פורסם 2005 בינואר 2820 שנים אני ממש מאוכזב...המשחק לא עמד אפילו בציפיותי הבסיסיותלאחר ששיחקתי בPrince of persia:Sands of time שהיה משחק מעולה,מלוטש,עם קו עלילה אחיד,משחקיות מקורית ומיוחדת,אופי מיוחד,וסיום אדיר במיוחד,קיבלתי את POP:WW ההמשך החדש שלו,שהיה מבטיח בהרבה ממנו-הם הבטיחו עיצוב שלבים יותר אינטנסיבי,מערכת קרבות חדשה[והיא מאוד אדירה ומהנה ד"א],אויבים קשים וחכמים והרבה,וקו עלילה מוצלח...הרבה מאלה לא ממש אמיתיים...עיצוב השלבים עצמו הוא די משמים...הכל דיכאוני,אפל,ומסיבה לא ברורה מתכנתי המשחק החליטו כי המשחק צריך להיות "חופשי" וכי השחקן יוכל להסתובב חופשי בעולם המשחק,טעות מרה,פשוט טעות איומה...בשל עיצוב השלבים ה"פתוח",אנחנו זוכים לחזור על אותם מקומות במהלך המשחק אולי 200000 פעמים....פרט לכך-ישנם מקומות עם אויבים ומלכודות כלכך קשים,שזה פשוט מגיע לרמות תיסכול שלא יאמנו,אתם לא פעם תמצאו את עצמכם מול קטע אותו תנסו עשרות על גבי עשרות פעמים לעבור,וללא הצלחה.גם הפאזלים המתוחכמים הלכו מהמשחק,ובמקומם ישנם רק פאזלים של קפיצות ואקרובטיקה,רעיון טפשי....הרקע העלילתי הוא מעולה,הקטעים הסינמטיים אדירים,אך הקו העלילתי משעמם..תחילת המשחק מרדימה,כך גם ההמשך שלו,ורק מאמצע המשחק העסק מתחיל להשתפר ולהיות מעניין,והמשחק נגמר בסיום מוחץ ומאכזב במיוחד....[גם כן,סיום לא סופי,טריק מסחרי למשחק המשך...],למען האמת-למשחק יש שני סופים אפשריים,אחד מאכזב בצורה איומה,והשני משלים את הראשון,מבהיר כמה דברים,ומאכזב טיפה פחות.אבל בשביל לקבל את הסיום השני,תצטרכו לאסוף את כל הLIFE UPGRADES...מדובר בשידרוגי חיים,בדומה למשחק הקודם-הם נמצאים במקומות נסתרים,אך בניגוד למשחק הקודם-המקומות הנסתרים במשחק הזה הם קשים למציאה,וגם כשאתה מוצא את המקום של הLIFE UPGRADE,אתה תצטרך לעבור סדרה של מלכודות קשה במיוחד....בניגוד למשחק הקודם-במשחק הזה אנחנו נשחק לבד,אין דמות משנית,הדמות שכביכול היא דמות משנית,היא לא יותר מחצי דקה-דקה לאורך כל המשחק..וחבל,בקטעים כאלה פארה [הדמות מהמשחק הקודם] בהחלט חסרה.כמו כן,המשחק עצמו צועק "חוסר ליטוש!!!",עשרות באגים,קטעי מעבר מחורבשים,דיאלוגים נקטעים,ועוד נפלאות רבות שגורמות לך להרגיש כי משהו פה פשוט לא מבושל עד הסוף.בנוגע לגראפיקה-לא משהו שגורם לך להפיל את הלסת,אך ביחס למשחק הקודם-יש שיפור ניכר...נוספה מערכת צללים,המשחק משתמש במערכת טקסטורות מחזירות אור,השימוש בשיידר מודל הוא יותר מוצלח,ועיצוב השלבים [מבחינה גראפית] נראה מעולה,מפורט,ואפילו מרשים בקטעים מסויימים...אולם למרבה הצער-הקטעים לא מגוונים,מקומות רבים דומים לקודמיהם,ופעמים רבות אתם פשוט תשתעממו מעיצוב השלבים.כמו כן-בגלל העיצוב החופשי,אין בעצם התקדמות לינארית,והדבר פוגע ופוגם בכל תחושת המשחק...בנסיך הפרסי הקודם ההתקדמות הלינארית בה אתה תמיד מתקדם בלי לחזור על אותם מקומות,יצרה תחושת הרפתקה,סיפור אפי ומרשים,שסחף אותך מתחילתו ועד סופו,וזה-כבר לא קיים בPOP:WWיש לשבח לטובה את מערכת הקרבות החדשה,הנוחה והממש ממש ממש אדירה ומושקעת,במקום מספר מצומצם של מכות כמו במשחק הקודם,אנו זוכים לעשרות על גבי עשרות של קומבואים,שניתנים לשילוב וליצירות אפילו עוד קומבואים,ואפשרות לקחת כל נשק של האויב,ובנוסף לכך-גם אני זוכים ליכולות חדשות,בין השאר האטת זמן,בה העולם מואט והנסיך נותר במהירות רגילה,ברסרק,ופיצוץ אנרגיה...רק חבל שמערכת הקרבות היא מבין הדברים היחידים שמושקעים במשחק...כמו כן-תוקנו דברים מעצבנים מהמשחק הקודם,אך לא די בכך...המשחק אולי תיקן בעיות מקודמו,אך הוסיף בעיות רבות אחרות...גם המצלמה לא נוחה בכלל,ולוקח זמן להתרגל אליה...בקצרה-מדובר באכזבה...ציון סופי שלי למשחק הוא 7.המשחק הוא קורבן של מיסחור והצלחה מהירה.
