עבור לתוכן

Citroen C4 - לא רק מכונית... (ויכוח המכוניות הגדול) החלפנו נושא

Featured Replies

פורסם

היפניות לא מסריחות למשל איזוזו טרופר לאבלא שלי יש אחלה אוטו ובקשר למשפחתיות ניתן במחיר של צרפתייה כמו המגאן החדשה לקנות מאזדה 3 שהיה אחלה של אוטו עם אחלה ביצעוים נוחות ומחיר מחירון ובועד קצת כסף מאזדה 6 שגם היא כנ''ל בנוגע למאזדה 3

המגאן היא המכונית הנמכרת ביותר באירופה וכנראה שיש לזה סיבה.

חוץ מזה מה אתה מתלונן? ה-3 היא המכונית הכי נמכרת בארץ.

  • תגובות 64
  • צפיות 3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא מתלונן רק אומר אנשים כאן אורמים כי היפניות מסריחות וזה לא נכון

פורסם

ממתי מה שהכי נמכר הכי טוב?

יפניות מכוניות מצויינות!

פורסם

הסידרה 3 באמת עדיפה עליה אבל אני לא אוהב BMW גדלתי על AUDI  ;D

היגואר X אהה לא נהגתי לא מדבר

באלפא המנוע נישמע מדהים רק חבל שהרכבים האלה כל כך לא אמינים ולא מגיעים לרמה של גולף בכל מה שלא קשור ליכולת הדינמית שלהן ושם היא שווה או אפילו נחותה מהאודי  A4

ובקשר לאיוו נהגתי עליה רכב מדהים ! אבל לא נוח בגרוש וממש לא איכותי בפנים (ים רעש של ציקצוקים מעצבנים כשהו רק מיתקרב לכביש משובש ) לכן כתבתי כאילו מישפחתית

ד"א גם האודי ל ממש נוחה אבל כאן הכבישים הזוועתיים בעיר שלי אשמים

ולאלה שלפני המאזדה 3 היא רכב מצויין ביחס למחיר שלו ! יפה ומהנה יותר מהמגאן

פורסם

אךךךךךך, מה ייאמר ומה יסופר על המגאן הצהלית והמגאן של מורן (Holy מהפורומים), סכנת נפשות. גם שמעתי מלא מעט בעלי 206 שהיא פשוט אכזבה - מכניקה/חשמל וכו' (חבל, דווקא תכננתי על אחת, חמודות)... על הסיטרואן כבר דיברנו?! :) בגט ביד ימין, ביד שמאל מחוגה ועט.

יפניות הן הצלחה ל Mainstream, פשוט מכוניות נהדרות, ברוב המוחלט של המקרים. (ולא, יונדאי, קאיה ודייהו הן לא יפניות, הן קוריאניות, זה כבר שיט אחר, תרתי משמע).

פורסם

רוק מצטער אבל אני לא מסכים איתך היפניות לא מכוניות מדהימות בגרוש זה שבארץ תופסים מהם יותר מידי רק אומר כמה אנחנו מטומטמים.

רנו מגאן 2 הרבה יותר נוחה ממאזדה 3 ושאתה בנאדם עם משפחה מה שמעניין אותך זה כמה האוטו שלך בטוח ונוח ולא בכמה זמן תגיע מנקודה א ל-ב(אני לא בטוח שה3 תיהיה יותר מהירה).

המחיר של ה6 הרבה יותר גבוהה מה3 לאותו בנאדם שבשבילו 30000-20000 שקל זה קצת כסף.

אם תישב במושב האחורי של ה3 או של כול יפאני1.6 אחרת תרגיש מה זו נסיעה נוחה מרחב לרגליים שגובל בחוצפה כנס לצרפתייה או לכול רכב אירופי אחר ותבין מהי נוחות.

היפאנים אולי מתקדמים מאוד טכנולוגית מבחינת המנועים אלב יש להם עדיין הרבה ללמוד מהאירופאים בכול מה שנוגע לבניית מכוניות שמאפשרות נסיעה ארוכה בלי שהתפס הגב.

פורסם

בונא איזה הגזמות הולכות פה

אחרי נסיעה ארוכה הגב ייתפס עלק

הסיבה היחידה שהיפניות והגרמניות נראות פה בארץ לא נוחות זה בגלל הכבישים הפשוט איומים שיש בארץ.

בכבישים באירופה לא רואים את הצרפתיות בכלל

גם אין להן הרבה תחרות למכוניות שמעל מנהלים/משפחתיות

כאילו, אף אירופאי (עשיר +-) שפוי (אל תחשיבו את הצרפתים) לא ייקנה 607 שהוא יכול לקנות BMW שלא רואה אותה

פורסם

יפניות הן הצלחה ל Mainstream, פשוט מכוניות נהדרות[/b

יפה אמרתה אבל אני עדיין בחיים לא אסבול איזה סיוויק מוזרה (הדור האחרון שלהם ) האקורד מעולה אבל יש לה בעייה או שהיא זולה ולא מאובזרת או שהיא כבר בטווח מחירים של הגרמניות על ה S2000 אין מה לדבר היא לא קשורה להשוואה כאן

לדעתי היפניות האמיתיות ששוות קניה הם ה לקסוס וה אקוורה אבל הן לא מגיעות לארצנו  :(

מה דעתכם על האמריקאיות ?

או על השוודיות - סאאב/וולוו ?

פורסם

איו מה לעשות ,הצרפתיות נוחות ,מפנקות ולא אמינות בלשון המעטה, תראו לי קליאו שלא

החליפו לה גיר בחצי השנה הראשונה לחייה ואני לא מזכיר בכלל שלל בעיות חשמל ברוב הצרפתיות.

מי שרואה TOPGEAR שנחשבים ביותר בתחום הרכב בטח ראה איך התחילה הכתבה שהם עשו על ה-C3,

למי שלא אז הנה הפתיח :"אנחנו בוחנים היום את ה-C3 וברשותכם נדלג על הסקירה של פנים הרכב כי בין כה הכל יתפרק פה בעוד שבוע".

אחד מעיתונאי הרכב הישראלים שאינני זוכר את שמו סיכם כך את נושא הרכבים הצרפתים:

אף פעם הצרפתים לא הצטיינו באמינות אבל תמיד היה משהו מיוחד שהם פיתחו (מערכת המיתלים הפנאומטית או בלמים יחודיים לדוגמא)

אבל בזמן האחרון הם פשוט קונים חלקים מוכנים מיצרנים שונים ובכך מאבדים את היתרון העיקרי שהיה להם ומבלי לטפל בבעיות האמינות.

פורסם

הלקסוס והאקורה לא מגיעות לארצינו...

לקסוס ניתן למצוא בארץ ולא ממש מעט... האקורה ניתן לייבא באופן אישי מחו"ל, ה NSX בהחלט עומדת בקריטריונים בתור מתחרת רודסטר ראויה ל CLK, S 2000 ועוד עם הנעה מרכזית, אז בכלל (רק התמחור שלה אסטרונומי)!!! זה החלום שלי. פשוט רכב קלאסי, עם טאץ' קולע (ה NSX הראשונות, משנת 1992), למרות שהונדה עצמם חידשו את ה NSX בשנה האחרונה והיא משוויצה רק איכות.

מה דעתכם על האמריקאיות ?

או על השוודיות - סאאב/וולוו ?

אמריקקיות, בעיני, יישארו אמריקקיות, מלבד כמה דגמים קלאסיים חלומיים ספציפיים... שרירים עצומים, בעלי פוטנציאל רב, התמיד מאבדים מכוחם בדרך לגלגלים... בילד מגושם, יוקרתי, אך מתבלה במהירות. ילדים פה דיברו על נוחות? רק אמריקקיות, אבל עבורי זהו לא פקטור מרכזי ברכישת רכב. אם אין ילדים מאחורה, מצידי שמי שיושב שם "יסבול" וכמה שרק צריך.

שוודיות - חזקות, בריאות, קצת מגושמות ולא אוהבות לפנות, אבל אין יותר מדי תלונות, רכבים אמינים ויוקרתיים Overall.

פורסם
  • מחבר

טוב כבר בדף השני הבנתי שהפרסומת לא מעניינת אף אחד אז תהנו מהויכוח שלכם...

פורסם

האמת נראה לי שהשוודיות הן המכוניות המושלמות

מבחינת יוקרה למשל אולי הן לא ברבוס 500 או בנטלי קונטיננטל, אבל הן בהחלט מאוד מאוד מאוד מכובדות ה95 והS80

מבחינת בניה וכוח מגיעות כמעט לרמה של הגרמניות, מנועים מאוד מתקדמים ופלדות מעולות.

מבחינת נוחות הן מאוד מאוד טובות אבל עדיין לא כמו הצרפתיות.

