יש לי בעיה+שאלה-דחוף - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי בעיה+שאלה-דחוף


stalbetman

Recommended Posts

שלום רב,

יש לי בעיה בקאזה, ושאלה לגביי תוכנה אחרת:

1. יש לי קאזה 2.6 ורציתי לדעת מדוע אני לא יכול להתחבר, כלומר התוכנה לא מתחברת לי, ואז אני לא יכול לחפש, אין לי פיירוול ושום תוכנת חסימה, זה אקס פי.

2. יש לי כונן של 4 ג'יגה ואני רוצה לצרף אותו לכונן אחר, יש איזה תוכנה חינמית, או תוכנת ניסיון שאפשר לעשות את זה בעזרתה? מישהו יכול לתת לי את שמה והיכן אני יכול להשיג אותה?,

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.כי רשימת השרתים לא מעודכנת צירפתי להודעה,הקלק פעמיים על sababanetinfo1.reg ולחץ על yes/כן (כדאי שקאזה תהיה סגורה לפני שאתה מעדכן)

2.הדרך היחידה לאחד שני דיסקים קשיחים זה לעשות raid (וכמובן צריך שהבקר בלוח או בכרטיס יתמוך בזה ואני לא בטוח שזה אפשרי אם דיסקים קשיחים בגדלים שונים/דגמים שונים) ,אם מדובר במחיצה קטנה שאתה רוצה לשלב אם מחיצה אחרת (כמובן של אותו דיסק קשיח) אז אפשר לעשות זאת במספר דרכים

אם איבוד מידע - דרך ההתקנה של הוינדוס או fdisk דרך דיסקט אתחול או disk managemt בוינדוס ,בלי איבוד מידע - partition magic / partition expert (לא חינמיות)

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. תודה רבה על קאזה, אני אנסה.

2. זה מאותו ארד דיסק, בכונן של ה- 4 ג'יגה הקטן, אין לי חומר, ובגדול שאליו אני רוצה לצרף את הקטן יש חומר, בשניהם אני מאבד חומר? או רק בקטן שאותו אינ מצרף?

אם זה לאבד חומר בקטן אז לא בעיה כי הוא ריק, אם זה בשניהם אז זה בעיה.

אם תוכל לענות אני ישמח תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...