פורסם 2004 בדצמבר 121 שנים באיזה שפה אני יתחילאני חשבתי על C++ אבל כל קומפיילר שאני מוריד אני כותה תקוד שיש במדריך אבל תמיד זה אומר לי התוכנית לא שלמהוזה תמיד מייאש אותי ותמיד אני מפסיק בגלל זה אז אולי מישהו יעזורלי?
פורסם 2004 בדצמבר 121 שנים מחבר כןעריכה: Holyאני לא זוכר את ההודעה אבל אני רוצה שתמליצו לי גם על קומפיילר אם אפשראבל זה כתב לי את אותו דבר רק באנגלית
פורסם 2004 בדצמבר 121 שנים do it only with C++ coz it`s the best for Gaming devlopers.now you have 2 options:1.Bulid an Engine2.Use an allready build engineif you choose 1 you have another 2 options1.build it using OpenGL(open Grpahic Library GPL prject works on Windows linux mac and more2.build it using diretX(windows Graphic Library works only on Windows and i think mac)now for compiler you can choose a regular one like MSVC++or G++ GCC and moreand you have another think you need to think :where you will devloping it (windows,linux,mac)which is your target(Gaming,Demostraion and so on).and if you will using a Engine your options are:Nebula 2 and more you can see in this web:http://www.devmaster.net/engines/
פורסם 2004 בדצמבר 121 שנים מחבר אני לא מבין הכי טוב אנגלית אבל אני חושב שהבנתי מה שאמרתאני בינתיים לא יבנה מנוע כי אין לי עדיין תידע אבל אני רוצה ללמודאני צריך מנוע DX7 או OPENGL 1.3 כי בינתיים יש לי MX עד שאנייקנה כרטיס מסך חדש ואלה הקומפיילרים היחידים שאני יכול להשתמש בהם?
פורסם 2004 בדצמבר 121 שנים אם אתה רוצה לפתח מנוע בעצמך , ושים לב שמדובר בעבודה מפרכת למדי. קודם כל אתה צריך ללמוד C++ ברמה גבוהה.בנוגע לבעיה שהצגת אגב, זה ככל הנראה בעיה של ה linker לזהות את הספריות הנדרשות.בכל מקרה אני אמליץ על שימוש במנוע קיים , מומלץ ביותר הוא המנוע של WildTangent, שתומך ב C, VB, JAVA ואפילו שפות סקריפט. וממש קל לשימוש.http://www.wildtangent.com/כמו כן אני אמליץ על שימוש במנוע קיים לדוגמת המנוע של Unreal שידוע ביכולותיו.
פורסם 2004 בדצמבר 121 שנים מחבר תודה לכולכם עכשיו עוד שאלות1. אחרי שאני ילמד C++ ברמה גבוהה אני יצטרך ללמוד עוד משהו? שיידרים זה חלק מה-DirectX או ה- OpenGL?2. תמליצו לי בבקשה על קומפיילר טוב
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים דבר ראשון אתה צריך ללמוד C/C++ ברמה מאוד גבוהה, דבר שני מלבד C אתה צריך ללמוד DX או OpenGL, בתכלס DX פשוט יותר, אולם עם OpenGL אתה תקבל תוצאות מהר יותר(יקח לך פחות זמן להגיע לדבר שיאפשר לך להראות משהו על המסך), אחרי זה אתה צריך לבחור קומפיילר גראפי מתאים ושפת שיידרים מתאימה, יש לך כרטיס של nVidia לכן אתה יכול ללכת על CG לנבידיה יש קומפייל משלה, לDX HLSL או LLSL יש לך קומפייל בSDK של דיירקט איקס. למידת שיידרים בלבד אפשרית ע"י שימוש קומפיילרים גראפיים כמו ASHLI וRendemonkey וכמובן שכתיבת שיידרים בתוכנות כמו maya. בנוסף לזה לגרסאות ישנות של OGL וDX תצתרך ללמוד אסמבלר גם ברמה גבוהה.אבל שוב אתה לא יודע C אפילו ברמה בסיסית, לכן אני ממש אבל ממש לא מבין למה אתה מציב לעצמך מטרות כאלה גבוהות.ועל כל זה אתה צריך לשלוט על תכונה לעיצוב תלת מימדי כלשהי בשביל המודלים, למרות שלAPIים יש פקודות של יצרת צורות פרמיטיביות זה לא משהו שאתה יכול לעשות איתו דברים מעבר לקוביה מסתובבת...הא ועוד משהו לפיתוח פיתוח אתה צריך מתמטיקה, ומתמטיקה אני מתכוון ברמה של קורסים של תואר במדעי המחשב...
