האם יש חנות טובה בחו"ל לאוזניות ששולחת ישירות לארץ ? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש חנות טובה בחו"ל לאוזניות ששולחת ישירות לארץ ?


Sting

Recommended Posts

www.audiocubes.com חנות שמוכרת מוצרים מיפן. שירות מעולה, הזמנתי מהם לפני 2-3 שבועות את ה-A900 שלי, הם שלחו את העבירו את זה לחברת משלוחים תוך יום אחד ותוך 4 ימים זה היה בישראל. השירות שלהם הוא פשוט מעולה. ענו לי על כל שאלה שהייתה לי במהרה וכראוי. שירות עם חיוך מה שנקרא, ולא רק לצאת ידי חובה כמו שעושים ברוב המקומות בארץ.

מה שכן, שים לב כי הם מוכרים מוצרים מיפן בלבד. סנהייזר וגראדו למשל אין להם.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההמלצה :xyxthumbs: , יש לי כמה שאלות קטנות אליך...

איך החנות מבחינת מחירים ?

כמה עלה לך כל המשלוח\מע"מ\מכ"ס וכלה השאר ? כלומר ראיתי שהאוזניות עצמם עולות 195$ אבל כמה עלה הכל בסופו של דבר כולל הכל ?

האם אתה מרוצה מהאוזניות ? יכול להיות שאני ילך עלהם בסופו של דבר ...

אתה משתמש בהם דרך המחשב ?

הוספת מגבר או שלא צריך ?

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האוזניות עלו 195$, המשלוח עוד 19$ והמכס במקרה שלי עיקב את ההזמנה (קורה במיקרים נדירים בלבד, אבל עם המזל שלי זה היה מאוד צפוי) בכל אופן, הסתדרתי ושלחתי להם קבלה קצת אופטימית מדיי :) ושילמתי עוד 11 דולר מיסים, אז הכל ביחד 225$.

בנוגע לאוזניות עצמן רק היום הן עברו את ה-110 שעות של עבודה בווליום שלא מתקרב אפילו לחצי של האודיג'י והצחיל מ-15% בלבד. אני חייב לציין שהאיכות שלהן למרות ההגברה העלובה יחסית של האודיג'י היא פשוט מדהימה. מגבר כרגע לא חיברתי כי אין לי שום מגבר ששווה את החיבור כרגע. אני מציע לך מאוד לרכוש אותן. חיברתי אותן גם לדיסקמן והן בהחלט נשמעו מעולה. לא מתקרבות לפוטנציאל אבל בהחלט נשמעו כראוי ושמעו כל פרט קטן שהדיסקמן הצליח להוציא. מגבר יעודי יוסיף להן המון, אבל גם בלעדיו הן מעולות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם תחליט איזה אוזניות אתה רוצה.

אם אתה מחפש המלצות מאנשים שהתנסו עם הרבה אוזניות תחפש ב Head-fi.com שזה הפורום הכי גדול בתחומו- יש שם אנשים ששמעו למעלה מ60 אוזניות.

אם אתה תחליט שאתה רוצה אוזניות אירופיות (סנהייזר, beyerdynamic, אולטרסון, AKG) אז המקום הכי טוב לקנות בו זה באתר של Jan Meier:

www.meier-audio.de

בדרך כלל המחיר שלו על האוזניות הרבה יותר נמוך מבאתרים האמריקאים, והמחיר באתר שלו כולל משלוח לכל העולם.

האמינות של האתר (והבנאדם) מאוד גבוהה והוא מאוד מוערך בקהילה של בעלי האוזניות היקרות (בעיקר Head-fi).

אם אתה תקנה אוזניות אמריקאיות(Gardo, Koss, Ultimate Ears, Etymotic Research, Shure) אז בעיקרון האתר ה"ראשי" הוא www.headphone.com , אבל לפעמים עדיף לקנות באתרים אחרים, פשוט תחפש ב froogle.google.com .

