בעייה בתיפעול כונן לוגי - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה בתיפעול כונן לוגי


ליאו מנהיג הצבים

Recommended Posts

אז ככה, לפני כשבועיים שלושה קניתי כונן קשיח חדש של חברת בנפח של 200 גיגה בייט.

הוע עבד טוב ויפה עד לפני כמה ימים, כשניסיתי לגשת לקבצים בכונן לוגי שיצרתי על אותו HDD,

מדובר בתקייה המכילה סרטים, וכשניסיתי להפעיל את הסרטים, שיום קודם עבדו, לא הצלחתי, וכשניסיתי להעבירם מתיקיה זזו קיבלתי הודעה שגיאה שאומרת, שהקבצים אולי בשימוש או שאין לי ההרשאה להזיז אותם. אני משתמש בגישת יחיד בWINXP שהיא כמובן אדמין.

אני לא מצליח להפעיל את אותם קבצים רק בתיקיה זו ובעוד אחת הנמצאות על הכונן, אך קבצים אחרים שבתוך ההכונן אני כן מצליח להפעיל, זוהי בעיה מוזרה לגמרי שבחיים לא נתקלתי בה, ולכן אני שואל אותה פה, אולי מישהו מכיר את הבעיה, עכשיו כטראבלשוט פשוט הרצתי דיפראג וסקאן דיסק, אך ללא הועיל.

ניסיתי כל דבר אפשרי, אך לא מצאתי שום פיתרון הגיוני לתופעה המוזרה הזו, עכשיו בעיקרון חשבתי לנסות להעביר את הקבצים דרך דוס ע"י דיסקט הפעלה של WIN98 אבל נזכרתי שדוס לא יכול לתמוך בכונן כל כך גדול (הכונן הבעייתי הוא בעל נפח של 84 ג'יגה).

אני מבקש לא להציע לי לפרמט את הכונן, כי הוא מכיל מידע חשוב מאוד.

אני ממש מקווה שתוכלו לעזור לי או שאני אנסה במערכות הפעלה אחרות (אני אנסה להעביר את הכונן למחשב של מישהו אחר, דרך מערכת הפעלה אחרת שאולי היא החוסמת את הבעיה).

בכל מקרה, אני מקווה שתוכלו לעזור לי כאן, כי שמעתי על הקפורום הזה דברים טובים.

הכונן החדש לא עושה שום בעיות חוץ מבכונן הלוגי הזה, מה שגורם לי לחשוד מאוד שמדובר במערכת ההפעלה המסריחה שאני משתמש בה (win proffesional).

תודה רבה מראש לעזורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...