פורסם 2005 בינואר 520 שנים שלום אני חדש פה.... יש לי מחרתיים מבחן ב-סי:\ ואני רוצה לעבור על הרבה תרגילים אפשריים, כדי שלא יהיה מצב שאני לא אדע משהו במבחן... אז אם יש לכם תרגילים על לולאות פור ואתם יכולים להעלות ת'תרגילים ואם אפשר גם את הפיתרון, אני אודה לכם מאוד :yelclap:
פורסם 2005 בינואר 620 שנים כמה תרגילים אני אישית לא יודע C אני עשיתי אותם בפסקל (הם ברמה דיי קלה) 1) כתוב תכנית ובה לולאת for הקולטת 20 מספרים ובודקת לכל אחד מהם האם הוא ראשוני התכנית תציג כפלט את כמות המספרים הראשונים שנמצאו. 2) כתוב תכנית שאינה משתמשת במערך, שתקלוט 100 מספרים ותציג כפלט את המספר המינימלי ואת המספר המקסימלי ביניהם.
פורסם 2005 בינואר 620 שנים כתוב תוכנית שאינה משתמשת במערכים שמקבלת הצבעות של 1,000,000,000 תושבי עיר כלשהי כאשר יש 1,000,000 מועמדים ולכל מועמד יש מספר סידורי.כל מצביע בוחר מספר סידורי של מומעד.התוכנית תודיע אם יש שני מועמדים שקיבלו מעל 40% מהקולות (כל אחד).מותר לך לעבור על הקלט פעמיים.
פורסם 2005 בינואר 620 שנים בקשר לתרגיל 1 של הקודם, הזה שבודק אם מספר הוא ראשונימעבר לקליטה של המספרים, אין הגיון בשימוש בלולאת FOR,הרי זאת לולאה שאתה משתמש בה כשאתה יודע כמה פעמים הלולאהתחזור על עצמה, (זה לא שאי אפשר, זה לא מקובל), ואתה לא יודעכמה פעמים הלולאה תרוץ כי אתה לא יודע האם המספר ראשוני או לא וכו'מבין?חוץ מזה,Holy, לא הגזמת קצת?כאילו, אנחנו כבר עשינו את הבגרות בC שנה שעברה, והשנה בתור אתגרהביאו לנו את השאלה הזאת, ולנו עוד נתנו לעבור על הקלט 3 פעמיםואם כבר מישהו הזכיר את זה,איך עושים את זה?!
פורסם 2005 בינואר 620 שנים זה די קלכל מה שאתה צריך זה 3 זוגות של משתנים, מספר המועמד וכמה הצביעו לובסיבוב הראשון - עבור כל הצבעה אם אחד משלושת הזוגות מכיל את זה שהצביעו בשבילו תגדיל את המונה שלו ב-1 אחרת אם אחד המונים על 0 תכניס את המועמד לאותו זוג ותן לו מונה 1 אחרת תקטין את המונים של כולם ב-1בסוף יש לך 3 מועמדים ששמורים בזוגות האלהתעבור שוב על הקלט ועבור כל אחד מהם תשמור כמה הצביעו לו (תתעלם מכל שאר הקולות) ובנוסף תשמור כמה סה"כ הצביעו (אם זה לא ידוע מראש)עכשיו כל מה שנשאר זה לבדוק אם שניים משלושת המונים גדולים מ-40 אחוז.אני אשאיר לכם לחשוב לבד למה זה נכון.
פורסם 2005 בינואר 620 שנים טוב הבנתיאני חושב...אבל מצד שני,אתה לא יכול להגיד שזאת שאלה קלה כ"כ(שלא נדבר על זה שהרמה שצריך בשביל הבגרות בC היא עלבון לאינטיליגנציה של הג'וקים באיראן)
פורסם 2005 בינואר 620 שנים אני מניח שכבר ציירת ציורים עם כוכביות על המסך: מלבנים, מעויינים, משלושים(לא רק ישרי זיות) וכל אלה.עכשיו תתחיל לשחק עם מחרוזות ולולאות, לא יודע איזה תרגילים.
פורסם 2005 בינואר 620 שנים מחבר כמה תרגילים אני אישית לא יודע C אני עשיתי אותם בפסקל (הם ברמה דיי קלה) 1) כתוב תכנית ובה לולאת for הקולטת 20 מספרים ובודקת לכל אחד מהם האם הוא ראשוני התכנית תציג כפלט את כמות המספרים הראשונים שנמצאו. 2) כתוב תכנית שאינה משתמשת במערך, שתקלוט 100 מספרים ותציג כפלט את המספר המינימלי ואת המספר המקסימלי ביניהם. :-[ בבקשה אם יש פה מישהו עכשיו שיכול לעזור לי... פשוט לא הייתי בשני שיעורים האחרונים שלמדו על פור, והסתבכתי עם הראשון..... ואין לי זמן בגרוש לנסות(אני מנסה כבר חצי שעה והמבחן מחר ב7:\) בבקשהההההההה אם יש פה מישהו שיכול להראות לי איך פותרים את זה :'(
פורסם 2005 בינואר 720 שנים בקשר לתרגיל 1 של הקודם, הזה שבודק אם מספר הוא ראשונימעבר לקליטה של המספרים, אין הגיון בשימוש בלולאת FOR,הרי זאת לולאה שאתה משתמש בה כשאתה יודע כמה פעמים הלולאהתחזור על עצמה, (זה לא שאי אפשר, זה לא מקובל), ואתה לא יודעכמה פעמים הלולאה תרוץ כי אתה לא יודע האם המספר ראשוני או לא וכו'מבין?הלולאה תרוץ בדיוק 20 פעמים:1. counter:=02. לכל I מ1 עד 202.1 קלוט מספר לN2.2 אם N ראשוני (מצטער, אבל אני לא זוכר את הIF המדויק לבדיקה אם המספר הוא ראשוני) אז2.2.1 counter:=counter+13 הדפס counterיותר מידי עיצוב תוכנה גורם לאנשים לאבד את היכולת שלהם בפסקל וגורם לאנשים להשתמש באלגוריתמים מילוליים...ד"א, גם השאלה עם ההצבעות לא נשמעת מסובכת כ"כ... רק תסבירו לי מה ז"א "לעבור פעמיים על הקלט" כי את זה לא כ"כ הבנתי.
פורסם 2005 בינואר 720 שנים מחבר רגע בעיקרון זה לולאה בתוך לולאה? יעני אחת שמריצה את כל המספרים והשנייה בודקת אם המספר ראשוני?(מ1 עד השורש של המספר)... בכל מקרה היה לי כבר ת'מבחן, הכל הלך לי טוב חוץ מאיזה שאלה מסריחה שהיא 20 נק', חירבשתי בה כמה דברים אולייי אני יקבל בה 5 מ20... השאלה היא: תלמידי ביצפר יצאו לטיול שנתי וספרו כמה פסגות הם עברו בטיול. פיסגה-גבוה מנקודה שלפני ונקודה שאחרי. כתוב תוכנית הקולטת N וN גבהות מאותו המספר. התוכנית תדפיסאת מספר הפסגות שעברו התלמידים בטיול. אפילו את השאלה בקושי הבנתי.... וגם לא היה לי זמן, אז סתם רשמתי אינפוט אוואפוט ודפקתי כמה משתנים לא קשורים מישהו יודע איך פותרים את זה?
פורסם 2005 בינואר 720 שנים זה לולאה שבתוכנה יש משפט IF.אתה בטוח שכך נראתה השאלה במבחן?כי היא ממש לא ברורה...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.