עבור לתוכן

יכולים לקחת ממני כסף על החלפת הארדיסק במהלך תקופת האחריות שלו? :pissed:

Featured Replies

פורסם

יש לי WD 80GB שהתחיל לקרטע בתקופה האחרונה אז הבאתי אותו לחנות כדי שיחליפו לי אותו, ובחנות שבה קניתי את זה אמרו לי שאצטרך לשלם 100 ש"ח על משלוח ההארדיסק והמוכרת לא הסכימה אפילו לשלוח את הדיסק לפני שהסכמתי לשלם.

בכל חנות אחרת שביררתי אמרו לי שכל עוד הדיסק באחריות אני לא צריך לשלם שומדבר ואני זכאי לקבל החלפה של דיסק.

מה אתם אומרים? נשמע לכם הגיוני?

פורסם

חינם..אני החלפתי את שלי בתקופת האחריות בלי שום בעיה...

פורסם

גם לי החליפו חינם וגם העבירו לי את כל מה שהיה שם לכונן החדש בחינם.

זה מה שנקרא שירות(העברת חומר בחינם), וזה למה לא תמיד מומלץ לקנות במקום הכי זול.

בכל אופן, הם לא אמורים לקחת לך כסף על ההחלפה מכיון שגם את השירות של לשלוח-ולקבל בחזרה מהספק/יבואן הם מקבלים בחינם בעצמם.

אלא אם כן החלטת שאתה מעוניין בהחלפה מיידית באותו היום ואז הם יכולים לחייב אותך על משלוח.

בגלל שלאחרונה אסור לפרסם מעל דפי הפורום שמות של חנויות, אני אשמח לקבל ממך בפרטי את שם החנות שאני אדע לאיזה עוד חנות לא ללכת ולא לשלוח אנשים לשם.

פורסם
  • מחבר

זו לא חנות אינטרנט. והמוכרת טענה שזה מה שהיא צריכה לשלם על המשלוח ולכן אני זה שצריך לשלם - מה שלא נראה לי הגיוני בכלל.

השאלה היא מה אני יכול לעשות בקשר לזה?

פורסם

לאיים להבריח כל קונה פוטנציאלי מהחנות

עד שהיא תחליף לך את הדיסק.

אני הייתי נעמד בחנות ופשוט עושה סקנדל / הופך שולחנות או נעמד בפתח החנות וכל אדם שנכנס מזהיר אותו שזאת חנות של רמאים.

תגיד רק איפה החנות נימצאת?

פורסם

אתה יכול להתלונן באגודה למען הצרכן (או איך שקוראים לזה),מה שהיא עשתה זה לא חוקי!! (משלוח 100 שקל? מה זה פריז'ידר? כל עוד אתה מנצל את האחריות זה חינם,היא יכולה לבקש שתשלם משלוח,אבל 100 שקל?)...הקטע עד שהם יזוזו כבר ימציאו טכנולוגיה של דיסק קשיח בתוך המח.

פורסם
  • מחבר

מקודם התקשרתי לשם וביקשתי את המספר של הספק, היא שאלה למה, אז אמרתי שאני צריך לברר איתו כמה דברים, היא התחילה לגמגם ואמרה שהיא לא זוכרת בעל פה ולא רשום לה, היא צריכה לשאול את בעלה... כשהם ייתנו לי את המספר אני ארים טלפון לספק ואיידע אותו שהחנות הזאת מסרבת לתת שירות מלא על המוצרים שהוא מספק להם - נראה מה יהיה לו לומר בנושא.

בקיצור, אני לא מתכוון לשלם אגורה אחת מעבר לכסף שכבר הוצאתי שם. אם צריך אני אשב להם בחנות ואתווכח איתם ליד לקוחות שנכנסים, הניצול הזה לא נראה לי. ומיותר לציין שאת המחשב הבא שלי אני לא אקנה שם - אני אפילו לא אבקש הצעת מחיר.

זו חנות בכרמיאל, מי שרוצה את השם מוזמן לבקש בפרטי.

פורסם

השאלה היא מה אני יכול לעשות בקשר לזה?

פשוט תקח קבלה שכתוב שם במפורט "100 ש"ח עבור משלוח של החלפת כונן קשיח במסגרת האחריות".

לאחר מכן תפנה למועצה הישראלית לצרכנות (**Link**) ויש שם טלפון לבירורים ולהגשת תלונות.

אני בטוח שיזכו אותך על הסכום שביקשת ואולי גם תקבל פיצוי כלשהוא.

אל תצא מהחנות בלי קבלה מפורשת שרשום בה מה שהיזכרתי מקודם!!

וכן, אני רוצה את הפרטים של החנות בפרטי.

פורסם

אל תתוכח עים המוכרת פשוט תבקש קבלה על 100 ש"ח שהיא חיבת לתת לך על פי החוק ושיצויין בקבלה שזה דמי מישלוח לטיפול בדיסק שניקנה אצלה ושהוא במיסגרת האחריות.

היא חייבת לתת לך את הקבלה.

שתהיה לך קבלה ביד תוכל לתבוע אותה על הונאה ועוגמת נפש ו\או להגיש נגד החנות תלונה על הונאה במישטרה או אפילו ליפנות לכלבוטק או לעיתון

ידיעות אחרונות מדור צרכנות.

ותגיד לה שכך אתה מיתכוון לעשות לאחר שתהיה לך קבלה ביד.

דן

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים