יוזמה בדרום תל-אביב: "ניקח הנרקומנים באוטובוס ונשים אותם מול ביתו של ראש העיר" - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יוזמה בדרום תל-אביב: "ניקח הנרקומנים באוטובוס ונשים אותם מול ביתו של ראש העיר"


Merrymoon

Recommended Posts

עכשיו זאת מחאה! זאת יוזמה! זאת דוגמא לקחת! אנשים שמאסו מן המצב ומהאפליה בינם לבין תושבי צפון ת"א שהחליטו לקחת את העניינים בידיים.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/857/431.html

עיריית תל-אביב היא גוף מאד חמקמק וחלקלק שתמיד יודע להתחמק מאחריות אבל גם יודע "לרדת לעם" קצת לפני הבחירות. השאלה היא לאיזה עם?

הבחירות לא בפתח, וזאת רק עוד סיבה בשביל מר חולדאי וחבורתו להתאלם מן התושבים. אני לא יודעת כמה שילמו להם בשביל שהנרקומנים של לוד

יקבלו טראנספר לת"מ החדשה, מה שברור זה שהבחירה במקום לא נתבצעה סתם. ראשויות הערים, כמו גם הנרקומנים, יודעים טוב ויפה שהתושבים

המקומיים לא יכולים להתנגד. או שכך הם חשבו... אני מחכה לקוצר רוח להתפתחות הפרשה. >:D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלא לדבר על האפליה בתיקצוב התשטיות בדרום תל אביב, ובמיוחד באיזור שכונת התקווה/הארגזים.

כל חורף אחרי יום שי כמות גשמים מבורכת, כל השכונה על חסכה, העיריה כבר לא בטפלת בנושא עוד מתקופת צ'יץ. וכל שנה אותו סיפור, כל הבתים עם מים עד הראש, ומס ערך רכוש באים לבקר שם כל חורף.

והעיריה לא עושה כלום.

גם הרחובות והסמטאות הקטנות בשכונות נראות אחרי כל יום גשום, כאילו הצונמי הגיעה למחוזותינו. בגלל תשתית ניקוז וביוב בקנטים.

אבל השיכון ל' ובכלל בצפון תל אביב הניקוז ותשתית הביוב ברמה מעולה, שחס וחלילה גברת חולדאי לא תהורס את נעלי הגוצ'י שהיא רכשה בכיכר המדינה בשלוליות.

בואו לא נשכח גם שחוץ מהנרקומנים ששורצים בהמוניהם בדרום תל אביב, יש גם את העובדים הזרים (שרובם "אזרחים למופת"). וגם שיכון המשט"פים בשכונת התקווה, אולי לעייריה אין יד בדבר, אבל אני בטוח שהם לא היום משכנים אותם בצפון תל אביב בעיקבות פניה של מערכת הביטחון.

הבעיה עם שיכון המשטפים בשכונת התקווה היא בגלל הסיכסוכים שנוצרו בין התושבים היהודיים למשת"פים הערביים שרק התעצמו עם תחילת האינתפדה (מי שזוכר את פרעות שכונת התקווה, שבה שרפו אספסוף יהודי חנויות ומכוניות שבעליהם ערבים).

העיריה וראשה רקובים מהיסוד, אבל התושבים לא עושים כלום.

העיריה כל כמה זמן מאכילה אותנו בחרא, כמו תוכנית החניה החדשה (אין חניה בחינם במרכז תל אביב), הריסת כיכר רבין לטובת נדל"ן, הריסת החופים לטובת מגדלים מגורים לעשירים (סי אן סאן), והרשימה ארוכה...