ומבחינת בטיחות נראה לי מקום ראשון!

לסיכום לדעתי בין המכוניות האידיאליות!

ושאלה: איך האמינות של השוודיות?

פורסם

קודם כל מצטער רוקפורד באמת קיבלתי BUG בהבנת הנקרא לשניה :silly:

רוק מצטער אבל אני לא מסכים איתך היפניות לא מכוניות מדהימות בגרוש זה שבארץ תופסים מהם יותר מידי רק אומר כמה אנחנו מטומטמים.

רנו מגאן 2 הרבה יותר נוחה ממאזדה 3 ושאתה בנאדם עם משפחה מה שמעניין אותך זה כמה האוטו שלך בטוח ונוח ולא בכמה זמן תגיע מנקודה א ל-ב(אני לא בטוח שה3 תיהיה יותר מהירה).

המחיר של ה6 הרבה יותר גבוהה מה3 לאותו בנאדם שבשבילו 30000-20000 שקל זה קצת כסף.

אם תישב במושב האחורי של ה3 או של כול יפאני1.6 אחרת תרגיש מה זו נסיעה נוחה מרחב לרגליים שגובל בחוצפה כנס לצרפתייה או לכול רכב אירופי אחר ותבין מהי נוחות.

היפאנים אולי מתקדמים מאוד טכנולוגית מבחינת המנועים אלב יש להם עדיין הרבה ללמוד מהאירופאים בכול מה שנוגע לבניית מכוניות שמאפשרות נסיעה ארוכה בלי שהתפס הגב

אתה מדבר שטויות אתה יודע? ואני אומר את זה מתוך ניסיון אישי עם מכונית גרמנית (ארופאית) ועם מכונית יפנית.

אז אני אספר לך שסבא שלי קנה פולטסווגן פולו לפני שלוש שנים וזה מה שאני זוכר מהמכונית : קטנה מבפנים, זוללת דלק בטירוף, דיי רועשת(אבל רעש המנוע נחמד:)) ובעלת מתלים מזעזעים.

לפני בערך חודש סבא שלי הזמין אוטו חדש והוא ההונדה סיויק 2005 , מה אני אגיד לך, הבדל עצום ! המכונית רחבה מבפנים (במיוחד מאחור, אני אפילו יכול לצלם לך ולהראות) המכונית שקטה וחסכונית(אפילו מאוד) ואין את ההרגשה כאילו אתה נוסע בעגלה מימי הביניים(כמו בפולו), הנסיעה פשוט חלקה.

בקיצור אל תדבר סתם לפני שאתה מתנסה.

פורסם

האמת נראה לי שהשוודיות הן המכוניות המושלמות

מבחינת יוקרה למשל אולי הן לא ברבוס 500 או בנטלי קונטיננטל, אבל הן בהחלט מאוד מאוד מאוד מכובדות ה95 והS80

מבחינת בניה וכוח מגיעות כמעט לרמה של הגרמניות, מנועים מאוד מתקדמים ופלדות מעולות.

מבחינת נוחות הן מאוד מאוד טובות אבל עדיין לא כמו הצרפתיות.

ומבחינת בטיחות נראה לי מקום ראשון!

לסיכום לדעתי בין המכוניות האידיאליות!

ושאלה: איך האמינות של השוודיות?

השוודיות נחשבות אמינות מתחת לממוצע.

פורסם

לקסוס ניתן למצוא בארץ ולא ממש מעט... האקורה ניתן לייבא באופן אישי מחו"ל, ה NSX בהחלט עומדת בקריטריונים בתור מתחרת רודסטר ראויה ל CLK, S 2000 ועוד עם הנעה מרכזית, אז בכלל (רק התמחור שלה אסטרונומי)!!! זה החלום שלי. פשוט רכב קלאסי, עם טאץ' קולע (ה NSX הראשונות, משנת 1992), למרות שהונדה עצמם חידשו את ה NSX בשנה האחרונה והיא משוויצה רק איכות.

יש כמה מדיגמי הפאר (= לא מעניין :P) לא יצא לי ליראות את הIS שאני אוהב או את הRSX בארץ

וכן הNSX היא מכונית מעולה אבל היא מנסה להיכנס לטריטוריה שלא מתאימה להונדה כמו המיקרה עם ה לג'נד וחבל כי לא ישלמו על הונדה מחירים כל כך גבוהים

אבל עדיין אחת המכוניות שבהחלט חייבים לינהוג עליהן מתישו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים