחשבים, מגברים ... אז כן כל זה עולה הרבה אבל אחרי שיש את זה צריך רק לשלם למעבדים ויועצים מוזיקלאים ולטכנאי או שניים וכמה הם כבר מרוויחים ? משכורת בינונית +-.

ככה שאם יש איזה דיסק שממש מצליח, יש רווחים עצומים ואם סוגרים עם היוצרים/יוצר דיל קשה אז הוא ממש לא רואה הרבה כסף, אבל מצד שני הוא בכל זאת מתפרנס והוא גם מרוויח מהופעות, למרות שברוב העולם אמנים מצליחים מאוד צריכים רק מדיסקים כבר להיות מסודרים...

וגם השמעות ברדיו אני חושב מחייבות תשלום תמלוגים ליוצרים.

אבל בניגוד לארה"ב נגיד ששם זמר שמצליח יש לו כל כך הרבה אפשרות להופעות שהוא יכול להתפרנס מזה כל החיים וגם אם הדיסק שלו מצליח אז יש שוק ענק !בארץ יכולים להיות להקה/זמר מצוינים אבל קהל שלא ממש רץ לחנויות דיסקים, הופעות אין הרבה וגם אין יותר מדי מקומות להופעות גדולות ושכבר קונים דיסקים אז כמה כבר קונים ? 2000 ?

ואז מה שקורה שיוצרים צריכים לדאוג לפרנסה שלהם במקום להתעסק במוזיקה ובנוסף הם לא מצליחים כלכלית בזמן שבחו"ל, איפה שיש קהל להרבה יותר סוגי מוזיקה וגם יש הרבה יותר קהל מבחינה מספרית אפשר לעשות כסף בקלות יותר.

לגבי משחקי מחשב זה קצת שונה, יש חברות קטנות כמו VALVE שמוציאות משחקים מפוצצים ומשלמות לחברות הפצה (SIERRA ז"ל), ויש חברות כמו שגם יוצרת וגם מפיצה או עובדת ביחד עם חברות אחרות ויוצרת איתם משחקים ומפיצה...

ות'אמת, הם עושים הרבה כסף.

ובמיוחד כל משחקי הMP שמחייבים CDKEY מקורי ואין ברירה אלא לקנות.

אז לחברות משחקי המחשב ברובן לא הייתי דואג, אבל ליוצרים בארץ... :-\

אם יש פה מישהו שממש אוהב להקה או זמר מסוים וגם שמע דיסקים שלו ואהב (ולא רק סינגל) אז אולי שווה לעזור ולקנות, כולם מרוויחים וגם אם היוצר לא מקבל את כל הכסף, ברור משהו הוא מקבל, אחרת הוא לא היה מוציא דיסק בכלל.

אני אישית גם מוריד וגם קונה, אני לא חושב שיש טעם נגיד לשלם למיקרוסופט כסף, אם כל הכבוד... ואני יודע שביל גייטס תורם המון והוא לא בנאדם רע או משהו אבל אני לא רואה טעם לשלם לאיש הכי עשיר בעולם, אולי זאת גניבה אבל לגנוב לבנאדם שישאיר 100 דורות מפוצצים בכסף זה לא נראה לי אכזרי כל כך.

אותו דבר לזמרים בחו"ל ממש ממש עשירים או להקות מצליחות...

בסך הכל אני לא חושב שכל עניין תוכנות השיתוף כל כך הורס אומנות, התוכנות והאינטרנט בכלל חושפים אמנים לקהלים הרבה יותר רחבים שמצד אחד לא תמיד משלמים להם אבל יש לא מעט שילכו לקנות דיסק אחרי שהם שמעו ואהבו או ילכו להופעות ואני חושב שבקטע הזה שיתוף קצבים רק מעודד יוצרים וגם עוזר להשביח (אני מקווה) אותה, כי כשיש קהל כל כך גדול והוא מצביע בעכבר אז בסופו של דבר מי שמוכשר באמת ויוצר טובה יקבל הערכה ולא מאיזה שדר רדיו שיכול להיות עם טעם עלוב או מלא באינטרסים, אלא מהקהל עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למוזיקה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3041104,00.html

תקרא ותבכה... ותבין שהוא מהזמרים ומפיקים הבולטים באזור.. תחשוב כמה אומנים חברות התקליטים דופקים, והם לא פותחים את הפה, כי הם מפחדים שימחקו אותם...

מעבר לנושא הרווחים של הזמרים, חשוב להבין כי חברות המוזיקה גם קובעות מה תשמע, ובמכוון מגבילות אותך לסוג מסוים של שירים (וגם מפריעים לתהליך היצירה התקין של האומנים בדרך)... זה הרבה יותר גרוע בשביל הצרכן שמפצה לרמה מסוימת מהאומן (ואני לא מדבר על האומנים שהצליחו בגדול...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תמיד רק מוריד משחקים או צורב.

למה?

כי אני לא עושה שום נזק לחברה (לא שהייתי קונה את המשחק אם לא הייתי מוריד).

לא ממש אכפת לי שחברה שנמצאת אי שם בחו"ל תפסיד כסף.

ובקשר לדיבורים על ההשקעה האדירה על hl2,נכון הם השקיעו מיליוני דולרים אבל בשביל מה? לעשות לכם טובה ולהכין משחק שכיף לשחק? הם יצרו אותו בשביל להרוויח זו העבודה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם יצרו אותו בשביל להרויח ואתה גנבת מהם את הרווח הזה! פשוט כך!

לא איכפת לי אם הם מקבלים את כל הכסף או רק סנט מכל משחק שהם מוכרים, הם בונים שאנשים יקנו את זה, אין להם שום מקור הכנסה אחר חוץ מהמכירות של המשחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"לעשות לכם טובה ולהכין משחק שכיף לשחק?"

לא, אבל לעשות לכולם טובה ולהכין משחק שגם כיף לשחק וגם מכניס להם כסף...

אם הוא היה משחק גרוע לא היו קונים אותו בכל מקרה.

חוץ מזה אתה יכול להגיד את זה על כל דבר... למה הנגר בנה את השולחן הזה ? בשביל שיהיה לי יפה בסלון או בשביל שהוא ירוויח כסף ? בשביל שהוא ירוויח כסף... זאת העבודה שלו אז מה אכפת לי, אני פשוט אגנוב אותו  :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...