יש מערכון ענק של החמשיה הקמרית שמתארת בשלמות את תושבי תל אביב, יושב בן אדם שכאקט מחאה שופך על עצמו בנזין מול בניין העיריה, אבל אבוי אין לו גפרורים להדליק את עצמו, והוא מבקש מעוברי הורך שיעזרו לו להדליק אותו, אבל כל מי שתורח לעזור לו מתחיל לשאול אותו שאלות קנטרניות, כמו איך הוא יחזיר לו את המצית אחרי שהוא ידליק את עצמו, במקום לנסות לשכנע אותו שלא לעשות את מבוקשו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא תושבת ת"א אבל... I'm with you man. אני מבלה בת"א כל אימת שאני לא בבית ישנה או משהו ואני בכל ת"א. אם אני הולכת לעשות מסע רולר מרמת-אביב ג' עד ליפו, ובין אם אני הולכת לבלות במועדון בנמל או בפאב בטיילת. ראיתי הכל. את ההצפות ליד שוק מחנה יהודה, את המחסור בחניה בכל רחבי העיר (מלבד לצפון ת"א), את הזונות, הנרקומנים, הסוחרים והעבריינים ליד התחנה המרכזית ובאיזורה, את הרחובות המוצפים והמטונפים בשיכונים ובשכונות דרום העיר, את הבתים המתפוררים באותו מקום, את אוזלת היד (או האומץ/לב/ביצים) של המשטרה. לאומת זאת, ראיתי מה הולך בצפון ת"א, אם זה בנווה שרת, ברמת-אביב או איזור אבן גבירול וכיכר המדינה. כשחבר בא לבקר מחו"ל והלכנו לחוף של רמת-אביב הוא שאל "למה בכל מקום כל כך מלוכלך פה ובאיזור הזה נקי? מה? אנחנו לא בישראל יותר?". לא, אנחנו היינו בישראל ועוד איך, בישראל של הפוליטיקאים והאליטאיסטים. יש להם אפילו שבילי אופניים!!! בגלל זה אני גם באה לגלוש שם! כי בשום מקום אחר בת"א אין והטיילת לא תמיד מתאימה בגלל ריצוף החצצי שם (לאופניים, לא לרולר) וכל קבוצות ההחלקה בסוף יוצאות ב-1 בלילה כדי לגלוש על הכביש.

אני לא מבינה למה ההתאלמות? מה? דרום ת"א היא מחוץ לתחום של מר חולדאי? זאת לא התל-אביב שלו? כי לפי הרישומים באטלס ד. ת"א היא ת"א בדיוק כמו הצפון, אבל לא במובנים של האינטרסנטים של ראשויות העיר. ישר כוח לאזרחים - יחי המרי, מגיע לכם יותר! :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה אומר?! אפילו הערסים בורחים לצפון? אתה יודע מה, היה צרייך לטפח להם כי הם חיים שם ומשלמים מיסים וארנונה כמו כולם, לא כדי שערסים לא יתחילו להגר משם לצפון ת"א ולהפר את שלוותם של המרוצים בחייהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי הכל. את ההצפות ליד שוק מחנה יהודה :bash:

אגב יש לי רק מילה אחת טוב להגיד על התולעת הזאת חולדאי, וזה פרוייקט העיר הלבנה.

פשוט תענוג לראות את כל הבנינים מסגנון הבאו-אוס, ובית הפגודה, ועוד כמה בניינים בסיגנון שונה שעברו שיקום ושיפוץ מקיף (רובם על ידי ידיים פרטיות).

ובניית שבילי האופנים בשדרות רוטשילד, ושדרות ח"ן.

אבל עדיין יש מלא ביניים יפים וחשובים שעומדים לקרוס, והעיריה חוץ מלהוציא צווי פינוי לדיירים לא עושים כלום, וכרישי הנדל"ן מתים שים את ידם על אחד מיצירות האומנות האלו בשביל עוד ביניין בן 6 קומות מבטון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יזרקו אותם לים :nixweiss:

שיעשו מה שג'וליאני עשה בניו יורק עם ההומלסים והג'נקיז, הוא זרק אותם לג'רסי, במקרה שלנו שחולדאי יזרוק אותם לחולון..

סתם..

עם כול הכסף שהעירייה מגלגלת מדוחות וגרירה (בדובר בעשרות מליונים בשנה), היא יכולה להשקיע אחוז בודד בבנית הוסטלים לנרקומנים ולהומלסים.

יש כאלו כמה בודדים באזור תל אביב, אני יודע על לפחות אחד, אבל זה לא מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כול הכסף שהעירייה מגלגלת מדוחות וגרירה (בדובר בעשרות מליונים בשנה), היא יכולה להשקיע אחוז בודד בבנית הוסטלים לנרקומנים ולהומלסים.

יש כאלו כמה בודדים באזור תל אביב, אני יודע על לפחות אחד, אבל זה לא מספיק.

כדי שהם יוכלו להזריק בשקט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן..

למה יש לך פתרון יותר טוב..

שיעשו את זה מול העיניים של התושבים, ושיזרקו אחרי זה את המזרק ברחוב, ושהילדים שגם כך אין להם מה לעשות (כי סוגרים להם את כל המתנסים) ישחקו את המזרקים, וחלילה ידברו באידס, או לחילופין לגררו לסמים גם כי הם מקבלים דוגמא ברחוב.

רק שתדע בגרמניה ובהולנד ובמדינות "נאורת" אחרות באירופה, יש "תחנות אזרקה" במימון ממשלתי.

בתחנות האלו יש נציגים של משרד הבריאות שמחלקים מזרקים סטירילים, ומקום להזריק, בשביל למנוע העברת מחלות משימוש חוזר של מזרקים, וגם כדי להתגבר על ריבוי שימוש הסמים ברכבת התחתית, או במקומות ציבוריים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...