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים you opened your own rating system ? .. ???anyways, i kinda liked the game (maybe cuz i used a trainer ?), it as good gfx, i wasn't looking for anything stunning,the main fun of the game remains, and that is to run through all the obstacles and going up up up in those very high rooms(no idea how the prince can handle that without the fear of hights).true, some parts of the game required numerous efforts, but nontheless, the game is fun.keep in mind, there is another ending, if you manage to get all 9 (NINE) life upgrades.
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים מחבר ראיתי את שני הסיומים האפשריים ובין תקיעת מחשב לתקיעת מחשב,הצלחתי להבין גם מה קרה שם [מה לעשות,המחשב שלי הולך ומתדרדר ]
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים למען האמת מאוד אהבתי את המשחקהגרפיקה סבבה והמשחקיות כיפיתזה נחמד שאין פאזלים מסובכים כי אין לי כוח לחשוב כשאני משחק במחשב, אבל זה שאפשר להסתובבחופשי קצת עצבן אותי כי נאבדתי הרבה וזה היה סתם מעצבןבעיות טכניות לא היו אצלי בכלל, אבל המצלמה פשוט נוראיתמצאתי את עצמי חוזר על אותה קפיצה בערך 10 פעמים כי לא הצלחתי לראות לאן אני קופץ בכלל, וזה היה מעצבן ממשבקשר לרמת קושי, ראיתי הרבה מאוד מתלוננים על זה, אבל אני חייב להודות שהיה ליקל ברוב הקטעים, היו כמה קטעים לא קלים, אבל לא שום דבר מאוד מאוד קשה(שיחקתי אגב על הרמה הבינונית) ודווקא אהבתי שבשביל לקבל את הlife upgrade צריך לעבור כמהמלכודות קשות, אחרת זה סתם עושה את זה קל מדי (מה שכן, היה ממש קשה למצוא אותם)
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים האמת שזה עלה מעל הציפיות שלי את ההראשון לא אהבתי כי הוא היה מסובך מדי פאזלים קשים מאד ומעצבנים.והמשחק עצמו לא היה בנוי כמו המשחק הזה.שם הסביבה בכלל לא הייתה מעניינת.פה לפחות יותר.וממש כיף להלחם שם מאד נהנתי מזה.
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים אני עדיין משחק ב- Warrior Within ובנתיים הוא משחק די טוב.יש כמה דברים שלא אהבתי כמו שזה לא תמיד ברור לאן אני צריך ללכת ואני יכול לעשות סתם סיבובים שיאכרו לי שעות בלי סיבה וכו...וגם העלילה לאברמה של המשחק הקודם. במשחק הקודם העלילה הייתה מצוינת וזרמה, אבל המשחק עצמו היה קל הרבה יותר, האויבים היו נורא קלים.אחד הדברים הפחות מעצבנים ב- Warrior Within זה שמתים, אז יש את הסרטון הדו ממדי הזה שכתוב בו Game Over וצריך לראות אותו שוב ושוב.
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים אכן הוא לא עמד בציפיות שלי חשבתי שהוא יהיה יותר דומה לקודמו ומין המשך לעלילה אבל חבל שהמתכנתים חשבו שעם הם יעשו אותו דומה יותר לדום אז יאהבו אותו יותר לפי דעתי זה משחק אפל יותר מדיי (אני מתכוון חשוך ולא אפל מבחית מזימות וכאלה) השינוי יותר מדיי דראסטי מהראשון לקודם הרבה אנשים שאהבו את המשחק הראשון קיבלו אכזבה בשני מכיוון שבראשון היתה תכונה שמאוד אהבתי הכל זוהר ויפה ותמיד יש אור יום לבן ונקי ובמשחק השני הכל חשוך ונותן תחושה מבאסת אומנם הבאמת יש המון שיפורים מבחינת שליטה אבל עדיין הראשון הרבה יותר נחמד לדעתי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.