מחפש מצלמה דיגיטלית למשתמש פשוט מאוד - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מצלמה דיגיטלית למשתמש פשוט מאוד


Moooshe

Recommended Posts

אני לא חובב צילום, אין לי צורך בשיטות צילום שונות ומבחינתי מצלמת הפילם הפשוטה שיש לי שעלתה 100 ש"ח והדבר הכי משוכלל שיש בה זה פלאש אוטומטי מספיקה לצרכים שלי. אני רוצה לקנות דיגיטלית כדי לחסוך את החלק של הפיתוח והסריקה - אני עובר לניו- יורק ואני ארצה לצלם הרבה ולשלוח תמונות באימייל, וגם מסך ה-LCD שמראה בדיוק מה אני מצלם יהיה לי מאוד נוח. אשמח לקבל המלצות למצלמות שקל לתפעל ולא צריך להתחיל לחשוב על כיוון התאורה, לשחק עם זמן החשיפה וכל מיני פונקציות אחרות (לא אכפת לי שהדברים האלה יהיו קיימים, אני פשוט לא רוצה להיות חייב להתעסק איתם). אני מעדיף שיכולה לעבוד עם סוללות נטענות רגילות, ושמחיר כרטיסי הזכרון לא יהיה גבוה מדי.

אני רואה שכולם ממליצים על המצלמות של CANON, אבל מצד שני אני שומע על המון בעיות איתן... מה אתם אומרים? ואני מניח שיהיה יותר זול לקנות את המצלמה בארה"ב ולא פה? האם יש סיכוי שתהיה לי אחריות פה על שאני אקנה שם או להיפך?

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ציינתי תקציב מראש כי הנחתי שהמצלמות הפשוטות יהיו זולות יותר. אם אני אצטרך להגביל את עצמי, אני אומר סביבות ה-1000 ש"ח או 200 דולר (אני יודע שב-200 דולר אפשר לקנות בחו"ל הרבה יותר ממה שאפשר לקנות כאן ב-1000 ש"ח. ה-Canon A75 עולה למשל 1100 ש"ח כאן או 170 דולר שם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

A60 תיהיה אידאלית בשבילך אם אתה לא הולך להדפיס פוסטרים

600 שקל ברוב המקומות, 2 מגה פיקסל, אוטומטית או לא (אני לא סגור על מה אפשר לשלוט, אבל הבנית שזה מכובד ביותר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...