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים מחבר תודה ואני שולט בתוכנת תלת מימד ובגלל זה אני פה כי אני רוצה C++ והקומפיילר פשוט לא רוצה להריץ שום תוכנית שאני כותב אפילו "Hallo World" וזה חלק ממדריך
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים אם אתה רוצה עזרה, קודם כל תכתוב מה הבעיה באופן מפורט... אתה לא יכול להגיד, יש לי בעיה להריץ וזהו... אנחנו לא נביאים... תפרט באיזו סביבת עבודה אתה משתמש, איזה מדריך, איזה שגיעות אתה מקבל...אם אתה משתמש בתוכניות תלת-מימד, כדאי לך להסתכל על BLENDER3D זוהי תוכנה ברמה לא פחותה מ 3DSMAX, MAYA וכו', רק שזה חינם ובא עם קוד פתוח, ככה שאתה יכול להסתכל ממש בתוך הקוד ולראות איך זה עושה דברים ולשנות את זה, אתה יכול להוריד את זה מפה:http://www.blender3d.com/דרך אגב, זה גם מאוד שונה לשלוט בתוכנת תלת מימד ולכתוב משהו שקשור לזה (לא כל אומן הוא תכנת)... אני הייתי ממליץ לך אם אין לך ניסיון קודם בתוכנות, לעשות משהו הרבה יותר פשוט לפני דברים מסובכים כאלו...
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים מחבר אני רוצה להתחיל ישר בפיתוח תלת מימדכמו שאמרתי אני רוצה קודם ללמוד את השפההייתי מתכנת פעם ב-JS ובPHP לא יודע אם זה יכול לעזור לי איכשהואני לומד מהמדריך הזה את הבסיסhttp://vlib.eitan.ac.il/cplusplus2/guide2-1.htmlכל קומ]יילר אומר לי שהתוכנית לא שלמה
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים לא יודע לגבי המדריך הזה, אבל אם כבר התוכנית הראשונה לא עובדת, סימן שאולי כדאי להחליף למדריך מקצועי...דבר שני, למה אתה הולך דווקא על C++ ולא מנסה שפות כמו PYTHON או דומות... נראה לי שה LEARNING CURVE שלהם יותר פשוט ואפשר להתחיל לעשות איתם דברים יותר מהר (ויש להם תמיכה בספריות לא פחות טובה, יש הרחבות ל OPENGL ב PYTHON)....לגבי התוכנית HELLO,WORLD, הנה איך שהיא אמורה להיות כתובה באמת (לא כותבים IOSTREAM.H פשוט IOSTREAM), וצריך להוסיף using namespace std;:הנה#include <iostream>using namespace std;int main(){ cout << "HEY, you, I'm alive! Oh, and Hello World!"; return 0;}הנה ספריית ה OPENGL של PYTHON: http://pyopengl.sourceforge.net/הנה גם כל מני דוגמאות לשימוש ב OPENGL ב PYTHON:http://www.pygame.org/gamelets/#NEHEהנה התוכנית מקודם רק ב PYTHON:print "HEY, you, I'm alive! Oh, and Hello World!"
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים מחבר תודה!!עכשיו שאלה אחרונה אחד הקומפיילרים הגראפיים שדוגמה אמרהם יכולים לתפקד כקומפיילר לכל דבר?והאם VS6 יכול לתפקד כקומפיילר גראפי?
פורסם 2004 בדצמבר 221 שנים האמת אין לי מושג לגבי כל הנושא של ה SHADER COMPILER, אך למיטב הבנתי הם כתובים בשפה משלהם (מעיין סוג של C מאוד מוגבל), ומכיוון שהמטרה שלהם הם כמובן לרוץ על המעבדים הגרפים בכרטיס, אין הם יכולים לעזור לך בכתיבת תוכניות רגילות....שוב, נראה לי נושא הקופמיילר הגרפי לא הכי קשור כרגע... קודם כל תגיע לשלב שיש לך תוכנית רגילה שיכולה לשלוח דברים תלת מימדיים לכרטיס המסך, ואז תתעסק בדברים האלו אם בכלל (שוב, להבנתי, הם לא "קומפילרים גרפיים" זהו בסה"כ קוד נוסף שאתה יכול לשלוח לכרטיס כדי שיעשה אפקטים, אתה עדיין צריך תוכנה רגילה שכתובה בשפה רגילה ששולחת את שאר המידע (לא את האפקטים) לכרטיס ).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.