איך מכינים דיסק התקנה לתכנה קיימת - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מכינים דיסק התקנה לתכנה קיימת


ysar

Recommended Posts

נניח שיש לי תכנה שמותקנת על המחשב ורצה והכל טוב ויפה. אבל אין לי את הדיסק המקורי שם יש איזה קובץ INSTALL שעושה את העבודה. אני רוצה ליצור עותק שאני אוכל להעביר למחשב אחר ולהתקין שם(אין בעיה של הגנות וכו' ,זה מקרה פשוט), ברור שזה לה copy-paste איך עושים את זה? באותו נושא אם יש לי תכנה שהיתה מותקנת ובגלל בלאגן בשידרוג כרגע לא מותקנת ( זה קרה לחבר שלי באמת , לא המצאה). איך אני "מחזיר אותה לחיים"? כלומר כל הקבצים קיימים על ההרד דיסק רק זה לא מותקן באמת (הקבצים שקיימים הם בתצורה שלאחר ההתקנה, אין INSTALL או משהו ידידותי כזה...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מספר תוכנות, אבל אתה חייב להגדיר במהלך בניית קובץ ההתקנה אילו קבצים יותקנו באיזה ספריות, איזה קבצים יותקנו בsystem או בתיקיית מערכת שונה (באם יש קבצים כאלו בכלל) - ולפי מה שאתה אומר אינך יודע בדיוק היכן ההתקנה "פיזרה" את הקבצים כך שתהיה לך בעיה ליצור קובת התקנה.

תוכנה מומלצת היא InstallShield מבית DevStudio.

באותו נושא אם יש לי תכנה שהיתה מותקנת ובגלל בלאגן בשידרוג כרגע לא מותקנת ( זה קרה לחבר שלי באמת , לא המצאה). איך אני "מחזיר אותה לחיים"? כלומר כל הקבצים קיימים על ההרד דיסק רק זה לא מותקן באמת (הקבצים שקיימים הם בתצורה שלאחר ההתקנה, אין INSTALL או משהו ידידותי כזה...)

אם התוכנה לא משתמשת בתיקיות נוספות כגון תיקיות מערכת שונות אלא רק בתיקיה אחת, גש אל התיקיה (בד"כ- שם_תיקיה\C:\Program Filese) והפעל את קובץ ההפעלה של התוכנה.

לנוחיותך ניתן ליצור לה קיצור דרך חדש על שולחן העבודה ובתפריט ההתחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...