אם אתה קונה אוזניות יפניות (אודיו טכניקה, סוני, פיונר, stax) אז אין לך ממש ברירה אלה לקנות את זה ב www.audiocubes.com / www.audiocubes2.com .

משלוח יעלה משהו בין 20 ל 40 דולר, על האוזניות יקחו מע"מ של 17% אלה אם תבקש מאתר שיכתבו שערך החבילה מתחת ל50$ (Holy JC עשה ככה והחבילה עברו לו בלי לשם מס).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי, ללא הגברה ובמחיר הזה האופציה הכי טובה זה הAudio Technica A900.

מצד שני, אם תכנס ל Head-fi ותבדוק מה אנשים חושבים שם, תגלה שזה לא תמיד חד משמעי ואני הייתי קורא קודם מה יש לאנשים שם להגיד לפני שאני קונה.

את הSennheiser HD580 לא שמעתי, אבל אלה ללא ספק יותר "כבדות" להנעה וכדאי לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם חייבים מגבר. האודיו טכניקה נשמעות טוב (וחזק) גם ללא מגבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנן ה-AKG 271 (אם הדגם זכור לי נכון), בקשר להנעה שלהן לפי מה שהבנתי בלי מגבר הן נשמעות טוב פחות מהטכניקה. עם זאת רבים מסרו כי בעת שימוש בהגברה נעותה המידים שלהם פשוט גרמו להן להתעלות על כל המתחרים במחיר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעייה היא שאין לי כעט כסף למגבר ... אני עוד צריך לקנות כרטיס קול איכותי אחרי שאני יקנה את האוזניות... אולי בעתיד אני יקנה אחד ,אני עוד צריך לשכנע את אבא שלי להשתמש בכרטיס האשראי שלו והוא לא הולך

לאהוב את זה כלכך מה גם שמבחינתו ב200$ זה" WTF ?!?!?!?!" ענק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחיר למגבר סביר מתחיל ב250$(וגם כאלה מעט מאוד). המחיר יכול לנוע בין 400 ל 5000 דולר.

אבל זה לא אומר שאתה לא יכול לבנות מגבר בעצמך בגרושים. כל מה שאתה צריך זה לבחור מגבר, למצוא את התכנון שלו בHeadwize או בפורום DIY בהד פיי, להשיג את כל הרכיבים מחו"ל(אם אין לך "קשרים" או שאתה יודע איפה להשיג רכיבים נדירים) + למצוא איזה מארז ראוי, ולהרכיב את כל העיניין הזה.

כמובן דרוש בנוסף ידע מתקדם באלקטרוניקה.

לי יש מגבר מבוסס על המגבר Corda Ha-1 של Jan Meier שאבא שלי בנה לאוזניות Beyerdynamic DT931 שלי:

http://headwize.com/projects/showfile.php?file=meier_prj.htm

סך עלות כל הפרויקט הזה היא לא יותר מ300 שקל , ותתחשב שאת המארז והצ'יפים של ה- opamp השגתי חינם.

ישנן ה-AKG 271 (אם הדגם זכור לי נכון), בקשר להנעה שלהן לפי מה שהבנתי בלי מגבר הן נשמעות טוב פחות מהטכניקה. עם זאת רבים מסרו כי בעת שימוש בהגברה נעותה המידים שלהם פשוט גרמו להן להתעלות על כל המתחרים במחיר.

Anatoli.

אני הייתי נזהר מלזרוק הצהרות כאלה לאויר.

אותו הדבר חלק מהאנשים יגידו על של סנהיזר, ,beyerdynamic ,גרדו או כל אוזניה אחרת.

ואני חוזר שוב, כדאי לחקור בHead-fi מה אנשים אומרים שם על כל מיני ולפי זה לראות מה הכי מתאים לך.

יכול להיות שתגלה שלך יותר מתאימות לך אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...