שאלה בנושא תיקונים ואחריות - לא ממש שייך לפורום הזה, אבל גם לא לאף אחד אחר - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנושא תיקונים ואחריות - לא ממש שייך לפורום הזה, אבל גם לא לאף אחד אחר


NI4NI

Recommended Posts

היי

השאלה שלי לא ממש שייכת למפרטים אבל לא מצאתי אף פורום אחר שהיא משתייכת אליו.

אני כנראה הולך לקנות מחשב נייד של והשאלה שלי, למי שיש לו נסיון עם זה, היא:

האם החברה סובלנית לשינויים שהמשתמשים עושים בעצמם ?

למשל, אני קונה את המחשב עם 256MB זכרון ומתכנן לקנות ולהוסיף בעצמי עוד 256MB (מצאתי זכרון יותר זול ממה שהציעו לי בחנות שבה אני רוצה לקנות את המחשב). אני מתכנן גם לפרמט את המחשב עם ה HOME EDITION שלו ולהתקין מערכת הפעלה מחדש (כמובן אחרי שמירת IMAGE).

אבל אם וכאשר יתקלקל לי משהו במחשב (שלא קשור למה שעשיתי, למשל דיסק קשיח) ואני יבוא למעבדה של האם הם יגלו הבנה או שייתלו בשינויים שעשיתי כדי להתנער מהאחריות שלהם ?

שוב, אני לא מתכוון לעשות שום או שינוי רציני, רק משהו מינימלי של תחזוקת המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי. התקשרתי והתגובה הייתה די צפויה:

הם אומרים שהם לא נותנים אחריות אם התקנתי בעצמי או אצל מישהו חיצוני. ז"א אני צריך להיות ילד טוב, לבוא עם סטיק הזכרון אליהם למעבדה, לשלם 150 ש"ח שעת טכנאי כדי שהם יעשו הוקוס פוקוס ויכניסו לי את הזכרון למחשב. רק אז האחריות לא נפגמת.

עכשיו, כעיקרון אני יכול לתחמן ואם משהו מתקלקל אז להוציא את סטיק הזכרון הנוסף ואז הם לעולם לא ידעו שהתקנתי אותו, אבל מצד שני יכול להיות שהם שמים מדבקות (WARRANTY VOID IF REMOVED) על הברגים...

בקיצור, חרא לקנות מחשב מותג וחבל שבניידים אין אלטרנטיבה רצינית אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעל מחשב נייד. ואין שום מדבקה על הברגים של הזיכרון כי אני בעצמי שידרגתי ל512.

Ze4927

אין דבר כזה לחייב אותך לעשות את זה אצלהם או שהאחריות תתבטל. אני קניתי את המחשב מחבר שלי בחנות שהוא עובד ודיברתי איתו על זה. הוא אמר שהם לא יכולים לבטל את האחריות וגם אם הם יעשו זאת הוא כבר יטפל בזה.

אם אתה מאיזור ב"ש שלח לי הודעה אני יכול לדבר עם חבר שלי והוא יכול לארגן לך אחלה דיל. אני קניתי את המחשב שלי ב6200 במקום 6800 שקל שהמחיר שלי כולל עוד זיכרון ותיק.

חבר שלי עובד בטרקלין אז אין לך מה לדאוג בקשר לחנות מפוקפקת.

בקשר למערכת ההפעלה זה אף אחד לא יכול להגיד לך מה לעשות עם זה. אם אתה רוצה לעבוד עם לינוקס או אפילו 98 זה החלטה שלך לא שלהם. ושאתה תקנה את המחשב אתה תקבל מלא דיסקים שאחד מהם כולל IMAGE של XP HOME. החיסרון הענקי של הדיסק הזה הוא שהוא בא עם מלא תוכנות של שהם כבר מותקנות וסתם לוקחות ואתה אף פעם לא תשתמש בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני ראיתי באתר שלהם זה לא שאני יכול לקנות את ה BAREBONE ואז להוסיף לו חלקים שאקנה כרצוני במקומות שונים ושכל חלק יהיה תחת האחריות של הספק שלו (כמו שקורה כשמרכיבים מחשב שולחני מחלקים). הם מציעים לספק את כל החלקים ולתת לך אחריות במעבדה שלהם.

אם אני אקנה מהם רק את הקופסה והמעבד ואח"כ אני אוסיף דיסק וזכרון משלי ותהיה בעיה עם המסך אז אני מניח שהם לא ירצו לתקן (למרות שלא בדקתי)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...